home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 780 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Saint's Alive
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: The Saint's Alive  (Læst 83962 gange)
Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #30: 06 Apr 2008, 14:58 »

Super.. Godt for dig at Llanelli kommer med i kampen nu, da det giver mere modstand, samt at du skal sætte spillerne op til det sidste.. Forsæt Opstemt
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #31: 06 Apr 2008, 15:26 »

Super.. Godt for dig at Llanelli kommer med i kampen nu, da det giver mere modstand, samt at du skal sætte spillerne op til det sidste.. Forsæt Opstemt

Ja, det må man formode. Spillerne virkede dog ikke til at have decideret svært ved at sætte sig op til kampene. Vandt trods alt ligaen med mere end 20 point sidste sæson, og de sidste mange kampe vandt jeg, selvom jeg havde sikret mig titlen seks runder før slut Smiley Som bonusinfo kan jeg afsløre, at jeg pt. har spillet 42 ligakampe uden nederlag...

Jeg er i øvrigt startet på en transferstrategi jeg ikke tidligere har benyttet mig af i CM/FM. Som konsekvens af, at klubbens ledelse helst ikke ser at jeg skriver under med flere trænere (og scouts for den sags skyld), leder jeg meget efter ældre spillere, typisk 32+, der godt kunne se sig selv blive indenfor fodbolden når de stopper med at spille. Kravene er dog også sådan, at de skal kunne spille en enkelt eller to sæson mere, med mindre de har så stort et navn, at det krav kan omgås Smiley

På den måde kan jeg bedre udvide min stab, og på den måde også udvikle klubben i den rigtige retning.
Logged

lasseher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #32: 06 Apr 2008, 15:30 »

Du har da ikke skrevet om indkøbene som du skrev du gad skrive om Tunge
Logged

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

 crazy

AMRDK
Gæst
 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #33: 06 Apr 2008, 15:38 »

KongFjord :

Hvordan er du allerede kommet ind i vores crew ??
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #34: 06 Apr 2008, 15:55 »

KongFjord :

Hvordan er du allerede kommet ind i vores crew ??
Vores???  Grin
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #35: 06 Apr 2008, 16:12 »

Du har da ikke skrevet om indkøbene som du skrev du gad skrive om Tunge

Argh nej det har jeg da glemt, beklager Smiley De kommer her:

PERMANENTE SIGNINGS:
Michael Gray
Michael Gray er en yderst rutineret venstre back. Købt som en del af min nye transferpolitik med rutinerede spillere, der kan gøre det i trænerstaben efter karrieren. Stadig rimeligt hurtig, og den foretrukne venstre back. Hans karriere strækker sig over en del klubber, og blev især kendt for sin tid i Sunderland, da denne var en succes i Premier League, med bl.a. Thomas Sørensen og Niall Quinn i truppen. Godt 450 engelske ligakampe og 3 landskampe er det blevet til.

Ian Breckin
Netop ny-indkøbt centerforsvarer, der også indgår i den nye transfer-politik. Kan samtidigt gå ind og gøre en stor forskel, og gå direkte ind i centerforsvaret. Over 500 ligakampe, dog aldrig på aller højeste niveau, så hans store rutine kan forhåbentligt kompensere for, at han ikke er verdens hurtigste. Til gengæld er han rimeligt luftstærk, hvilket er en fordel i den walisiske liga.

LEJEMÅL:
David Martin
Stort målmandstalent, lånt i Liverpool. Meget aggressiv i feltet, og frem for alt så er han god til at dirigerer med forsvaret. Noget jeg ledte specielt meget efter, og vi har da også et noget bedre forsvar i ligaen i år, end sidste sæson.

Seán Evans
Venstre fløj fra Man Utd som vi også have på lån sidste år, hvor han kom på¨Årets Hold. Pt. skadet i helt op til to måneder, så vi er en smule tyndt besatte på venstre fløj.

Wayne Brown
David Beckham-plagiat på lån fra Fulham. Er bedst centralt, men hans indlæg er så gode, at han bestemt også kan gøre det på højrekanten. Sammen med Mark Davies (Wolves) udgør han et meget stærkt makkerpar på den centrale midtbane.

