home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Saint's Alive
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: The Saint's Alive  (Læst 81834 gange)
Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #15: 01 Apr 2008, 12:53 »

Flot update.. Og dejligt at der bliver gået i dybden, samt nogle gode lån.. Super keeper du har fået ind.
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #16: 01 Apr 2008, 12:53 »

Så for satan. Så kører TNS-toget igen. Skide godt.
Logged


KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #17: 01 Apr 2008, 14:19 »

Flot update.. Og dejligt at der bliver gået i dybden, samt nogle gode lån.. Super keeper du har fået ind.

Ja, han er rigtig nice. Har dog kun holdt nullet i to af syv kampe. Det er generelt ikke en liga, hvor der er ret mange "Clean Sheets" Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #18: 01 Apr 2008, 14:20 »

Lækkert at se, at du er tilbage med det hold, jeg også nyder at spille med.

God start - men laver Llanelli dog også så langt nede? Michael Wilde fortsætter magien fra FM07 ser det ud til.

Fortsæt!

Ja det må siges at være ret overraskende at Llanelli skuffer så voldsomt. Sidst jeg spillede med TNS, fik de dog ned med nakken i 2. sæson, så nu må vi se Wink
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Englende skuffer i Welsh Cup
« Svar #19: 01 Apr 2008, 15:17 »

Med sæsonens kun tredje nederlag, ryger TNS alt for tidligt ud af FAW Welsh Cup. På udebanen mod Connah's Quay kommer TNS aldrig i gang mod The Nomads, og må sande, at vi ikke kan leve op til ledelsens forventninger om minimum en plads i semifinalen.

Generelt må vi konkludere, at spillet ikke fungerer optimalt pt. Selvom vi havde seks spillere på månedens hold i november, og undertegnede blev kåret til Månedens Manager, har spillet til tider virket forkrampet og effektiviteten i såvel forsvar som angreb, har heller ikke været i top.

Således måtte vi også notere en spinkel uafgjort ude mod nr. 10 i ligaen Rhyl. Igen ikke just prangende spil, og med lidt held havde Rhyl hevet sejren i land.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sejr i topopgøret
« Svar #20: 01 Apr 2008, 17:39 »

Siden sidst, er der kommet mere form over spillet. Vi har også haft den glæde, at samtlige spillere har været til rådighed over en længere periode, hvilket naturligvis gør det lettere at holde alle spillere friske.

Modsat England, er der ikke det hårde juleprogram i Wales. Fire kampe fra den 22. december til den 12. januar 2008 belaster ikke truppen voldsomt og vi er der også kommet ud af perioden med tre sejre og en uafgjort i fire kampe. Dermed ligger vi os på en meget sikker 1. plads i ligaen, med hele 13 point ned til Welshpool.

Senest blev det til en 3-2 sejr hjemme over nr. 2 Neath Atheltic. Selv samme Neath var de første til at slå kløerne i os i sæsonen, da de slog os 4-2 på deres bane allerede i tredje runde. Denne gang var det så altså vores tur til at hive de tre point hjem og det skete efter en kamp vi styrede fra start og førte med 3-0 efter godt en time.

Desværre gik der gevaldig gummiarm i den i de sidste minutter og Neath kunne reducere to gange, heldigvis fik vi den reddet hjem Smiley

Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Fremragende afslutning
« Svar #21: 02 Apr 2008, 18:57 »

Efter den spillemæssige krise omkring starten af december, kunne vi konstatere, at vi fik meget bedre styr på spillet i den sidste halvdel af sæsonen. Michael Wilde blev bare bedre og bedre, og scorede flere og flere mål, sammen med Ronnie Morgan der dog ind i mellem måtte vikariere for Steven Beck på højrekanten.

Siden 0-0 mod Carmarthen 5. januar, præsterede vi ikke at smide et eneste point i de sidste 15 kampe, og med kun et nederlag i hele sæsonen, i tredje runde, sluttede vi som mestre med en ganske suveræn margin ned til nr. to Aberystwyth.



Som man kan se på dette screenshot, kan det være svært at anfægte at vi fortjente mesterskabet. Ikke blot var vi det mest scorende hold, vi havde også det bedste forsvar. Samtidigt kan man af screenshot herunder se, hvor godt repræsenteret på spillernes ranglister vi er.



