home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 1001 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  morten olsen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  er det på tide med en ny manager til danmark??
Ja, ud med olsen
Nej, olsen er den bedste

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: morten olsen  (Læst 23618 gange)
brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #45: 19 Nov 2007, 11:46 »

personligt mener jeg ikke at MO skal fyres! Jeg tvivler på at nogen anden kan gøre det bedre med de spillere der er til rådighed!
Jeg mener ikke så meget at problemet er træneren, men derimod spillerene. Vores U-landshold har altid været gode, men det nytter ikke at de kommer til udenlandske klubber og ender med at varme bænk eller spille på anden hold, fx: Mads Timm, Jonas Kamper, Mikkel Thygesen.
Samtid er der problemet med at vores vigtige spillere ikke spille fast for deres klubhold - og al aære og respekt fra superligaen, så kan den altså ikke sammenlignes med en vigtig liga...
Men hvis folk finder en egnet kandidat, kan jeg sagtens ændre mit standpunkt omkring MO, mener bare det er dumt at skille sig af med ham, før man har en KVALIFICERET afløser! Jeg ser ikke Ståle eller Kent nielsen som egnet. Ståle da han ikke rigtig har vidst noget: med resultaterne i år, lugter det lidt af lucky punch i sidste sæson, på trods af flotte resultater... Kent Nielsen mangler bare klasse og international træner erfaring!
Logged

fcbornholm
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #46: 19 Nov 2007, 11:50 »

Efter alt den snak om Morten Olsen, taktik, spillere og dit og dat vil jeg vove min gamle hat på at et dansk landshold bestående af superligaspillere ville kunne slå et landshold kun bestående af udenlandske spillere. Kig på disse opstillinger:

SAS LIGA LANDSHOLD.
                                 Jesper Christiansen
William Kvist - Michael Gravgaard - Ulrik Laursen/Per Nielsen - Chris Sørensen
Simon Poulsen - Rasmus Würtz - Niki Zimling - Jesper Grønkjær
                                 Mikkel Thygesen
                                Morten Nordstrand
UDENLANDS LANDSHOLD.

                               Thomas Sørensen
Brian Priske - Daniel Agger - Martin Laursen - Lars Jacobsen
Dennis Rommedahl - Chr. Poulsen - Kenneth Perez - Martin Jørgensen
                           Jon Dahl - Niklas Bendtner
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #47: 19 Nov 2007, 11:52 »

personligt mener jeg ikke at MO skal fyres! Jeg tvivler på at nogen anden kan gøre det bedre med de spillere der er til rådighed!
Jeg mener ikke så meget at problemet er træneren, men derimod spillerene. Vores U-landshold har altid været gode, men det nytter ikke at de kommer til udenlandske klubber og ender med at varme bænk eller spille på anden hold, fx: Mads Timm, Jonas Kamper, Mikkel Thygesen.
Samtid er der problemet med at vores vigtige spillere ikke spille fast for deres klubhold - og al aære og respekt fra superligaen, så kan den altså ikke sammenlignes med en vigtig liga...
Men hvis folk finder en egnet kandidat, kan jeg sagtens ændre mit standpunkt omkring MO, mener bare det er dumt at skille sig af med ham, før man har en KVALIFICERET afløser! Jeg ser ikke Ståle eller Kent nielsen som egnet. Ståle da han ikke rigtig har vidst noget: med resultaterne i år, lugter det lidt af lucky punch i sidste sæson, på trods af flotte resultater... Kent Nielsen mangler bare klasse og international træner erfaring!

