home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 826 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 48595 gange)
Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #15: 20 Okt 2013, 20:37 »

Nogen af jer der har fået en 4-2-3-1 taktik til at virke ?

Del gerne hvis ja Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #16: 20 Okt 2013, 21:49 »

På grund af en travl tid her i München så har jeg valgt ikke at forudbestille spillet, men ser da frem til at prøve at spille med klubben igen i år. Er pt. (når jeg kan afse tid) igang med et save hvor jeg er endt i Arsenal, og nu er i sæsonen 2026. Jeg har en del typer der ligner dem vi har irl, og jeg har fået min version af 4 - 3 -3 til at fungere, håber den kan bringes med over i et nyt save, i et nyt spil.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #17: 20 Okt 2013, 23:15 »

Fy for pokker.. Til folk der mangler en DM/CDM/CM  - Bolderobre - Lars Bender er for vild.
Logged


a-fonne
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #18: 20 Okt 2013, 23:33 »

Køb Wanyama som cdm, hvis i mangler en Wink
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #19: 21 Okt 2013, 13:58 »

Køb Wanyama som cdm, hvis i mangler en Wink

Uden tvivl min favorit i FM13! Fuck jeg elsker ham. Men er han mulig, at få væk fra Southampton???

ptrN har desuden tilsendt mig screenshots af alle i førsteholdstruppen + de største talenter. Det er at finde i det første indlæg.

Er der nogle som er kommet lidt længere, der har prøvet Zelalem og Crowley på førsteholdet?
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #20: 21 Okt 2013, 14:29 »

Uden tvivl min favorit i FM13! Fuck jeg elsker ham. Men er han mulig, at få væk fra Southampton???

ptrN har desuden tilsendt mig screenshots af alle i førsteholdstruppen + de største talenter. Det er at finde i det første indlæg.

Er der nogle som er kommet lidt længere, der har prøvet Zelalem og Crowley på førsteholdet?

Smukt arbejde med forsiden! haha, kommer til at lyde som en nar nu - Tror det havde været bedre, hvis man kunne se hvor mange stjerne de har/kan få Wink

Anyway - Zelalem får lidt kampe på førsteholdet for mig

3 kampe (1 CL, 1 PL, 1 Liga cup) - Har scoret 2 mål (Begge i CL) & har spillet til 7,7
Logged


a-fonne
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #21: 21 Okt 2013, 14:32 »

Uden tvivl min favorit i FM13! Fuck jeg elsker ham. Men er han mulig, at få væk fra Southampton???

ptrN har desuden tilsendt mig screenshots af alle i førsteholdstruppen + de største talenter. Det er at finde i det første indlæg.

Er der nogle som er kommet lidt længere, der har prøvet Zelalem og Crowley på førsteholdet?
Jeg har ham i mit Arsenal save, så det vil jeg sige.. Fik ham i Januar transfer vinduet
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #22: 21 Okt 2013, 14:51 »

Smukt arbejde med forsiden! haha, kommer til at lyde som en nar nu - Tror det havde været bedre, hvis man kunne se hvor mange stjerne de har/kan få Wink

Anyway - Zelalem får lidt kampe på førsteholdet for mig

3 kampe (1 CL, 1 PL, 1 Liga cup) - Har scoret 2 mål (Begge i CL) & har spillet til 7,7

Du er virkelig nar! ;-)

Fedt du bruger Zelalem!! Og det er da fremragende stats for de kampe han har deltaget i. Hvem har modstanderne været?

Jeg har ham i mit Arsenal save, så det vil jeg sige.. Fik ham i Januar transfer vinduet

Optur! Ham blir jeg nød til at hente igen!  Opstemt
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #23: 21 Okt 2013, 14:59 »

CL: Red Bull Salzburg

Liga cup: Brighton

PL: Fulham

Wink
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #24: 21 Okt 2013, 17:14 »

Smukt arbejde med forsiden! haha, kommer til at lyde som en nar nu - Tror det havde været bedre, hvis man kunne se hvor mange stjerne de har/kan få Wink

Anyway - Zelalem får lidt kampe på førsteholdet for mig

3 kampe (1 CL, 1 PL, 1 Liga cup) - Har scoret 2 mål (Begge i CL) & har spillet til 7,7
Ved talenter skifter det jo fra spil til spil.
Logged

welbz is dat guy

0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #25: 21 Okt 2013, 18:54 »

Hvor er det dog en fornøjelse at tage et kig på trådens indledningsindlæg. Stor, stor cadeau.
Logged

Simply Arsenal.

