home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 808 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 73207 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #180: 10 Nov 2014, 09:51 »

Spændende indkøb, hvad er din argumentation for ikke at starte Captain Fantastic samt Lovren i midterforsvaret? Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #181: 10 Nov 2014, 10:06 »

Jeg overvejer faktisk også at droppe Lovren i mit spil. Han har indtil nu i bedste fald været under middel. Lige så fantastisk han og Sakho var i beaten lige så elendig har han været i det endelig spil. Sakho er stadig et monster.
Mit problem er bare at Skrtel blev skadet og er væk i op til 4 måneder, så der er ikke så mange alternativer til Lovren i truppen pt.
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #182: 10 Nov 2014, 10:30 »

Har i andre startet et helt nyt spil efter den fulde version er kommet?
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #183: 10 Nov 2014, 10:57 »

Har i andre startet et helt nyt spil efter den fulde version er kommet?

Jeg har, bruger altid betaen til at finde lidt ud af det hele, eksperimentere osv.
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #184: 10 Nov 2014, 11:20 »

Jeg har, bruger altid betaen til at finde lidt ud af det hele, eksperimentere osv.
Okay. Kan du mærke nogen forskel?
For jeg spiller videre på betaen og ME'en er lige så ødelagt, som den var under betaen..
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Donny1892
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #185: 10 Nov 2014, 15:31 »

Hey champs! Nogen der kan fortælle mig, hvor gode Ibe og Rossiter er/bliver i det nye? evt. SS Opstemt
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #186: 10 Nov 2014, 21:09 »

Okay. Kan du mærke nogen forskel?
For jeg spiller videre på betaen og ME'en er lige så ødelagt, som den var under betaen..

Bortset fra at Balotelli er begyndt at lave mål og at Lovren spiller som en sæk nødder synes jeg ikke jeg kan mærke den store forskel.

Ellers er jeg ikke kommet så langt endnu at jeg kan mærke nogen forskel.
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #187: 11 Nov 2014, 12:18 »

Dem som har haft solgt Lucas Leiva, hvor meget solgte i ham for og hvornår gjorde i det?
Jeg er snart ved vinter transferen i 1. sæson og overvejer at sælge ham allerede der, da han er utilfreds med mængden af spilletid og jeg ser ham også som i overskud på mit hold.
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #188: 11 Nov 2014, 12:57 »

Dem som har haft solgt Lucas Leiva, hvor meget solgte i ham for og hvornår gjorde i det?
Jeg er snart ved vinter transferen i 1. sæson og overvejer at sælge ham allerede der, da han er utilfreds med mængden af spilletid og jeg ser ham også som i overskud på mit hold.

Solgte ham for 160 mio på samme tid til Roma. Dog en stor del af beløbet på afbetaling.
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #189: 11 Nov 2014, 19:59 »

Så fik jeg også startet et spil efter, Udgivelsen d. 7.
I dette spil, har jeg udelukket transfers i første vindue, hvilket gør at jeg vil have samme trup som IRL.
Jeg har valgt at spille i en lidt anderledes version af 4-2-3-1:


Spiller som har præsteret rigtig godt er Super Mario, som pt er min topscore efter 5 liga kampe med 5 mål. Indtil videre ligger jeg nr. 1 i ligaen med 13 point efter de 5 kampe. samtidig er min defensiv også godt afbalanceret i forhold til tidligere, og det virker til at være en rigtig god opstilling, med de spillere man har til rådighed. rollerne er fordelt, som spillerne selv foretrækker. - min angriber som er en Måljæger (som Sturridge foretrækker det)

MHT. økonomien har jeg spurgt min bestyrelse om et større løn budget, og de har indvilliget i at give mig 88 milioner kr om måneden at give løn for, hvilket giver et pusterum på over 15 milioner om måneden, de penge skal bruges til at hente spillere på free transfer, fra sommer. som forhåbentlig vil indbringe mig et talent eller to.
i Capital one cuppen blev det til et hurtigt exit. jeg stillede med alle mine reserver, for at spare kræfterne. og det resulterede desværre i et 2-1 nederlag efter forlænget spilletid på Hillsborough. målscoren i denne kamp blev igen Super Mario der kom ind med et par minutter igen af kampen.

