home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 601 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League finalen.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder finalen  (Afstemning slut: 23 Maj 2007, 16:59)
Vinder - Liverpool
- 34 (54,8%)
Vinder - Milan
- 28 (45,2%)
Antal Stemmer: 60

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Champions League finalen.  (Læst 21282 gange)
MeeLo
Gæst

Sv: Champions League finalen.
« Svar #75: 03 Maj 2007, 19:47 »

Mortenbrenoe, det er vel også positivt for Liverpool, de overrasker jo hver gang de bliver undervurderet.

MeeLo
Gæst

« Svar #76: 03 Maj 2007, 19:47 »

Hvem nævner Arsenal donthomas?

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #77: 03 Maj 2007, 19:51 »

Hvem nævner Arsenal donthomas?

det er der ingen der gør.. udover mig

Chris
Gæst

« Svar #78: 03 Maj 2007, 19:51 »

Såvidt jeg kunne se var det vist donthomas der nævnte Arsenal.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #79: 03 Maj 2007, 19:53 »

Ja fordi arsenal og veira var meget bedre selv i sin tid? arsenal gør stadig det samme, gør alle jo, ja også united og nej man er ikke en tudeprinsesse fordi man brokker sig til dommeren.. at gattuso så taber sine småkager er en anden sag.. at forsvare ronaldo gider jeg ikke at bruge mere tid på.. for endten så hader man ham eller også gør man ikke..

og hvor står det i fodbold reglerne at man skal give bolden tilbage??? hvis jeg ikke husker forkert udnyttede selv samme arsenal sådan en situation og scorede.. og hvis jeg ikke husker forkert blev kampen hvis også spillede om.. ret mig hvis jeg husker forkert Peace

hva kampen angår igår så er der ikke så meget at sige andet end at united skuffede og milan var klasse.. Peace

Ja, hvorfor skal Arsenal nævnes her? Jeg har aldrig sagt at Vieira ikke brokkede sig til dommeren, selvfølgelig gjorde han det, og det er der da også andre spillere der gør? Jeg nævnte Keane i sammenhængen, fordi at jeg ikke kunne se hvorfor Gattuso ligepludselig blev en tudeprinsesse fordi han brokkede sig, når mange andre spillere gør det samme, og Keane er vel nemmere at relatere til i sammenhængen, til en Man U fan. Og jeg har aldrig nævnt Ronaldo, selvom jeg dog vil indrømme at jeg råbte tudefjæs af fjernsynet, da han fik sit gule kort for et frustrationsfrispar k Wink

Mht. at give bolden tilbage, så står det ikke i reglerne nej, det er det man med et fint ord kalder en "uskreven regel"...  Og ja, Arsenal gjorde det i en kamp for nogle år siden mod Sheffield Wednesday. Jeg kan desuden informere om at vi vandt kampen 2-1, og det var Kanu som scorede målet, kort efter at han var kommet til klubben. Han var dog ikke klar over princippet med at give bolden tilbage endnu, og derfor tilbød Arsenal selv en omkamp - Hvilken vi vandt 2-0. Så var den sag ude af verden Smiley

Og mortenbrenoe - Liverpool bliver altid undervurderet i CL fordi at de ikke har klaret sig så fantastiskt i ligaen. Det er jo det der gør holdene til favoritter. Hvis Liverpool vandt PL et par år i træk, ville de heller ikke være underdogs så tit i CL.

EDIT: Og mortenbrenoe - Hvis du mener at Liverpool vandt CL i 2005 pga. en kanon 1. halvleg, så gad jeg godt vide hvad du synes om 2. halvleg Wink
« Seneste Redigering: 03 Maj 2007, 19:57 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chris
Gæst

« Svar #80: 03 Maj 2007, 19:56 »

Ja, hvorfor skal Arsenal nævnes her? Jeg har aldrig sagt at Vieira ikke brokkede sig til dommeren, selvfølgelig gjorde han det, og det er der da også andre spillere der gør? Jeg nævnte Keane i sammenhængen, fordi at jeg ikke kunne se hvorfor Gattuso ligepludselig blev en tudeprinsesse fordi han brokkede sig, når mange andre spillere gør det samme, og Keane er vel nemmere at relatere til i sammenhængen, til en Man U fan. Og jeg har aldrig nævnt Ronaldo, selvom jeg dog vil indrømme at jeg råbte tudefjæs af fjernsynet, da han fik sit gule kort for et frustrationsfrispar k Wink

