home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AC Milan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan  (Læst 23620 gange)
Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ac Milan
« Svar #15: 29 Jan 2014, 15:36 »

Altså Montolivo er jo klart den mest tekniske. Nocerino er mere hen ad en tonsertype, dog også med solid teknik. Men da det ikke på nogen måde er en playmakerrolle ville jeg tage Nocerino. I hans første sæson i Milan scorede han 13 mål, grundet hans fantastiske evne til at tage de dybe løb ind i feltet - hvilket er FM's beskrivelse af rollen CM(attack). Montolivo er mere en Pirlo-type (men langt dårligere!!!), der primært fordeler boldene i en mere stationær rolle, men også sagtens kan hjælpe til defensivt. Lidt et mix af Pirlo og De Jong faktisk. Nocerino kan man vel kalde for et mix mellem Ambrosini og den altid målfarlige Marchisio.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #16: 30 Jan 2014, 16:59 »

Så har jeg færdig spillet endnu en sæson, hvilket var en blandet fornøjelse. Først tabte jeg Super Cuppen til Juventus, mens ligaen endnu engang blevet vundet. Denne gang kæmpede jeg med Napoli om titlen. Vi endte á point, men da jeg var bedre indbyrdes snuppede jeg titlen foran næsen på dem. I Europa fuckede vi helt op. Jeg endte i en gruppe i Champions League med Arsenal, Anderlecht og Gladbach. Gruppen blev fuldstændig vendt på hovedet i hvad man kunne forvente. Gladbach og Anderlecht gik videre, mens jeg endte på et trejde plads og skulle derfor spille Europe League. Her mødte jeg i første knockoutrunde Rubin som jeg røg ud til.. Skuffende. I pokalen stillede vi igen med reserve hvilke rakte til en kvartfinale.. Kan ikke huske hvem jeg røg ud til, andet at det var en midterhold fra Serie A..

Igen har jeg været aktiv på transfers marked og har efterhånden skabt mig en ung trup hvor der ikke er mange mangler. Som sagt sikrede jeg mig Eder Balanta og Nicolea Stanciu sidste sæson. De skal erstatte Mexas og Kaka som jeg ikke forlængede med. Desuden lod jeg både Marco Amelia og Christian Abbiati gå på fri. Derfor manglede jeg en backup målmand. Her hentede jeg det italianske talent Mattia Perin. Alessandro Matri savnede spilletid og da jeg ikke kunne komme af med ham, har jeg lejet ham ud til Marsielle. Som erstatning for ham, hentetde jeg Alberto Paloschi ind fra deleje.

 Jeg hentede jeg også mit hidtil dyreste spiller i form at Matija Nastasić. 250 mil måtte jeg af med, men nu er jeg også i besiddelse af et af de bedste unge midterforsvar i spillet. Den sidste spiller jeg hentede var Domenico Berardi. Har savnet en ordenlig backup til Balotelli. Det synes jeg nu jeg har fået, i form af et af italiens største talenter. Dette giver mig følgende trup:


Ved ikke hvor jeg skal forstærke holdet.. Måske den centrale midtbane?
« Seneste Redigering: 30 Jan 2014, 17:09 af Boerre » Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #17: 30 Jan 2014, 17:19 »

Så har jeg færdig spillet endnu en sæson, hvilket var en blandet fornøjelse. Først tabte jeg Super Cuppen til Juventus, mens ligaen endnu engang blevet vundet. Denne gang kæmpede jeg med Napoli om titlen. Vi endte á point, men da jeg var bedre indbyrdes snuppede jeg titlen foran næsen på dem. I Europa fuckede vi helt op. Jeg endte i en gruppe i Champions League med Arsenal, Anderlecht og Gladbach. Gruppen blev fuldstændig vendt på hovedet i hvad man kunne forvente. Gladbach og Anderlecht gik videre, mens jeg endte på et trejde plads og skulle derfor spille Europe League. Her mødte jeg i første knockoutrunde Rubin som jeg røg ud til.. Skuffende. I pokalen stillede vi igen med reserve hvilke rakte til en kvartfinale.. Kan ikke huske hvem jeg røg ud til, andet at det var en midterhold fra Serie A..

