home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 668 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  morten olsen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  er det på tide med en ny manager til danmark??
Ja, ud med olsen
Nej, olsen er den bedste

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: morten olsen  (Læst 23569 gange)
DelPiero1
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #30: 18 Nov 2007, 00:43 »

Ikke vildt overbevisende cv..

Er der overhovedt en dansker der har vundet en udenlandsk liga som træner udover Morten Olsen?
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #31: 18 Nov 2007, 00:52 »

Er der overhovedt en dansker der har vundet en udenlandsk liga som træner udover Morten Olsen?

Ja, Heine Fernandez Smiley

Morten Olsen er en sjov gut, fordi han i kampene altid gør det der skal gøres.. Bare 30-89 min. for sent..
Desuden hænger han fast ved de folk der for længst er blevet vraget på deres repsketive klubhold istedet for at give chancen til spillere, som rent faktisk for spilletid. Om man vil det eller ej, for man mere ud af at spille fast i Norge end at sidde på bænken 90 min. hver kamp i England..
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #32: 19 Nov 2007, 10:54 »

Morten Olsen, kan gøre det bedste for dansk fodbold !
Nemlig at smutte a helvedes til ! Hvad fanden er der med 4-3-3 ? Det fungerer jo slet ikke ! Vi kan knap nok skabe en kamp mod Letland ! Shockeret
SKIFT DOG SYSTEM DIN GAMLE NAR !!!  Sur
Helt ærligt, vi har Bendtner og Søren Larsen... Og alligevel spiller han 4-3-3(Eller faktisk 4-5-1) med Jon HÆNGENDE-ANGRIBER Dahl helt på toppen... Han må jo være sindssyg !!!  ticked off
Morten Olsen kalder det 4-3-3 ? Alle og enhver kan se, at så snart vi møder et gold hold, (Tyskland, Englasnd, Spanien, Sverige, Sågar Nordirland, osv..), så blir vi presset tilbage på banen ! Og når vi blir presset tilbage på banen, spiller vi altså 4-5-1... Hr. Olsen startede også godt i Brøndby ? Og i Ajax ? F.eks... Men blev senere fyret ? Hvad er det så li DBU ikk fatter ? Vi kommer ikke med til Vm 06, og hvad gør vi ? FORLÆNGER ?!  Shockeret
Vi kommer ikke med til EM 08... Hvad gør vi ? INGENTING !  Ubeslutsom
Ta jer sammen DBU !!!

- FODBOLD-DANMARK FALDER SAMMEN............. .....

// Out..
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Heitmann
Gæst
 
Sv: morten olsen
« Svar #33: 19 Nov 2007, 10:59 »

Simonob.
Hvis jeg forstår dig ret, så vil du have Jon Dahl helt på toppen?

Der må jeg komme med min mening: Jon Dahl er klart bedre som hængende angriber, hvor kan ligge og søge de frie rum. Bl.a. mod Sverige, hvor Bendtner kommer op, og header den videre til Jon, som kommer flere meter bagfra. Og scorer et fremragende mål faktisk.
Jeg vil tro, at det gavnede Danmark, hvis de skilte sig af med Morten Olsen. Og jeg tror, at en udenlandsk træner, skal få Danmark til slutrunder fremover. (Berti Vogts?)
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #34: 19 Nov 2007, 11:02 »

^^ Nej... Jeg vil have Jon HÆNGENDE-ANGRIBER Dahl, til at spille på sin plads ! Som hængende... Bendtner og Larsen på toppen ! 4-4-2 Diamant... Prøv det dog mod Island, for fanden da...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

fcbornholm
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #35: 19 Nov 2007, 11:18 »

Kent Nielsen er et "utrolig" godt bud..
Hvad med Peter Gantzler? Wink

Hvad fanden snakker i om?
Kent Nielsen ville ikke kunne være dansk landstræner. Hvad vi har brug for, er en træner der har prøvet at være træner i mere end en lunken SAS Liga klub som Horsens. Hvis Kent Nielsen blev ansat, som landstræner ville det da være en falliterklæring ud over det sædvanlige. Mit bedste bud på en ny træner vil være Ståle Solbakken...
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #36: 19 Nov 2007, 11:28 »

Hvad fanden snakker i om?
Kent Nielsen ville ikke kunne være dansk landstræner. Hvad vi har brug for, er en træner der har prøvet at være træner i mere end en lunken SAS Liga klub som Horsens. Hvis Kent Nielsen blev ansat, som landstræner ville det da være en falliterklæring ud over det sædvanlige. Mit bedste bud på en ny træner vil være Ståle Solbakken...

