home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 800 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Og vinderen af blogkonkurrencen er...
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Og vinderen af blogkonkurrencen er...  (Læst 27776 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #45: 04 Maj 2008, 14:24 »

Freeeaaaak!

Det er sikkert ikke, fordi du ikke spiller FM, men bare din vindertaktik. Du vinder formentlig også. Det er ret underholdende at læse.

Tbh så er det en spændende blog, og det siger lidt om, hvor enig jeg er i KF med, at man er blevet afhængig af scenen nu, i stedet for at være afhængig af spillet, når den eneste blog jeg gider læse, ikke handler om FM.

Den her kommentar siger dog endnu mere end dine updates \o/
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #46: 04 Maj 2008, 14:31 »

I mine øjne hersker der ingen magtkamp omkring, hvem der er siden bedste debattør. Hverken jeg, Rosso eller Vondracek er de bedste debattører, vi er bare meget aktive. Vi holder måske et højt niveau, men folk der er mindre aktive kommer ofte med guldkorn - her kan nævnes -Johnson- eksempelvis.

Jeg føler ikke der er nogen kamp om pladsen, som den bedste debattør. For hvorfor skulle man konkurrer om det? Jeg har en rigtig godt 'venskab' med Vondracek, og vi snakker ikke kun om FM sammen. Rosso skriver jeg da og til med, og vi har ingen magtkamp - hvert fald ikke i mine øjne. Føler jeg heller ikke han har i sine? Jeg kæmper ingen kamp om at blive den bedste, for jeg kan ikke blive den bedste i en alder af 14 år. Jeg er heller ikke blandt de bedste.

Den vil jeg gerne have en begrundelse på, da jeg ikke føler det samme.

Herren får, hvad han ønsker.

Først og fremmest, så forhold dig til, hvad jeg skriver. Jeg skriver ikke på noget tidspunkt, at I er de bedste debattører - gør jeg? Jeg skriver bare, I konkurrerer om at være først til at svare - og det holder jeg stadig fast på er sandt. Man kan sagtens være gode venner, selvom man er konkurrenter. Det er jeg sikker på, at der også er flere  FMd-folk og FmF-folk, der er.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #47: 08 Maj 2008, 18:57 »

Fremragende læsning.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #48: 09 Maj 2008, 12:45 »

Er det her en blog? Hmmmm ... spændende idé, men ikke noget jeg bliver fast læser af.

Spændende er det alligevel at læse om, selv om jeg slet ikke kan sætte mig ind i at du har lagt selve spillet på hylden. Meget mærkeligt i mine ører  Wink
Logged

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #49: 09 Maj 2008, 14:31 »

KF... jeg må sige at jeg er imponeret... læser som regel ikke så mange blogs, men jeg må sige at den her er værd at læse, især for en forholdsvis ny bruger som mig.. syns det er utroligt spændende at læse om de "gamle dage" på FM-Scenen... Stor cadeau til dig... Glæder mig meget til næste update  Thumbs Up
Logged


KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #50: 13 Maj 2008, 15:11 »

Jeg beklager sindssygt meget overfor dem, der havde set frem til at følge denne blog. Det fantastiske vejr kombineret med at jeg har sidste skoledag på torsdag betyder nok, at jeg ikke vil få opdateret voldsomt meget mere i denne omgang. Jeg håber måske, at kunne komme med en update, når engang de værste tømmermænd efter skoleafslutning har lagt sig... Måske mandag, når jeg har været oppe i skriftlig dansk - og scoret et 12-tal Wink

Beklager.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #51: 13 Maj 2008, 15:36 »

Haha Opstemt SIdens SE og HØR ! Det er hammer fedt at læse det her Smiley
Logged


Kaas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #52: 16 Maj 2008, 16:31 »

Glæder mig helt vildt. Virkelig en af de bedste blogs.
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #53: 16 Maj 2008, 23:05 »

Forstår ikke hvorfor jeg ikke indgik i den sidste update med mr-grydehår Peace Var rent faktisk nr. 84 til at oprette en bruger som: F.C.K. Hvor jeg var online én gang, indtil jeg blev venner med Donna - og nu er jeg en af de mest aktive Smiley
Logged