Igen har jeg været aktiv på transfers marked og har efterhånden skabt mig en ung trup hvor der ikke er mange mangler. Som sagt sikrede jeg mig Eder Balanta og Nicolea Stanciu sidste sæson. De skal erstatte Mexas og Kaka som jeg ikke forlængede med. Desuden lod jeg både Marco Amelia og Christian Abbiati gå på fri. Derfor manglede jeg en backup målmand. Her hentede jeg det italianske talent Mattia Perin. Alessandro Matri savnede spilletid og da jeg ikke kunne komme af med ham, har jeg lejet ham ud til Marsielle. Som erstatning for ham, hentetde jeg Alberto Paloschi ind fra deleje.

 Jeg hentede jeg også mit hidtil dyreste spiller i form at Matija Nastasić. 250 mil måtte jeg af med, men nu er jeg også i besiddelse af et af de bedste unge midterforsvar i spillet. Den sidste spiller jeg hentede var Domenico Berardi. Har savnet en ordenlig backup til Balotelli. Det synes jeg nu jeg har fået, i form af et af italiens største talenter. Dette giver mig følgende trup:


Ved ikke hvor jeg skal forstærke holdet.. Måske den centrale midtbane?

Rigtig stærk - og ikke mindst ung - trup! Men ja, jeg er enig. Den centrale midtbane kunne godt forstærkes. Her vil jeg anbefale Pedro Obiang, som jeg synes minder om Yaya Toure på flere punkter. Han kan sagtens spille begge dine roller på den centrale!  Thumbs Up
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #18: 30 Jan 2014, 17:25 »

Rigtig stærk - og ikke mindst ung - trup! Men ja, jeg er enig. Den centrale midtbane kunne godt forstærkes. Her vil jeg anbefale Pedro Obiang, som jeg synes minder om Yaya Toure på flere punkter. Han kan sagtens spille begge dine roller på den centrale!  Thumbs Up
Han spiller desværre i Real Madrid, så han bliver svær at få..
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #19: 30 Jan 2014, 17:45 »

Nu hentede jeg Milan Badelj for 60 mil, hvilket var lidt fail... Han var vurderet til fire stjerne og derfor en forbedrening, men da jeg fik ham havde han kun tre.. Han har dog erstartet Cristante som jeg har lejet ud.
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #20: 30 Jan 2014, 19:57 »

Virkelige en stærk og ikke mindst velbalanceret trup du har fået samlet! Din bredde er virkelig god og elsker de mange unge italienske talenter, du har lurende på bænken. Ja midtbanen kan nok godt forstærkes. Syntes Montolivo er god, men Nocerino har nok ikke rigtig sin berettigelse længere. Ved ikke om du har brugt Cristante nok til at han har udviklet sig? Han ville ellers være optimal på en af de to pladser, da han kan lidt af det hele og opnår fine mentale egenskaber. Som et fremtidigt prospect kan du hente Pugliese, han bliver helt klart det bedste alternativ for Montolivo, men nok ikke før nogle sæsoner. Hmm… Lige nu og her er den lidt svær… Poli og Cristante (hælder til Cristante) bør slå Nocerino af permanent, for at fremme deres udvikling, men hvis du insisterer på en nu og her løsning ville jeg vælge imellem følgende, alt efter dit budget, som jeg ikke kender:

Stort budget:
Marchisio - Italiens mest farlige midtbanespiller, der løber solen sort begge veje. Fantastisk indpisker i øvrigt.
Florenzi - Burde allerede have udviklet sig til en regulær stjernespiller. Spørgsmålet er bare om han kan løfte den defensive opgave, der trods alt er i rollen
Gundogan - Hvis ikke en storklub allerede har snuppet ham, så passer han altså jobbeskrivelsen helt eminent.
Pogba - Nødvendigt at sige noget?

Lille Budget:
Marco Benassi - kan blive svær at lokke fra Inter, men tror han kan blive en ganske habil midtbanemand, hvis man tør satse lidt.
Crisetig - Samme som med Benassi, men vil ikke på samme måde kalde Crisetig et 'sats'.
Capezzi - Kæmpe talent, men aner ikke hvad Viola vil have for ham.
Pugliese - er nok bedst på Montos plads, men har egentlig de basis-stats der skal bruges med 'attack' tilgangen. Skal ikke agerer starter, men så kunne Poli/Cristante rykkes ind i start11'eren.

