home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23294
  2 Brugere, 575 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: Sofiachloe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lukket :/ - Merseyside Red
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Lukket :/ - Merseyside Red  (Læst 18309 gange)
Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 2# Merseyside Red
« Svar #15: 22 Feb 2008, 22:56 »

Super med en blog om Liverpool. Vil helt klart følge med Smiley
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# Merseyside Red
« Svar #16: 22 Feb 2008, 23:09 »

Lækkert med en L'pool-blog. Jeg følger helt sikkert med Peace
Logged

Vuelve la ilusión

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Merseyside Red
« Svar #17: 28 Feb 2008, 23:48 »

Rygter - 7 juli.
Det er sommer, og som vanligt er der godt gang i de forskellige rygter, rundt omkring i de engelske klubber. Manchester United, Arsenal og Chelsea ventes ikke at foretage sig det store, mens McManaman efterhånden skulle være utilfreds med dele af Benitez efterladenskaber, og vil sælge ud. Citys kæmpetalent Micah Richards er et af de hotteste rygter.

McManaman jagter Richards!

Jermaine Pennant. Fra Liverpool til ?
Sandsynlighed: *****
Kommentar: McManaman kan simpelthen ikke forstå hvad han laver i en storklub, og ser ham helst smutte hurtigst muligt.

Aquino, Henri Saivet og Mamadou Sakho med flere. Fra Murcia, PSG og Bordeaux med flere til Liverpool
Sandsynlighed: *****
Kommentar: McManaman vil ganske vist gerne gøre holdet så britisk så muligt på sigt, men lige nu handler det bare om at sikre sig til fremtiden, og de er allesammen stortalenter og på fri transfer, og kan sikres frit. Det vil McManaman gerne udnytte.

Alvaro Arbeloa. Fra Liverpool til ?
Sandsynlighed: *****
Kommentar: McManaman ser ikke det store i ham og ventes at sælge ham til en spansk klub

Fabio Aurelio. Fra Liverpool til ?
Sandsynlighed: *****
Kommentar: Ligesom med Arbeloa ser McManaman ikke det store i den driblestærke venstreback, og ventes at sælge ham til en spansk klub.

Shaun Wright-Phillips. Fra Chelsea til Liverpool
Sandsynlighed: *****
Kommentar: McManaman vil gerne handle så britisk som muligt, og er angiveligt utilfreds med Benayoun og Pennant. Derudover er Wright-Phillips udstødt i Chelsea, og Liverpool kan muligvis få ham forholdvis billigt.

Marcelo. Fra Real Madrid til Liverpool
Sandsynlighed: *****
Kommentar: Liverpool finder den unge brasilianer fra Real Madrid talentfuld, og han kan erhverves for kun 60 millioner. Der er dog stor kamp om ham.

Micah Richards. Fra Manchester City til Liverpool.
Sandsynlighed: *****
Kommentar: Richards er Englands største forsvarstalent i lang tid, og er kun 19 år. McManaman har ham øverst på ønskelisten, men spørgsmålet er om han koster for mange penge.

Daniel Agger. Fra Liverpool til Real Madrid.
Sandsynlighed: *****
Kommentar: Real Madrid har set sig varm på Liverpools talentfulde dansker. McManaman vil dog kun sælge ham meget dyrt.

Wayne Rooney. Fra Manchester United til Liverpool.
Sandsynlighed: *****
Kommentar: McManaman har set sig varm på ærkerivalernes stjerne Rooney. Dog vil han nok ikke skifte selv, samt Ferguson nok heller ikke tillader ham det.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Merseyside Red
« Svar #18: 29 Feb 2008, 00:17 »

Allerførst skal det lige siges, at Liverpool slet ikke er mit hold

MEN.......

det her har tegningen til at blive en rigtig klasse blog. Jeg kan virkelig godt li', at du gør så meget ud af detaljerne og håber, at du kan holde dampen oppe  Thumbs Up

Dejligt at se Pool'erne vil til at satse mere britisk i stedet for alle de mange forskellige nationaliteter.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Merseyside Red
« Svar #19: 29 Feb 2008, 18:33 »

Revolution i Liverpool 10 juli 2007.

En mindre revolution er i gang i Liverpool. Alt skal fornyes.

Siden Steve McManaman kom til Liverpool, er der sket en mindre revolution i den traditionsrige klub fra Merseyside. McManaman var ikke tilfreds med en hel del, og det har han gjort noget ved nu. Klubbens ellers flotte træningsbane, Melwood, der nævnes som en af Englands bedste træningsbaner, skal renoveres. Det samme skal ungdomsakademiet. Udover det, er der et nyt stadion på vej. Det kommer til at hedde New Anfield og vil rumme ca. 60.000 glade Liverpool fans. Det forventes færdigt 1/1/2010.