I ain't playin', nigga

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #54: 17 Maj 2008, 01:35 »

Forstår ikke hvorfor jeg ikke indgik i den sidste update med mr-grydehår Peace Var rent faktisk nr. 84 til at oprette en bruger som: F.C.K. Hvor jeg var online én gang, indtil jeg blev venner med Donna - og nu er jeg en af de mest aktive Smiley
Hvad har det med den her fantastiske blog at gøre?..
Logged


KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #55: 18 Maj 2008, 22:32 »

gninknætyn go tetivitaerk, noitavonnI

Mit hoved banker endnu efter torsdagens strabadser. Jeg kan smage ketchup og øl endnu, og ikke mindst, så er min hals stadigvæk en tand tørrere end normal. Åh ja, tømmermænd går man aldrig glip af… Desværre.

Det har dog aldrig været meningen, at denne blog skulle handle om mit forbrug af alkohol eller ketchup, så på trods af, at jeg spiser en kvart flaske ketchup for den nette sum af seks shakere eller bunder tre øl for en flaske Razz, så gør det mig jo ikke mere fantastisk end så mange andre unge mennesker. Det gør mig måske en smule mere speciel eller ulækker om man vil, men ok – hvad gør man ikke for lidt mere alkohol? Jeg tænker i hvert fald selv kreativt, når det kommer til anskaffelse af alkohol. Det skal være billigt, det skal gå stærkt, og det skal tilmed også smage godt. Det er ikke altid lige let – og på det område adskiller FM-scenen sig måske nok lidt fra ovenstående eksempel.

Når der skal skaffes alkohol tænker jeg kreativt – gid man kunne sige det samme om FM-scenen… Dette er på ingen måde et angreb på FmFreaks.dk eller FMdanmark.dk for den sags skyld, men kreativitet eller innovation er desværre ikke to udtryk, jeg overhovedet ville overveje at bruge, når de to sider eller FM-scenen generelt skal beskrives… Kort sagt, så efterspørger jeg nytænkning. Jeg skriger på nytænkning! Eller sagt på en anden måde, så efterspørger jeg vel sådan set bare en smule mindre stilstand…

Lad os blot se en gang på den side, som du sidder og læser på lige i dette øjeblik, FmFreaks.dk… Det er jo ikke just fordi, der ligefrem dukker nye ting op hverken hver eller hver anden måned… og forstå mig ret – jeg vil ikke påstå, at jeg selv kunne have gjort det bedre. Det kunne jeg med sikkerhed ikke, men derfor kan man vel alligevel stadigvæk godt ryste en smule på hovedet. Det mest nytænkende, der er sket indenfor en overskuelig fremtid er vel KNMs ellers meget smukke signatur – og det siger vist ikke så lidt.

FmFreaks.dk har ikke været synderligt freakede i de sidste mange måneder, desværre. FmFreaks.dk står mine øjne forholdsvis stille… Og jeg savner i den grad indsigt i hvilke planer, der er hos folkene bag siden. Det eneste, man ser udefra er en side, hvor de oprindelige bagmænd langsomt forsvinder væk fra siden. Saviola er væk, og Sunbao ser udefra ud til at blive mere og mere inaktiv. Opråb! Formålet med denne omgang er kort sagt, at sende et spørgsmål videre til jer – bloglæsere. Hvad sker der mon med vores kære side…?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #56: 18 Maj 2008, 22:37 »

Du er så pissesød...

Og det er en god blog du har lavet. 


jeg vil ikke påstå, at jeg selv kunne have gjort det bedre. Det kunne jeg med sikkerhed ikke/b]

Så vidt jeg husker var der vidst engang en projektansvarlig med samme nick som dig? Måske kunne han have gjort det bedre. Han havde i hvert fald et suverænt hold at lede.


Edit: Anstrengende overskrift
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #57: 19 Maj 2008, 15:07 »

Flot indlæg med den tyndeste metafor nogensinde ;-), og du har helt klart ret i meget af det, du siger.

Jeg tror dog ikke, at problemet er en manglende vilje til at tænke nyt, men snarere at det efterhånden er svært at finde på nye koncepter, som samtidig har den gyldne sammenhæng med FM.

