home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 876 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  il meDico
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: il meDico  (Læst 50499 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
il meDico
« : 01 Apr 2009, 00:03 »


IL MEDICO
Han sagde op i Parma for under 2 måneder siden. Det var det største sats, han nogensinde havde taget i sin karriere. Andre klubber havde fortalt ham, at de var interesserede. Men én klub lokkede mere end alle andre. Selv om han kunne have fået større klubber, de største klubber tog han en mindre klub med de sværeste krav. Han måtte sige op nu og ellers var aftalen ovre. Han skulle lyve sig væk fra Parma, og han ville først blive præsenteret 2 måneder senere. De havde mødtes, eller genforenes om man vil, over en enkelt middag.
Han havde været i uråd,
men han havde gjort det.

Nu var de to måneder gået. Han sad på hotellet, det usle, billige hotel han havde været nødsaget til at vælge med 2 måneder uden løn. Telefonen vibrerede i lommen på de lettere fine bukser, han stadig havde på. ”Ja. To minutter. Jeg skynder mig. Ja tak.” 
De havde sendt en mand ned i baren for at vente på ham. Han havde været nervøs, men netop nu ville det være som at trække sig ud, selvom man havde alt på spil og stå tilbage med intet. 

De fortalte ham, at de havde besluttet sig. Han var inde. En sten lettede sig fra hans hjerte. Samtalen var behagelig, med de to høje fyre fra hans fremtidige klub. De drak cognac, spurgte om han ville have noget, og for ikke at virke uhøflig, havde han naturligvis takket ja. Han drak aldrig cognac. Smagen skar ham i halsen, og rummet svimlede for ham. Lugtene ændredes fra at havde været fattige til at blive tættere på elendighed, og selvom han var længere ude, end han normalt var, havde han det under kontrol. Alt forløb som han havde forventet, indtil de sidst sagde.

”Skuf ham nu ikke.”
”Skuf hvem?”

”Il Medico – doktoren.”




« Seneste Redigering: 01 Apr 2009, 00:11 af Zulue » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: IL MEDICO
« Svar #1: 01 Apr 2009, 00:06 »

God start, Zulue, men den overskrift med store bogstaver irriterer mig. Troede heller ikke, at man måtte lave kun store bogstaver, i overskriften, i forummet.

KIU
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: IL MEDICO
« Svar #2: 01 Apr 2009, 00:07 »

Zulue as we know him! En hvis del mystik, og samtidig så fangende. Jeg glæder mig til at læse med!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: IL MEDICO
« Svar #3: 01 Apr 2009, 00:08 »

Mystisk som altid, Zulue. Det er ikke dårligt, det er fangende. Du er en af mine favoritter efter sidste års blog!
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: IL MEDICO
« Svar #4: 01 Apr 2009, 00:13 »

Spændende start, jeg ser frem til at høre mere Smiley
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #5: 01 Apr 2009, 00:14 »

Spændende start, der leder en hen i det uvisse og dermed fanger en med det samme. Super Thumbs Up
Logged

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: il meDico
« Svar #6: 01 Apr 2009, 00:17 »

Flot start, intet mindre! Som et par stykker af de andre også hentyder til, så er det meget "mystisk". But I like what I see!
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #7: 01 Apr 2009, 00:32 »

Meget spændende! Synes altid at de tanker eller den dialog, du får ind i de blogs du skriver er helt i top. Det er ihvertfald noget der giver mig lyst til at læse videre og jeg føler mig rigtig godt underholdt  Thumbs Up
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Bovski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #8: 01 Apr 2009, 13:54 »

Rigtig spændende og lovende start... glæder mig til at følge med i fremtiden...
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #9: 01 Apr 2009, 15:31 »


Da vi fangede ham for to måneder siden, havde han netop sagt op i Parma. Vi spurgte ham, om det var et karrieretræk med hensyn til en bedre stilling i fremtiden, men alt hvad Guidolin havde at sige dengang, var at han gik en ’turbulent tid i møde’ – både med hensyn til den svære situation derhjemme; situationen, der eftersigende gjorde at han måtte stoppe i Parma.

Nu sidder han så her. I går blev Francesco Guidolin så præsenteret som den nye manager i Udinese – Udinese, der ellers stod med manager i forvejen, men alligevel fornyede sig på den front. Det var en utrolig lettet Guidolin, der gik til pressemødet, Guidolin, der med en fortid som manager i netop Udinese virkede glad og forløst over at være kommet tilbage til faste rammer. Guidolin trænede for 9 år siden Udinese, og ellers har den nu ganske aldrende (53) italiener set sig vidt omkring i trænerverdenen, siden han forlod en ikke prangende spillerkarriere i midtfirserne.
Guidolin startede i de lavere italienske rækker inden han kæmpede sig op og kort stod i spidsen for blandt andet Atalanta, Empoli og Vicenza, inden han endte i Udinese. Udinese var som et springbræt for Guidolin, der efter et ophold i Monaco ramte sin største udfordring i Palermo. Med moderat succes for de lyserøde skiftede han til Parma, inden han nu igen står i spidsen for Udinese igen.

Udineseledelsen var kort og fattet på mødet, fortalte kort om forventningerne til den forestående sæson, inden man efter præcist 42 minutter stemplede ud og lukkede dørene op for journalisterne, der dog sagtens kunne have brugt mere tid med den nye manager. Af spørgsmål fik han, hvordan han havde tænkt sig at se truppen an, hvortil han svarede, at han kendte truppen, men man altid finde overraskelser i truppen – samt han ’naturligvis vil kigge transfermarkedet igennem, både for unge- men også ældre spillere’.


Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #10: 01 Apr 2009, 15:45 »

Det tegner godt kære Zulue - må sige man bliver betaget af måden du skriver mere.. jeg vil meget gerne høre mere fra Udine..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

motZ
Gæst
 
Sv: il meDico
« Svar #11: 01 Apr 2009, 19:08 »

Spændende indtil videre, Zulue. Udinese er et meget spændende hold, så håber at du kan føre dem frem til et eller andet. Peace

Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #12: 01 Apr 2009, 19:10 »

er du sindsyg det flot Opstemt
Logged

maaahhh-h-h-h

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #13: 01 Apr 2009, 19:19 »

Lækker start, ser fremtil mere Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: il meDico
« Svar #14: 01 Apr 2009, 19:28 »

Ser sku godt ud! vil klart følge med
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010