home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 714 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #16 Hoch Im Norden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #16 Hoch Im Norden  (Læst 15589 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 Hoch Im Norden
« Svar #15: 05 Jul 2015, 20:31 »

Han er så også blevet meget skadet  her i anden sæson hele tiden så godt den udløber til sommer.

Manden er jo også gammel! Smiley Men glæder mig til at fortælle om mine transfers.. der er et par overraskelser imellem!

Forresten så føler jeg mig udenfor Peace du har 2500 læst og jeg har ca. 800..
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Hoch Im Norden
« Svar #16: 05 Jul 2015, 21:43 »

Mon ikke vi klarer os der er jo desværre ik meget gang i den for tiden. Og de transfers bliver spændende at følge.
Logged


snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #8 Hoch Im Norden
« Svar #17: 06 Jul 2015, 14:55 »

Olic var et bæst for mig i første sæson. 19 kasser, 10 assists og en gennemsnitskarakter på 7.33 i 32 kampe, gjorde ham til min bedste spiller i første sæson Smiley

Efter anden sæson i mit spil gik han på pension Wink
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 Hoch Im Norden
« Svar #18: 07 Jul 2015, 15:15 »

Olic var et bæst for mig i første sæson. 19 kasser, 10 assists og en gennemsnitskarakter på 7.33 i 32 kampe, gjorde ham til min bedste spiller i første sæson Smiley

Efter anden sæson i mit spil gik han på pension Wink

Jeg fandt aldrig rigtig ud af hvordan jeg skulle anvende ham heller. Spiller med Targetman oppe foran og 3 midtbanespillere og 2 kanter, så jeg havde ikke rigtig plads til ham i angrebet heller
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 Hoch Im Norden
« Svar #19: 07 Jul 2015, 15:20 »


Hamburg i mindre spillekrise!


Siden vinterpausen er det gået lidt ned af bakke for Hamburg SV. Manfred Kaltz står overfor sin første reelle spillekrise i sin korte karriere. Det er dog ikke en krise der bringer dem i nogen alvorlig fare, selvom det kan betyde et tab af højst overraskende pladser ude i Europa. Pladser ingen havde regnet med ville gå til klubben fra Nordtyskland. Anfører Heiko Westermann fortæller også at spillerne er bevidste om problemerne på banen:

”Vi har et godt sammenhold. Vi kender hinanden og støtter hinanden, i modgang og i medgang. Derfor ved vi også at vi skal arbejde sammen, og endnu hårdere for at komme ud af de problemer der har været på banen. Vi har dog også en del skader, hvilket naturligvis ikke hjælper. Vi er fuldt ud villige til at levere den indsats der skal til for at vende skuden, og vise at det ikke bare var held i første halvdel af sæsonen.

Udtalelserne fra forskellige spillere, vidner om en ændret mentalitet. En tro på tingene og en ’never give up’ attitude som Manfred Kaltz har fået installeret i hans næsten færdiggjorte første sæson som manager for HSV. Det er værd at bemærke at i denne periode har HSV været uden deres defensive oprydder, Valon Behrami, der har været storspillende i denne sæson. Behrami har været en defensiv force, der har betyder forsvaret var godt beskyttet og kunne tage sig af bolde mod angriberne. Uden ham har der været en tydelig forskel og klækkelig svækkelse af defensiven
« Seneste Redigering: 12 Jul 2015, 14:53 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 Hoch Im Norden
« Svar #20: 07 Jul 2015, 16:17 »

Føj en snitter du fik af Leverkusen og ham Berhami er sindsyg. Han var jagtet vildt af man utd i sommers, men da mit indkøb af hans erstatning kiksede måtte han blive hos mig mindst en sæson mere og gerne mere.
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 Hoch Im Norden
« Svar #21: 07 Jul 2015, 17:40 »

Ja den gjorde dælme nas! Kostede enormt på moralen. Behrami er som du siger latterlig. En af de absolut bedste defensive midtbanespillere jeg nogensinde har haft i FM. I bolderobrende midtbanespiller (S) rollen har han været fuldstændig fantastisk. Han har desuden scoret 4 mål og lavet 3 oplæg samt hans 16 tacklinger pr kamp! et bæst!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 Hoch Im Norden
« Svar #22: 12 Jul 2015, 15:09 »


HSV kvalificerer sig til Champions League!


