home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League  (Læst 67174 gange)
Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League
« : 30 Mar 2013, 05:16 »



Jeg har spillet manager i mange år. Min første version var en dansk udgave med baggrundsbilleder af Brøndby der spillede mod Liverpool. Dan Eggen, Allan Nielsen og Steve McManaman. Man kunne kun styre danske hold og jeg valgte altid Brøndby. Jeg købte altid Roberto Baggio på fri transfer. Han var et vaskeægte scoop. Han, Jeppe Tengbjerg fra Hvidovre og en transferfri Mark Strudal var sikre mænd på holdkortet sammen med Ruben Bagger, Ole Bjur og ikke mindst Vilfort. Det var dengang. Siden har jeg vundet mesterskaber med Brøndby i stor stimer i nyere versioner. Af udenlandske klubber har jeg vundet mesterskaber med Atletico Madrid, Man City (før de kom til penge), Malmø, Lyon, Stade Malherbe Caen, Sheffield United, Middelsbrough, Sparta Prag og ikke mindst islandske Breidablik, som gik fra at være halvtidsproffer til at spille knock-out kampe i Uefa cuppen. Men jeg vender altid tilbage til Brøndby, for dem ved jeg hvor jeg har. Men det kan på en måde også blive for kedeligt.
De bedste spil jeg har haft, har været dem hvor jeg har rykket en klub langt. Det har været som oprykker i Ligue 1 med Caen,  hvor jeg er endt som mester flere år i træk og europæisk succes. Det har været føromtalte Breidablik der blev gjort proffesionel og kom på europæisk eventyr, hvilket kastede et job af sig som manager i Sheffield, som jeg rykkede op i Premier League med og sidenhen blev engelsk mester og UEFA cup finalist med. Det er de spil der er sjovest, synes jeg. Derfor vil jeg nu gøre noget som jeg ikke har prøvet før, nemlig at tage en klub langt nede i systemerne og bringe den op, hvor det hele er sjovest.

Jeg har besluttet mig for at vælge en klub i Danmark. Jeg har hentet "Dansk ligaudvidelse til Serie 3 by DaSiimM" her http://fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=914 så jeg kan starte helt nede i Serie 3. Der må siges at være langt til toppen af fodboldens kransekage dernede fra. Det skal nok tage en god del sæsoner. Valget er faldet på Odense Kammeraternes Sportsklub II. Jeg ved ikke helt hvorfor. Navnet er ret 70er-agtigt selvom klubben er fra 1930 og det kan jeg godt lide. Og så spiller de i rød og hvid stribet som Sunderland og det er jo helt ok.



Klubben har en anslået værdi på 80.000 kr og har hjemme på OKSon Park med plads til 3500 (jeg går ud fra at der er tale om ståpladser på græs). Vi starter i FBU Serie 3 Pulje 1 der ser således ud:

1. B67
2. BBB B
3. Bøgeparkens IF
4. DSIO B
5. Fjordager C
6. Holluf Pile- Tornbjerg Idrætsforening B
7. Ø.B. B
8. OKS II
9. Odense BK
10. Odense Chang B


Målsætningen for første sæson er naturligvis at vinde hele pisset på komfortabel vis. Her er ingen smalle steder og det skal nok kunne lade sig gøre med et hold fuld af fynboer. Jeg forestiller mig at Ymers drenge løber på banen til denne basker her: http://www.youtube.com/v/r4UNoECibYk

I hører fra mig

ps. på et tidspunkt lærer jeg nok at gøre bloggen pæn. Det er noget I kan li herinde har jeg lagt mærke til.

Forza Odense Kammeraternes Sportsklub II !!



