home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 341 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Leeds United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Leeds United  (Læst 21995 gange)
fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #45: 12 Jun 2010, 22:10 »

jeg er lige blivet færdig med min første sæson i Leeds og Jermaine Beckford lavede 49 mål i 56 kampe
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #46: 13 Jun 2010, 10:59 »

Så blev oprykningen sikret 6 runder før tid Smiley
Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #47: 30 Jun 2010, 09:37 »

Starter med Leeds nu! Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #48: 04 Jul 2010, 18:02 »

Så er anden sæson blevet færdigspillet og med stor succes! Det blev til oprykning til Premier League efter at være endt på en 5. plads og vundet play-off kampene på straffespark. Utroligt tætte kampe så det gør mig bare ekstra glad. Derudover kom jeg hele vejen til FA Cup finalen hvor Arsenal dog var en lidt for stor modstander og vandt 1-0. Spillede dog ganske udmærket, og specielt taget i betragtning af at forventningerne til turneringen var fjerde runde. Så en 2. plads i turneringen er jeg meget tilfreds med! Det betyder også at jeg skal ud og spille Euro Cup næste sæson da Arsenal kvalificerede sig via en 3. plads i Premier League.
Min bedste spiller blev overraskende nok Mads Laudrup der egentlig bare blev hentet for sjov, men altså en rating på ca 7.40 siger det hele. Derudover lavede han også sæsonens mål og kom på sæsonens hold. Når jeg nu ikke regnede med noget er jeg mere end tilfreds Wink
Så næste år står den på Premier League og Euro League, og med et transferbudget på 235 mio. skal jeg nok få noget spas ud af denne sæson Wink
Bare sig til hvis i vil have et ss af holdet eller lign. 
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #49: 04 Jul 2010, 18:11 »

Jeg vil egentlig gerne havde et SS af dit hold Smiley
Logged

:-)

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #50: 04 Jul 2010, 18:29 »

Leeds United

Der har du det. Holdet er ikke spækket med stjerner og store navne, og måske også et par spillere i vil undre jer ovre men de spiller godt, vinder de kampe de skal og fungerer helt perfekt sammen så forlanger ikke mere. Derudover skal det siges at jeg havde John Fleck, Craig Cathcart og Håvard Nordtveidt på lån sidste sæson da jeg rykkede op i Premier League og ville egentlig gerne have lånt dem igen, speicelt Cathcart der har været helt fantastisk de to sæsoner jeg har lånt ham. Men fordi min klub er ved at bliver overtaget kan jeg ikke købe og låne spillere. Det har været i snart 6 måneder.. virkelig bittert når jeg sidder inde med 235 mio til at købe spillere for og er nødt til at forstærke mit hold til premier league.. Men har allerede slået en del af holdene i diverse cups så statser på det kommer til at gå selv uden indkøb. Målet er bare at hold mig oppe. Smiley
Sig til hvis du vil have ss af nogle af spillerne. Kan fortælle at Nick Montgomery nok er en af de bedste spillere jeg nogensinde har set i spillet til at spille rollen boldvindene midtbanespiller. Han er helt fantastisk! Derudover har Harewood banket mål ind på samlebånd to år i træk Smiley
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #51: 04 Jul 2010, 18:48 »

Må sku indrømme det ser godt ud du kan rykke op osv med sådan et hold. Men vil da gerne se et SS Nick Montgomery hvis han er så skræmmene Smiley Kan godt lig du har begge Laudrup brødre på holdet.
Logged

:-)

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #52: 04 Jul 2010, 18:53 »

Det skal du få så, giv mig 5 minutter Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #53: 04 Jul 2010, 18:58 »

Nick Montgomery
I mine øjne må han være en af de bedste spillere til netop den rolle i spillet, han er vanvittig! Smiley
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #54: 04 Jul 2010, 19:02 »

Ja det må jeg nok sige. Han besider jo netop alle de kvaliteter han skal! Hvordan har du fået ham til Leeds? Altså hvad har du givet?
Logged

:-)

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #55: 04 Jul 2010, 19:04 »

Måtte smide 15 millioner for ham i starten af 2. sæson.. men penge var godt givet ud, han har været fremragende! Smiley
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #56: 04 Jul 2010, 19:06 »

Ja det må jeg nok sige. Ham må jeg lige ligge mærke til i spillet fremover Smiley
Logged

:-)

robinho10
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #57: 04 Jul 2010, 21:00 »

Jeg er også lige startet med Leeds Smiley

Har fået en del inspiration herfra og har lejet Ritchie De Laet, Marlon Harewood, udover det har jeg også lejet Fabrice Muamba og købt Marco Verratti for 2,2 mio Smiley
Logged

Lazze-J
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Leeds United
« Svar #58: 05 Jul 2010, 16:54 »

kan en af jer ikke smide jeres taktik fra første sæson op til download her Smiley
Logged

lyngbyyy
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leeds United
« Svar #59: 08 Jul 2010, 20:00 »

Så er jeg også startet med Leeds. Alt kører fint og jeg sigter direkte efter at rykke op i Championship
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010