På spillersiden har der også været gang i den. Marcelo er kommet til fra Real Madrid for et beløb på 60.000.000 DKK. Marcelo er venstreback, og fra Brasilien. Han er dygtig offensivt, men knap så god defensivt. Marcelo vil formenligt starte inde mod bundhold og midterhold, mens den mere defensivt orienterede Riise, vil få de store kampe. Udover det har Liverpool skrevet kontrakt med stortalenterne Aquino fra Spanien og franskmændene Henri Saivet og Mamadou Sakho på fri transfer fra henholdsvis Murcia, Bordeaúx og Paris Saint Germain. De er alle meget unge og er derfor røget ned på klubbens talenthold. Udover det skulle Liverpool have indledt forhandlinger med Shaun Wright-Phillips, mens man samtidigt forhandler ivrigt med Manchester City om Micah Richards. Liverpool skulle efter sigene også havet set sig varm på den unge skotte John Fleck fra Rangers, Tom Huddlestone fra Tottenham, samt Michael Johnson fra City. Liverpool har indkaldt til pressemøde om 2 dage, hvor de efter sigende vil præsentere Shaun Wright-Phillips.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Merseyside Red
« Svar #20: 29 Feb 2008, 18:33 »

Allerførst skal det lige siges, at Liverpool slet ikke er mit hold

MEN.......

det her har tegningen til at blive en rigtig klasse blog. Jeg kan virkelig godt li', at du gør så meget ud af detaljerne og håber, at du kan holde dampen oppe  Thumbs Up

Dejligt at se Pool'erne vil til at satse mere britisk i stedet for alle de mange forskellige nationaliteter.
Tak for det Metsu Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# Merseyside Red
« Svar #21: 29 Feb 2008, 21:08 »

Wright-Phillips til Liverpool - 12 juli 2007.

På et pressemøde tidligere i dag, blev den engelske landsholds højrefløj, Shaun Wright-Phillips. Et indkøb der har gjort fansene glade.

Den nye Liverpool spiller er 26 år, og er adopteret søn af Arsenal legenden Ian Wright. Han spillede sine ungdomsår i Nottenham Forest indtil han blev 15, hvor han drog videre til Manchester City. Her spillede han nogle gode år, og blev spået en stor fremtid, da Chelsea hentede ham for hele 21. millioner pund før 2005/2006. Skiftet til Chelsea blev dog ikke helt som han drømte om. Første sæson var helt forfærdelig. Han scorede først 17 måneder efter sin debut for Chelsea. Det kostede ham også pladsen i Englands trup til VM 2006. Anden sæson gik dog lidt bedre og han fik vist nogen prøver på hvad han kunne. Før denne sæson var den dog gal igen. Den nye træner Avram Grant smed ham ned på reserveholdet hvilket fik Wright-Phillips til at søge væk. Overgangssummen er efter sigende på omkring 150 millioner DKK. På landsholdet har Wright-Phillips spillet 12 landskampe og scoret 1 mål. Wright-Phillips er glad for sit skifte og glæder sig til at møde holdkammeraterne.

"Jeg er glad for at jeg slap væk fra Chelsea. Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg røg på reserveholdet, men Grant fortalte at han ikke ville bruge mig, og derfor valgte jeg at søge væk. Da jeg så hørte Liverpool gerne ville have mig blev jeg glad, for Liverpool er en stor klub, og jeg håber jeg kan hjælpe holdet" - Udtalte en glad Wright-Phillips på pressemødet.

Liverpools manager Steve McManaman var også glad for handlen.
"Shaun er en kvalitetsspiller. Han er lynhurtig, driblestærk og har en god teknik. Jeg glæder mig meget til at arbejde med ham og jeg tror vores modstanderens venstreback vil være bange når de skal møde os"
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# Merseyside Red
« Svar #22: 29 Feb 2008, 22:29 »

Smid en kommentar og make my day Thumbs Up.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5# Merseyside Red
« Svar #23: 29 Feb 2008, 22:33 »

Flotte updates, helt klart. Og godt med med en klasse højrefløj, så kan vi få Steve derind hvor han hører til, på den centrale midtbane!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-Benja-
Gæst
 
Sv: 5# Merseyside Red
« Svar #24: 02 Mar 2008, 11:44 »

Rigtig flotte updates og ligesom Gerrarden siger ind med Gerrard i midten Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# Merseyside Red
« Svar #25: 02 Mar 2008, 11:46 »

Rigtig flotte updates og ligesom Gerrarden siger ind med Gerrard i midten Thumbs Up
Tusind tak, og han er selvfølgelig røget ind i midten, hvilket vel også er meget forventeligt, når man allerede har Wright-Phillips og Benayoun derude Thumbs Up. Tak til dig Gerrarden også Thumbs Up.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 5# Merseyside Red
« Svar #26: 02 Mar 2008, 12:09 »

Jeg er også med, synes dog du allerede har hentet for mange undelanske spillere, der findes altså en del engelske  der kan gøre det lige så godt Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# Merseyside Red
« Svar #27: 02 Mar 2008, 12:12 »

Jeg er også med, synes dog du allerede har hentet for mange undelanske spillere, der findes altså en del engelske  der kan gøre det lige så godt Wink
Ja, jeg har hentet nogle udelandske spillere, men samtidig vil jeg så afsløre at der ER kommet nogle flere englændere siden, men det irriterer mig at englændere er satans dyre. Men tak JKJ, altid dejligt med en comment, også laver jeg en update nu!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 5# Merseyside Red
« Svar #28: 02 Mar 2008, 12:14 »

Ja, jeg har hentet nogle udelandske spillere, men samtidig vil jeg så afsløre at der ER kommet nogle flere englændere siden, men det irriterer mig at englændere er satans dyre.

