home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 732 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal  (Læst 90598 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |7| - The Captain
« Svar #30: 06 Dec 2011, 16:49 »

Hva søren, lukkede i et mål ind! Selv med Adams? Det går virkelig ikke! Wink 

Udmærket debut dejligt at sæsonen er skudt i gang! Smiley

Nej det går virkelig ikke Smiley Ej, må indrømme at jeg havde forventet det... der var en del debutanter indblandet i det opgør, og  derfor forventede jeg også at de ikke var helt sammentømret endnu...


Hvad synes du om indkøbene før sæsonen?
« Seneste Redigering: 06 Dec 2011, 16:58 af Highbury » Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |7| - The Captain
« Svar #31: 06 Dec 2011, 17:59 »

M'Vila er jo dyr, men til gengæld burde du også være sikret de næste mange år frem. Dit køb af Badelj kan jeg bestemt godt lide, det er sådan en playmaker type jeg selv elsker at benytte. Bellusci synes jeg virker til at være en godt køb i forhold til hvor meget du har givet for ham Wink
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |7| - The Captain
« Svar #32: 06 Dec 2011, 18:49 »

M'Vila er jo dyr, men til gengæld burde du også være sikret de næste mange år frem. Dit køb af Badelj kan jeg bestemt godt lide, det er sådan en playmaker type jeg selv elsker at benytte. Bellusci synes jeg virker til at være en godt køb i forhold til hvor meget du har givet for ham Wink

Først ville de slet ikke af med M'Vila, men da der pludselig kom interesse fra en spansk og en engelsk klub mere, så lod de bar prisen stige... havde satset på at slippe 50-100 mio billigere, men sådan skulle det ikke være...  Erfaringen fra de tidligere udgaver af FM siger mig dog at det er fornuftigt at hente ham...

Har også selv haft gode erfaringer med både Badelj og Bellusci af flere omgange, så jeg har købt ud fra erfaringer denne gang Wink
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |7| - The Captain
« Svar #33: 06 Dec 2011, 18:55 »

Det havde været lidt sjovere at slippe 100 mio billigere :b Men som sagt, især Badelj til den pris, ville jeg elske at kunne tilføre min trup hvis jeg var en klub han gad til Smiley
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |7| - The Captain
« Svar #34: 06 Dec 2011, 20:28 »

Det havde været lidt sjovere at slippe 100 mio billigere :b Men som sagt, især Badelj til den pris, ville jeg elske at kunne tilføre min trup hvis jeg var en klub han gad til Smiley

Ja, men der er ikk noget at gøre ved det... Ja, han ville helt sikkert kunne hjælpe godt til i det hviderussiske.. taget i betragtning at han kan gå ind på stort set alle hold i verden Wink

Smider li en update om lidt... Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
|8| - The Captain
« Svar #35: 06 Dec 2011, 20:37 »



Kiev tur-retur



Resultater
Arsenal 3 – 1 Dynamo Kiev (Chl)
Blackburn 0 – 2 Arsenal
Dynamo Kiev 1 – 1 Arsenal (Chl)




På grund af sidste sæsons fjerdeplads er Arsenal endt i Champions League Bedst placerede slutspil, hvor modstanderen blev Dynamo Kiev, som skal besejres for at indløse billetter til det forjættede land, Champions League.
 
Første kamp blev udkæmpet på Emirates, hvor Arsenal var i kontrol. Boldbesiddelsen fordelte sig 60-40 i The Gunners favør, som sikrede en sikker 3 – 1 sejr, på mål af Ramsey, Gervinho og Badelj. Med denne sejr i bagagen virkede turen til Kiev ugen efter ikke nær så lang. For med dette udgangspunkt kunne holdet altid sikre sig avancement, ved at spille på resultatet fra den sidste kamp. Men sådan skulle det ikke være, for Kiev kom ud til kampen med et helt andet syn på sagen. De formåede dog at score selvmål, før de selv sendte bolden i nettet i 84. minut. Denne udligning nyttede dog ingenlunde og Arsenal var sikkert videre med en samlet 4 – 2 sejr.



Did you know?
Dynamo Kiev har vundet 13 ligatitler, samt været med hele tre gange i semifinalerne i Champions League.



« Seneste Redigering: 06 Dec 2011, 21:31 af Highbury » Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |7| - The Captain
« Svar #36: 06 Dec 2011, 20:42 »

Ja, men der er ikk noget at gøre ved det... Ja, han ville helt sikkert kunne hjælpe godt til i det hviderussiske.. taget i betragtning at han kan gå ind på stort set alle hold i verden Wink

Smider li en update om lidt... Smiley

HAHA ja send ham endelig over til Hviderusland, der vil jeg tage imod ham med kyshånd! Tvivler dog på at han ville se på det med samme glæde Peace


Du skal vidst have rettet overskriften på den nye update? Wink
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |7| - The Captain
« Svar #37: 06 Dec 2011, 21:33 »

HAHA ja send ham endelig over til Hviderusland, der vil jeg tage imod ham med kyshånd! Tvivler dog på at han ville se på det med samme glæde Peace


