home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #11|En fortid, en fremtid, nutid...
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: #11|En fortid, en fremtid, nutid...  (Læst 15047 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En fortid, en fremtid, nutid...
« Svar #15: 20 Jan 2009, 16:04 »

Mange mange tak MarkJørgensen. Glad for du gerne vil følge med. Håber også jeg kan bringe Oxford op, om ikke andet så bare en division op. Og jeg er glad for du godt kan lide min skrivemåde Smiley Tak
Logged


Magnusa
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: En fortid, en fremtid, nutid...
« Svar #16: 20 Jan 2009, 17:33 »

Rigtig godt update, håber du får nogle gode resultater Smiley
- Kan også rigtig godt lide din grafik, bliv ved med det gode arbejde.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En fortid, en fremtid, nutid...
« Svar #17: 20 Jan 2009, 18:17 »

Magnusa, mange tak Smiley Glad for du også kan lide den grafiske del af bloggen Smiley
Logged


cjensen94
Gæst
 
Sv: En fortid, en fremtid, nutid...
« Svar #18: 20 Jan 2009, 22:05 »

godt skriftligt og fantastiske bannere:)
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En fortid, en fremtid, nutid...
« Svar #19: 20 Jan 2009, 22:45 »

Mange tak cjensen94 Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En fortid, en fremtid, nutid...
« Svar #20: 21 Jan 2009, 15:01 »


-en blog om Teddy Sheringhams nye udfordringer som manager




Jeg kunne slet ikke forstå det. Her havde jeg været manager i 3 kampe nu, og havde fået 3 point i hver kamp. Jeg syntes det var helt fantastisk. Drengene havde spillet formidabelt bold. Vi havde rykket os fra 21. pladsen til en 15. plads med 4 mål i 3 kampe. Den 27. september havde vi pakket bussen og kørt afsted mod Lewes. Jeg sad og spekulerede på om det var den rigtige opstilling og taktik jeg havde valgt. Det var jeg sikker på. Jeg syntes selv jeg havde fået et godt forhold til drengene på det korte stykke tid. Alle sammen vidste hvem jeg var, og lavede store øjne da jeg kom løbende ud på træningsbanen iført min nye Oxford United træningsdrægt. Jeg sagde at jeg var deres nye manager, og man kunne godt se på deres ansigter at de ikke troede på det. Men det var altså sandt. Gutterne var også flinke til at høre efter, og gjorde hvad der blev sagt. Jeg snakkede meget med kaptajnen Joe Burnell. Jeg havde valgt at han skulle forblive kaptajnen på holdet. Han havde gode lederegenskaber, og et godt overblik over holdet både ude og inde på banen.
Der skulle gå nøjagtig 27 minutter da vores pragtfulde angriber James Constable kunne bringe os foran 0-1. Bolden var kommet indover på et hjørnespark, og da Lewes' forsvarspillere ikke kunne få den væk, endte den til sidst hos James som kunne bringe os på sejrskurs. Jeg roste spillerne meget i halvlegen, for det var sku pragtfodbold de spillede. En halv time efter 2. halvlegs start kunne Lewis Haldane bringe os på 0-2, og dermed sikre os en dejlig sejr. Det var fantastisk at få en sejr i min første kamp, og spillerne fik da også af vide hvor genialt de havde spillet.

Næste kamp skulle spilles hjemme på Kassam Stadium mod de nuværende nr 14 i rækken, Rushden & Diamonds. Vi kørte bolden rundt i flotte trekanter og kom til store chancer i løbet af kampen. Jeg troede vi skulle spille 0-0, men det ville Adam Murray lave om på, og med 8 minutter igen kunne han flot heade bolden i kassen til 1-0. 6 point efter 2 kampe var himmelsk.

Jeg tvivlede på om vi kunne holde sejrsrytmen mod Torquay som lå nummer 5. Men humøret var højt, og jeg overbeviste drengene om at de sagtens kunne gå ind og vinde. De er sku ikke større end de kan ligge ned.
Og man kunne da også se på statistikken i halvlegen at drengene havde hørt efter. Med 10 skud mod deres ene viste at vi kunne slå dem. Vi satsede på indlæg fra fløjen ind til James og Jamie, vores to flyvende angribere, da de var langt højere og hovedstærke end Torquay's forsvarspillere. Det lykkedes såmen også for indskiftede Lewis Haldane at placere bolden ind i hovedet på Jamie Guy, så vi fik en 0-1 sejr. Turen hjem i bussen gik lyn hurtigt. Stemningen var høj, og der blev sunget og råbt indimellem. Jeg kunne ikke have fået en bedre start. Især sejren over rivalerne fra Rushden gjorde humøret højt hjemme i klubben.