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #26: 22 Okt 2013, 13:32 »

Hvor er det åndssvagt - hvor svært det er at vinde på udebane i det her spil... Du kan smadre "Alle" på hjemmebane, kører det ene efter det andet hold over, hvorefter man spiller nogle kampe på udebane hvor spillerne transformere sig om til retarderede kyllinger & kan ikke finde ud af noget som helst...
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #27: 22 Okt 2013, 13:37 »

Mangler du ikke Santi Cazorla i indholdsfortegnelse n? Smiley
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #28: 22 Okt 2013, 17:37 »

Første sæson færdig spillet.

Ligaen: http://gyazo.com/933374bd28b33e700f25ab2fd6feea9a

Jeg endte på en "flot" 3' plads, men helt igennem forfærdeligt hvordan jeg "smed det" mesterskabet væk...

Hjemmebane: http://gyazo.com/affa3eab0b0f1d751fefeb3af63007b6

Udebane: http://gyazo.com/1b4d4e86f9bab8903912dc4ecd980f55

Ses tydeligt her hvor fucking åndssvagt udebane er, og jeg tabte klart mesterskabet på udebane. Jeg vandt dog Liga cuppen efter at være kommet ud i straffespark mod Everton.

Spillerstatistiker PL: http://gyazo.com/22905b7ddc5f430ffaa0eb015e5b6e22

Lars Bender og Caulker var statistisk de bedste spillere i PL. Ozil og Benteke spillede også en rigtig flot sæson - Generalt gjorde hele holdet det godt.

Alle mine spilleres samlede statistik: http://gyazo.com/aaabc2e797e62a8b43acf162e02da7ab

Jeg prøvede at være meget roterende og give alle en chance på førsteholdet. Spillere som Gnabry & Zelalem tog virkelig chancen når de fik lov at spille, og derfor fik de +10 kampe hver. Gnabry blev f.eks. top assist maker i Liga cuppen. Andet der lige skal nævnes - hmm - Jeg kunne ikke rigtig få taktikkerne til at virke specielt godt, prøvede at rode en del rundt med dem, hvor der var noget der virkede i nogle kampe - virkede det ikke i det næste osv.

Synes det er meget vigtigt at spille med - i hvert fald - 1 COM. Dette er Ozil's klart bedste plads. Jeg tror måske han spillede bedst som Fremskudt Playmaker(Offensiv). Eksperimenterede meget med en 4-2-3-1(3 COM), fordi vi har utroligt mange dygtige spillere på netop disse pladser bag angriberen, hvilket også gjorde at både Cazorla, Wilshere & Ozil alle kunne spille på samme tid. Ved ikke helt hvor meget succes jeg havde med det, men det er klart en formation jeg vil udvikle videre på. Det er bare som om at de bliver alt for offensive, og der kommer et kæmpe hul bagved dem, eller foran forsvaret hvis man vælger at spille med 2 CM. Tror ikke der er så meget at sige udover at Bender er et fantastisk køb - 13,25 taklinger pr. kamp er vanvittigt.
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #29: 24 Okt 2013, 17:05 »

1 Januar 2015 - Ozil har lige vundet Ballon d'Or! Tror måske det er første gang jeg har haft en spiller der har vundet det!! Wuuuuuu. & Blev nr. 2 i "Guldbolden"

Ham og Bender på Verdens holdet.

(Lars Bender blev nr. 3 i Ballon d'Or)
« Seneste Redigering: 24 Okt 2013, 17:10 af PhilipFlink » Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010