Og hvis du savner indsigt i crewets planer, kan du jo bare lad være med at melde dig ud ;-)
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #58: 19 Maj 2008, 23:17 »

Fantastisk update, hvis vi kan tillade os at kalde det det, KF! Især din sidste update er jeg meget enig i, og jeg føler, at der er en flertal som ikke bekymrer sig om FM mere. Dog har jeg kun været aktiv lige siden dag ét, hvor 07' udgaven udkom, men der synes jeg, at diverse forummer blomstrede meget mere end de gør nu. Dog kan jeg ikke udtale mig særlig meget om FMF, men jeg synes, at det også er gået lidt ned af bakke siden jeg blev aktiv herinde. Der var massere af en kreative tråde, som blev oprettet, hvor Rossonero jo kan tage credit for hans fantastiske arbejde. Nu synes jeg, at der er gået lidt stå i den og man venter længe på nye og spændende FM relaterede ting.

Dette kan måske skyldes, at det hele er blevet meget mere indviklet siden 08' udgaven kom på gaden og derfor har folk valgt ikke at tage den nye udgave af FM så 'seriøst'. Måske kan det skyldes, som US også skriver, at de fleste koncepter allerede er blevet taget brug. Det der mangler er mere fokus på selve spillets indhold, istedet for alle disse off topic indlæg, som i mine øjne næsten fylder mere end det vi rent faktisk er her for.

Der mangler noget herinde, som kendetegner FMFreaks. Dette synes jeg ikke der er, og hvis jeg tager fejl, så må I endelige rette på mig :-) Tag for eksempel FM-Britain, som kun har knap 18.000 brugere. Har været aktiv længe derinde og deres varermærke er helt klart fokuserende på træningsdelen. Dog er der stadig meget FM debat og lignende i de andre fora, men nær så meget off topic. Sammenligner vi så den side med FMF, som i dag har knap 27.000 brugere, så er der stadig stor forskel på det FM relaterede indhold. Jeg har dog prøvet at hjælpe en del og smidt en masse guf i træningsbanen, spiller- og klubagenternes kontor(eller hvad det nu kaldes), hvilket jeg også fik en belønning for, som jeg i øvrigt er meget taknemmelig for. Godt nok er denne side egnet til uerfarne managers og det har jeg også alt respekt for, men der mangler flere individualister, såsom Rosso, Cesc og ja sågar også mig selv, og nogle andre, som virkelig holder debatterne kørende. Jeg er også selv kørt død i FM, desværre, men jeg gav alt hvad jeg havde på hjertet til FMF og bruger ofte længere tid på at finde på nye idéer. Når de så kommer, så er det ligesom at der er mangel for interesse på dem. Kan for eksempel hive min tråd om 'Motivation' op. Noget jeg længe har undret mig over, da vi alle har noget i tankerne, som gør at vi bruger adskillige timer på dette lovely spil. Den blev ikke modtaget særlig godt, men har set lignende tråde, der simpelthen fangede en masse brugers opmærksomhed og virkelig skabte en god FM debat. Nu er dette ikke ment som en ordenligt omgang tuderie(ergo, tråden jeg oprettede), men I må vel forstå mig der. I mine øjne er det kun ganske få brugere, som for eksempel har styr på de helt taktiske elementer i spillet, hvordan man kan vinde over AI'en etc. etc. ElGuapo er jo én af dem, men jeg ser ham desværre ikke så ofte, som jeg gerne vil. Det er virkelig en skam, for det er svært at holde en masse aktivitet igang angående stuff kun ganske få kender til.

Selvfølgelig er det vildt lækkert, at der bliver smidt artikler op etc. og det vil der stadigvæk blive set en hel masse af og ja der hersker ingen tvivl om, at FMF er en fantastiske hjemmeside, men jeg har virkelig ingen interesse om at høre hvad en masse folk sidder og spiser etc. Istedet kunne man prøve, at arbejde hårdt på at hjælpe FMF til at blive en endnu større faktor på scenen og dette er slet ikke umuligt!
« Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 15:38 af vondracek » Logged

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #59: 20 Maj 2008, 14:45 »

skuffedne, troede det var en ny update.. så det bare en lang pløre om et eller andet.. gider simpelthen ik læse det..
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010