home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 867 Gæster Online.

Indlæg: 1132762 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #13 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: #13 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid  (Læst 24720 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: #5 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #45: 02 Maj 2008, 17:23 »

Ser rigtigt godt ud JS. Spændende at vælge et landshold, men dejligt at se at Totti er tilbage. Men ærgerligt med alle de skader, men der er jo mange gode italienere Wink Men hvornår hører vi noget om selve kampene, hvem der er blevet udtaget ?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #46: 02 Maj 2008, 17:25 »

Tak for de mange flotte kommentare...

-Benja-: Den næste update omhandler truppen til kampen mod Ungarn Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Gæst
 
Sv: #5 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #47: 02 Maj 2008, 17:26 »

Tak for de mange flotte kommentare...

-Benja-: Den næste update omhandler truppen til kampen mod Ungarn Opstemt
Okay. Lækkert, hvornår lander den ? Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #48: 02 Maj 2008, 17:27 »

skal vi sige i aften Grin
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #49: 02 Maj 2008, 17:39 »

det lyder dejligt! rigtig dejligt
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #50: 02 Maj 2008, 20:01 »


Baggio ”debutanterne er klar til kamp”
Filippo Inzaghi er vraget til landsholdstruppen forud for kampen mod Ungarn. Den aldrende angriber har ellers været fast mand under Donadoni, men må altså nu se kampen mod Ungarn hjemme foran TV skærmen. Baggio udelukker ikke at han er med i truppen mod Frankrig.

Roberto Baggio har i dag offentliggjort sin første trup som landstræner, når holdet om en uge tager til Ungarn for at spille en venskabskamp forud for topbraget mod Frankrig. Og i truppen er der gjort plads til flere debutanter i den blå trøje, mens den rutinerede "Pippo" Inzaghi er vraget.

”Jeg er meget fortrøstningsfuld. Vi har mange skader, men jeg er sikker på at debutanterne er klar til kamp. Med hensyn til den manglende udtagelse af Inzaghi så vil jeg ingen ting sige, udover at han selv kan bevise sit værd for AC Milan. Han er bestemt ikke udelukket for et comeback mod Frankrig.”

Det har ikke noget at gøre med, at han kun mangler to mål for at nå din rekord som den mest scorende for det italienske landshold.

”Hvis det havde noget med det at gøre, så er jeg i hvert fald den forkerte landstræner. Jeg tænker kun på det bedste for holdet, og det mener jeg er de tre udtagne angribere i denne situation.”

Følgende 26 spillere er udtaget til truppen.

På mål er to mand udtaget. Ingen overraskelser blandt de udtaget. Det klare førstevalg er uden tvivl Gianluigi Buffon fra Juventus. En af verdens allerbedste målmænd, som gennem de sidste par år har været fast mand i målet hos Italien. Det er han stadig.
Reserven er den 30-årige Morgan De Sanctis der til daglig spiller i spanske Sevilla, hvor han er anden målmand efter Andres Palop. På sigt forventes det at hans plads overtages af Palermo keeperen Federico Agliardi.


I forsvarskæden glimre Alessandro Nesta ved sit fravær. Et selvvalgt fravær af den rutinerede forsvarsspiller fra AC Milan, der har valgt at quitte landsholdet indtil videre i hvert fald. Men der er ingen tvivl om at det er et meget rutineret forsvar som Baggio har udtaget. Tre mand er over tredive, mens kun Chiellini er under 25. Det forventes at forsvaret kommer til at bestå af Zaccardo - Barzagli - Cannavaro - Chiellini.


Helt som forventet er der comeback til Francesco Totti på midtbanen. En stærk midtbane som mange lande vil misunde. En midtbane hvor det tekniske er i højsædet, helt som Baggio på forhånd havde meldt ud. To mand på midten har mulighed for debut i venskabskampen mod Ungarn. Det drejer sig om Fiorentinas unge offensiv kræft Riccardo Montolivo, samt Juventus' midtbaneslider Antonio Nocerino, der gennem flere år har været anfører på ungdomslandsholdet.


