home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League finalen.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder finalen  (Afstemning slut: 23 Maj 2007, 16:59)
Vinder - Liverpool
- 34 (54,8%)
Vinder - Milan
- 28 (45,2%)
Antal Stemmer: 60

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Champions League finalen.  (Læst 21312 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Champions League finalen.
« Svar #90: 03 Maj 2007, 20:18 »

Ja og Van der Saar er målmand, står for Man U, og de spillede mod Milan i går...  Derfor nævnte jeg det med Van der Saar. Jeg siger ikke at han var høj hele tiden i går, men han viste tendenser!

Lige så relevant som din kommentar Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chris
Gæst

« Svar #91: 03 Maj 2007, 20:21 »

Ja og Van der Saar er målmand, står for Man U, og de spillede mod Milan i går...  Derfor nævnte jeg det med Van der Saar. Jeg siger ikke at han var høj hele tiden i går, men han viste tendenser!

Lige så relevant som din kommentar Wink

Ikke helt!

tturbo1
Manager

« Svar #92: 03 Maj 2007, 22:10 »

Læste lige på bold.dk, at hvis Maldini spiller i finalen, så bliver det hans 8. CL-finale.
Det må siges at være ganske imponerende...

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68172

KingLuke
Juniorspiller
**

« Svar #93: 03 Maj 2007, 22:21 »

2005 :

Kvartfinale : Liverpool-Juventus... Alle siger Juve er favoritter og de vinder. Liverpool sejrer.
Semifinale : Liverpool-Chelsea... Alle har Chelsea som favoritter og levner ikke Liverpool en chance. Liverpool sejrer.
Finale       : Liverpool-Milan... Milan favoritter og vinder Champions League på en kanon 1 halvleg. Hovsa.. Liverpool sejrer.

2007:

Kvartfinale :Liverpool-Barcelona : Barcelona stygge favoritter, Liverpool bør koncentrere sig om at kvalificere sig til næste års turnering i Premier League. Liverpool vinder.
Semifinale : Liverpool-Chelsea : Chelsea favoritter og slår Liverpool ud pga hævn fra 2005 og fordi de er bedre(?). Liverpool vinder.
Finale : Liverpool-Milan. Milan udråbt som store favoritter (hvem sagde Schmeichel?) og vil vinde især fordi de vil hævne deres nederlag i 2005... Liverpool vinder??

Hva vil jeg med det her?

LIVERPOOL FÅR BARE IKKE NOK CREDIT !!

Ikke fordi jeg har noget imod at have underdog rollen, men utroligt at folk blir ved og ved med at afskrive Liverpool Fc inden kampen er spillet (eller ved halvleg Cool )

Jeg vil give dig ret i at Liverpool ikke får nok credit i selve CL turnering, og for så vidt heller ikke i PL. De har nogle ekstremt interessante spillere. Jeg nægter at afskrive dem på forhånd, for jeg har set hvor galt det kan gå når man gør sådan noget (hint: Milan vs. Liverpool sidst).

KingLuke
Juniorspiller
**

« Svar #94: 03 Maj 2007, 22:22 »

Læste lige på bold.dk, at hvis Maldini spiller i finalen, så bliver det hans 8. CL-finale.

Ja, det er ganske imponerende for den gamle ræv. Han bliver også ved med konstant at sætte rekorder hver gang han går på banen i en CL kamp. Han er bare imponerende.

Zone 43
Manager

« Svar #95: 03 Maj 2007, 22:23 »

Sådan er det, når man bare fortsætter og fortsætter med, at spille. Thumbs Up

LIVERPOOL FÅR BARE IKKE NOK CREDIT !!

Og mon ikke, at Liverpool får credit i år?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KingLuke
Juniorspiller
**

« Svar #96: 04 Maj 2007, 13:38 »

Nogen der har nogle predictions på hvordan finalen vil gå? Smiley (ved godt der er længe til, men lets get going).

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #97: 04 Maj 2007, 14:49 »

Mine vande er sQ splittet nu, jeg som havde regnet så kraftigt med Manchester Sur.

