home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 850 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Og vinderen af blogkonkurrencen er...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Og vinderen af blogkonkurrencen er...  (Læst 27781 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: To be or not to be
« Svar #105: 20 Maj 2008, 22:52 »

Hmm. Prøv at søge lidt på debatten vedrørende pokerkonkurrence, så kan du se den holdning crewet fandt dengang.

Men Vondra: Kan du poste et quote omhandlende KFs "gruppe"? Så kan jeg garanteret forklare det.

Den forstår jeg ikke helt? Pokerkonkurrence? KF's gruppe?
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: To be or not to be
« Svar #106: 20 Maj 2008, 22:54 »

Pokerkunkurrence kan du ikke finde noget med. Det er en gammel tråd i baglokalet, der omhandler Suicides kommentar.

Du snakker om at du gerne ville høre mere om en stor gruppe KF havde været leder for? (citat:Du skriver dog, at det er svært for et crew at få rettet op på sådanne ting, men hvis nogen skulle have overset det, så ville jeg da ekstrem gerne høre lidt om den 'gruppe' KF var leder af.)
« Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 22:55 af -KNM- » Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: To be or not to be
« Svar #107: 20 Maj 2008, 22:56 »

Pokerkunkurrence kan du ikke finde noget med. Det er en gammel tråd i baglokalet, der omhandler Suicides kommentar.

Jeg er stadigvæk lidt blank. Har ingen anelse om hvad det er :-)

Du snakker om at du gerne ville høre mere om en stor gruppe KF havde været leder for?

Ja fik vist svar på det af Zulue. Tror det var noget med nogle gutter, der fandt på nye tiltag? Ret mig hvis jeg er forkert på den.

EDIT: Champ du er helt forkert på den. Var nysgerrig om, at høre lidt om hvad KF's gruppe gik ud på. US skrev vist et eller andet med, at det var engang ham der var med til at sørge for en masse tiltag :-)
« Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 22:57 af vondracek » Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: To be or not to be
« Svar #108: 20 Maj 2008, 22:57 »

1: Den kommentar er ligegyldig for dig. Den var til suicide og refererer til noget i baglokalet.

2: KF har været projektansvarlig. Og havde et godt hold at lede (mig)
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: To be or not to be
« Svar #109: 20 Maj 2008, 22:58 »

1: Den kommentar er ligegyldig for dig. Den var til suicide og refererer til noget i baglokalet.

2: KF har været projektansvarlig. Og havde et godt hold at lede (mig)

Ah okey. Gruppen er nu officielt død, eller?
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: To be or not to be
« Svar #110: 20 Maj 2008, 22:59 »

1: Den kommentar er ligegyldig for dig. Den var til suicide og refererer til noget i baglokalet.

2: KF har været projektansvarlig. Og havde et godt hold at lede (mig)
Jeg er stadigvæk lidt blank. Har ingen anelse om hvad det er :-)

Ja fik vist svar på det af Zulue. Tror det var noget med nogle gutter, der fandt på nye tiltag? Ret mig hvis jeg er forkert på den.

EDIT: Champ du er helt forkert på den. Var nysgerrig om, at høre lidt om hvad KF's gruppe gik ud på. US skrev vist et eller andet med, at det var engang ham der var med til at sørge for en masse tiltag :-)

Nu står jeg som enlig med hele ansvaret som projeket mand. Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: To be or not to be
« Svar #111: 20 Maj 2008, 23:00 »

Kender jeg godt. Men vondracek søger vel snart ind?
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: To be or not to be
« Svar #112: 20 Maj 2008, 23:06 »

Jeg ser ikke børnehaven som problemet, det er nærmere når børnehaven begynder at brede sig, altså at der bliver postet indlæg i ellers seriøse debatter, som egentlig burde have været postet i børnehaven, hvis de overhovedet skulle have været postet (indlægene, ikke debatterne). Så for min skyld må børnehaven da meget gerne forblive, vi skal bare som brugere blive lidt bedre til at holde børnehave for sig, og seriøse debatter for sig, dermed ikke sagt, at der ikke skal være plads til lidt sjov i de seriøse debatter, det skal bare ikke have lov at tage overhånd.

Jeg synes egentlig crewet gør det godt, jeg har jo som sagt selv siddet i et crew andetsteds, og ved hvor svært, tidskrævende, og til tider frustrerende det kan være (misforstå det nu ikke, der er mange positive sider ved det også, så ildsjælene skal endelig ikke holde sig tilbage for at søge ind). Jeg synes ikke man kan forlange så meget mere af crewet, og det er da heller ikke crewet, der trækker niveauet ned i debatterne, og det er jo heller ikke dem der kan/skal trække det op igen, det er os som brugere.