Mht. at give bolden tilbage, så står det ikke i reglerne nej, det er det man med et fint ord kalder en "uskreven regel"...  Og ja, Arsenal gjorde det i en kamp for nogle år siden mod Sheffield Wednesday. Jeg kan desuden informere om at vi vandt kampen 2-1, og det var Kanu som scorede målet, kort efter at han var kommet til klubben. Han var dog ikke klar over princippet med at give bolden tilbage endnu, og derfor tilbød Arsenal selv en omkamp - Hvilken vi vandt 2-0. Så var den sag ude af verden Smiley

Og mortenbrenoe - Liverpool bliver altid undervurderet i CL fordi at de ikke har klaret sig så fantastiskt i ligaen. Det er jo det der gør holdene til favoritter. Hvis Liverpool vandt PL et par år i træk, ville de heller ikke være underdogs så tit i CL.

Lur mig om ikke Arsenal blev hevet ind i debatten fordi du er Arsenal-fan.

Chris
Gæst

« Svar #81: 03 Maj 2007, 19:57 »

- Det er jo nemmere at relatere til i sammenhængen, til en Arsenal-fan.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #82: 03 Maj 2007, 19:57 »

Det kom til at stå meget stærkt som at United var de eneste som kunne finde på brokke sig.. sådan så jeg det..
og det vil jeg lige gøre opmærksom på. Peace

og til sidst ender vi med at være enig Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #83: 03 Maj 2007, 19:58 »

Og jeg har aldrig nævnt Ronaldo, selvom jeg dog vil indrømme at jeg råbte tudefjæs af fjernsynet, da han fik sit gule kort for et frustrationsfrispar k Wink

Den var da ærligt talt vanvittig tynd. Han tackler jo bolden. Tænk engang, hvis United havde været på vej i finalen, og dommeren så havde taget den fra Ronaldo med så tynd en advarsel.

Min mening om kampen kan ses i United-tråden.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #84: 03 Maj 2007, 19:59 »

Det kom til at stå meget stærkt som at United var de eneste som kunne finde på brokke sig.. sådan så jeg det..
og det vil jeg lige gøre opmærksom på. Peace

og til sidst ender vi med at være enig Thumbs Up

Ja, det er utroligt så tit vi efterhånden er begyndt at blive enige Wink Men nej, det er selvfølgelig ikke fordi at United er de eneste der brokker sig, det gjorde Gattuso jo også i går hehe..

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chris
Gæst

« Svar #85: 03 Maj 2007, 20:00 »

Italienere har det jo også med at lægge sig ned. Her kan vi igen fremhæve Gattuso som er god til at trække tiden og ligge lidt på græsset.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #86: 03 Maj 2007, 20:00 »

Den var da ærligt talt vanvittig tynd. Han tackler jo bolden. Tænk engang, hvis United havde været på vej i finalen, og dommeren så havde taget den fra Ronaldo med så tynd en advarsel.

Min mening om kampen kan ses i United-tråden.

Det kan godt ske at han snittede bolden, men han slagtede stadig manden bagfra, og det er vist ikke tilladt mere? Milan fik også en lignende advarsel, men den er du vel enig i? Wink

Italienere har det jo også med at lægge sig ned. Her kan vi igen fremhæve Gattuso som er god til at trække tiden og ligge lidt på græsset.

Hvad har det med noget at gøre?

Van der Saar er høj...

Ja det endet med at du bliver United fan Djævel hehe  Opstemt

Grin
« Seneste Redigering: 03 Maj 2007, 20:03 af Hawk1nZ » Logged

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #87: 03 Maj 2007, 20:02 »

Ja, det er utroligt så tit vi efterhånden er begyndt at blive enige Wink Men nej, det er selvfølgelig ikke fordi at United er de eneste der brokker sig, det gjorde Gattuso jo også i går hehe..

Ja det endet med at du bliver United fan Djævel hehe  Opstemt

Chris
Gæst

« Svar #88: 03 Maj 2007, 20:04 »

Det kan godt ske at han snittede bolden, men han slagtede stadig manden bagfra, og det er vist ikke tilladt mere? Milan fik også en lignende advarsel, men den er du vel enig i? Wink

Hvad har det med noget at gøre?

Van der Saar er høj...

Hvor høj?

Chris
Gæst

« Svar #89: 03 Maj 2007, 20:15 »

Gattuso spiller for AC Milan, og det var dem der spillede mod United i går. Milan er et italiensk hold - derfor nævner jeg det med italienske spillere og Gattuso. Jeg siger ikke at han gjorde det en masse i går, men han viste tendenser.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010