Det kan sQ blive svært at forudsige, alt det snak der går om at Milan vil have revance, jeg ved sQ ikke jeg kan ikke svare dig på det.

Det tør jeg sQ ikke, mig som stemte på Manchester Chelsea i finalen.

Men jeg tør godt love for en god finale igen Smiley

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #98: 06 Maj 2007, 11:03 »

Er der nogen der har hørt noget nyt fra de 2 trupper der skal spille  Huh

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #99: 06 Maj 2007, 11:05 »

Er der nogen der har hørt noget nyt fra de 2 trupper der skal spille  Huh
Rolig nu. finalen er d. 23. maj, og trupperne plejer at blive udtaget 1-2 dage før...

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #100: 06 Maj 2007, 11:17 »

Jeg kan heller ikke udnævne nogen favourit, men det bliver da spændende.. Glæder mig vildt til finalen..

Arsenal!

Dusty78DK
Manager

« Svar #101: 06 Maj 2007, 12:03 »

Jeg er slet ikke til italiensk fodbold, men jeg tror Milan vinde.r Den vilje de viste mod Man Utd og Bayern gør dem til lille favorit. Det, og så hævnmotivet.  Wink

Men for fodboldens skyld håber jeg Liverpool kan tage røven på dem igen.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #102: 06 Maj 2007, 12:05 »

Jeg er slet ikke til italiensk fodbold, men jeg tror Milan vinde.r Den vilje de viste mod Man Utd og Bayern gør dem til lille favorit. Det, og så hævnmotivet.  Wink

Men for fodboldens skyld håber jeg Liverpool kan tage røven på dem igen.

For fodboldens skyld? Jeg tror, du hentyder til defensiv fodbold og Italien. Lad mig blot påpege, at Milan har scoret 54 mål i 34 kampe i Serie A, mens Liverpool har scoret 55 mål i 37 Premier League kampe Smiley.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Dusty78DK
Manager

« Svar #103: 06 Maj 2007, 12:05 »

For fodboldens skyld? Jeg tror, du hentyder til defensiv fodbold og Italien. Lad mig blot påpege, at Milan har scoret 54 mål i 34 kampe i Serie A, mens Liverpool har scoret 55 mål i 37 Premier League kampe Smiley.

Jo, men hvor mange har de filmet sig til, eller "av, av, han puster på mig!"  Wink

EDIT: Milan har i denne sæson spillet i en liga, der er markant lettere at spille i end Premier League, fordi halvdelen af de mulige udfordrere er tavngsnedrykket. Jeg tror ikke på at det at fem hold rykkes ned og et par andre får minuspoint gør ligaen sværere for Milan og de andre tilbageværende tophold. Tværtimod.

Men skidt, ok, Milan vinder. Jeg er sgu' et eller andet sted ligeglad.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2007, 12:07 af Dusty78DK » Logged

KingLuke
Juniorspiller
**

« Svar #104: 06 Maj 2007, 21:19 »

EDIT: Milan har i denne sæson spillet i en liga, der er markant lettere at spille i end Premier League, fordi halvdelen af de mulige udfordrere er tavngsnedrykket. Jeg tror ikke på at det at fem hold rykkes ned og et par andre får minuspoint gør ligaen sværere for Milan og de andre tilbageværende tophold. Tværtimod.

Men skidt, ok, Milan vinder. Jeg er sgu' et eller andet sted ligeglad.
Ligaen har jo ikke været markant nemmere at spille i, pga. et eneste hold er blevet tvangsnedrykket. Nu må du lige styre mundtøjet. Det er jo ikke halvdelen af alle udfordrere der er blevet rykket ned i Serie B, nej tværtimod da. Det er kun i skrivende stund Juventus der er blevet smidt der ned, så den påstand vil jeg ikke mene der er nogen bund i.

Og endnu en ting der så sandelig også påviser at du ikke har gjort dit hjemmearbejde godt nok inden du kommer med en sådan påstand er, at Lazio, Reggina, Fiorentina og såmænd også Milan selv har fået fratrukket point. Så på den konto har det jo heller ikke gjort det nemmere. Tværtimod.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010