Første sæson for HSV manager Manfred Kaltz er netop overstået. Mange eksperter havde spået HSV til højst en midterplacering, men holdet formåede at præstere langt bedre end forventet. Efter 34 kampe kan HSV række armene i vejret og se tilbage på en sæson hvor de præsterede forbilledligt. Sejre som 5 – 0 over Stuttgart, 3 – 1 over Hoffenheim og 3 – 0 over Leverkusen, har alle bidraget til at Hamburger Sport-Verein kan afslutte sæsonen på ligaens tredje plads.

”Det her bliver fejret som om vi havde vundet mesterskabet! Alle er lykkelige over denne sæson og alle fortjener en enorm ros for deres indsats!” – havde en lettere beruset klubpræsident, Jens Meier, udtalt efter sidste kamp mod Stuttgart.

Med tredje pladsen kommer Champions League fodbold en tur forbi byen. Måske mere tiltrængt for klubben er de 280 millioner de indkasserer i præmiepenge for deres flotte placering. Dette betyder også at HSV har fået lidt penge på kontoen, da man formåede at mindske blødningen efter vinterens transfervindue. Med disse penge forventer klubben at kunne give succesmanageren Manfred Kaltz lidt råderum i den kommende transfer periode. Noget som er stærkt nødvendigt hvis klubben skal gøre sig forhåbninger om at klare sig bedre i næste sæson. Manageren selv var ligeledes lykkelig over hans første sæson i klubben:

”Det er derfor man spiller fodbold. For disse øjeblikke. Den følelse af at have opnået noget stort er ubeskrivelig. Jeg havde den i 83 efter at have løftet trofæet for både ligaen og Europa. Jeg har den samme følelse nu! Det er ubeskriveligt og jeg er sikker på at samtlige spillere har det ligeledes. De har squ været fænomenale igennem hele sæsonen og fortjener enhver ros der kommer deres vej. Det er fandme en lækker måde at få skudt sin karriere som træner i gang!”.

Blandt spillerne der har præsteret bedst, finder vi Nicolai Müller der med sine 15 assists formåede at lave flest i bundesligaen. Som målscorer kunne Pierre-Michel Lasogga med sine 14 scoringer, notere sig klubbens topscorer på cv’et. På den defensive midtbane er det umådeligt svært at komme udenom Valon Behrami. Med sine 16 tacklinger pr kamp gjorde han livet surt for modstanderens offensive kræfter og var i mange ombæringer med til at sikre HSV point. I det centrale forsvar skal Heiko Westermann fremhæves. Den stærke centrale forsvarsspiller var altid sikker i defensiven og med sine 8 scoringer også farlig i offensiven. Hans ledelse har netop gjort ham fortjent til at bære anfører bindet for klubben.

Ikke kun i ligaen kunne HSV notere sig succes. Ligeledes gik det særdeles godt for det Nordtyske mandskab i pokalturneringen, hvor endestationen blev Bayern München i semifinalen. En ellers velspillet kamp blev lukket med 12 minutter igen, hvor Bayern formåede at lave 3 mål indenfor 2 minutter. Dette slukkede gejsten hos Kaltz tropper, men de kan være stolte af indsatsen.