Logged

Flanno16
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #190: 12 Nov 2014, 11:07 »

Hvilken taktik bruger I, som virker? Har allerede været til samtale med bestyrelsen efter 10 kampe og en skuffende 14. plads og exit i Capital One Cup. Kan bare ikke få det til at køre, og uanset hvor meget jeg justerer, så hjælper det ikke. HJÆLP MIG!  Ubeslutsom
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #191: 12 Nov 2014, 11:22 »

Hvordan stiller du op ? Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #192: 12 Nov 2014, 17:37 »

Hvilken taktik bruger I, som virker? Har allerede været til samtale med bestyrelsen efter 10 kampe og en skuffende 14. plads og exit i Capital One Cup. Kan bare ikke få det til at køre, og uanset hvor meget jeg justerer, så hjælper det ikke. HJÆLP MIG!  Ubeslutsom

Stiller op i en 4-1-2-2-1 opstilling:

DR-DC-DC-DL
       DMC
     MC-MC
AMR   -   AML
        AC

Indtil nu går det forrygende, har ikke tabt efter ca 15 kamp, alle turneringer incl. Havde lidt "start" vanskeligheder i de første træningskampe og de første 3 kampe i PL men jeg får justeret taktikken hele tiden ganske lidt, og også lidt efter hvem jeg skal møde.

Logged

voxnaes
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #193: 12 Nov 2014, 17:48 »

Er i Feb måned

Ligger nr 2 i ligaen, er videre i chl.

Sterling
Sturrigde
Coutinho
Har de højest gennemsnit i liga pt og Sturrigde er topscore med 21 mål i 25 kampe!

Transfer ind:
Timo Horn
Eder Balanta
Lucas Romero
Will hughes
Pione Sisto
Jetro Willems

Transfer ud;
Sakho
Flanagan (DUMT)
Borini
Yesil
Jose Enrique
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #194: 12 Nov 2014, 18:22 »

jeg er nået et godt stykke hen, nærmere betegnet 4-2-2015 og alt er bestemt kun gået en vej, ned af bakke 9 kampe som ubesejret i ligaen førte til en kontrakt forlængelse i slutningen af oktober måned, og her fik jeg i samme ombæring stillet godt 255 milioner til rådighed.
Og i samme ombæring, ja, så slog det klik for hele holdet.
Første 0-1 til sunderland. så havde jeg igen en periode med ubesejret på 4 kampe hvor jeg blandt andet slog Chelsea 5-2 og herefter gik alt galt.
0-1 til Arsenal, 2-4 til United, 2-6 til Everton, 0-1 til Southampton og 7 uafgjorte.
Jeg har nu spillet en kamp i slutningen af januar mod City hvor jeg spillede helt forrygende og vandt 3-1 og håber jeg kan komme tilbage på sporet.
I CHL vandt jeg Gruppen med 11 point.

Jeg har i januar måned forstærket holdet med 2 spillere
Mateo Musacchio som skal forstærke forsvaret, Skrtel har været meget skadet i løbet af sæsonen og har været ret begrænset.
Eduardo Salvio er lige ledes hentet til for at give Sterling lidt konkurrence.
Borini, har trods masser af spilletid meddelt han vil væk fra klubben, samme har Lucas og Skrtel.

Spillere som virkelig har præsteret er Suso og Balotelli, som har scoret stort set alle mine mål.
Sturridge, har scoret 1 liga mål i 12 kampe, og kunne godt ende med at blive solgt, samme vej ryger nok Flanagan der har været skadet og er faldet i sine præstationer, samtidig er vurderingen af ham faldet til 2½ stjerne. så han kunne nok også godt sælges.
Så status er at til sommer så ryger Borini, Lucas, Skrtel, Sturridge og måske Flanagan +(Coates, Toure, mfl reserver)
Ind på fritransfer er hentet en målmand Jeronimo Rulli fra Sociadad som vil få en fin reservetjans når Brad Jones smutter.
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010