Haha... Hvad har Ståle da prøvet ? Han har FÅET et hold, og så har han bare videreført det ! Kent Nielsen har bygget et hold op, HELT fra bunden ! Det samme gjorde Lars O i Randers... Aldrig Ståle som dansk landstræner ! Vi skal have en ude fra... Laudrup er klart ønske-træneren, men han har jo desværre nok at se til... Allan Simonsen har prøvet lidt af hvert... Det samme har "Store-Larsen"...
Men mit, lidt satsede bud, og min foretrukne løsning, ville være Bordinggaard som A-træner, Brian Laudrup som U-træner !
- I hvert fald under de omstændigheder der er nu...
« Seneste Redigering: 19 Nov 2007, 11:30 af simonob » Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

fcbornholm
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #37: 19 Nov 2007, 11:30 »

Jo men det mener jeg er Mortens skyld vi ikke kan vinde over f.eks. Nordirland.

Ja..okay vi har ikke det bedste hold, men vi er i blandt de bedste 16 hold... Hvilket er så mange der er med i Europa, vi skal kunne komme med...

Vi har ingen profiler, PT som Laudrup, Elkæj eller Lerby.. men vi har gode spillere!

JEG ER BESTEMT IKKE ENIG! Vi har bevist at vi ikke er blandt de 16 bedste hold i Europa ved ikke at kvalificere os til EM næste sommer. Personligt mener jeg ikke vi hører til i en slutrunde, for de præsationer som der har været på det så er vi ikke engang berettiget til at være med hvis der så var plads til 32 hold i en EM slutrunde.

NØØØØØØJ hvor har vi et ringe landshold. Vis hellere U/21 landsholdet istedet,.
Logged

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #38: 19 Nov 2007, 11:35 »

Måske er vi ikke blandt de 16 bedste, men så er vi lige udenfor. Blandt de 32 bedste europæiske hold er vi helt sikkert, der mener jeg ikke engang der kan være nogen diskussion!
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Kenned-adriano
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: morten olsen
« Svar #39: 19 Nov 2007, 11:36 »

For mig at se er der ingen vej tilbage for den gode gamle olsen.

For mig at se er der 4 trænere i dansk fodbold lige pt. som kunne være mulige bud

1. Ståle - FCK
2. E. Rasmussen - FCM
3. Wieghorst - Nordsjælland
4. Kasper Hjulmand - Lyngby

Tror desværre Ståle er på vej mod nye højder og Wieghorst er måske lidt "af samme skole" som olsen dog bruger han de unge spillere noget mere. Jeg tror Rasmussen bliver længe i FCM hvis succesen fortsætter, så måske Kasper Hjulmand, hvem ved  crazy

Er jeg helt ude at skide eller nogen som kan følge mig ?
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #40: 19 Nov 2007, 11:36 »

JEG ER BESTEMT IKKE ENIG! Vi har bevist at vi ikke er blandt de 16 bedste hold i Europa ved ikke at kvalificere os til EM næste sommer. Personligt mener jeg ikke vi hører til i en slutrunde, for de præsationer som der har været på det så er vi ikke engang berettiget til at være med hvis der så var plads til 32 hold i en EM slutrunde.

NØØØØØØJ hvor har vi et ringe landshold. Vis hellere U/21 landsholdet istedet,.