For ligesom at sætte prikken over i'et, blev Michael Wilde også kåret til Årets Spiller og vi fik seks spillere på Årets Hold. Årets Manager-prisen var jeg så heldig at blive tildelt i min første sæson.



Jeg må indrømme at jeg er meget overrasket oveer hvor suveræne vi har været. Jeg er ikke blind. Vi kommer til at kæmpe hårdt i næste sæson, og jeg vil ikke blive overrasket hvis vi ryger ud i 1. kvalrunde til Champions League. Økonomisk kæmper vi også en hård kamp. En lille stigning i tilskuertallet har ikke hjælpet alverden, ligesom et fald i lønforbruget heller ikke har hjulpet det store. Vi kæmper hårdt for at minimere udgifterne, men vi må også indrømme at der er udgifter vi ikke selv har kontrol over ("Other").

På trods af en fornuftig indtægt efter mange træningskampe mod store hold i sommeren, er vi gået ud af sæsonen med et minus på £220k.

Selv ikke den nylige finalesejr (på 6-0 over Caerleon) i Welsh Cup, der gav £45k i præmie-, entre- og tv-indtægter, minus £14k i spillerbonus, har kunnet rykke alverden på budgettet.

Så jeg tror vi står foran en kæmpe opgave til næste sæson rent økonomisk. vi har netop underskrevet en ny et-årig kontrakt med en ny hovedsponsor til en værdi af £140k, det dobbelte af den sidste, så det er selvfølgelig et kæmpe skridt i den rigtige retning.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Lodtrækning til CL
« Svar #22: 04 Apr 2008, 20:59 »

Så er der trukket lod til den kommende sæsons Champions League kvalifikation. Første runde bød på et møde med det bosniske mesterhold, Zeljeznicar. Det virker umiddelbart som en okay lodtrækning, selvom hold fra Balkan altid skal tages alvorlig. På forhånd må bosnierne betegnes som favoritter, men vi vil gøre ALT hvad vi kan for at avancere til 2. runde.

Ikke bare for at komme længere i turneringen, men fordi lodtrækningen har maget det således, at modstanderen er Celtic. Ganske enkelt en kæmpe gulerod for spillerne, og en mulig kæmpe økonomisk gevinst. Det bliver virkeligt interessant at se hvad vi kan byde af modstand mod Zeljeznicar Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #23: 05 Apr 2008, 10:26 »

KLUBBEN:
Sæson:2007/082008/09
Reputation:1.9022.429
Facilities:66
Youth Setup:55
Academy:YesYes
Average Att.:258861
Balance:£452.715£103.803
Transfer budget:£0£0
Wage Budget:£6.981£6.342
Wage Total:£6.443£6.860
Stadium Capacity:3.0003.000
Måling foretaget:16. august 200713. juli 2008
I denne tabel vil alle værdier blive talt op sidst på sæsonen, eller i starten er den nye sæson. Det vigtige her, er den udvikling klubben har taget i løbet af den forgangne sæson.

TURNERINGER & RANGLISTER:
Sæson:2007/082008/09
Welsh Premier League:MesterN/A
FAW Premier Cup:SemifinaleN/A
Welsh Challenge Cup:KvartfinaleN/A
Welsh Cup:VinderN/A
Champions League:1. kvalifikationsrundeN/A
UEFA Cup:N/AN/A
UEFA Coefficients Club:384 (0,656 points)435 (0,601 points)
UEFA Coefficients Nations:47 (1,998points)47 (1,832points)
Hall of Fame World:N/AUdenfor rangliste (12 point)
Hall of Fame Continent:N/AUdenfor rangliste (12 point)
Hall of Fame Nation:N/ANr. 7 (12 point)
Hall of Fame Nationality:N/AUdenfor rangliste (12 point)
Priser:6N/A
Sidste måling foretaget:20. august 200713. juli 2008
I denne tabel er det vigtigt at pointere, at det er slutresultaterne i de forskellige turneringer der tæller, og startplaceringer på de forskellige ranglister der tæller.

Lidt opdatering på statistikfronten. Som man kan se steg hvor tilskuersnit gevaldigt i sidste sæson, over 300% for at være præcis. Det er naturligvis rigtig tilfredsstillende Smiley Som man også kan se, steg klubbens omdømme (reputation) også markant. Et mesterskab, og et meget overbevisende et, kan gøre godt. Det var også typisk det der skete i de første sæsoner af spillet i FM07, og når vi ramte lidt over 3.000 begyndte det at knibe noget mere med at få det til vokse. Derfor vil det også være her mine øjne er allermest rettet.