Du skal vidst have rettet overskriften på den nye update? Wink

Ja, det glemte j vidst da jeg lavede resten af updaten Wink

Narj, du skal nok til en større klub, før du har en chance for at hente ham..
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
|9| - The Captain
« Svar #38: 07 Dec 2011, 15:35 »



En fornuftig start




Resultater
Arsenal 4 – 1 Aston Villa
Everton 0 – 0 Arsenal
Arsenal 3 – 0 Otelul (Chl)
Arsenal 1 – 0 Bolton
Arsenal 2 – 0 Leeds (Liga Cup)


Efter at have sikret sig adgang til Champions League på bekostning af Kiev, endte Arsenal i gruppe med Benfica, Leverkusen og Otelul. Blackburn var blevet besejret imellem de to Kiev opgør, og i de følgende fem kampe smed The Gunners kun point i et enkelt opgør, hvor Everton kæmpede hårdt for et remis. Så efter fem kampe i ligaen var det blevet til fire sejre og en uafgjort. Desuden havde både Leeds og Otelul begge fået stryg i henholdsvis Ligacuppen og Champions League. Men forude ventede den største test hidtil, for forude ventede De Røde Djævle.
 



Giganter mødes

Lineup: Szczesny, Sagna, Vermalen, Vertonghen, Santos, Gervinho, Badelj, Song, Gibbs, Arshavin og RvP

Der var lagt op til et brag af en kamp, for The Gunners gæstede nemlig Old Trafford. I hvad der må antages at være den første store test af det nye Arsenal. Men for ikke at blive rendt over ende stillede Adams op med en stærk defensiv og en arbejdsivrig midtbane. Det var da også en af de stærke defensive kræfter der først viste tænder for Arsenal. For Vermalen sparkede ubesværet bolden i mål som afslutningen på Arshavins dødbold, til 0 - 1 ved pausen.  Efter pausen fortsatte den hårde kamp på midtbanen, dog spillede United mere med musklerne, hvilket resulterede i 4 gule kort og en skade til Gervinho. Men føringen holdt, trods det hårde spil, lige indtil det 82. minut, hvor United viste hvorfor man aldrig skal vide sig sikker på en sejr, før kampen er afgjort. Park Ji-Sung opsnappede nemlig en aflevering og i samspil med Rooney blev det til en afslutning der gjorde at Arsenal måtte tage til takke med en pointdeling mod De Røde Djævle.

Manchester United 1 – 1 Arsenal




« Seneste Redigering: 07 Dec 2011, 15:37 af Highbury » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
|10| - The Captain
« Svar #39: 08 Dec 2011, 12:48 »



Benfica kampene




Resultater
Arsenal 1 – 1 Leverkusen (Chl)
Arsenal 3 – 1 Fulham
Stoke 1 – 1 Arsenal
Arsenal 4 – 0 Benfica (Chl)
Arsenal 3 – 0 Wolves
Arsenal 2 – 0 Swansea (Ligacup)
Newcastle 0 – 2 Arsenal

Benfica 2 – 1 Arsenal (Chl)


Efter at være blevet matchet af United, så det ud til at holdet psykisk var lidt påvirket. For både Leverkusen og Stoke formåede at tilkæmpe sig et uafgjort resultat. Remiset på Britania Stadium kom dog efter en hård fighter indsats af Stoke mandskabet, der holdte godt fast i præmissen om at engelsk fodbold er fysisk fodbold. For ikke at bruge ordet kontaktsport.  Herefter så det ud til at holdet kom ovenpå igen, for de næste fire kampe medførte en sejr, hvoraf tre af dem var på hjemmebane, som er hvor holdet har formået at præstere bedst. 

Turen til Estadio da Luz viste sig at blive lidt af en fiasko. Træningssessionerne op til kampen blev brugt på at finpudse de seneste ugers fine spil.  Men det viste sig, at det ikke var nok, for dommerens indblanding i kampen gjorde det meget svært for Arsenal, da han tildelte Benfica 2 straffespark. Alex Witsel sparkede køligt bolden i kassen begge gange. Men efter kampen måtte selv de mest dedikerede Benfica fans dog indrømme at det var nogle ”små” straffespark, de var blevet tildelt.

”I Premier League ville det ikke engang blive betragtet som forseelser. Dommeren lod sig rive med af den hektiske stemning. Hans kendelser ødelagde kampen.” – Tony Adams, efter kampen.

Hvad der var mest bemærkelsesværdigt var at FA ikke sagde Adams imod, eller pålagde ham nogen straf for hans udtalelser, efter en kamp, der foruden de tvivlsomme kendelser mest af alt vil blive husket for de utallige romerlys som Benficas tilskuere skabte kaos med.




Did you know?
Benfica er det mest succesfulde portugisiske hold med hele 66 nationale titler.