Edit: Det er lykkedes mig at finde (på Wikipedia  Hævet Øjenbryn ) noget info om klubben og dens historie:

"OKS blev stiftet den 30. januar 1930, som en sammenslutning af Gasværkets Sportsklub, Elværkets Sportsklub samt Telefonvæsenets Sportsklub og blev medlem af DAI. Dengang stod OKS for "Odense Kommunale Sportsklub", men fik sin nuværende betydning i 1945.
Hjemmebanen, OKSon Park, var i 1980'erne hjemsted for fodbold på højeste niveau. I 1979 sikrede klubben for første gang nogensinde oprykning til divisionerne; dengang 3. division. 1980: OKS spillede en forrygende sæson i blev nr. 2 i 3. division, og sikrede sig dermed oprykning til 2. division (landets næstbedste række) i første forsøg.
1981: OKS spillede en hæderlig sæson og endte som nr. 11 ud af 16. OKSon Park var et skræmmende sted at spille for enhver modstander, og OKS gav da også tørre tæsk til store hold som AaB, AB, BK Frem, Fremad Amager og Randers Freja.
1982: OKS bevarede positionen lidt under midten af tabellen og endte endnu engang som nr. 11 i 2. division
1983: Med en flot 5. plads i landets næstbedste række, var klubben kun 6 points fra en oprykning til Danmarks fineste række
1984: OKS endte på en skuffende 14. plads og rykkede dermed ned i 3. division
1985: OKS spillede en flot sæson, men endte med 40 points på 3. pladsen. Greve IF og Vanløse IF rykkede op i 2. division med hver 41 points.
1986: 3. division inddeltes i en øst- og en vestkreds. Vinderne fra hver kreds ville rykke op i 2. division. OKS udmærkede sig endnu engang som værende lige ved og næsten. OKS endte på en 2. plads i 3. division vest og glippede for andet år i træk oprykningen.
1987: Nok engang endte OKS på en andenplads. I 1987 skulle de næstbedste hold fra de to 3. divisionskredse spille to oprykningskampe om en tredje billet til 2. division. Her skulle OKS møde BK Avarta, og efter at have spillet 1-1 hjemme på OKSon Park, drog OKSerne østpå og vandt med 1-0. Hermed var oprykningen en realitet
1988: Som oprykkere formåede spillerne at skaffe OKS' bedste placering i Danmarksturneringen nogensinde: en 4. plads i landets næstbedste række, 2. division.
1989: Efter endnu en succesfuld sæson endte OKS atter på en 4. plads – denne gang kun 5 points fra oprykning
1990: Danmarksturneringen bestående af 1. division, 2. division samt 3. division øst og vest spillede på sidste vers i sin daværende form. Fra 1991 ville det fremover hedde Superligaen, 1. division samt 2. division øst og vest. Antallet af deltagende hold skulle samtidig reduceres fra 56 til 40. Det led OKS under, så selvom klubben endte på 9. plads betød det alligevel, at klubben måtte rykke ned til det kommende og NYE 2. division.
1991: Første sæson i den nye reform blev en halvårig turnering, da sæsonerne fremover skulle spilles fra sommer til sommer, og ikke længere fra vinter til vinter. OKS endte på en 6. plads
1991/1992: Efter både grundspil og slutspil endte OKS på en 7. plads
1992/1993: OKS nåede kun at spille grundspillet. Her endte klubben på en klar sidsteplads, og nåede således ikke med til forårets slutspil i 1993, men måtte rykke ned til Danmarksserien.
En gylden periode på 12 år i de danske divisioner var hermed slut for OKS
Den sportslige deroute fortsatte ned gennem rækkerne til serie 1, men klubben er nu i fremgang igen og befinder sig pt. i Danmarksserien, pulje 2"
Jeg må derfor være OKS' 2. hold i Serie 3, men i dette spil virker det ikke til at de to klubber har noget med hinanden at gøre. Jeg håber ihvertfald at de kan spille i samme liga, så jeg ikke ender med at slutte mit eventyr inden jeg når Danmarksserien  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 26 Maj 2013, 17:37 af Ymer » Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Ymers tur mod verdenstoppen (nye udfordringer)
« Svar #1: 30 Mar 2013, 07:48 »

Fedt med en blok om de lokale drenge, der er så vidt jeg husker både nogle siddepladser på en fin lille overdækket terrasse og en mindre fibergræs bane derude Smiley mest den jeg er bekendt med selv, da jeg sku' nok er et par kilo for stor til at spille på et rigtigt hold, men derfor kan man jo godt fjolle rundt med en bold Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ymers tur mod verdenstoppen (nye udfordringer)
« Svar #2: 30 Mar 2013, 07:58 »