Nu har du jo hentet nogle spillere som kun er hos reserverne for at blive udviklet, jeg mener altså du sagtens kan hente nogle unge englændere til en fornuftig pris som du også kan præge og få noget erfaring hos reserverne...
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# Merseyside Red
« Svar #29: 02 Mar 2008, 22:20 »

God PreSeason fra Liverpool - 1. august 2007.
Liverpool har netop overstået deres forberedelseskampe til den kommende sæson. Liverpool har været kendt som et kedeligt hold, under Benitez, men under McManaman har det indtil videre været noget helt andet..

Liverpool har vist at de vil i denne sæson. De spiller nu en almindelig 4-4-2, med massere af angreb, højt pres, meget høj skærm af, samt direkte afleveringer, hvilket giver massere af mål, men samtidigt også betyder at der går nogen ind. Liverpool har i PreSeason ikke været udenfor England, bortset fra en hurtig turnering ovre i Amsterdam.

Første kamp var ude mod Queens Park Rangers fra den næstbedste række. QPR havde mere end svært ved at stå i mod Liverpools høje pres, og kampen skulle være endt med en 5/6-0 til Liverpool i stedet for 2-0 som det blev til. Ryan Babel20 minut og Fernando Torres25 minut scorede for Liverpool, mens Babel også blev MOM med et 8 tal. Næste kamp var ude mod Oxford United. Liverpool dominerer igen og presser Oxford langt ud af banen. Voronin som mange ellers siger er for dårlig til Liverpool, gjorde en god figur og scorede 2 gange inden pausen. I anden halvleg går Liverpool et gear ned og lukker Oxford ind i kampen, dog uden de bare kom i nærheden José Reina, der lignede en mand som stod og kedede sig. Yossi Benayoun scorede til slutresultatet 3-0 i det 69 minut, mens Voronin blev MOM med et 9 tal.

PreSeason:
Quens Park Rangers 2-0 (U)
Oxford 3-0 (U)
Fenerbahce 2-1 (N)
Fiorentina 3-4 (N)
Wrexham 3-0 (U)
Crewe 4-0 (U)
Så skulle Liverpool et kort smut til Amsterdam, hvor en lille venskabsturnering, med Ajax, Fenerbahce og Fiorentina var de andre deltagere. I semifinalen skulle Liverpool møde Fenerbahce. Det var en tæt kamp, hvor Liverpools spil ikke helt fungerede som det skulle. I store perioder kørte spillet elendigt, men Fenerbache, var heller ikke alt for skarpe også kunne Liverpool alligevel vinde en 2-1 sejr. I finalen skulle man møde Fiorentina. Liverpool startede kampen rigtig godt og var foran 2-0 efter et kvarter på mål fra Torres og Gerrard. Den stilling holdte halvlegen ud. I anden halvleg sover Liverpool forsvaret 2 gange, også kan den altid farlige Pazzini udligne til 2-2 til stor ærgrelse for Liverpool. Den stilling fortsætter kampen ud og så må man i forlænget spillletid. Der bliver ikke scoret også må man i straffespark. Her viser Liverpool manglende skarphed, mens Sebastien Frey i Fiorentina målet var skarp og tog 2 Liverpool skud, mens Reina kun fik fat i en. Derfor vandt Fiorentina venskabsturneringen i Amsterdam, med en 3-4 sejr over Liverpool på straffe.

Da Liverpool vendte hjem til England, var de som forvandlede. I den næste venskabskamp som var ude mod Wrexham viste de fantastisk spil.  De spillede fantastisk og derfor var det fortjent da Kuyt bragte Liverpool på 1-0 efter 16 minutter. På grund af manglende effektivitet fra Liverpool holder den stilling halvlegen ud. I anden halvleg fortsætter de og Yossi Benayoun bragte holdet på 2-0. Kampens sidste mål blev sat ind af Peter Crouch på hovedstød efter 68 minutter så kampen endte 3-0 til Liverpool. I sommerens sidste forbereldeskamp ventede Crewe. Liverpool fortsatte storspillet fra Wrexham kampen, og efter et kvarter stod det 2-0 begge mål signeret af Ryan Babel der har været fremragende i PreSeason med 5 mål i 5 kampe. I det 53. minut gør Voronin det til 3-0, mens en Crewe spiller scorer selvmål til kampens resultat 4-0, i det 70 minut. Liverpool ligner et hold der vil noget i år.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010