Jeg satte nøglen ind, drejde den og fik tændt for bilen. Jeg smækkede min yndlings plade på med Bryan Adams, og så fik den ellers bare for fuld hammer hele vejen hjem.


Teddy Sheringham's fulde navn er Edward Paul 'Teddy' Sheringham


Logged


Magnusa
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: En fortid, en fremtid, nutid...
« Svar #21: 21 Jan 2009, 15:09 »

Rigtig flot skrevet, det er spændene. Og det er også nogle gode resultater du har fået skrabet sammen.

Glæder mig til at læse mere fra dig Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En fortid, en fremtid, nutid...
« Svar #22: 21 Jan 2009, 15:10 »

Mange tak Magnusa. Glad for du kan lide det Smiley
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En fortid, en fremtid, nutid...
« Svar #23: 21 Jan 2009, 15:15 »

Rigtig rigtig flot Erzael, og super fed idé med Teddy.

Teddy er endt i Oxford. En klub som egentlig ikke interessere mig hehe, men jeg er umiddelbart sikker på, at netop du får det til at blive spændende. Dit sprog er levnde og flydende, og den fortællermåde du fremfører er helt fænomenal.. Jeg følger med Erzael..

Dog er der nogle fejl i tesktens eksempler -> "Om det lyd(lød) som noget for mig" og "Vi aftalte af(at)" - Hvis du bare kigger den igennem 5min ekstra så er de fejl jo af vejen.. Wink (Det var update nr. 2, da jeg ikke har været aktiv i en time herinde, så var det den jeg så hehe. Havde ikke set du havde lavet ny)

EDIT: Elsker din grafik.

Held og lykke til Teddy herfra. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 21 Jan 2009, 15:19 af superpew » Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En fortid, en fremtid, nutid...
« Svar #24: 21 Jan 2009, 15:17 »

Jeg tror at det her er den eneste blog jeg nogensinde har læst helt igennem rigtig godt skrevet Thumbs Up
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En fortid, en fremtid, nutid...
« Svar #25: 21 Jan 2009, 15:20 »

Ps. hedder det ikke En fortid, en nutid, fremtid ? Opstemt
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En fortid, en fremtid, nutid...
« Svar #26: 21 Jan 2009, 15:23 »

Rigtig rigtig flot Erzael, og super fed idé med Teddy.

Teddy er endt i Oxford. En klub som egentlig ikke interessere mig hehe, men jeg er umiddelbart sikker på, at netop du får det til at blive spændende. Dit sprog er levnde og flydende, og den fortællermåde du fremfører er helt fænomenal.. Jeg følger med Erzael..

Dog er der nogle fejl i tesktens eksempler -> "Om det lyd(lød) som noget for mig" og "Vi aftalte af(at)" - Hvis du bare kigger den igennem 5min ekstra så er de fejl jo af vejen.. Wink (Det var update nr. 2, da jeg ikke har været aktiv i en time herinde, så var det den jeg så hehe. Havde ikke set du havde lavet ny)

EDIT: Elsker din grafik.

Held og lykke til Teddy herfra. Thumbs Up
Tusind tak superpew. Det er blandt andet pga. dig jeg har startet den her blog. Din Montrose blog gav mig rigtig meget lyst til selv at lave en blog, og da den lukkede gav det mig sparket til at komme igang. Tak for rettelserne, havde ellers kigget igennem, men det sku jeg så have gjort en ekstra gang Wink De er rettet nu.
Og er super glad for at du kan lide grafikken da jeg står for den del Opstemt Tak.



Jeg tror at det her er den eneste blog jeg nogensinde har læst helt igennem rigtig godt skrevet Thumbs Up
Mange tak AndreasNord Opstemt Håber du vil følge med videre frem Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En fortid, en fremtid, nutid...
« Svar #27: 21 Jan 2009, 15:24 »

Ps. hedder det ikke En fortid, en nutid, fremtid ? Opstemt

Jeg har bare valgt at kalde den det andet da jeg syntes det er vigtere at fokusere på nutiden, da det sker lige nu, og så må vi jo se hvad fremtiden bringer Peace
Logged


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En fortid, en fremtid, nutid...
« Svar #28: 21 Jan 2009, 15:25 »

Jeg følger Wink
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En fortid, en fremtid, nutid...
« Svar #29: 21 Jan 2009, 15:38 »

Jeg har bare valgt at kalde den det andet da jeg syntes det er vigtere at fokusere på nutiden, da det sker lige nu, og så må vi jo se hvad fremtiden bringer Peace

Arh.. Foståeligt Wink..

Er glad for de fine ord du også gav mig i Montrose hehe. Nu er jeg med hos Oxford  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010