home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  David Nielsen - "Sorte Svin"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er David Nielsen færdig i fodboldsporten ?
Ja
Ja (Men kun i Danmark)
Nej

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint
Forfatter Emne: David Nielsen - "Sorte Svin"  (Læst 39332 gange)
ZhotLog
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #180: 13 Nov 2008, 23:57 »

Jeg har ikke kaldt ham talentløs, han manglede bare en del, for at blive blandt de store. Smiley
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #181: 13 Nov 2008, 23:57 »

Jeg har ikke kaldt ham talentløs, han manglede bare en del, for at blive blandt de store. Smiley

Du har sagt at han har "mangel på talent"... Det er sku det samme i min verden..  Thumbs Up

- Eller i hvert fald nogenlunde.. Wink Dermed ment at du ikke mener han har haft nogen stor karriere... Han har trods alt haft en udenlandskarriere.. Wink
« Seneste Redigering: 14 Nov 2008, 00:00 af simonob » Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

ZhotLog
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #182: 14 Nov 2008, 00:01 »

Mangel på talent betyder ikke nødvendigvis intet talent, det betyder bare ikke nok talent.

Anyway, det var nice at debatere lidt, men jeg smutter i seng nu. Har jo en skolegang at passe Wink

Nighty..
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #183: 14 Nov 2008, 00:05 »

Mangel på talent betyder ikke nødvendigvis intet talent, det betyder bare ikke nok talent.

Anyway, det var nice at debatere lidt, men jeg smutter i seng nu. Har jo en skolegang at passe Wink

Nighty..

Sys stadig ikk man kan klage hvis man har haft en karriere som hans... Okay, lidt for mange skandaler, men jeg mener ang. de klubber han har været i.. Wink

Yeah, altid godt med en debat.. Wink Go nat..  Thumbs Up
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Dasmessi
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #184: 16 Nov 2008, 12:08 »

Er der nogen herinde der har købt bogen, og kan den anbefales?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #185: 16 Nov 2008, 12:15 »

- Det har du så tilsyneladende ikke nok indsigt i..  Smiley

Nu tager jeg lige et indlæg op fra side 10 eller sådan noget, da jeg ikke har set responsen i denne tråd før nu - men hvordan kan du udtale dig om hvorvidt jeg har indsigt i noget som helst ud fra det indlæg jeg skrev? Jeg læste en hel artikel med David hvor han forklarer episoderne, og ud fra hvad David selv siger, kan jeg da hurtigt bedømme at jeg synes at det er noget svineri han har haft gang i (læs historierne i mit indlæg). Hvad er det lige at jeg ikke har indsigt i dér? Du ved måske mere om hændelserne end David selv gør?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #186: 19 Nov 2008, 14:28 »

Nu tager jeg lige et indlæg op fra side 10 eller sådan noget, da jeg ikke har set responsen i denne tråd før nu - men hvordan kan du udtale dig om hvorvidt jeg har indsigt i noget som helst ud fra det indlæg jeg skrev? Jeg læste en hel artikel med David hvor han forklarer episoderne, og ud fra hvad David selv siger, kan jeg da hurtigt bedømme at jeg synes at det er noget svineri han har haft gang i (læs historierne i mit indlæg). Hvad er det lige at jeg ikke har indsigt i dér? Du ved måske mere om hændelserne end David selv gør?

Jeg ved hvad David sagde til det foredrag jeg var til, hvor journalisterne ikke var velkomne... Du ved vel hvordan de li' ændrer lidt på hvad der blir sagt, for at sælge deres avis, blad, eller hvad det nu er... Sådan er det... Jeg stoler mere på det jeg hører rigtigt end det jeg læser gennem pressen...

Er der nogen herinde der har købt bogen, og kan den anbefales?

Har købt den, og de første par kapitler er da ganske underholdende... (er ikke nået længere pt... FM 09 tar tiden) Smiley



Li et link til sidst....

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-18227416.html
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

JKJ
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #187: 19 Nov 2008, 14:40 »

Jeg ved hvad David sagde til det foredrag jeg var til, hvor journalisterne ikke var velkomne... Du ved vel hvordan de li' ændrer lidt på hvad der blir sagt, for at sælge deres avis, blad, eller hvad det nu er... Sådan er det... Jeg stoler mere på det jeg hører rigtigt end det jeg læser gennem pressen...
Har købt den, og de første par kapitler er da ganske underholdende... (er ikke nået længere pt... FM 09 tar tiden) Smiley



Li et link til sidst....

