home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  2 Brugere, 502 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 65786 gange)
Sir-pelski
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #120: 06 Apr 2017, 17:01 »

Hejsa.
Jeg er startet op med United. Og min taktik hænger åbenbart voldsomt. Der er ingen som gider og lave mål. Taber eller spiller uafgjort med dem som skal vindes over. Spiller med 4321 bred.     
                                                                             De Gea
                                              Wass            Bailly               Jones                 Shaw
                                                                 
                                                                   Bastian           Blind

                                              Miki                   Pogba               Rooney

                                                                         Zlatan

Jeg har en del skader.  Hvad kan gøres. Nogen som har en taktik som måske kunne være bedre.                        Pt spiller holdet som det virkelige United hold.

vh Rene             
Logged

Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #121: 06 Apr 2017, 17:15 »

darren's devastating 4-1-2-3

og bænk Rooney
Logged

Sir-pelski
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #122: 06 Apr 2017, 17:57 »

Tak. Jeg vil prøve den. Jeg er midt i sæsonen. Hvordan fungere det med at skulle spille en ny stil ind?
Logged

Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #123: 06 Apr 2017, 19:13 »

Har aldrig prøvet at spille en formation ind midt i en sæson, gør det altid i pre-season. Men plejer tilgængel også at vinde mine kampe med den der taktik i pre-season, når den er helt ny
Logged

Sir-pelski
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #124: 08 Apr 2017, 17:28 »

Det lykkes med en helt anden en. selv midt i sæson lykkes det stort set kun at tabe 2 kampe i den sidste halvdel

* Manchester United_ Oversigt.png (694,13 KB - hentet 302 gange.)
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #125: 10 Apr 2017, 13:20 »

United blev mit næste save. Favouritklubben over dem alle. De skal tilbage på toppen - hvor jeg synes de hører hjemme.

Jeg har valgt en 4-1-2-3 opstilling med følgende idealopstilling:

               De Gea
Valencia, Manolas, Bailly, Shaw
                 Jones
          Herrera Pogba       
 Mata                       Mikhi
              Zlatan

Backs er på angreb
Jones er BEM defensiv
Herrera FTF tilføjet ryk i dybden. Pogba Dybdeliggende. Herrera og Pogba er sat til at bytte plads mhp, at forvirre modstanderen om hvem der tager dybdeløb.
Mata og Mikhi indvendige angribere
Zlatan komplet

De gea er sat til spille bolden hurtigt til backerne. De finder Herrera eller Pogba i midten og trækker så med frem. Herrera eller Pogba spille så en af de indvendige angribere eller Zlatan, som er trukket ned i banen der så spiller den til fløjene, som gerne skulle have plads på kanterne til indlæg. I mellemtiden er FTF, de indvendige angribere og Zlatan trukket i feltet og bom der skulle gerne være overtal af unitedspillere, hvilket resulterer i mål. Hvis den skulle blive clearet ud foran feltet står Pogba eller Herrera klar til enten, at skyde på mål eller fordelen den til fløjene til nyt indlæg.

Holdinstrukser er på kontroller, stå højere, press mere og søg overlap.

[/img]

[/img]


Det har indtil videre givet 5 sejre i 5 kampe i PL, hvor der er lavet 3 mål i hver undtagen 1-0 ude over Leichester. 2 mål er lukket ind.

I Euro League er trukket Paok, Rio Ave og et polsk hold, så det burde blive en walk over, hvor reserverne får en del spilletid. Burde give friske ben til PL, som er min absolutte prioritet i første sæson.

Jeg har købt Manolas, da jeg er i gang med at omskole Jones til def midt. Hans stats er virkelig gode til den rolle. Rojo har ikke kvalitet til United og 3 forsvarer er for lidt.

Min plan er næste sæson at hente Griezmann til invendig angriber på venstrefløjen og så bruge Martial som angriber. Er der nogen der har erfaring med ham der?

