home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 09:53:49 warmon Blogkonkur... [32] Journeyman - Førs...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  1 Bruger, 516 Gæster Online.

Indlæg: 1132795 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lukket :/ - Merseyside Red
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Lukket :/ - Merseyside Red  (Læst 18457 gange)
Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6# Merseyside Red
« Svar #30: 02 Mar 2008, 22:22 »

Super Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# Merseyside Red
« Svar #31: 02 Mar 2008, 22:26 »

Tak Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# Merseyside Red
« Svar #32: 03 Mar 2008, 20:58 »

11. august 2007
De første 5 kampe:
Wigan (U)
Fulham (U)
Tottenham (H)
Manchester United (U)
Aston Villa (H)
er det i dag vi endeligt kommer i gang med sæsonen, vi skal en tur til Wigan og åbne sæsonen mod holdet af samme navn. Jeg har fortalt spillerne at det er vigtigt vi kommmer godt fra start med en sejr, og det vil de også gøre alt for at det skal se. Vi har fået et rimlig svært startprogram med Wigan, Fulham, Tottenham, Manchester United og Aston Villa. Det er alle rimlig gode hold, som på en god dag kan tage point fra os. Manchester United kampen ser jeg som en nøglekamp. Det ville være fantastisk at få en sejr med hjem fra Old Trafford, men målet er uafgjort, hvilket også ville være et fremragende resultat.

De såkaldte eksperter forventer at det bliver Manchester United der snupper trofæet foran Chelsea igen, mens de tror at vi tager tredjepladsen, dog uden chance for at kunne hamle op med United og Chelsea. Jeg synes dog vi har fået en stærk trup til i år, og hvis alt går vel kan Micah Richards slutte sig til os i løbet af et par dage, hvilket ville være en fantastisk forstærkning til forsvaret. Selvtilliden er stor på holdet efter den flotte forsæson, og holdet vil mere end en kedelig tredjeplads, de vil simpelthen vinde og det vil jeg også. Vi går efter at bevise at vi er bedre end eksperterne synes ved at vinde guldet. I Champions League skal vi spille en kvalifikationsrunde inden Champions League. Vi har fået en halvsvær lodtrækning i Fenerbahce, et hold der har en fremragende hjemmebane, med nogle fanatiske fans der har båret holdet langt, men samtidig har de ikke de bedste statestikker på udebane. Udekampen bliver meget svær, men kan vi få en sejr eller en uafgjort med hjem, så tør jeg næsten love Champions League, men alt andet vil også være en skuffelse.

På transfersiden regner jeg ikke med at foretage det store. Jeg synes at vi med Marcelo og Shaun Wright-Phillips, har fået 2 fantastiske fodboldspillere, der kan blive virkelig stærke for os. Men som nævnt ligger vi i afgørende forhandlinger med Micah Richards. En anden spiller jeg også gerne vil have fat i er Michael Johnson. Han er en ung og fantastisk talentfuld midtbanespiller, og han vil kunne danne en fantastisk midtbane sammen med Gerrard. Udover det har vi solgt Alvaro Arbeloa til West Ham for 50 mllioner kroner, Fabio Aurelio til Newcastle for 31, og Jermaine Pennant for 45 millioner. De var ikke en del af mine planer, også synes jeg at vi skulle prøve at få nogle penge for dem.

Steve McManaman
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# Merseyside Red
« Svar #33: 03 Mar 2008, 22:30 »

Hmmm...jeg synes der mangler noget, men jeg ved ikke hvad. Kan i komme med jeres mening?
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: 7# Merseyside Red
« Svar #34: 03 Mar 2008, 22:32 »

Jeg for personligt meget ondt i øjnene på grund af de gentagende røde farver, og den lille skrift - Men det kan jo også bare være at det er mig. Ellers ser det jo rigtig fornuftigt ud. Og nogle dejlige lette kampe du har fået til sæsonstart.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# Merseyside Red
« Svar #35: 03 Mar 2008, 22:56 »

Jeg for personligt meget ondt i øjnene på grund af de gentagende røde farver, og den lille skrift - Men det kan jo også bare være at det er mig. Ellers ser det jo rigtig fornuftigt ud. Og nogle dejlige lette kampe du har fået til sæsonstart.
"Enig-knap".. Men du skriver godt og jeg glæder mig til at høre mere.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JKJ
Gæst
 
Sv: 7# Merseyside Red
« Svar #36: 04 Mar 2008, 12:21 »

"Enig-knap".. Men du skriver godt og jeg glæder mig til at høre mere.. Thumbs Up

Trykker også lige på den "Enig-knap"... Den røde farve virker bare forkert på den baggrund imo...
Det skal dog lige synes at jeg synes de sort-hvide billeder er helt kanon, mange blogs bliver måske lige en annelse for farvestrålende engang imellem imo...  Thumbs Up
Men gæder mig også til næste kapitel   Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# Merseyside Red
« Svar #37: 04 Mar 2008, 15:43 »

Jeg takker for responsen og arbejder på et nyt layout Thumbs Up
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7# Merseyside Red
« Svar #38: 07 Mar 2008, 00:53 »