På de negative sider er naturligvis faldet i den europæiske placering. Det er dog en mindre bekymring. Erfaringen fortæller mig at sådan er det altid i den første sæson. Mere bekymrende er det faldende lønbduget og den stigende lønudgift. Ikke just en god kombination.

Derfor håber jeg også, at vi kan komme igennem 1. kvalrunde i Champions League, for så venter der to økonomisk givtige opgør mod Celtic Smiley
« Seneste Redigering: 06 Apr 2008, 14:41 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Surt...
« Svar #24: 05 Apr 2008, 15:51 »

Ja, som overskriften på indlægget antyder, lykkedes det heller ikke i år, at komme til 2. kvalrunde. De bosniske mestre Zeljeznicar var desværre for skarpe i første kamp, til at vi kunne kræve retten til at komme videre. I den i Sarajevo, var det tydeligt at mærke, at det var sæsonens første alvorlige kamp. Jovist, vi kom til flere forsøg end Zeljeznicar, men de var meget skarpere.

Med to mål i første halvleg og et enkelt i anden, satte de trumf på, og sendte os hjem til Wales med et 0-3 nederlag, og en stort set umulig opgave. Og det blev det da også...

Men vi var alligevel meget tæt på at gøre det umulige. Med Jamie Woods scoring til 2-0 syv minutter før tid, og en satsning af "hele butikken" til sidst, var der ikke langt til den gyldne 3-0 scoring. Den kom bare ikke, og vi må altså endnu engang sande, at rutinen endnu ikke er til at sætte os 100% igennem i Europa. Til gengæld er det opmuntrende at se, at vi endnu engang vinder hjemme.

Nu må vi fokusere på ligaen igen. Vi har allerede sikret os et par spillere på såvel permanent som leje kontrakt. Dem vil jeg dog først for alvor fortælle om når transfervinduet er lukket 31. august.
Logged

lasseher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #25: 05 Apr 2008, 16:00 »

Syndt med kvalen men du tager vel revanche næste år Thumbs Up og vind lige ligaen også Peace
Logged

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

 crazy

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #26: 05 Apr 2008, 16:36 »

Jeg satser da på at slå til næste år. Synes egentligt ikke forskellen mellem mig og Zeljeznicar var stor, og når vi kan vinde 2-0 hjemme så virker 0-3 ude en anelse skidt. Vi var dog også godt med spillemæssigt, vi udnyttede var ikke vores chancer og de var meget skarpe Smiley
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #27: 05 Apr 2008, 18:00 »

Ved første øjekast tænkte jeg, Wales?!?! Hvorfor det?!

Men efter at have læst alle updatesne kan jeg kun sige fantastisk. Er ihvertfald trofast læser her Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Saint's Alive
« Svar #28: 05 Apr 2008, 20:10 »

Ved første øjekast tænkte jeg, Wales?!?! Hvorfor det?!

Men efter at have læst alle updatesne kan jeg kun sige fantastisk. Er ihvertfald trofast læser her Smiley

Hehe det er jeg glad for at høre Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
30. oktober 2008
« Svar #29: 06 Apr 2008, 14:53 »

På dagen hvor vi slog klubrekorden for flest sejre i træk, som nu står på 13 kampe i alle turneringer. Egentligt lidt bemærkelsesværdigt, da vi ikke startede sæsonen på bedste manér. De første tre kampe endte alle uden en vinder, bl.a. to ligakampe på hjemmebane mod hhv. Aberystwyth og Llanelli.

Siden må vi dog konkludere, at vi er kommet betragteligt bedre i form foran mål. Michael Wilde er for alvor vendt tilbage fra sin langvarige skade, der forkortede sidste sæson, mens specielt Mark Davies har imponeret mest af de fire spillere vi har på lån. Den centrale midtbane man, har vist en enorm farlighed foran mål og på dødbolde. Seks mål og seks assists i 16 kampe, siger vel det hele? Smiley

I ligaen har vi lagt os i front på trods af den halv-sløje start. Llanelli er, til forskel fra sidste sæson, godt med og kan i år måske true os. De har hevet nogle gode spillere ind på såvel permanente kontrakter som lejemål.

Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010