Jeg er enig i at Ståle har fået tingene foræret, og at Kent Nielsen ikke har stor International træner-erfaring... Men hvor skal han iøvrigt få det fra ?? Han ryger jo nok ikke lige til Premier League, Serie A, eller La Liga, fra den ene dag til den anden ? Men okay, hvis Horsens fortsætter som hidtil, gennem hele sæsonen, kan de ende i UEFA-Cuppen næste år.. Men det har ingenting med Landsholdet at gøre.. 2 vidt forskellige verdener ? Men MO havde heller ikk landsholdserfaring som træner... Man er nødt til at satse...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #48: 19 Nov 2007, 11:55 »

Efter alt den snak om Morten Olsen, taktik, spillere og dit og dat vil jeg vove min gamle hat på at et dansk landshold bestående af superligaspillere ville kunne slå et landshold kun bestående af udenlandske spillere. Kig på disse opstillinger:

SAS LIGA LANDSHOLD.
                                  Jesper Christiansen
William Kvist - Michael Gravgaard - Ulrik Laursen/Per Nielsen - Chris Sørensen
Simon Poulsen - Rasmus Würtz - Niki Zimling - Jesper Grønkjær
                                  Mikkel Thygesen
                                 Morten Nordstrand
UDENLANDS LANDSHOLD.

                                Thomas Sørensen
Brian Priske - Daniel Agger - Martin Laursen - Lars Jacobsen
Dennis Rommedahl - Chr. Poulsen - Kenneth Perez - Martin Jørgensen
                            Jon Dahl - Niklas Bendtner


Der er godt nok en der holder med FCK... Kvist STINKER jo som højre back... Han er ikke engang go nok til landsholdet som midtbane ! Og simon Poulsen... Fint nok.. Men han er ÉN force ! Venstre kant... Andet kan han ikke... Og nej, jeg tror ikk på dit SAS-hold ville vinde noget som helst... NORDSTRAND OG THYGESEN, overfor Laursen og Agger ? Agger kunne klare de to alene !
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #49: 19 Nov 2007, 11:58 »

det er jo meget sort hvidt stillet op, men alt kan jo ske i fodbold, dog:
JC har en tendens til at droppe fælt: pokalen mod OB, DK vs Irland og mod midtjylland.
William Kvist er bare ikke god nok på backen, tror selv en rommedahl ville kunne afdrible ham! - dog giver jeg dig ret i at resten er forsvaret er ok, men de holder jo ikke mange år endnu...
midtbanen ser ikke skræmende ud: jeg mener Simon Poulsen mangler stabilitet, og resten er middel - dog med et plus til Jesper Grønkjær, han har sgu gjordt det godt!
Morten Nordstrand har ikke pt formen til at være på landsholdet..
Udenlandsholdt viser jo netop problemet med manglende spilletid. Hverken Sørensen, Bendtner eller Jon Dahl spiller jo fuld tid hver uge...

en blandning ville jo være at fortrække...
Logged

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #50: 19 Nov 2007, 12:01 »

Jeg er enig i at Ståle har fået tingene foræret, og at Kent Nielsen ikke har stor International træner-erfaring... Men hvor skal han iøvrigt få det fra ?? Han ryger jo nok ikke lige til Premier League, Serie A, eller La Liga, fra den ene dag til den anden ? Men okay, hvis Horsens fortsætter som hidtil, gennem hele sæsonen, kan de ende i UEFA-Cuppen næste år.. Men det har ingenting med Landsholdet at gøre.. 2 vidt forskellige verdener ? Men MO havde heller ikk landsholdserfaring som træner... Man er nødt til at satse...
Nej men de må jo gerne kende til det at stå i diverse europæiske turneringer.. Det skal ikke menes som om man skal have været landstræner for at kunne blive det for DK.
Og i disse globale tider er det vel helt ok at have en træner der ikke er dansk - Sepp klarede det jo til Ug!
Logged

fcbornholm
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #51: 19 Nov 2007, 12:03 »

det er jo meget sort hvidt stillet op, men alt kan jo ske i fodbold, dog:
JC har en tendens til at droppe fælt: pokalen mod OB, DK vs Irland og mod midtjylland.
William Kvist er bare ikke god nok på backen, tror selv en rommedahl ville kunne afdrible ham! - dog giver jeg dig ret i at resten er forsvaret er ok, men de holder jo ikke mange år endnu...
midtbanen ser ikke skræmende ud: jeg mener Simon Poulsen mangler stabilitet, og resten er middel - dog med et plus til Jesper Grønkjær, han har sgu gjordt det godt!
Morten Nordstrand har ikke pt formen til at være på landsholdet..
Udenlandsholdt viser jo netop problemet med manglende spilletid. Hverken Sørensen, Bendtner eller Jon Dahl spiller jo fuld tid hver uge...

en blandning ville jo være at fortrække...