Buffer:
Koke - Aner ikke det store om ham, eller hans pris. Statsmæssigt er han dog ikke dum.


Montolivo alternativer:
Pugliese - hvis Cristante (Poli) skubbes ind som starter, tror jeg fint du allerede nu kan benytte ham som backup.
Lucas Romero - Bliver et beast af en midtbanespiller. Kan gå hen og blive den nye Esteban Cambiasso, hvis han trives. Har allerede ret vilde stats.
Verratti - er ret dyr og skal trænes defensivt, men minder rigtig meget om en Pirlo type, der også var mere offensivt anlagt i sine unge dag.
Crisetig - kan dække begge dine midtbanepladser, da han måske endda er stærkest defensivt.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #21: 30 Jan 2014, 20:59 »

Regner med at forstærke midtbane næste sæson. Cristante har kun to stjerne i nuværende potentiale, så han ikke god nok endnu til at starte inde. Han har dog udviklet sig meget godt, men har valgt at leje ham ud så han kan få fast spilletid.

Lige nu er mit bugdet på nul, men regner med at få omkring 400 mil. Det har jeg fået de sidste to sæsoner. Machisio, Pogba og Gundogan gider ikke til min klub. Har kigget på dem. Pugliese gider heller ikke, tror det er fordi Milan er rivaler med Atalanta. Veratti skal jeg smider 300 mil for, hvilket jeg synes er for meget. Heller mere til Florenzi som koster omkring de 200 mil.

Kigger nærmere på Crisetig, Benassi og Capezzi og Lucas Romero. Koke spiller i Monaco hvor han får en kæmpe løn, så han er også udelukket.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2014, 21:02 af Boerre » Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #22: 30 Jan 2014, 21:21 »

Mht. Pugliese - kan ikke forestille mig det er derfor, da jeg altid får ham right on. Men måske nu han spiller professionelt, at det er en anden sag…

FLorenzi vil altså være et godt køb! Han var ellers udset til at blive den næste i rækken af romerske kejsere, efter Totti og De Rossi. Så snup ham inden han opnår gudestatus  Wink
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #23: 30 Jan 2014, 21:26 »

Hvor meget gav du i øvrigt for Berardi? Overvejer at hente ham her til vinterpausen i første sæson - vil nødig have at han gennemfører sit 'skifte' til Juve og kunne sagtens bruge ham på min højre kant, hvor Honda ikke just imponerer.
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #24: 30 Jan 2014, 22:05 »

Regner med at forstærke midtbane næste sæson. Cristante har kun to stjerne i nuværende potentiale, så han ikke god nok endnu til at starte inde. Han har dog udviklet sig meget godt, men har valgt at leje ham ud så han kan få fast spilletid.

Lige nu er mit bugdet på nul, men regner med at få omkring 400 mil. Det har jeg fået de sidste to sæsoner. Machisio, Pogba og Gundogan gider ikke til min klub. Har kigget på dem. Pugliese gider heller ikke, tror det er fordi Milan er rivaler med Atalanta. Veratti skal jeg smider 300 mil for, hvilket jeg synes er for meget. Heller mere til Florenzi som koster omkring de 200 mil.

Kigger nærmere på Crisetig, Benassi og Capezzi og Lucas Romero. Koke spiller i Monaco hvor han får en kæmpe løn, så han er også udelukket.

Kan anbefale Lucas Romero. Har ham i Everton hvor han er en stjerne for mig(var i CL finale og blev 2 i PL sidste sæson) og en af de mere bærende kræfter. Real prøver at hente ham med bud på 200 mio+ Smiley
Ellers gør Guido Pizarro det også rigtig fint for mig, ham skibber jeg dog afsted for 150 mio'ish da jeg fik fingrene i Wilshere for den nette som af 350 mio.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2014, 22:08 af SkovGaards » Logged


Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #25: 30 Jan 2014, 23:20 »

