home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 22:52:56 warmon Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I går kl. 22:35:06 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:13:07 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:04:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:02:27 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31370 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  West Brom
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: West Brom  (Læst 30454 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #30: 05 Maj 2012, 11:00 »

Det blev Ezequiel Munoz fra Palermo som jeg hentede til Hawthorns! 30 millioner, som jeg føler er godt givet ud ift. han kun er 21 år!

Så er mit hold ved at være toptrimmet til en ny sæson!
Her er det:



EDIT:
 Til næste år skal jeg hente en angriber og en højre- og venstreback!
« Seneste Redigering: 05 Maj 2012, 11:01 af Cesc » Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #31: 05 Maj 2012, 11:03 »

Det blev Ezequiel Munoz fra Palermo som jeg hentede til Hawthorns! 30 millioner, som jeg føler er godt givet ud ift. han kun er 21 år!

Så er mit hold ved at være toptrimmet til en ny sæson!
Her er det:



EDIT:
 Til næste år skal jeg hente en angriber og en højre- og venstreback!

Spændende ! Opstemt fortæl endelig hvordan det går !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #32: 05 Maj 2012, 11:15 »

han hedder Ciaran Clark ! :p ikke Cieran..
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #33: 05 Maj 2012, 14:38 »

Vil lige dele nogle SS fra mit WBA save Opstemt





Så lige prikken over i'et:

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #34: 05 Maj 2012, 17:43 »

Så fik jeg startet med WBA Opstemt

Har ikke hentet nogle nye spillere - det bliver nok i vinter transfervinduet der skal forstærkes, da truppen er en smule smal Wink

var ellers tæt på at få både Kara og Ruben Yttergård, men Kara kunne ikke få arbejdstilladelse og Yttergård valgte Besiktas i stedet for...

Min holdopstilling ser således ud:

Der er ikke spillet nogle kampe endnu.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #35: 06 Maj 2012, 12:59 »

Synd med Kara. Ham var jeg også tæt på at hente, men han skiftede sjovt nok til Besiktas ligesom Yttergård i dit tilfælde.

Jeg har ikke lige spillet videre, men skal til at i gang med sæsonåbneren netop nu. Jeg håber virkelig jeg får en stærk sæsonstart, da jeg skal møde rivalerne fra Wolves!

Hvordan går det med jer andre?
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #36: 06 Maj 2012, 13:45 »

Hvordan går det med jer andre?

Ligger 2 efter 12 kampe ! :O ! Opstemt ! Opstemt har lavet 29 mål Opstemt men lukket 13 ind : /
Har også fået gang i Shane Long, som har lavet 7 mål i 9 kampe + 3 oplæg !

Så det går fantastisk med mit spil <3 !

Sidder og scouter engelske spillere, da jeg vil have et rent engelsk hold og se om jeg kan vinde noget med det :p
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #37: 06 Maj 2012, 14:01 »

Jeg har holdt Peter Odemwingie lidt ude af holdet det sidste halve års tid, da Shane Long har gjort det fremragende. I min første kamp i sæsonen mod Wolves tabte jeg 2-1, og det var en forfærdelig indsats af Long og resten af holdet. Muntari fik rødt i sin debut.. Så jeg prøvede at ændre taktik til en 5-5. Fem der angriber, fem der forsvarer. Og derudover valgte jeg at give Odemwingie chancen...





Hold kæft, hvor var det en overlegen og fed sejr! Mit hold var fantastisk!
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #38: 06 Maj 2012, 14:07 »

Lækker sejr og overdreven holdpræstation ! skal selv spille mod Tottenham i næste kamp, holdet har laver 43 mål i 14 kampe, og jeg er 2'er på listen med 31.. basis for undeholdende kamp.