Fedt med en blok om de lokale drenge, der er så vidt jeg husker både nogle siddepladser på en fin lille overdækket terrasse og en mindre fibergræs bane derude Smiley mest den jeg er bekendt med selv, da jeg sku' nok er et par kilo for stor til at spille på et rigtigt hold, men derfor kan man jo godt fjolle rundt med en bold Smiley

Du kan muligvis godt komme på holdet. Det går ihvertfald rigtig dårligt indtil videre kan jeg afsløre...
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #2
« Svar #3: 30 Mar 2013, 07:58 »



Opstartsfasen
OKS II er blevet udråbt som favoritter til oprykning til odds 1.33. Det giver da lidt selvtillid og ikke mindst forventningspres.
Jeg vil gerne spille en offensiv 4-4-2er med solidt forsvar, en spilstyrende midtbane og hurtige angribere som kan løbe fra alle. Det giver mål! Min trup er desværre utrolig snæver, og jeg har derfor besluttet mig for at gå på spiller jagt. Der er brug for folk på nærmest alle positioner. Indtil nu har Ymer sørget for tilgang af 18-årige Johan Tychsen fra Aunslev IF. Han er angriber og har meget hurtighed hvilket jeg tænker er vigtigt i de lavere fodboldrækker hvor jeg kan forestille mig bliver spillet en del kick'n'rush-bold.
Første kamp er en træningskamp mod serie 2 holdet Vindinge BK og ender 3-1 til OKS II, på mål af den nye knægt Johan Tychsen og to kasser af Jacob Olsen der også fik en assist. En glimrende start.
Næste "indkøb" er 31 år og klubløs. Han hedder Jesper Olesen og har engang spillet suppebold som FCHer for Vejle Boldklub Kolding. Han bliver forhåbentlig et kæmpe scoop i klubben!


Et andet sted er Jores Okore blevet solgt til Celtic
« Seneste Redigering: 01 Apr 2013, 12:21 af Ymer » Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #3
« Svar #4: 30 Mar 2013, 08:07 »



Så gik man lige og troede at man havde fat i noget når nu man vandt den første kamp. Men sådan skulle det ikke gå for Kammeraterne. de resterende 5 træningskampe endte alle i nederlag. Som det ser ud nu er der bestemt brug for en ny målmand, for Rami El-Sheikh Ali og Arne Kjær ser ikke ude til at kunne gribe en badebold om så de havde harpiks på fingrene. Samtidig må jeg opfordre mine spillere til bare at hamre på kassen så snart muligheden er der, for alle andre målmænd virker til at have samme problem. Kampene mod (meget) eksotiske modstandere endte således:

B67 Odense - OKS II  3-1
Kværndrup BK - OKS II  1-0
FC BiH Odense - OKS II 1-0
Fuglebjerg/Sandved-Tornemark - OKS II  1-0
FK Utopia - OKS II  3-2


Men nu starter turneringen og bøtten skal vendes. Det skal ske mod Fjordager C.
Nu håber jeg virkelig at det her lykkedes ellers så bliver den her blog et irriterende projekt for mig  Tunge


yderlige transfers inden sæsonstart:
De kom:
Nikolaj Christiansen 28 år (CM / M/OM V) tidligere 2. divisionsspiller
Michael Ørgaard  20 år (CM)
Nikolai Frandsen 28 år (MV) Tingsted IK
Peter Jensen 21 år (FC)

De skred:
Per Grøn tog til Christiansbjerg
« Seneste Redigering: 01 Apr 2013, 12:22 af Ymer » Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ymers tur mod verdenstoppen (nye udfordringer)
« Svar #5: 30 Mar 2013, 15:49 »

Det her bliver godt kan jeg mærke, jeg følger helt klart!