Jeg mener sagtens man kan deltage i FM relaterede debatter, uden at sidde og læse sig til alle fiduserne. F.eks. Man kan jo f.eks. godt diskutere effekten af de forskellige taktiske indstillinger, uden at det betyder, at man får nogen facitliste til hvordan man skal lave sin taktik, en sådan findes nemlig ikke, og det vil en sådan debat med garanti hurtigt afsløre, da jeg er sikker på, at der findes næsten lige så mange meninger i en sådan debat, som der findes deltagere i debatten. En sådan debat kunne derimod give lidt inspiration, og hjælpe en videre i sine eksperimenter, hvis man måske er kørt lidt fast. Det samme gør sig gældende for træningen, hvilke spillertyper der er gode i hvilke roller etc. De mulige debatemner er mange, og bolden bliver da også af og til givet op til en sådan debat, det er bare for sjældent at nogen griber den, og ja, andre gange så sker det desværre, at børnehaven breder sig over i disse debatter.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: To be or not to be
« Svar #113: 20 Maj 2008, 23:14 »

Så må man lige deltage Wink

Til det om børnehaven: Jeg synes ikke den skal fjernes. Jeg er selv meget derinde, og jeg synes da det er en rigtig hyggelig "sektion".
Jeg føler slet ikke at den er ved at tage "overhånd". Den skal da bare blive.

Til det med projekter:  Der mener jeg ikke at andre end crewet kan udtale sig. Det er vel nok kun dem der ved hvad der sker, og når Suicide nu har meldt ud at de er i gang med nogle projekter så er de det sandsynligvis. Smiley

Og det sidste: Jeg lavede en bruger i april/maj(kan ikke huske) sidste år. (slettede den og lavede en ny).. Jeg læste en del guides og lignende, men var slet ikke så meget på som jeg er nu. Var dog stadig lidt online og fulgte med dog uden at skrive så mange indlæg. Men jeg synes ikke det er gået  nedad siden det. Synes at der kommer mange nye og spændende guides, artikler og projekter. Det går rigtig godt og den er ligeså FM relateret som dengang.
Synes slet ikke at scenen er ved at falde sammen. Sindsygt mange af de brugere der opretter sig blander sig aldrig i forummet og downloader kun ting til spillet. Og så kommer der enkelte gange brugere som er skaber nogle rigtig gode debatter. Rosso er et godt eksempel Smiley Han har siden oprettelsen af brugeren skabt fantastiske debatter og det synes jeg også der er mange andre der gør. (Ved selvfølgelig ikke om han har haft en bruger før)..
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #114: 20 Maj 2008, 23:28 »

Nu står jeg som enlig med hele ansvaret som projeket mand. Wink

Okey fedt. Hvor mange mand har I været?

Kender jeg godt. Men vondracek søger vel snart ind?

Skriver du det, fordi du har en fornemmelse af at jeg vil det? Hvis du tror det, så har du misforstået mig lidt. Ville bare høre lidt om 'gruppen', da jeg aldrig havde hørt en det før :-)

vondracek  - Som du formulerer det, så kan en humoristisk sjæl forledes til at tro, at det er din skyld, at det går end ad bakke Cool Det er det nu ikke. Du yder dit, og tak for det Smiley

Om det direkte FM-relaterede stof er i højsædet svinger i perioder. Når en ny version lige er udkommet er der meget fokus på den i ca. 3-4-5 måneder, og derefter ebber det langtsomt ud hen over sommeren indtil en ny version kommer på gaden sidst på efteråret. Såden har det været med de tidligere versioner af FM, og det er det også med denne version.
Heldigvis er FMF andet og mere end blot hardcore FM-relateret stof. FMF er også et samlingssted for personer med stor interesse for fodbold, spil, tipning og ikke mindst at have det sjovt sammen med ligesindede med en fælles hobby som samlingspunkt Smiley
Selvfølgelig er der altid nogle ting på et site som FMF, som man synes bedre om end andre ting, men man må selv sorterer blandt skidt og kanel.
Min klare holdning er, at FMF på ingen måde er på vej ned ad bakke. Tværtimod udvikler FMF sig hele tiden til det bedre Smiley

Ja nu glemte jeg helt dig i mængden Guapo, men jeg har også nu fået på fornemmelse af, at der skal være tid til pjat og sjov. FMF udvikler sig muligves i en stigende grad hvad angår ting, der ikke har den store FM relevans, men lige de sidste par måneder synes jeg, at det FM relaterede stuff halter lidt bagefter. Dette kan som sagt skyldes, at der snart bliver udgivet en ny udgave og FM08 dermed har haft dens klimaks herinde. Det ville dog stadigigvæk være fedt, hvis man kunne fortsætte disse interessante indlæg, som der nu dukker op i de 3-4-5 måneder. At en par stykker prøver på dette er ikke nok, og jeg ville da persontligt sætte mere pris på, hvis der var gang i den 24/7 365 (tror jeg vist det er?) dage om året. Men ja vi har nok fået bekræftet det der. De fleste er hoppet af toget, og venter spændt en en ny udgave af SI Games. Lad os derfor se om aktiviteten er den samme efter der er gået 3-4-5 måneder af 09' ugaven. Dog tror jeg også, at hvis man fortsat smed en masse guf op, så ville det fange folks interesse endnu mere og så ville folk måske stå af toget efter de 8-9 måneder :-)
« Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 23:34 af vondracek » Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #115: 20 Maj 2008, 23:34 »

Okey fedt. Hvor mange mand har I været?