Det forventes at HSV går ind i en travl periode hvor klubbens struktur skal omlægges, så de sikrer sig at de kan forblive heroppe, men også at de ikke ryger i økonomiske vanskeligheder igen. Desuden forudser flere eksperter flere handler, for at styrke truppen frem mod den kommende sæsons Champions League!
« Seneste Redigering: 18 Jul 2015, 10:17 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10 Hoch Im Norden
« Svar #23: 12 Jul 2015, 18:04 »

Glæder mig til at se dine transfers op til den næste sæson. Måske kommer der nyt på bloggen i aften er jo lige et halvt år længere fremme så er netop kommet igennem januarvinduet 2016.
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 Hoch Im Norden
« Svar #24: 12 Jul 2015, 19:21 »

Fedt! Opstemt Jeg har ikke spillet så meget på det seneste, men det begynder at gå fremad igen!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10 Hoch Im Norden
« Svar #25: 12 Jul 2015, 19:28 »

har heller ikke rigtigt haft tid, men syntes tilgengæld også at man kommer langt i løb af ingen tid i fm15
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 Hoch Im Norden
« Svar #26: 18 Jul 2015, 10:36 »


Transfervinduet åbner: HSV handler ind!


Transfervinduet er netop åbnet for tyske klubber, hvilket har bekræftet den formodning eksperterne havde om et travlt vindue for den Nordtyske klub. Hele fem spillere har sluttet sig til Manfred Kaltz trup, og kommer på bekostning af andre.

Spillerne er: Ciro Immobile, der tiltræder fra Dortmund for en sum af 28 millioner. Mads Albæk, der er købt for 3.5 millioner fra de franske nedrykkere Stade de Reims. Artem Dzyuba, targetmanden kommer på fri transfer fra den russiske klub Sparta Moskva. Tim Matavz, der er købt for 5.25 millioner fra nedrykkerne Augsburg. Til sidst har Lewis Holtby, der var på leje sidste sæson, fået en permanent kontrakt efter et fejlslaget ophold i Tottenham.

Mange af forstærkningerne kommer i angrebet, fordi det forventes at både Artjoms Rudnevs og Pierre-Michel Lasogga forlader klubben. Rudnevs for at få mere spilletid, mens Lasogga er en eftertragtet herre blandt mange klubber rundt omkring i de europæiske ligaer. Kaltz har udtalt at han forventer at kunne få en heftig pris for ham, hvis buddene skulle komme.

For at give plads til de nye ansigter har HSV sagt farvel til flere spillere, heriblandt fanfavoritten Rafael van der Vaart. Vaart fik ikke den spilletid han ønskede og med klubbens økonomiske problemer og hans lønkrav, kunne de ikke blive enige om en forlængelse og derfor står den hollandske kreatør nu uden klub. Sammen med Van der Vaart forlader Gojko Kacar og Slobodan Rajkovic også klubben efter de ikke fik deres aftaler forlænget.

Udover de nye handler er 4 spillere hentet op fra andet holdet, efter at være vendt tilbage fra succesfulde lejeophold. Den nye ungdom og spillere der har forladt klubben, har mindsket klubbens lønomkostninger betragteligt. Det forventes fra flere kilder at HSV skiller sig af med flere spillere som vinduet skrider frem.
« Seneste Redigering: 20 Jul 2015, 14:56 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11 Hoch Im Norden
« Svar #27: 18 Jul 2015, 13:19 »

Har du også latterligt svært ved at sælge dine spillere til en rimelig pris.
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 Hoch Im Norden
« Svar #28: 18 Jul 2015, 15:29 »

Ja det er helt ondsvagt.. har været heldig en enkelt gang, men jeg kan få ingenting for en solid spiller der har ligget til 7.12 i snit i sidste sæson (25 kampe). Ingen der gider have ham og det er ikke fordi jeg forlanger mange penge. Det er til grin
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11 Hoch Im Norden
« Svar #29: 18 Jul 2015, 17:23 »

Man kan sgu ikke engang sælge en backup spiller med en værdi på 9 mil cirka til de 9 mil. Ikke engang for 0 kr er der nogen som gider eje dem. Må sige at det dræber lysten til spillet en del.
Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010