home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 09:53:49 warmon Blogkonkur... [32] Journeyman - Førs...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  0 Brugere, 497 Gæster Online.

Indlæg: 1132795 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lukket :/ - Merseyside Red
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Lukket :/ - Merseyside Red  (Læst 18454 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: 8# Merseyside Red - Liverpool i storform
« Svar #45: 07 Mar 2008, 15:44 »

Super blog, rigtig flotte resultater Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Merseyside Red - Liverpool i storform
« Svar #46: 07 Mar 2008, 15:49 »

Super blog, rigtig flotte resultater Thumbs Up
Tak Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8# Merseyside Red - Liverpool i storform
« Svar #47: 07 Mar 2008, 18:49 »

I første indlæg efter intro er der nu førsteholdstruppen. ..Update om lidt Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# Merseyside Red - Rygter
« Svar #48: 08 Mar 2008, 15:28 »


Rygter - Vinter 2008:
Liverpool har efter indkøb for samlet 880 millioner, bebudet at de er færdige med indkøb. Alligevel forventes det at Liverpool vil forsøge at hente en gammel legende hjem til klubben for tredje gang. Interessen for Liverpools spillere har også bredt sig efter det fantastiske efterår. Kuyt, Voronin og Benayoun som McManaman ellers ikke var ret glade for da han startede, har alle spillet godt når de har fået chancen og får lov til at blive i klubben.

Rygtes til Liverpool:
Robbie Fowler, Cardiff.
Sandsynlighed: *****
Pris: 4-7 millioner DKK.
Kommentar: Fowler er en legende i Liverpool, og har scoret mål på stribe i sine 2 perioder i klubben. McManaman vil gerne opbygge en stab, med gamle Liverpool legender og Fowler vil passe godt ind i det projekt. Han er også stadig en meget kølig angriber, og vil også godt kunne gå ind og spille hvis der er mange skader.

Michael Owen, Newcastle
Sandsynlighed: *****
Pris: 150-225 millioner DKK.
Kommentar: 28-årige Owen er et dobbeltprojekt for McManaman. Han er en legende i Liverpool og McManaman vil gerne have ham med i staben når han engang stopper, omvendt er han kun 28 år, og er stadig en klasseangriber, med mange år tilbage, og da der er mange af den slags i Liverpool, bliver den handel nok tikke til noget før om nogle år.

Spillere der rygtes væk fra Liverpool:
Xabi Alonso til spansk klub
Sandsynlighed: *****
Pris: Fra 215 millioner og op af
Kommentar: Den stærke allrounder Alonso, har i mange år været fast mand i Liverpool. Men i denne sæson er han blevet overskygget af Mascherano på den defensive midtbane og Gerrard på den offensive, og derfor vil han nu væk. McManaman ærgrer sig, men forstår hans situation, og en række spanske hold bl.a. Sevilla og Valencia har meldt sig på banen, men McManaman ventes dog ikke at sælge ham før sommer, med mindre det rette tilbud kommer.

José Reina til A.C. Milan
Sandsynlighed: *****
Pris: 230 millioner DKK og op af
Kommentar: Liverpools spanske klassemålmand, har haft et godt efterår inde i buret, hvilket har vakt den italienskes storklub A.C. Milans interesse. Milan har igennem længere tid været svagt besat med de aldrende målmænd Dida, Kalac og Fiori. McManaman nægter dog at sælge for under 230 millioner.

Daniel Agger til Inter
Sandsynlighed: *****
Pris: Minimum 230 millioner DKK
Kommentar: Den unge dansker har dannet et sikkert og solidt makkerpar med Jamie Carragher i efteråret. Han tackler godt, er ekstremt boldsikker, og kan føre bolden frem af banen. Inter er interesseret, men Liverpool vil ikke sælge.

Steven Gerrard til diverse europæiske storklubber
Sandsynlighed: *****
Pris: Minimum 500 millioner DKK
Kommentar: Liverpools anfører har som vanligt været suveræn. Han er delt topscorer i Champions League. Inter, Sevilla, Valencia og Real Madrid skulle være interesseret men forhindringen er McManamans krav på 500 millioner.

John Arne Riise til Newcastle
Sandsynlighed: *****
Pris: Omkring 117 millioner DKK
Kommentar: Nordmanden der har delt venstrebacken med stortalentet Marcelo i dette efterår, har været god og stabil i sine kampe. Newcastle har meldt sig som interesseret, men vil ikke betale 117 millioner for ham.