« Seneste Redigering: 09 Dec 2011, 13:45 af Highbury » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
|11| - Mr. Arsenal
« Svar #40: 09 Dec 2011, 13:47 »



Liverpool  og Leverkusen




Resultater
Swansea 0 – 3 Arsenal
Arsenal 2 – 0 Q.P.R.
Arsenal 1 – 0 Otelul (Chl)
Norwich 1 – 3 Arsenal
Arsenal 1 – 0 Wolves (Liga Cup)

Arsenal 1 – 1 Liverpool
Leverkusen 0 – 3 Arsenal (Chl)



Den bedste måde at glemme Benfica kampen på er med en sejr. Det første hold der fik ørene i maskinen var Swansea, der blev besejret 0 – 3 på hjemmebane af et velfungerende Arsenal mandskab. De efterfølgende kampe blev også vundet ved kontrolleret spil, og offensiven formåede at forlænge stimen af kampe hvor de fandt vejen til netmaskerne.

Kun en enkelt gang er det blevet til at holdet har måttet forlade banen uden at have scoret, og sådan skulle det gerne fortsætte. Der tegner sig dog allerede et billede af at målene hovedsageligt kommer fra holdets største stjerne, nemlig Robin van Persie, der står for hovedparten af holdets mål. Det ville derfor være katastrofalt hvis han blev skadet uden at der var kommet gang i de andre målskytter på holdet, så der blev nu lagt vægt på skudtræningen og de dybe løb for alle offensive spillere, således at holdet ikke ville falde ud af toppen hvis RvP løb ind i en skade.

Kampen mod Liverpool beviste hvad Adams fra sæsonens start havde forventet. Nemlig at Arsenals kamp om titlen så ud til at blive afgjort på hvor mange point holdet kan få ud af opgørene mod de traditionelle tophold i Premier League. Uheldigvis var det kun et hovedstød fra Mertesacker i de døende minutter der sikrede en pointdeling, efter at Suarez tidligere i kampen havde passeret Szczesny.

Leverkusen som tidligere på sæsonen havde tilkæmpet sig uafgjort blev i den følgende kamp overmatchet af Arsenal. Det var faktisk ikke til at se at disse to hold havde delt point 2½ måned tidligere. Det var en glad Tony Adams, der fra sidelinjen kunne se, at det forholdsvis nye hold allerede var blevet langt bedre.




Did you know?
Bayer 04 Leverkusen er den nok bedst kendte del af sportsforeningen TSV Bayer 04 Leverkusen, der blev grundlagt i 1904, af en gruppe arbejdere ved Friedrich Bayer and Co. Holdet har da også tilnavnet ”Werkself” der kan oversættes til ”Fabriks Hold”.




Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal
« Svar #41: 09 Dec 2011, 13:56 »

Gode resultater, hvordan ligger du i ligaen og CHL gruppen? Smiley

Man må sige at din situation med RVP er meget virkelighedstro, så man kan ikke kalde bloggen urealistisk på det punkt Wink
Logged

FC Barcelona

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal
« Svar #42: 09 Dec 2011, 14:16 »

Gode resultater, hvordan ligger du i ligaen og CHL gruppen? Smiley

Man må sige at din situation med RVP er meget virkelighedstro, så man kan ikke kalde bloggen urealistisk på det punkt Wink

I ligaen lå jeg på dette tidspunkt nummer 2, tre point efter suveræne United. Jeg fik desværre ikke lige noteret mig ligastillingen før nogle uger senere i spillet, så det kommer først med efter de næste par spændende opgør...

Kampen mod Leverkusen var den sidste i gruppen, hvilken jeg vandt komfortabelt over Leverkusen der blev nummer 2 og Benfica der smuttede i Europa League... 1 rundes modstander afsløres snart Wink

Heeh, narj, det stemmer fint overens med virkeligheden, men tænkte at jeg gerne skulle være lidt på forkant med en eventuel skade... Smiley


Hvad synes du om det nye layout jeg har prøvet af de sidste to updates? Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal
« Svar #43: 09 Dec 2011, 15:02 »

I ligaen lå jeg på dette tidspunkt nummer 2, tre point efter suveræne United. Jeg fik desværre ikke lige noteret mig ligastillingen før nogle uger senere i spillet, så det kommer først med efter de næste par spændende opgør...

Kampen mod Leverkusen var den sidste i gruppen, hvilken jeg vandt komfortabelt over Leverkusen der blev nummer 2 og Benfica der smuttede i Europa League... 1 rundes modstander afsløres snart Wink

Heeh, narj, det stemmer fint overens med virkeligheden, men tænkte at jeg gerne skulle være lidt på forkant med en eventuel skade... Smiley


Hvad synes du om det nye layout jeg har prøvet af de sidste to updates? Smiley

Hvis jeg må bryde ind, så er det et fedt layout, og det skal bare fortsættes, men hvad sker der for den nye overskrift? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mr. Arsenal
« Svar #44: 09 Dec 2011, 15:11 »


Hvad synes du om det nye layout jeg har prøvet af de sidste to updates? Smiley

Kunne have været federe hvis der på dit Arsenal logo stod "Defender" i stedet for "Forward" Smiley
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010