Trykker også lige på den "Enig-knap"... Den røde farve virker bare forkert på den baggrund imo...
Det skal dog lige synes at jeg synes de sort-hvide billeder er helt kanon, mange blogs bliver måske lige en annelse for farvestrålende engang imellem imo...  Thumbs Up
Men gæder mig også til næste kapitel   Thumbs Up

Må jeg også bruge den "Enig-knap"  Peace

Glæder mig til næste update Wink
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Merseyside Red - Liverpool i storform
« Svar #39: 07 Mar 2008, 01:08 »

Fremragende efterår - 1. januar 2008.
Resultater efterår 2007:
2-1 Wigan (U)
4-3 Fenerbahce (U)
1-0 Fulham (U)
4-0 Tottenham (H)
3-0 Fenerbahce (H)

0-0 Manchester United (U)
4-2 Aston Villa (H)
1-0 Sporting (H)
4-0 Burnley (H)
3-0 Reading (H)
3-1 Valencia (U)
2-0 Newcastle (U)
3-1 Everton (H)
3-0 Levski (U)
2-0 Bolton (U)
2-0 Charlton (U)
2-0 Birmingham (H)
3-1 Levski (H)

2-3 Chelsea (U)
1-0 Arsenal (H)
3-2 Sporting (U)
3-1 Manchester City (U)
2-1 Arsenal (H)
3-0 Middlesboroudh (H)

2-3 Valencia (H)
2-0 West Ham (U)
3-0 Derby (H)
4-1 Sunderland (U)
3-1 Wigan (H)
Liverpool ligger nummer 1 i Premier League, efter et suverænt efterår. Men der er specielt en spiller de kan takke for det. Verdens bedste fodboldspiller - Fernando Torres.
Den dygtige spanier, der kom til Liverpool fra Atletico Madrid for et beløb på ca. 292 millioner kroner, har stjålet alle overskifter ved at score fantastiske 23 mål i 23 kampe, og har i den grad været manden bag Liverpools flotte føring i Premier League. Han fører topscorerlisten i Premier League med 3 mål og han har scoret utrolige 17 mål i 16 kampe, og ved FIFA's årlige gallamiddag i Schweiz blev han kåret til verdens bedste fodboldspiller og er også rangeret som den næstbedste spiller i Premier League i efteråret med et snit på 7.69. Manden der har overgået ham, er også Liverpool spiller, der har fundet sig selv i en ny rolle - nemlig som oplægger. Han fører assistlisten med 4 assist da han har lavet hele 12 assist, hvor langt de fleste af dem var til Torres - Manden der er tale om er overraskende Torres angrebsmakker - Den tårnhøje Peter Crouch.

Storken som han kaldes, har haft et fantastisk flot efterår med 9 mål i 17 kampe, men han har også lavet masser af assist til Torres, som Torres udnytter fremragende. Crouch er efterårets bedste spiller i Premier League med et flot snit på hele 7.71, og har bidt sig fast i det engelske landsholds angreb hvor han også har spillet stærkt. Udover det er Crouch også blevet kåret til årets tredjebedste angriber af UEFA efter Zlatan fra Inter, og makkeren Torres. Manager Steve McManaman er ovenud tilfreds med sine 2 guldfugle på toppen.
"Det har været en ren fornøjelse at følge Crouch og Torres samarbejde fra sidelinjen og fortsætter de med de samme takter i foråret så tror jeg sgu på vi går en stor sæson i møde"

Liverpool har generelt været flyvende i efteråret 2007. Nyindkøbet Micah Richards der kom til Liverpool, dagen efter sæsonåbningen mod Fulham, har også taget Liverpool med storm og har været sikkerhenden selv i defensiven ude på højrebacken, mens han også har været glimrende i enkelte aktioner i offensiven. I Premier League har holdet vundet 16 ud af 18 kampe. Den uafgjorte var ude mod Manchester United. En kedelig kamp som endte 0-0, og nederlaget var ude mod Chelsea. Den kamp blev 3-2, men Chelsea var foran 3-0 og lignede et hold der ville uddele en øretæve, men 2 mål af Torres gjorde nederlaget acceptabelt. I den mere positive ende finder man Liverpools 4-0 sejr over Tottenham i 3. spillerunde. Liverpool spillede Juande Ramos' hold baglæns ud af Anfield, og kunne vel havet vundet en 7-0, men skarpheden manglede lidt mod slut, men 4-0 mod et hold man mente skulle kæmpe med om Champions League er vel også rimlig godt.

En anden kamp hvor Liverpool fik vist klassen var i 4-1 kampen mod Sunderland den 25. december på Stadion of Light. Shaun Wright-Phillips var i fantastisk spillehumør og fik scoret 2 mål. Man of the match blev Sunderlands målmand Craig Gordon med et 9 tal, og det fortæller vel lidt om hvad det kunne havet været endt med. Liverpool lå længe nummer 3 i Premier League efter nederlaget til Chelsea, men pludselig løb både Manchester United og Chelsea ind i en dårlig periode, mens Liverpool var inde i en rigtig god stime, også var Liverpool pludselig i spidsen i Premier League med 5 point til Chelsea og 7 point til United der dog havde spillet en kamp mindre. Arsenal er 8 point fra Liverpool. Fortsætter de fornemme takter i foråret ligner det Premier League til Liverpool for første gang siden 1990, hvilket helt sikker vil skabe god glæde i Beatles-byen.