Hvor meget gav du i øvrigt for Berardi? Overvejer at hente ham her til vinterpausen i første sæson - vil nødig have at han gennemfører sit 'skifte' til Juve og kunne sagtens bruge ham på min højre kant, hvor Honda ikke just imponerer.
90 mil måtte jeg slipper..
Mht. Pugliese - kan ikke forestille mig det er derfor, da jeg altid får ham right on. Men måske nu han spiller professionelt, at det er en anden sag…

FLorenzi vil altså være et godt køb! Han var ellers udset til at blive den næste i rækken af romerske kejsere, efter Totti og De Rossi. Så snup ham inden han opnår gudestatus  Wink
Har prøvet at hente Pugliese hvert transfervindue men han gider ikke. Kan normalt få ham til mindre klubber, så jeg mistænke at det klubbernes rivalstatus der har en effekt..
Kan anbefale Lucas Romero. Har ham i Everton hvor han er en stjerne for mig(var i CL finale og blev 2 i PL sidste sæson) og en af de mere bærende kræfter. Real prøver at hente ham med bud på 200 mio+ Smiley
Ellers gør Guido Pizarro det også rigtig fint for mig, ham skibber jeg dog afsted for 150 mio'ish da jeg fik fingrene i Wilshere for den nette som af 350 mio.
Okay, holder et vågent øje med ham. Pizarro spiller desværre i Juventus.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2014, 23:33 af Boerre » Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #26: 30 Jan 2014, 23:45 »

Mon ikke jeg så kan få Juves part i ham for under 50 millioner, her i første sæson? Så må jeg leve med Honda indtil jeg kan købe ham fri fra Sassuolo til næste sæson.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #27: 31 Jan 2014, 13:46 »

Mon ikke jeg så kan få Juves part i ham for under 50 millioner, her i første sæson? Så må jeg leve med Honda indtil jeg kan købe ham fri fra Sassuolo til næste sæson.
Jeg var heldig at Livorno først købte Sassuolos andel, og senere købte Juventus', så jeg kunne hente ham.
Logged

Il Grande Olly
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #28: 31 Jan 2014, 16:33 »

Jeg lykkedes med at hente ham, her i vnterpausen. Et salg af Adil Rami (har i ediotren flyttet Honda+Rami til Milan) finansierede Sassuolos anddel i ham. Det blev til 102 millioner. Så det bliver nogle dramatiske budrunder når delejerskabet skal afgøres mellem Milan og Juve, en eller anden sommer engang.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #29: 01 Feb 2014, 00:25 »

Så har jeg spillet endnu en sæson. Super cuppen blevet vundet over Torino og for tredje gang i træk vandt jeg det italienske mesterskab. Jeg vandt fem runder før tid og med hele 17 point til Juventus. Sæsonens store oplevelse var Ballotelli som scrorede 36 liga mål og for anden gang i træk blev europas farligste angriber. Endnu engang skuffede jeg i pokalen og i Europa. I pokalen røg vi ud til et Serie B hold på straffespark og i Europa røg vi ud i kvartfinalen til Real Madrid. Røg ud samlet 4-1 men havde chance til at vinde begge opgør, men det er ligesom skarpheden mangler i de europæiske kampe.

Transfer til den nye sæson har jeg haft fokus på midten af banen. Endelig er det lykkes mig at få Mario Pugliese. 150 mil måtte jeg af med, men han er også et af de største talenter på sin position. Det lykkedes mig også at hente Perdro Obiang, som Real Madrid kun skulle have 100 mil for. Han har fået mega vilde stats og vil mene det er et kæmpe scoop. Montolivo og Nocerino er røget ud af den anden vej. Ingen grund til at have de to gamle spillere siddende på bænken og trække løn. Matri er også røget ud. Har stadig 250 mil at gøre godt med. Ved ikke rigtig hvor jeg skal forstærke holdet. Måske en ny reserve målmand da Perin ikke gider at forlænge og er utilfreds med at sidde på bænken. Niangs kontrakt udløber også og tror ikke jeg forlænger med ham, så kunne også overvejer at finde en til den plads. Ægerligt at der ikke rigtig er kommet nogle ordenlige regens endnu at kaste penge efter.. Nogle forslag?

Pedro Obiang:


Mario Pugliese:
« Seneste Redigering: 01 Feb 2014, 00:39 af Boerre » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010