 
« Seneste Redigering: 10 Apr 2017, 14:00 af mvinding » Logged

Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #126: 10 Apr 2017, 13:49 »

Martial kan godt bruges som en komplet angriber, men jeg går oftest efter andre typer, så får ham ikke rigtig brugt. Griezmann har jeg selv hentet i mit nuværende save. Han er dog MEGET dyr, men endte med at vinde Balon'd0r i 2019
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #127: 10 Apr 2017, 14:02 »

Martial kan godt bruges som en komplet angriber, men jeg går oftest efter andre typer, så får ham ikke rigtig brugt. Griezmann har jeg selv hentet i mit nuværende save. Han er dog MEGET dyr, men endte med at vinde Balon'd0r i 2019

'United vælter i penge, så burde ikke være noget problem. Tænker også lidt Lukaku som targetmand support, så han netop kunne ligge den af til backs og så komme i feltet.
Logged

Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #128: 10 Apr 2017, 14:37 »

'United vælter i penge, så burde ikke være noget problem. Tænker også lidt Lukaku som targetmand support, så han netop kunne ligge den af til backs og så komme i feltet.
Jeg endte med at betale godt 830mio for ham, hvilket jeg aldrig har gjort før, har bare altid gerne set Griezmann i United Peace - har dog heller ikke brugt penge de efterfølgende sæsoner, selvom der er massere af penge. Men ang. angribere, så spiller jeg selv kun med en falsk ni'er, hvor zlatan udfyldte denne plads til perfektion de første 2 sæsoner, og bombede løs. Jeg legede med tanken om at hente Harry Kane til, men han var simpelthen alt for dyr i forhold til det potientale jeg så i ham. Så jeg købte Dybala som lå på et målgennemsnit på 1 mål per kamp. Men han er simpelthen alt for meget skade.

Hvad jeg nok bare ville sige, er at jeg ikke har prøvet mig med Lukaku eller den rolle som han skal udfylde - Men har set andre have god success med ham.
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #129: 10 Apr 2017, 14:47 »

Jeg endte med at betale godt 830mio for ham, hvilket jeg aldrig har gjort før, har bare altid gerne set Griezmann i United Peace - har dog heller ikke brugt penge de efterfølgende sæsoner, selvom der er massere af penge. Men ang. angribere, så spiller jeg selv kun med en falsk ni'er, hvor zlatan udfyldte denne plads til perfektion de første 2 sæsoner, og bombede løs. Jeg legede med tanken om at hente Harry Kane til, men han var simpelthen alt for dyr i forhold til det potientale jeg så i ham. Så jeg købte Dybala som lå på et målgennemsnit på 1 mål per kamp. Men han er simpelthen alt for meget skade.

Hvad jeg nok bare ville sige, er at jeg ikke har prøvet mig med Lukaku eller den rolle som han skal udfylde - Men har set andre have god success med ham.

Kan godt se Zlatan i falsk 9'er rolle, men med den taktik jeg spiller (se taktiktavler udfærdiget i retro Paint i min lange tråd) tror jeg der bliver for crowdet på den offensive midt med Felt-felt, 2 invendige angribere og en falsk 9'er. Zlatan som komplet truer også engang imellem i dybden, som giver plads til de 3 andre. Men må medgive, at jeg i mine 5 forreste mangler fart. Har dog ikke betydet noget i de 5 første kampe, men lad os nu se når vi kommer længere frem i sæsonen.
Logged

Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #130: 10 Apr 2017, 15:09 »

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at se hvordan Troy Deeney ville klare sig i en større klub end Watford Peace - Han scorede 24 lige mål i den første sæson og gav Zlatan lidt kamp på den front.
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #131: 10 Apr 2017, 20:03 »

United blev mit næste save. Favouritklubben over dem alle. De skal tilbage på toppen - hvor jeg synes de hører hjemme.

