home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Leeds United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Leeds United  (Læst 22119 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #60: 25 Jul 2010, 19:57 »

Så er jeg i gang med mit leeds spil igen! Klubben er pt. stadig ved at blive overtaget og kan derfor ikke købe spillere hvilket er ekstremt irriterende når jeg er oprykker i premier league og har 300 millioner på kontoen der venter på at blive brugt! og vil mene at et par erstatninger ville hjælpe lidt, i sær kun når jeg har 2 centrale forsvarspillere i truppen fordi mine to andre i sidste sæson var lejet i Manchester United. Men tror på det nok skal gå alligevel Smiley Indtil videre er det blevet til et ufortjent nederlag 0-1 til west bromwhich (stav) og en 4-2 sejr over Bolton. Derudover har jeg også en klar fordel i Euro League da jeg vandt min første kamp på udebane 4-1 og ligger derfor til at gå videre til gruppe spillet.. så indtil videre ser der godt ud selvom jeg ikke har fået købt nogle erstatninger. Formationen er stadig 4-3-3, min favoritformation jeg altid prøver at bruge men aldrig plejer at virke for mig, det gør den tilgengæld her i Leeds. Har aldrig spillet så underholdene fodbold med en klub jeg har styret i manager Smiley hvordan går det for jer andre?
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #61: 25 Jul 2010, 20:10 »

Det lyder til at du er ved at komme dertil i spillet hvor det er rigtig sjovt med Leeds Wink

Jeg er startet på sæson 16/17 og er efterhånden ved at være en magtfaktor inden for engelsk fodbold. Jeg har vundet Premier League de sidste to sæsoner, og ligaen denne sæson ligner en walkover da jeg allerede efter blot 10 kampe fører med 8 point ned till nr. 2. Jeg havde dog frygtet Man City meget inden sæsonen, da de efter lang tid med angrebsproblemer hentede Pato og Khouma Babacar (som er blevet sindssyg) inden sæsonen, men heldigvis har de ikke slået igennem.

Europæisk succes har jeg desværre ikke helt opnået endnu, men jeg har alligevel en fornemmelse af lige ved og næsten med 2 semifinaler i Europa League og en kvart- og en semifinale i Champions League, så jeg håber på at i år skal være året hvor jeg ender med pokalen med de store ører!
Logged

Vuelve la ilusión

fmfreaker
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #62: 06 Aug 2010, 17:24 »

Hej derude går og overvejer at starte et spil med enten southhamton (håber det er stavet rigtig) eller leeds. Har det sådan at jeg gerne vil basere det på unge spillere, men kender sku ærgelig talt ikke alt for mange talenter og specielt ikke nogen jeg kan hente til de klubber. Håber der er nogen hjælpsomme sjæle der vil hjælpe mig lidt her.
Tak på forhånd!
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Leeds United
« Svar #63: 06 Aug 2010, 17:27 »

For at søge efter spillere skal du bruge: Spillersøgning og -erfaring. Thumbs Up
Logged

NottsCounty77
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #64: 22 Aug 2010, 16:09 »

Jeg har købt Marlon Harewood og har i forvejen Jermaine Beckford i angrebet.
Det er Harewood der scorer næsten alle mine mål, men jeg vil også gerne have Beckford igang. Harewood er sat til Skarpretter mens Harewood er sat til Avanceret Angriber.

Nogen der har en idé til hvad jeg kan gøre og så synes jeg vi skal have gang i denne tråd igen!
Logged

Mikkelzm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #65: 02 Sep 2010, 23:22 »

Jeg er lige startet og har stor succes med jose baxter. Han er lejet i Everton 12 mål i 6 kampe !!
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #66: 10 Sep 2010, 23:18 »

Jeg ville starte endu et save med Leeds op, det var endelig en fejl jeg slettede det gamle - så nu ville jeg prøve kræfter med dem igen Smiley.
Logged

FCK

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010