home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 703 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League finalen.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder finalen  (Afstemning slut: 23 Maj 2007, 16:59)
Vinder - Liverpool
- 34 (54,8%)
Vinder - Milan
- 28 (45,2%)
Antal Stemmer: 60

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Champions League finalen.  (Læst 18699 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #105: 07 Maj 2007, 09:51 »

Arsenal gjorde det i en kamp for nogle år siden mod Sheffield Wednesday.

WRONG! Det var mod Sheffield United. Tunge
Logged



United-styrer
Gæst
 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #106: 07 Maj 2007, 14:19 »

Jeg håber på en Milan-sejr i finalen. Og egentlig tror jeg også, at muligheden for revanche vil komme dem til gode. Kaka er pt. verdens bedste fodboldspiller (selvom Ronaldo set over hele sæsonen har været den bedste), og han skal nok drive godt og grundigt gæk med Agger og co.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #107: 07 Maj 2007, 14:21 »

Jeg håber på en Milan-sejr i finalen. Og egentlig tror jeg også, at muligheden for revanche vil komme dem til gode. Kaka er pt. verdens bedste fodboldspiller (selvom Ronaldo set over hele sæsonen har været den bedste), og han skal nok drive godt og grundigt gæk med Agger og co.

Er Kaká verdens bedste, bare fordi at Manchester United ikke kunne styre ham. Nææ nej, Liverpool vinder, da vi har den forsvarsspiller som er lære bedst af sine fejl. Han skal nok få studeret Kaká og lukke ham helt ned.. Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #108: 07 Maj 2007, 14:23 »

Er Kaká verdens bedste, bare fordi at Manchester United ikke kunne styre ham.

Nej, han er verdens bedste, fordi der på nuværende tidspunkt ikke er nogen, der er lige så skarpe som ham.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #109: 07 Maj 2007, 14:24 »

Nej, han er verdens bedste, fordi der på nuværende tidspunkt ikke er nogen, der er lige så skarpe som ham.

Han har været den bedste i CL i år. Smiley
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #110: 07 Maj 2007, 15:17 »

Kaká har været skarp i CL.
Men han får det svært mod Daniel The Wonderboy Agger og Carragher!

LIVERPOOL FOR THE GLORY <3
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #111: 07 Maj 2007, 15:32 »

Håber, håber, håber at Milan trækker det længste strå. De fortjener deres revanche og Liverpool skal ikke have nogle trofæer!
Logged

Go you Gunners!

KingLuke
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #112: 07 Maj 2007, 17:25 »

Er Kaká verdens bedste, bare fordi at Manchester United ikke kunne styre ham. Nææ nej, Liverpool vinder, da vi har den forsvarsspiller som er lære bedst af sine fejl. Han skal nok få studeret Kaká og lukke ham helt ned.. Smiley
... Som lære bedst af sine fejl? Smiley Fordi han en gang viser at han kan ændre sit spil, betyder det jo ikke ligefrem han er den bedste til at lære af sine fejl. Men okay, overdrivelse fremmer forståelsen Thumbs Up
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #113: 07 Maj 2007, 17:27 »

... Som lære bedst af sine fejl? Smiley Fordi han en gang viser at han kan ændre sit spil, betyder det jo ikke ligefrem han er den bedste til at lære af sine fejl. Men okay, overdrivelse fremmer forståelsen Thumbs Up

Hvis du har set Liverpool kampe kan du se han har gjort det hver evig eneste kamp. Kampen efter har han rettet op på sine fejl.. Peace
Logged

KingLuke
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #114: 09 Maj 2007, 22:19 »

Hvis du har set Liverpool kampe kan du se han har gjort det hver evig eneste kamp. Kampen efter har han rettet op på sine fejl.. Peace
Okay - Jeg må da ærligt indrømme at jeg ikke følger så meget med i Liverpools kampe, fordi jeg så inderligt hader dem (men nok om det), men når jeg nogle gange har set to på hinanden efterfølgende kampe, hvor han har været med, så synes jeg ikke han har rettet på sine fejl så markant som han kunne have gjort.
Logged


Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #115: 12 Maj 2007, 11:21 »

Er Kaká verdens bedste, bare fordi at Manchester United ikke kunne styre ham. Nææ nej, Liverpool vinder, da vi har den forsvarsspiller som er lære bedst af sine fejl. Han skal nok få studeret Kaká og lukke ham helt ned.. Smiley

Ja, Kaka og C. Ronaldo er nok verdens bedste spillere for tiden. Mener stadig at Kaka er god nok til at tromle henover Daniel Agger!

Havde håbet på en finale mellem Milan og Chelsea, men når Chelsea ikke kan vinde, så håber jeg sgu at LFC får klø!
Logged


Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #116: 18 Maj 2007, 12:56 »

Hvis jeg nu overvejede at oddse på den kamp, hvad synes i så jeg skulle oddse??

er der nogle skader eller lignende
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #117: 22 Maj 2007, 16:48 »

Så er det sQ imorgen det hele løber af stablen. jeg skal bare ud og spille fodboldkamp kl 6 det suckser max Sur

Men anyways så ville jeg spørge om der var nogen der kunne stå for en slags opdatering af finalen mens den kører.

Sådan at dem der ikke kan se den kan følge med i hvad der sker alligevel Smiley
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

søgaard
Gæst
 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #118: 22 Maj 2007, 17:01 »

Så er det sQ imorgen det hele løber af stablen. jeg skal bare ud og spille fodboldkamp kl 6 det suckser max Sur

Men anyways så ville jeg spørge om der var nogen der kunne stå for en slags opdatering af finalen mens den kører.

Sådan at dem der ikke kan se den kan følge med i hvad der sker alligevel Smiley
Er sikker på folk skriver når der er en stor chance eller lignende..Smiley ellers er det bar og gå på Irc..Tunge der plejer vi og gå amok til sådanne kampe...Opstemt
Logged

Smaakage
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Champions League finalen.
« Svar #119: 22 Maj 2007, 17:29 »

Goddag for århundredes kedeligste finale.... igen......

Liverpools 9-0-1 mod Milans omstillingsspil. Jamen tak for en morfar jeg får mig.

Som jeg ser det så er Liverpools eneste chance at smide Storken op i angrebet og lade ham vinde nogle luftdueller mod nogle relativt små italienere. Kuyt og Bellamy har simpelhen ikke klassen til at spille mod dem på jorden, da det er for rutinerede og stærke til at blive snydt af dem.
Milan skal holde på bolden og bruge deres omstillingsspil, hvilket Liverpool mange gange i sæsonen har stået svagt over for, og så skal de lægge pres på de bagerste 4 i forsvaret for Liverpool. Steve Finnan er vel pt. Englands mest overvurderede spiller og kan godt blive løbet over ende hvis der kommer et par bolden enten højt til ham eller dybt. Riise er super god offensiv, men kan ikke sætte et ben rigtigt defensivt, og derfor har Milan fløjene åbne. Liverpool bør være kloge og smide Abeldoa på venstrekanten for at få en smule defensiv balast.
Agger i midterforsvaret er god, men han er ung og kan godt lave fejl. Det er set før, og presset vil kun blive større på ham i en finale. Carragher er gammel og kan slet ikke læse spillet som han engang kunne. Hyypia vil jeg slet ikke komme ind på. Derfor ser jeg Milans chance i at presse Liverpool.
Dog er Milan også blevet lidt halv gamle og har ikke det drive i spillet mere. Gilardinho er gået lidt død, og Kaka er derfor den eneste hvis der skal sætets fart i spille. Gattusu kæmper røven ud af bukserne, men det hjælper dem sjældent meget, og især ikke i en kamp hvor de skal være offensive.

Jeg tror på en 0-0 og sandsynligvis straffespark. Tvivler på at nogle af holdene bryder igennem det modsatte holds defensive indstilling.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010