Peter Crouch til Roma
Sandsynlighed: *****
Pris: 215 millioner DKK mindst
Kommentar: Den engelske stork med de lange ben, har spillet sit bedste efterår for Liverpool indtil videre. Han har grebet chancen med det samme og har et godt samarbejde med Torres oppe i front. Roma har fået øjnene op for hans kvaliteter, men synes 215 millioner er en anelse for meget.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# Merseyside Red - Rygter
« Svar #49: 08 Mar 2008, 15:28 »

Er den røde farve rød, eller skal den være mørkere?
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# Merseyside Red - Rygter
« Svar #50: 08 Mar 2008, 15:31 »

Jeg synes om det Smiley De gamle ska samles igen! Måske ikke en forstærkning, men ret nice at alle de store legender skal hjem igen.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Rossonero
Gæst
 
Sv: 9# Merseyside Red - Rygter
« Svar #51: 08 Mar 2008, 15:32 »

Brug den farve der hedder “Maroon”.

Nå, så kommer min første kommentar i denne blog. Har fået set det igennem, og den har ganske vidst udviklet sig positivt. Især er den seneste opdatering fornuftig, og det kunne være, at jeg skulle til at følge lidt mere med her.

Held og lykke i din videre færd hos “The Reds”.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# Merseyside Red - Rygter
« Svar #52: 08 Mar 2008, 15:35 »

Jeg synes om det Smiley De gamle ska samles igen! Måske ikke en forstærkning, men ret nice at alle de store legender skal hjem igen.
Det er jo der de hører til! Thumbs Up, tak for kommentaren Smiley
Brug den farve der hedder “Maroon”.

Nå, så kommer min første kommentar i denne blog. Har fået set det igennem, og den har ganske vidst udviklet sig positivt. Især er den seneste opdatering fornuftig, og det kunne være, at jeg skulle til at følge lidt mere med her.

Held og lykke i din videre færd hos “The Reds”.
Tusind tak, glæder mig du følger med! Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# Merseyside Red - Rygter
« Svar #53: 08 Mar 2008, 15:39 »

En rigtig god blog skrivemæssigt, men angående din "stroke" (ramme om billedet), synes jeg nok, at den er en tand for rød, og en anden farve ville være mere passende (sort (BLABLABLA SORT ER IKKE EN FARVE), mørkerød, hvid etc.)
Banneret er heller ikke min kop te, og hvis du er interesseret, vil jeg da gerne give mit bud på et mere passende.


Flot! (:
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# Merseyside Red - Rygter
« Svar #54: 08 Mar 2008, 15:48 »

En rigtig god blog skrivemæssigt, men angående din "stroke" (ramme om billedet), synes jeg nok, at den er en tand for rød, og en anden farve ville være mere passende (sort (BLABLABLA SORT ER IKKE EN FARVE), mørkerød, hvid etc.)
Banneret er heller ikke min kop te, og hvis du er interesseret, vil jeg da gerne give mit bud på et mere passende.


Flot! (:
Dejligt med en masse konstruktiv kritik, jeg kigger på det Cool. Du må meget gerne forsøge et topbanner, det ville være fedt Cool
Tak Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 9# Merseyside Red - Rygter
« Svar #55: 08 Mar 2008, 16:17 »

Super flot update Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# Merseyside Red - Rygter
« Svar #56: 08 Mar 2008, 17:19 »

Hej LFC. Håber du kan lide det - hvis der er justeringer, så bare giv mig en PM. Wink



« Seneste Redigering: 08 Mar 2008, 17:21 af Zulue » Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# Merseyside Red - Rygter
« Svar #57: 08 Mar 2008, 17:23 »

LFC_Freak's banner er bedre efter min mening.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# Merseyside Red - Rygter
« Svar #58: 08 Mar 2008, 17:25 »

LFC_Freak's banner er bedre efter min mening.

Det er også helt fint hvis man synes det, men jeg synes ikke at det er pænt, og det mente jeg ikke jeg ville sige, hvis jeg ikke lige ville bruge 10 minutter på at gøre det bedre.  Smiley
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9# Merseyside Red - Rygter
« Svar #59: 08 Mar 2008, 17:26 »

Det er bare helt iorden. Ville bare give min mening Wink

Back to topic.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010