Ps. som du selv skriver, så kan vi lide billeder og andet gøgl, så du må lige oppe dig rent grafisk  Rullende Øjne
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #4
« Svar #6: 30 Mar 2013, 20:29 »



Serie 3 - Lad eventyrert begynde

Så kom turneringen igang. Første kamp for Kammeraterne er mod Fjordager C, og de dårlige resultater i træningskampene skal helst viskes helt ud af hukommelsen. Ingen gider bruge mere end en sæson i Serie 3

Fjordager C vs. OKS II  1-3
Hjerneblødninger, herretacklinger og hattrick var noget af det de fremmødte på OKSon Park kunne hygge sig med. Johan Tychsen sagde velkommen til Serie 3 med et hattrick i sin første officielle kamp for OKS II. Da jeg allerede i træningskampene fandt ud af at badeboldjonglørene Kjær og Ali nok ikke var de sikreste at have stående i buret, har jeg hentet en rutineret herre på 35 år ved navn Tommy Edelweiss. Han trodsede dog rutinen og fik en mindre hjerneblødning. Istedet for at samle bolden op spillede han den lige ud i fødderne på en modstander hvilket førte til mål. Desuden blev Peter Jensen udvist efter en tackling som kan høres endnu.

OKS II vs. Odense BK  2-2
Vi kommer lynhurtigt bagud efter 5 minutters spil. Den føring holder til ti minnutter inde i 2. halvleg hvor først Jens Peter Moseby får udlignet efter en fræk frisparkskombinatio n. Få minutter senere er Tychsen på pletten for 4. gang. Han bruger sin hurtighed og drøner forbi hele tre BKere før han knaldhårdt hamre bolden i rusen med det yderste af støvlespidsen. Desværre er der huller i bagerste geled og Odense BK får udlignet med 15 minutter igen.
Ymers drenge ligger nu på 2. pladsen 2 point efter Bøgeparkens IF der ligger i spidsen med 6 point.

OKS II vs. B 67, Odense B  2-2
Johan Tychsen viser klassen med to basser i denne kamp. Endnu engang må Edelweiss se sig passeret i målet hele to gange. Det er skuffende. Jeg må få gjort noget ved det forsvar, for det er ikke godt nok at have tabt 4 point allerede efter 3 kampe når man gerne vil rykke op. Samtidig trak føreholdet yderligere fra og fører puljen med maksimum point. Satans! Men 6 mål i 3 kampe af Tychsen er noget man kan varme sig på.


BBB B vs. OKS II  0-3
klubben med de ustyrligt mange B'er i deres forkortelse ligger pt. næstsidst med kun 1 point. Denne kamp SKAL simpelthen vindes hvis vi skal vælte Bøgeparken af duksepladsen. Det første mål scores (selvfølgelig fristes man til at sige) af Tychsen. Han opsnapper en løs bold som BBBBBBBBs målmand ikke skulle have tabt. Det er et glimrende eksempel på målmandsniveauet her nede i Serie 3. Det kan ses lige her http://www.youtube.com/v/Sch0GWhEmWs. John Stephansen udbygger føringen og det sidste mål scores af Team 1000 B selv. Ymers hær ligger nummer 2 og næste kamp er mod suveræne Bøgeparkens IF som helst skulle lide deres første nederlag  Cool


OKS II vs. Bøgeparkens IF  1-1
Det er status quo i toppen af FBU Serie 3 Pulje 1. 4 point adskiller nummer et og to efter de spillede uafgjort på OKSon Park. OKS-målet blev scoret af Tychsen efter et langt udspark af Edelweiss. Hvis ikke Bøgeparken snart taber nogle point kan det blive svært for Okserne at indfri sæsonens målsætning om at vinde puljen. Samtidig skal defensiven optimeres, for Odense BK kommer snigende bagfra er kun 1 point efter OKS.

« Seneste Redigering: 01 Apr 2013, 12:24 af Ymer » Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #5
« Svar #7: 30 Mar 2013, 21:58 »



I de fire næste kampe bliver det til 3 sejre og en uafgjort. Johan Tychsen fortsætter de gode præstationer med mål i støvlerne. To nye mænd i truppen Jørgen Jensen og Danijel Novovic bidrager begge med mål. Det betyder at OKS II er endt på 2. pladsen efter de første 9 kampe. De fem øverste hold i rækken på dette tidspunkt, Bøgeparken, Odense BK, Odense Chang, Fjordager og OKS II, skal spille oprykningsspil. Der går dog omkring 90 dage før kampene bliver taget op igen.