Der er jeg så enig med dig... Vi spiller hjemme mod gruppens absolut svageste modstander, og fører 4-0 ved pausen... Vi kunne bare køre dem over i 2. halvleg og vinde 7-, 8-0... Hvad gør vi ? Spiller dårligere end elendigt og spiller 0-0 i 2. halvleg... Vi vinder 2-0 og 3-1 over Letland... Hallo ? Letland skal nakkes 3-, 4-, 5-0 ! Vi kan være vores kampe bekendt ude mod Spanien, (Dog ikke DANMARKS DÅRLIGSTE BACK, Nicklas J ! Tak fordi du ødelagde kampen !), og så kan vi være den sidste time af "3-3" kampen i Parken bekendt, som vi nok alligevel havde tabt 4-3 ved straffesparket (TILGIR ALDRIG CHR. POULSEN !!!  Sur ), og så kan Thomas Sørensen være sin kamp i Sverige bekendt... Resten har været lort...

- Desuden er vi i gruppe med 2 hold der, på papiret er bedre end os... TO !!!! IKKE 3 !!!! Men Sverige og Spanien er på papiret stærkere end os... Men de 3 konkurrenter vi har haft til videre avancement, har vi mødt 2 gange hver... Ialt 18 point... Vi har fået 2... Svagt..
« Seneste Redigering: 19 Nov 2007, 11:41 af simonob » Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #41: 19 Nov 2007, 11:38 »

For mig at se er der ingen vej tilbage for den gode gamle olsen.

For mig at se er der 4 trænere i dansk fodbold lige pt. som kunne være mulige bud

1. Ståle - FCK
2. E. Rasmussen - FCM
3. Wieghorst - Nordsjælland
4. Kasper Hjulmand - Lyngby

Tror desværre Ståle er på vej mod nye højder og Wieghorst er måske lidt "af samme skole" som olsen dog bruger han de unge spillere noget mere. Jeg tror Rasmussen bliver længe i FCM hvis succesen fortsætter, så måske Kasper Hjulmand, hvem ved  crazy

Er jeg helt ude at skide eller nogen som kan følge mig ?

Jeg synes slet ikke vi skal have en SAS-Liga træner på landsholdet... Vi skal altså være stærkere end sas-liga niveau på vores landshold !!!
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

fcbornholm
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #42: 19 Nov 2007, 11:39 »

Haha... Hvad har Ståle da prøvet ? Han har FÅET et hold, og så har han bare videreført det ! Kent Nielsen har bygget et hold op, HELT fra bunden ! Det samme gjorde Lars O i Randers... Aldrig Ståle som dansk landstræner ! Vi skal have en ude fra... Laudrup er klart ønske-træneren, men han har jo desværre nok at se til... Allan Simonsen har prøvet lidt af hvert... Det samme har "Store-Larsen"...
Men mit, lidt satsede bud, og min foretrukne løsning, ville være Bordinggaard som A-træner, Brian Laudrup som U-træner !
- I hvert fald under de omstændigheder der er nu...
Ståle har haft succes flere sæsoner i træk. Vi har brug for en mand som kan skaffe danmark succes. Og det kan ståle og ikke Kent Nielsen.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: morten olsen
« Svar #43: 19 Nov 2007, 11:42 »

Ståle har haft succes flere sæsoner i træk. Vi har brug for en mand som kan skaffe danmark succes. Og det kan ståle og ikke Kent Nielsen.
Ståle har FÅET holdet... Han har ikke opbygget et... Og hvis han skulle være vores landstræner nu, skulle han opbygge holdet... Noget han ikke har prøvet ! Han er for ung til det nu... Desuden ser jeg helst en dansker i stolen...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Kenned-adriano
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: morten olsen
« Svar #44: 19 Nov 2007, 11:46 »

Jeg synes slet ikke vi skal have en SAS-Liga træner på landsholdet... Vi skal altså være stærkere end sas-liga niveau på vores landshold !!!

Uden tvivl skal vi være stærkere end sas-liga men jeg ser nu også helst en dansker til at styre holdet og kan umiddelbart ikke se Laudrup som landstræner (endnu)
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010