home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AC Milan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: AC Milan  (Læst 23480 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #45: 21 Maj 2014, 01:27 »

Så har jeg overstået januars transfervindue og må sige Man Utd er helt vilde med mine spillere. de har nu købt 3 aldrene spiller fra mig. Robinho, Mexes og Kaka. har ikke tjent ret meget på dem, men de var simpelthen alt for dyre at have i truppen når de blot var reserve Smiley
så alt i alt er jeg godt tilfreds.

Har lige sikret mig Valdes til sommer selvom jeg havde tænkt på Ter stegen, men han er for i forhold til de penge jeg har til rådighed lige pt, så valdes træder til og abbiati ryger ud Smiley god forbedring syntes jeg selv.
Logged

H A L A   M A D R I D!

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #46: 28 Maj 2014, 16:16 »

Jeg har lagt lidt inspiration op, til dem der har problemer. Er dog nået langt, hvor den/de første 1-2 sæsoner spillede mere direkte.

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=37812.new#new
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #47: 21 Sep 2014, 23:51 »

Så har jeg rundet 5 sæsoner og 275 kampe i spidsen for AC Milan i form af selveste Paolo Maldini. Det har været en vild tid med både opture og nedture - dog mest opture. De største nedture var sølvet i sæson 2, hvor vi gik kolde til sidst sammen med Juventus og Napoli vandt til sidst. Derudover er det blevet til en tabt Coppa Italia finale, en tabt italiensk Super Cup, en tabt europæisk Super Cup og en Champions League finale.

De største øjeblikke er den store mængde af unge spillere, som får masser af kampe sammen med de to mesterskaber og to Champions League trofæer. Men jeg er da også glad for EURO League trofæet, sejren over Juve i Coppa Italia finalen, sejren i den italienske Super Cup,  sejren i den europæiske Super Cup og sejren i VM for klubhold, hvor bl.a Pirlo & Candreva var i hopla.

Men det er et fedt save, hvor jeg virkelig har fokus på ungdommen - har en del spillere fra akademiet i førsteholdstruppen krydret med få udenlandske talenter og italienske talenter håndplukket i de andre klubber. Mit nye mål er at satse mere italiensk og første skridt på vejen er at være den "mest" italienske klub i Serie A, hvor gennemsnittet er 76 %, mens mit eget gennemsnit er steget til 84 %. Men jeg vil gerne op på 90 procent og endnu mere egen avl  Wink

Maldini facts




Det seneste mesterskab


Førsteholdet anno 2018/2019


Stjernerne





Talenterne





Transfers sæson 1

Transfers sæson 2

Transfers sæson 3

Transfers sæson 4

Transfers sæson 5
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #48: 25 Sep 2014, 01:22 »

I mit nomadesave er jeg blevet den "lykkelige" ejer af jobbet som manager for AC Milan i 3. sæson.
Jeg skal have rettet op på skuden som virkelig har været ud i stærk storm, da sidste sæson endte med en gyselig 11. plads. En placering der som bekendt ikke giver adgang til europæiske kampe i indeværende sæson. Det er dog ikke kun den manglende deltagelse i Europa som er problemet, men også kampen med at få vendt spillernes gejst. En opgave der helt sikkert vil være den største igennem min første sæson i klubben.

Jeg har valgt at sende Balotelli afsted til det franske hvor Monaco valgte at smide 300 mio efter ham. En sum penge jeg omsatte til at købe en række delejede spillere hjem, samt et par enkelte reelle indkøb. Salget af en stor stjerne er måske ikke det bedste træk, men med unge folk i kulisen, samt behovet for at fylde nogle penge i kassen så blev det alligevel til en handel, og pengene ruller stille og roligt ind hver måned.

Planen for den første sæson er at nå tilbage til en placering der giver adgang til europæisk fodbold, forhåbentlig CHL, men vil dog faktisk tage til takke med Euro League om nødvendigt. Jeg skal blot have løftet klubben op igen, og så skal jeg ellers til at få sat skub i tingene så jeg kan drille de andre hold der alle virker ekstremt skarpe. Ud af de fire første kampe så er det blevet til 2 uafgjorte og 2 sejre. Var så heldig at spille imod Juve i første kamp, hvor det endte med en pointdeling.

Jeg regner med at snuppe et par sæsoner i klubben, hvis ikke flere, og jeg vil dele lidt mere om mit save når jeg når længere ind.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #49: 30 Sep 2014, 11:58 »

12 kampe er det blevet til i ligaen, og 25 point er blevet høstet hvilket resulterer i en 3. plads. Fiorentina har ligeledes 25 point på andenpladsen men de har +10 i målscore imod mit holds +9. På førstepladsen ligger Napoli med 28 point, men med 13 spillede kampe. Så selvom der skal vendes op og ned på nogle ting endnu, så sejler det da ikke hele tiden.

Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #50: 03 Okt 2014, 00:49 »

24 kampe inde i min første sæson i klubben (3. sæson totalt set i savet) har jeg høstet 52 point.

Napoli tabte endelig terræn her i januar og jeg har netop overhalet dem for kort tid siden. De følger dog stadig godt med i tittelkampen. Pokalturneringen er jeg ude af efter at jeg var så heldig at møde Juventus der hentede en kedelig 1 - 0 sejr. Jeg mødte dem i ligaen kampen efter hvor jeg var tæt på at tage revanche men endte med en nul- nul løsning.

I vinter vinduet er holdet forsøgt forstærket med følgende:
Nasri (leje, med option)
Podolski (leje, med option)
Vagner Love (Fri transfer)
Ryan Bertrand (37 mio)

Jeg er mest glad for Bertrand da jeg længe har manglet en back der kan være standin frem for at køre med de samme to backs hele tiden. Har dog også forfremmet nogle ungdomsspillere til førsteholdet, og jeg glæder mig til at se dem komme ind på holdet, da jeg overvejer at sende en masse gamle spillere afsted til sommer.
For til den tid bør der være større mulighed for at hente nogle bedre italienske spillere, da jeg gerne vil gøre holdet mere italiensk. Men i denne sæson gælder det mest af alt om at genrejse holdet så de glemmer den 12. plads jeg overtog.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010