FORZA ODENSE KAMMERATERNES SPORTSKLUB!!!
« Seneste Redigering: 01 Apr 2013, 12:24 af Ymer » Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Svartovich
Gæst
 
Sv: Ymers tur mod verdenstoppen (nye udfordringer)
« Svar #8: 30 Mar 2013, 22:37 »

Har aldrig hørt om nogle, der spiller med en klubs andethold, bliver det ikke lidt underligt, når du rykker over førsteholdet? Men helt klart interessant, følger med. Smiley
Logged

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ymers tur mod verdenstoppen (nye udfordringer)
« Svar #9: 30 Mar 2013, 22:38 »

Har aldrig hørt om nogle, der spiller med en klubs andethold, bliver det ikke lidt underligt, når du rykker over førsteholdet? Men helt klart interessant, følger med. Smiley

Jo det bliver rimelig brændt af. Men på det tidspunkt er jeg vel så førsteholdet... Huh
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Svartovich
Gæst
 
Sv: Ymers tur mod verdenstoppen (nye udfordringer)
« Svar #10: 30 Mar 2013, 22:39 »

Jo det bliver rimelig brændt af. Men på det tidspunkt er jeg vel så førsteholdet... Huh
Ja, men ikke på navnet Smiley
Logged

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ymers tur mod verdenstoppen (nye udfordringer)
« Svar #11: 30 Mar 2013, 22:41 »

Ja, men ikke på navnet Smiley

Nej, det er selvfølgelig rigtigt. Det må jo så være klubbens charme at de afsluttes med "II"
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Ymers tur mod verdenstoppen - Fra Serie 3 til Champions League #6
« Svar #12: 31 Mar 2013, 00:21 »



Oprykningsspil
Tiden er kommet og oprykningsspillet til Serie 2 står for døren. Bøgeparkens IF er klare favoritter til at tage førstepladsen som giver direkte oprykning. Den ligeledes direkte adgangsgivende andenplads ligger til enten Odenes BK eller Oksekammersjukkerne .
For at holde kampformen ved lige har OKS II spillet et par venskabskampe mod hold fra andre dele af landet. Det blev til 3 pinlige lussinger og 3 uafgjorte resultater. Det ene var en 1-1 kamp mod Otterup fra 2. Division Vest, hvilket føltes som en sejr  Opstemt

Første kamp er mod Fjordager C. Sidst vi stod på banen mod dem sendte vi dem hjem med en snitter på 3-1, så der er lagt i kakkelovnen til at gentage succesen. Kampen ender 3-0 til OKS II på mål af Nikolaj Slot (2) og Nikolai Frandsen. Vi har tilmed 60% af boldbesiddelsen så man må sige at Ymers drenge havde styr på sagerne hele vejen igennem. En god start på oprykningsspilet.
I anden spillerunde flasker resultaterne sig for Oksegutterne fra O'ense. Vi sender Odense BK til tælling med 3-0 bl.a. på mål af min stabile forsvarsklippe Jesper Olesen der har holdt et snit på 7.38 pr kamp indtil nu. Samtidig med likvideringen af Odense BKs fremtidige oprykningsdrømme sker det fantastiske at Fjordager tager en højst uventet sejr over Bøgeparken, der dermed er til at komme i nærheden af igen. De har dog spillet en kamp mindre, men som det ser ud nu står der 25 point både ud for puljens 1er og 2er. Fjordager og Chang er hægtet helt af. De har begge 14 point og ser ikke ud til at kunne hamle op med Bøgeparken, BK (21 point) og OKS II.


så har man set det med. spændingen udsættes.



ps. Er der en der ved hvad "chang" betyder? Der findes jo også et Aalborg Chang?
« Seneste Redigering: 01 Apr 2013, 12:25 af Ymer » Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ymers tur mod verdenstoppen (nye udfordringer)
« Svar #13: 31 Mar 2013, 00:33 »

Det kan da altid gøre en glad at se en blog med sin barndomsklub! Smiley Så af den grund, og selvfølgelig at du skriver godt vil jeg følge med! KUTGW! Wink
Logged

FMFreaks inside you.

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ymers tur mod verdenstoppen (nye udfordringer)
« Svar #14: 31 Mar 2013, 00:34 »

Det kan da altid gøre en glad at se en blog med sin barndomsklub! Smiley Så af den grund, og selvfølgelig at du skriver godt vil jeg følge med! KUTGW! Wink

Så må du komme med noget lækker insider viden  Wink
og tak
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Sider: [1] 2 3 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010