Hvordan bruger du egentlig Peter Odemwingie? Jeg ikke kan få ham til at lave så mange mål som han har potentialet til
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #39: 06 Maj 2012, 14:13 »

Det er det. Det er det her de kampe gør. Det er derfor jeg elsker at spille Football Manager så forbandet meget. Jeg slapper af. Men samtidig stresser jeg. Jeg føler mig i mit es, når jeg tager blazeren på og er manager. Når jeg sidder foran computeren i flere timer, og svinder ind i et flæng af taktik, millioner og presse. Jeg fucking elsker det her Football Manager! Jeg sidder og er så tilfreds med mit mandskab. Det WBA-hold, der netop har banket Birmingham. Velkommen tilbage i PL!! I skulle være blevet i den anden bedste række, for I kan ikke fucke med topholdene! WEST BROMWICH ALBION. Jeg er så er stolt over de drenge her, mine WBA spillere. De løftede sig ovenpå et nederlag mod rivalerne, og tæsker Birmingham fra samme by som os! Hold kæft, hvor er jeg stolt! Peter Odemwingie. En lille spilopmager med mål i støvlerne. Har haft planer om at sælge ham og få en ny angriber ind. Men ingen af mine spillere er på niveau med Odemwingie! Prinsen Peter. Kongen af WBA. Topscoreren i Premier League.
Fedt FM-minde til samlingen!

Jeg er en freak.

En FM Freak!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #40: 06 Maj 2012, 14:36 »

Jeg nåede netop lige inden transfervinduet smækkede i at leje Federico Macheda og Connor Wickham. Eftersom jeg kun havde tre angribere til 2 positioner tænkte jeg det ville være fint med lidt alternativer. Jeg skulle betale Macheda 50.000 i løn om ugen, mens Wickham var gratis i løn at leje. Så jeg ser det som to fantastiske lejemål. Især Wickham vil jeg gerne købe permanent, så kan være det giver mig en fordel længere fremme at han har spillet i klubben.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #41: 06 Maj 2012, 21:58 »

Tilbage i mit kontra bold! HELL YEAH! De har lagt side om side med Arsenal, men jeg klasker dem og Arsenal får et forspring på 3 point nu!! DOPE!

Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Brom
« Svar #42: 06 Maj 2012, 22:49 »

Du har virkelig inspireret mig Cesc! Jeg overvejer kraftigt at starte et spil med West Bromwich. Jeg har bare et par spørgsmål.
Har de et godt budget til at starte med, eller skal man sælge for at få penge til at forstærke sig bedst muligt?
Er der nogle spillere, der kunne være mulige at få en sjat penge for, og hvilke burde jeg skille mig af med?
Ellers kunne det være lækkert, hvis i kom med et bud på, hvorfor jeg burde vælge West Bromwich! Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Brom
« Svar #43: 06 Maj 2012, 22:55 »

WBA er bare WBA. Det er det sædvanelige England. Et hold som er dårligere end toppen, bedre end bunden. Men de er til at bygge videre på. Du kan få dem derhen, hvor du vil ha' dem. Jeg ved du har været på siden længe - så dine manager evner burde ikke være helt grønne. Du kan føre dem til storhed, og den følelse er voldsom fed. Det at man har gjort en forskel i en klub er i mine øjne meget federe, end at man som Real Madrid vinder Champions League. Real Madrid skal nok få tæsk på Hawthorns af mine fightere en dag!!!! Spil med dem! Vær' med i tråden - jeg er ensom.... Haha.

De starter med omkring 60-90 millioner at handle for. Der er rigtige gode penge i første vindue. Gå efter de sædvanelige. Bressan, Jali, Kara og alle de der. Du får nok ikke alle sammen, men et par stykker af dem er sikkert mulige.

Spillerne har faktisk en ret høj værdi i forhold til hvad jeg regnede med. Du kan nærmest sælge alle spillere, men jeg vil råde dig til at lade være. Du har økonomien helt i orden, og Premier League er en penge maskine. Du burde med et par gode resultater i starten af sæsonen få overskud i hver eneste måned. Så jeg synes ikke du burde skille dig af med nogen. Du har et ungt og stærkt hold, der dog har mangler i bredden. Hent et par bedre spillere end dem der er i forvejen, også står du stærkt!
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Brom
« Svar #44: 06 Maj 2012, 23:04 »

Jeg har valgt at tage udfordringen op med dem!
Jeg vil komme tilbage når der er sket yderligere fremskridt i spillet!
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010