Seks mand er udtaget til at dække fløjene. Blandt de seks spillere har to mand mulighed for at få debut. Cagliaris Pasquale Foggia forventes at sidde udenfor kampen, og mest være med for at lære, mens det i stedet forventes at Taddei får debut i den kommende kamp efter flotte præstationer for AS Roma. Ellers er det alle spillere der tidligere har været inde omkring landsholdet, og startpladserne forventes at gå til Udinese-duoen Antonio Di Natale og Fabio Quagliarella.


Der er mulighed for debut til den farlige Palermo angriber Amauri, mens Luca Toni er en altid vigtig mand for Italien. Hans rolle kan blive endnu mere dominerende efter Italien har ændret spillestil, og må forventes at presse sine modstandere langt tilbage. Tommaso Rocchi forventes at starte ude.

På trods af fem mulige debutanter så forventes det at holdet får en sikker sejr i Budapest.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #51: 02 Maj 2008, 20:06 »

Det er simpelthenfor lækkert det her Smiley Nice med spændingen om Pippo, mens syntes næsten den mand skal have chancen for at nappe rekorden Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #52: 02 Maj 2008, 20:10 »

Utrolig nice blog, og du inspirerer mig virkelig til at beynde et spil med Italien. Keep it Up, så har du min stemme Smiley
Logged

19-18!

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #53: 02 Maj 2008, 20:14 »

God update JS.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #54: 02 Maj 2008, 20:22 »

Det er jo høj, høj klasse fra dig John.. Du kan rolig klappe dig selv på skulderen og sige: "Godt klaret knægt"..
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: #6 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #55: 02 Maj 2008, 20:22 »

Super lækker update JS, fed grafik. Det er en uhyre stærk trup Italien har, nu man ser de navne der er med.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #56: 02 Maj 2008, 23:42 »


Buffon syg forud for Ungarn kamp
Det sikre førstevalg Gianluigi Buffon er ikke med når Italien i aften løber på banen mod Ungarn. Ellers er det en stærk opstilling Italien kommer med.

Roberto Baggio udtog to målmænd til landskampen mod Ungarn, men når Italien i aften løber på banen, så er det uden en reservemålmand på bænken. Således er det sikre førstevalg Gianluigi Buffon blevet syg, og bliver derfor tilbage på hotellet.

Det betyder samtidig at Morgan De Sanctis får sin kun tredje kamp i landsholdstrøjen.
”Jeg er stolt over at få endnu en landskamp, men det er selvfølgelig ærgerligt for Buffon at han er blevet syg. Jeg ønsker ham god bedring, og så håber jeg at gøre hele Italien stolte over min præstation, så de ved vi er to klassemålmænd.”

Allerede inden landsholdet tog af sted var der kritik af Baggios valg med kun to målmænd, og den kritik bliver formentlig ikke mindre nu hvor Buffon er blevet syg og må sidde over i aften. Udover Buffon forventes alle spillere klar til kamp.

Den forventede startopstilling:
Morgan De Sanctis – Christian Panucci, Andrea Barzagli, Fabio Cannavaro, Gianluca Zambrotta – Fabio Quagliarella, Francesco Totti(a), Andrea Pirlo, Antonio Nocerino, Alessandro Del Piero – Luca Toni

« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 23:44 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #57: 02 Maj 2008, 23:48 »

Perfekt !

Er blevet fanget af bloggen, og synes derimod at det er dejligt med så mange updates om den enkelte kamp.. Man skal huske på at landsholdene jo ikke spiller så mange kampe som klubberne Smiley

Forsæt på samme måde, og jeg vil følge dig Smiley
Logged


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #58: 02 Maj 2008, 23:51 »

Fantastiske updates  Thumbs Up Glæder mig til at læse mere Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Squadra Azzuri - Catenaccio er fortid
« Svar #59: 03 Maj 2008, 00:28 »

Tak for kommentarene....

Værsgo, hvis nogen skulle have lyst til at reklamere for min blog Smiley


Kopiere dette ind i din signatur
Kode:
[center][img ]http://i29.tinypic.com/2h379ch.jpg[/img][/center]
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010