Mark Davies
Uden tvivl det bedste lån i år. Vi havde også muligheden for at låne ham sidste år, hvor han dog virkede knapt så stærk, som han gør i år. Både farlig i feltet, på langskud og på dødbolde, og samtidigt kreativ til fordel for angriberne.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #36: 06 Apr 2008, 16:14 »

KongFjord :

Hvordan er du allerede kommet ind i vores crew ??

Jeg er bare lynende hurtigt og har en god overtalelseevne Wink
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #37: 06 Apr 2008, 16:17 »

Betyder det så at en trænertingest fra FMGround kommer op på siden? Opstemt

Nå, nu er vi da vidst ude på et sidespor. Bloggen ser jo ganske god ud, men det er nok ikke helt min stil. Smiley
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #38: 06 Apr 2008, 16:25 »

God blog Smiley

og spændende klubvalg Grin
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #39: 06 Apr 2008, 16:35 »

Betyder det så at en trænertingest fra FMGround kommer op på siden? Opstemt

Nå, nu er vi da vidst ude på et sidespor. Bloggen ser jo ganske god ud, men det er nok ikke helt min stil. Smiley

Man kan aldrig vide Wink
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #40: 06 Apr 2008, 16:35 »

God blog Smiley

og spændende klubvalg Grin

Tak tak Smiley kan godt lide et lidt anderledes klubvalg Cool

Og så er det jo gået hen og blevet total yndlingsklub siden FM05 Opstemt
« Seneste Redigering: 06 Apr 2008, 16:46 af KongFjong » Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #41: 06 Apr 2008, 17:44 »

Kæft det er en fornøjelse at læse.. KIU
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #42: 06 Apr 2008, 19:40 »

Tak, and I will Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Januar status
« Svar #43: 07 Apr 2008, 13:15 »

1. februar 2009
Januars transfervindue er overstået. Man kan ikke påstå, at vi har været voldsomt aktive, men det er alligevel blevet til et enkelt lån, og en aftale om salg til sommer.

For at starte med det sidste først, har vi indgået en aftale med Rochdale fra Blue Square Premier om salg af centerforsvarer Steve Gale for £10 + 50% ved videresalg. Gale er et produkt af vores egen akademi, men selvom han er det, og han har spillet godt, betragter jeg det som et godt salg. Han har ikke potentialet til at begå sig på det niveau vi satser på at nå inden for de næste 3-4 år, og med klubbens økonomi in mente, er det godt med lidt penge i kassen, og mindre lønforbrug.

Og det første sidst. Forsvarstalentet John Irving fra Everton er kommet til klubben på lån for resten af sæsonen. Vi har til tider manglet noget bredde i forsvarskæden og med de vigtige kampe i ligaen og i diverse cup-turneringer, specielt Premier Cup, ville det hjælpe gevaldigt med ekstra bredde i de bagerste rækker. Irving er måske ikke det største talent, men han vil uden tvivl kunne hjælpe gevaldigt på forsvarskæden, bl.a. med sin hurtighed.

I diverse turneringer går det stille og roligt fremad. Well, i ligaen kniber det stadig gevaldigt med at leve op til sidste sæsons gode form, vi står bl.a. allerede noteret for fire nederlag, og ligger pt. tre point efter Llanelli på 1. pladsen. At det er de to hold der ligger øverst i tabellen, markeres også tydeligt med Januars Hold i ligaen, hvor seks Llanelli-spillere og fem TNS-spillere udgår de 11 mand.

I pokalturneringerne er vi stadig med i alle tre turneringer. Kvartfinalen i Welsh Cup, finalen i FAW League Cup, samt kvartfinalen i FAW Premier Cup, hvor vi møder Aberystwyth. Går vi videre fra den runde, står vi med gode kort for at nå finalen mod enten Cardiff eller Swansea, da de to hold skal mødes i semifinalen.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2008, 13:31 af KongFjong » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #44: 07 Apr 2008, 13:17 »

Endnu en flot update.. KIU.. Kunne man få et SS af John Irving?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010