Jeg har valgt en 4-1-2-3 opstilling med følgende idealopstilling:

               De Gea
Valencia, Manolas, Bailly, Shaw
                 Jones
          Herrera Pogba       
 Mata                       Mikhi
              Zlatan

Backs er på angreb
Jones er BEM defensiv
Herrera FTF tilføjet ryk i dybden. Pogba Dybdeliggende. Herrera og Pogba er sat til at bytte plads mhp, at forvirre modstanderen om hvem der tager dybdeløb.
Mata og Mikhi indvendige angribere
Zlatan komplet

De gea er sat til spille bolden hurtigt til backerne. De finder Herrera eller Pogba i midten og trækker så med frem. Herrera eller Pogba spille så en af de indvendige angribere eller Zlatan, som er trukket ned i banen der så spiller den til fløjene, som gerne skulle have plads på kanterne til indlæg. I mellemtiden er FTF, de indvendige angribere og Zlatan trukket i feltet og bom der skulle gerne være overtal af unitedspillere, hvilket resulterer i mål. Hvis den skulle blive clearet ud foran feltet står Pogba eller Herrera klar til enten, at skyde på mål eller fordelen den til fløjene til nyt indlæg.

Holdinstrukser er på kontroller, stå højere, press mere og søg overlap.

[/img]

[/img]


Det har indtil videre givet 5 sejre i 5 kampe i PL, hvor der er lavet 3 mål i hver undtagen 1-0 ude over Leichester. 2 mål er lukket ind.

I Euro League er trukket Paok, Rio Ave og et polsk hold, så det burde blive en walk over, hvor reserverne får en del spilletid. Burde give friske ben til PL, som er min absolutte prioritet i første sæson.

Jeg har købt Manolas, da jeg er i gang med at omskole Jones til def midt. Hans stats er virkelig gode til den rolle. Rojo har ikke kvalitet til United og 3 forsvarer er for lidt.

Min plan er næste sæson at hente Griezmann til invendig angriber på venstrefløjen og så bruge Martial som angriber. Er der nogen der har erfaring med ham der?

 


[/img]

Shaw indlæg. 4 spillere i boksen, 1 liggende udenfor, lander ved Pogba og bom..
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #132: 20 Apr 2017, 08:54 »

Lidt opdatering på mit unitedsave.
Er nået forbi vinterpausen, hvor der blev lavet 2 signings. Jeg har altid været en stor beundrer af Saul, så da jeg fik muligheden for at købe den talentfulde spanier til en forholdsvis god pris slog jeg til. Han blev dog hurtigt skadet med et brækket kraveben.

Lukaku blev sat til salg af Everton, så jeg slog til, da jeg tidligere havde tænkt ham som afløser for Ibrahimovic, som dog har forlænget en ekstra sæson.

Ud er røget Rooney, som gerne ville prøve noget nyt.

[/img]

Resultaterne har været fornuftige, men min 4-1-2-3 taktik begyndte at blive luret, så har lavet en ny. Stadig med de samme principper med backs der kommer i overlap og så en overflod af spillere i feltet.

[/img]

[/img]

Det er en mere offensiv taktik, som åbner lidt mere bagude, men til gengæld også har genereret en del mål. bl.a. skiftede jeg efter 70 min ude mod Liverpool til taktikken, hvilket resulterede i en 2-0 sejr med mål af Lukaku og Darmian.

resultaterne har været som følger

[/img]

Dele Alli er sat til salg af Tottenham for 400 mio, men min budget er opbrugt. Håber at kunne nuppe ham til sommer og en midtbane med Saul, Alli og Pogba ville gøre mig våd i underbukserne.

Logged

Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #133: 20 Apr 2017, 14:31 »

Jeg måtter betale 495mio for Dele Alli i 2017/18 sæsonen, og han har ikke skuffet! Han har udviklet sig til World-class Midfielder sammen med Pogba Smiley
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #134: 20 Apr 2017, 19:07 »



Det her er min taktik, som jeg har spillet med. Er nu nået til 3. sæson, den har givet mig en 2.plads i første sæson. Men også en 1.plads i anden sæson, samt en Champions League finale plads.
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010