Skriver du det, fordi du har en fornemmelse af at jeg vil det? Hvis du tror det, så har du misforstået mig lidt. Ville bare høre lidt om 'gruppen', da jeg aldrig havde hørt en det før :-)



Jeg tror det højeste har været 4 mand. For lidt over et halvt år siden.

nummer 2. Fordi jeg synes du skal søge ind, da jeg tror du ville gøre dig godt
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #116: 20 Maj 2008, 23:48 »

Jeg ser ikke børnehaven som problemet, det er nærmere når børnehaven begynder at brede sig, altså at der bliver postet indlæg i ellers seriøse debatter, som egentlig burde have været postet i børnehaven, hvis de overhovedet skulle have været postet (indlægene, ikke debatterne). Så for min skyld må børnehaven da meget gerne forblive, vi skal bare som brugere blive lidt bedre til at holde børnehave for sig, og seriøse debatter for sig, dermed ikke sagt, at der ikke skal være plads til lidt sjov i de seriøse debatter, det skal bare ikke have lov at tage overhånd.

Det vil jeg faktisk gerne tage fat i, da jeg giver dig helt ret. Forstå mig ret, men Mødelokalet er et sted, hvor der bliver diskuteret dybt seriøse emner, og hvor vi finder et par andre vigtige ting om sitet. Ergo, Crewliste etc. etc.
Et klassisk eksempel, som du beskriver godt, starter her. Idéen med tråden var godt nok. Kan Crewet tåle jokes etc., men kort efter sker der præcis det jeg har markeret med fed i din tekst. Lige på dette punkt burde der, i mine øjne, have sat en stopper for alle de useriøse indlæg eller måske få smidt den i Børnehaven efter alt det med relevans var blevet diskuteret.

Jeg tror det højeste har været 4 mand. For lidt over et halvt år siden.

nummer 2. Fordi jeg synes du skal søge ind, da jeg tror du ville gøre dig godt

Og det var de brugere, der var med til at skabe idéer som for eksempel det med at man blev tilføjet i et EM spil? At søge ind er ikke lige noget jeg har overvejet, da jeg slet ikke har vist at FMF har fået etableret sådan en organisation :-)
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #117: 20 Maj 2008, 23:53 »


Og det var de brugere, der var med til at skabe idéer som for eksempel det med at man blev tilføjet i et EM spil? At søge ind er ikke lige noget jeg har overvejet, da jeg slet ikke har vist at FMF har fået etableret sådan en organisation :-)

Det er jo en del af crewet. Ligesom FreakUp, Skribenter, Moderator osv. er Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

vondracek
Gæst
 
Sv: Blogkonkurrencen var aflyst - to be or not to be!
« Svar #118: 20 Maj 2008, 23:57 »

Det er jo en del af crewet. Ligesom FreakUp, Skribenter, Moderator osv. er Wink

Okey så fik vi da det på plads!
« Seneste Redigering: 21 Maj 2008, 00:00 af vondracek » Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: To be or not to be
« Svar #119: 21 Maj 2008, 09:04 »

Manglende interesse for FM? er det så ikke netop at crewet (og ildsjælene udenfor crewet) skal træde til, og prøve at aktivere brugernes interesse for FM igen? Da jeg i sin tid sad i crew på en anden side, så jeg det da som min fornemste opgave, dels at forsøge at holde FM i focus, og dels at aktivere brugernes interesse for spillet, når denne var begyndt at dale.

Indvolver dem/os i nogle projekter, jeg forsøgte selv med min kæphest, challenges. Jeg brugte det meste af en sommer på at udforme et hav af forskellige challenges, diskutere ideer med resten af crewet, for så til sidst at få dem smidt op, mit mål var, at der skulle være lidt for enhver smag, da en enkelt challenge da er fin nok, men den appellerer altså kun til en begrænset gruppe, jo flere challenges, jo flere får man aktiveret.

Mit bud på en måde at aktiverer brugernes interesse bliver derfor challenges, ud over at inspirere brugerne til et spil, kan man også få konkurrencemomentet med ind i det, og man kan jo faktisk også få en masse interessante blogs ud af det. Så i tænkeboks, udform nogle forskellige challenges (LLM challenges, scenario challenges, legende challenges osv.), jeg skal da gerne være behjælpelig med et par ideer, hvis der er en ildsjæl, der har tiden og lysten, til at føre dem ud i livet.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010