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-18227416.html

Og det pressen så citere kommer fra hans bog... De kan jo i store træk ikke gøre andet  at at gengive div uddrag fra bogen... Hvis du så har hørt DN sige en ting til et foredrag og derefter læser noget andet i bogen er den da helt gal og så er det da først man har mere end svært ved at tro på hans såkaldte sande historier...
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #188: 19 Nov 2008, 14:42 »

Og det pressen så citere kommer fra hans bog... De kan jo i store træk ikke gøre andet  at at gengive div uddrag fra bogen... Hvis du så har hørt DN sige en ting til et foredrag og derefter læser noget andet i bogen er den da helt gal og så er det da først man har mere end svært ved at tro på hans såkaldte sande historier...

Så er det så at vi kommer til en anden ting pressen er gode til.. At plukke ting ud af en sammenhæng... Dén historie om Arek i OB har jeg fået uddybet helt, og det står også i hans bog.. Men det pressen plukkede ud, fik det til at lyde meget mere interessant... That's the fact... Pressen er pis og papir...

- Foredraget varede over 2 timer, og han har endnu ikke modsagt noget af det jeg har set i bogen... ( har skimtet hele bogen, og nærlæst enkelte episoder )
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

JKJ
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #189: 19 Nov 2008, 14:54 »

Så man kan konkludere at alt hvad han siger og skriver tror du uden videre på??

Du tror slet ikke på at mange af hans såkaldte sandheder garanteret er overdrevet for netop at sælge bogen??

Jeg har aldrig hørt om en biografi der holder sig til sandheden 100%, og jeg tror det slet ikke om denne bog...
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #190: 19 Nov 2008, 14:58 »

Så man kan konkludere at alt hvad han siger og skriver tror du uden videre på??

Du tror slet ikke på at mange af hans såkaldte sandheder garanteret er overdrevet for netop at sælge bogen??

Jeg har aldrig hørt om en biografi der holder sig til sandheden 100%, og jeg tror det slet ikke om denne bog...

Har jeg ikk sagt.. Men jeg stoler mere på hans version end på pressens...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

JKJ
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #191: 19 Nov 2008, 15:06 »

Iøvrigt er han nu sigtet for vold... Så kan han måske lære at holde sin dertil indrettede k... når man bør holde den lukket og ikke tænke sådan noget højt...
Håber han kommer ind og sidde lidt så han kan tænke over tingene!!

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-18227416.html?forside
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #192: 20 Nov 2008, 10:35 »

Nu viser det sig så også at DN aldrig har betalt hans gæld tilbage til den spilforhandler der gik konkurs, og åbebart heller ikke har tænkt sig at gøre det...
Ud af de 1.6 mio han skylder har han kun betalt de 400.000 tilbage...

Hvis han holder fast på han ikke vil betale håber jeg han får endnu en sag på nakken så spilforhandleren ligge sag an mod ham pga da manglende penge...

http://www.nordjyske.dk/sport/forside.aspx?ctrl=10&data=5%2c2997744%2c5%2c3
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #193: 20 Nov 2008, 11:00 »

Nu viser det sig så også at DN aldrig har betalt hans gæld tilbage til den spilforhandler der gik konkurs, og åbebart heller ikke har tænkt sig at gøre det...
Ud af de 1.6 mio han skylder har han kun betalt de 400.000 tilbage...

Hvis han holder fast på han ikke vil betale håber jeg han får endnu en sag på nakken så spilforhandleren ligge sag an mod ham pga da manglende penge...

http://www.nordjyske.dk/sport/forside.aspx?ctrl=10&data=5%2c2997744%2c5%2c3

Spoergsmaalet er vel ogsaa om den spilforhandler, der gik konkurs ikke overtraadte Danske Spil med max 5.000 kr. spil pr. spiller om dagen med David Nielsen? I saa fald kan forhandleren vil ikke ligge sag an?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

AMRDK
Gæst
 
Sv: David Nielsen - "Sorte Svin"
« Svar #194: 14 Dec 2008, 15:29 »

Har netop fået bogen "Sorte svin" idag i advents gave og den er da bare helt kanon !
- Man for et super indblik i hvilke tanker der er gået igennem ham og man læser også om historier som man
ikke kan læse andre steder.

Helt fantastisk bog, ifølge mig.
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010