MANGLENDE SPILLETID er præcis det vi mangler, derfor vil det være mest optimalt med superligaholdet. Hvor spillerne spiller
HVER gang og ikke en gang i ny og næ..
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #52: 19 Nov 2007, 12:04 »

Nej men de må jo gerne kende til det at stå i diverse europæiske turneringer.. Det skal ikke menes som om man skal have været landstræner for at kunne blive det for DK.
Og i disse globale tider er det vel helt ok at have en træner der ikke er dansk - Sepp klarede det jo til Ug!

Det kan jeg godt følge dig i... Men jeg mener, at hvis det skal være fra SAS-Ligaen, så skulle det være Kent Nielsen, eller Lars Olsen... Begge har spillet på Landsholdet, og Lars O har da europæisk erfaring, både fra Randers og OB... Måske er Stig Tøfting kørt i stilling om nogle år... Ham og "Graver" som et team... Opstemt

Men jah.. en fra udlandet ? Hvad med at henvende sig til Lippi ? Opstemt
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #53: 19 Nov 2007, 12:06 »

Capello sidder kun som ekspert for et eller andet tv selskab - tpd! Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #54: 19 Nov 2007, 12:07 »

MANGLENDE SPILLETID er præcis det vi mangler, derfor vil det være mest optimalt med superligaholdet. Hvor spillerne spiller
HVER gang og ikke en gang i ny og næ..


Det kan jo være ligemeget hvor tit de spiller, hvis de ikke er gode nok... Mit bud på et landshold ville være:

                          T. Sørensen

L. Jacobsen   M. Laursen   D. Agger   C. Sørensen

                           C. Poulsen
J. Grønkjær                                    P. Løvenkrands
                           J. Dahl T.

                 N. Bendtner     S. Larsen

(Kan ikk klare Rommedahl !!!)
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #55: 19 Nov 2007, 12:08 »

Capello sidder kun som ekspert for et eller andet tv selskab - tpd! Smiley

Tjah ? Capello spiller noget af verdens kedeligste fodbold, men hvad fanden ? Det er jeg faktisk ligeglad med, hvis vi kan komme med til en slutrunde !
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #56: 19 Nov 2007, 12:09 »

Det ser fornuftigt ud - Så må Agger og Jacobsen tage sig sammen og blive fit for fight!

Kedeligt eller ej, et spanskt mesterskab sidste år. Tror ingen brokker sig hvis Danmark kom i kvartfinalen til EM med forholdsvis kedeligt spil!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #57: 19 Nov 2007, 12:11 »

Det ser fornuftigt ud - Så må Agger og Jacobsen tage sig sammen og blive fit for fight!

Kedeligt eller ej, et spanskt mesterskab sidste år. Tror ingen brokker sig hvis Danmark kom i kvartfinalen til EM med forholdsvis kedeligt spil!

Præcis... Som jeg sagde.. Opstemt Vil sku da hellere præstere, og spille kedeligt, end at PRØVE og spille flot, og ikk opnå en skid ! Men jeg er tilhænger af Lippi... Han har ført Juventus til MEGET succes gennem tiden, og blev jo trods alt verdensmester sidste sommer... Opstemt
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #58: 19 Nov 2007, 12:13 »

Men hvis man tager de realistiske briller på, så har jeg ihvertfald ingen kvalificeret afløser..
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #59: 19 Nov 2007, 12:15 »

^^ Jeg har afgivet mine bud... F.eks. Bordinggaard som A-træner og Brian Laudrup som U-træner, indtil Michael er færdig i spanien, og vender hjem og skaber en ny storhedstid for dansk fodbold !
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010