I FA Cup og Carling Cup er Liverpool stadig med. Der har endnu ikke været FA Cup kampe på programmet og Liverpool skal møde Reading ude i 3. runde den 5 januar. I Carling Cuppen er Liverpool helt fremme i semifinalen, og finalen ligger lige forude da man skal møde Birmingham i semifinalen. Mens de store stjerner har brillieret i Premier League, Champions League osv. har reserverne fået chancen i Carling Cup. De har undervejs slået Burnley, Charlton, og selveste Arsenal ud.

I Champions League skulle Liverpool ud i en tredje kvalifikationsrunde før gruppespillet. Liverpool havde trukket en svær modstander i tyrkiske Fenerbahce, der er kendt for et fanatisk og fantastisk hjemmebanepublikum. I den første kamp i Tyrkiet sætter Liverpool sig på tingene fra start og fører sikkert 3-1 ved pausen. I anden halvleg udlignede Fenerbahce til 3-3 efter bare 5 minutter, men så er det godt man har en spiller i Steven Gerrard. Anfører Gerrard der er kendt for et fantastisk skud, tager sagen i egen hånd og knalder et skud langt udefra lige op i krogen uden chance for Fenerbahces Volkan og Liverpool tager hjem til England med en god 4-3 sejr. I returkampen sætter Liverpool hurtigt tingene på plads og fører 3-0 ved pausen. Kampen ender også 3-0 også var Liverpool klar til gruppespil med en samlet 7-3 sejr over Fenerbahce.

I gruppespillet mødte Liverpool, Valencia fra Spanien, Portugal fra Portugal, og Levski Sofia fra Bulgarien. Liverpool ryddede al modstand af vejen og vandt 5 ud af 6 kampe. Blandt dem var en 3-1 sejr ude over Valencia. Den kamp man tabte var hjemme mod Valencia hvor reserverne tabte 3-2. Liverpool har trukket ukrainske Dynamo Kiev i 1. Knock Out runde. Et hold som Steve McManaman havde følgende kommentar til.
"Jeg vil ikke sige mere end at vi skal slå dem"

På transfersiden har Liverpool også været aktive. Marcelo, Shaun Wright-Phillips, Micah Richards, Aquino, Henri Saivet og Mamadou Sakho kom alle til i løbet af sommerens transfervindue mens Arbeloa, Aurelio og Pennant forlod Liverpool. I løbet af efteråret forhandlede Liverpool sig frem til tre britiske stortalenter i skotse John Fleck fra Rangers, engelske Michael Johnson fra City og ligeledes engelske Michael Woods fra Chelsea.  16-årige Fleck kom for en lille million,17-årige Woods kom for 22 millioner, mens der blev knaldet rekord mange penge af på Michael Johnson. Hele 350 millioner krævede og fik Manchester City for det 19-årige engelske vidunderbarn. Woods og Johnson er begge centrale midtbanespillere, mens Fleck er fløj/angriber. Det ser godt ud for fremtiden i Liverpool.

Det er et Liverpool der på kort tid har udviklet sig til at være på lige højde og måske endda foran Chelsea og United. Det ser godt ud i Premier League, hvis Torres holder formen, men tæt det bliver det helt sikkert.


« Seneste Redigering: 07 Mar 2008, 20:21 af LFC Freak » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Merseyside Red - Liverpool i storform
« Svar #40: 07 Mar 2008, 01:09 »

Pyhaaaa, denne update har taget den halve dag. Godt man først skal møde sent :p Wink
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Merseyside Red - Liverpool i storform
« Svar #41: 07 Mar 2008, 01:13 »

Synes alle de røde ord, gør det hele alt for uoverskueligt. Desværre.
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Merseyside Red - Liverpool i storform
« Svar #42: 07 Mar 2008, 01:19 »

Det skal jeg nok huske Wink.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 8# Merseyside Red - Liverpool i storform
« Svar #43: 07 Mar 2008, 09:31 »

Synes alle de røde ord, gør det hele alt for uoverskueligt. Desværre.

Der må jeg desværre tilslutte mig, for bloggen er jo ganske god  Thumbs Up

Men ellers noget af en stime du har fået taget dig der, det ser da ganske fornuftig ud...

Hvordan ser din foretrukne start-11 ud??
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Merseyside Red - Liverpool i storform
« Svar #44: 07 Mar 2008, 15:35 »

I fremtiden vil den røde tekst blive brugt i en mindre grad Wink.
JKJ. Ja den stime var sgu suveræn, men når både Manchester United og Chelsea var ligeså suveræne, så kunne jeg ikke komme længere frem end nummer 3. Startelleveren kommer jeg med snart Smiley.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010