home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 837 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  SLUT! - [80] - Mr. Arsenal
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: SLUT! - [80] - Mr. Arsenal  (Læst 98105 gange)
Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Mr. Arsenal
« Svar #60: 11 Dec 2011, 14:50 »

Super kampe, især dejligt med en sejr over City. Wink

Hvis jeg skal komme med et lille kritikpunkt vil jeg ikke mene at man skal skrive forkortelser som RvP, og især ikke i en overskrift som den mod Wigan. Men det er højest sandsynligt blot min personlige holdning :b Ellers fortsat godt niveau, hvor jeg virkelig især er blevet glad for dit lay-out Wink

Ja, det var rart at slå de lyseblå. Endte faktisk på førstepladsen med den sejr, dog efter at have spillet en kamp mere end United.

Har fjernet forkortelserne, men har bar brugt den for nemheds skyld.  Smiley Vil mene den ku gå i teksten, men i overskriften har du ret Wink

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #61: 11 Dec 2011, 14:58 »

Jeps, det er heller ikke det største problem i brødteksten men især i en overskrift synes jeg det ser bedst ud uden. Men som sagt, det er jo ikke noget stort problem Wink

Held og lykke med krigen mod United, lader til at blive nogen vigtige indbyrdes opgør mellem jer to Wink

FC Barcelona

Enzo
Manager

« Svar #62: 11 Dec 2011, 22:12 »

Det ser rigtig godt ud, men hvis du nu vedlægger et link til ligaen efter hver spillerunde, så ville det sætte prikken over i'et Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #63: 11 Dec 2011, 23:00 »

Det ser rigtig godt ud, men hvis du nu vedlægger et link til ligaen efter hver spillerunde, så ville det sætte prikken over i'et Wink

Grunden til jeg ikke har gjort det endnu, er faktisk kun at jeg glemte at gemme ligastillingen imens jeg spillede... det første billede af stillingen jeg har er efter næste kamp, mod Chelsea. Derefter har jeg gemt stillingen indimellem...

Dum fejl fra min side, men fra næste update burde det vær med Smiley

Jeps, det er heller ikke det største problem i brødteksten men især i en overskrift synes jeg det ser bedst ud uden. Men som sagt, det er jo ikke noget stort problem Wink

Held og lykke med krigen mod United, lader til at blive nogen vigtige indbyrdes opgør mellem jer to Wink

Ja, det er lidt det jeg frygtede... mine spillere er jo ikke så etablerede i Premier League endnu... Ikke i forhold til Uniteds spillere i hvert fald...

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #64: 12 Dec 2011, 04:21 »

@ Enzo:

Jeg har lige erfaret at jeg ikke har fået taget billeder af stillingen så ofte som jeg måske burde. De ligger med en god måned eller mere imellem hver. Men der kommer en ligastilling med i updaten der kommer i morgen ved middagstid. Smiley

Jeg har valgt at koncentrere mig grundigt om at skildre den spændende periode omkring jul, hvor der er mange gode kampe... Med spændende resultater.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #65: 12 Dec 2011, 11:45 »

Kampen om Broen

Lineup: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermalen, Santos, Song, M’Vila, Arteta, Chu-Young, Arshavin og RvP.

Efter sejren over Manchester City indtog Adams’ tropper nu førstepladsen i ligaen. Ingen så ud til at kunne sætte en stopper for Arsenals triumftog tilbage mod den engelske trone. Men skæbnegudinderne havde andre planer, for det var en sand mareridtsuge, som fulgte i kølvandet på sejren over City. Først var der lodtrækningen til første knock out runde i Champions League, som satte Arsenal op imod selveste Real Madrid. Det ville kræve mere end god planlægning at komme videre til næste runde.

Dagene der herefter fulgte blev brugt på at planlægge hvorledes Stamford Bridge skulle indtages. Men selv den bedste strateg kan ikke forudse tilfældighedernes lumske effekt på spillet. For i det 47. minut mistimede Santos sin tackling på Torres, som nemt undveg, og derefter sendte bolden ind til en alt for fri Frank Lampard på kanten af feltet, som konsekvent straffede det alt for passive spil. Dette blev kampens eneste mål, og dermed havde Adams måttet lide sit første liga nederlag som Arsenal træner. Foruden det sørgelige faktum at nederlaget skete mod Chelsea, så vandt United  hele 0 – 4 ude mod Sunderland, så førstepladsen i ligaen tilfaldt endnu en gang United. Som endda havde en kamp i baghånden.

" I don't ever wanna feel, like i did that day... "

Did you know?
Chelsea har siden klubben blev grundlagt i 1905 kun haft en hjemmebane, Stamford Bridge

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #66: 13 Dec 2011, 11:14 »

North London Derby

Lineup: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermalen, Gibbs, Song, M’Vila, Benayoun, Chu-Young, Arshavin og Robin van Persie.

Erindringen af den seneste kamp skulle gerne vaskes væk, men det blev ikke nogen nem opgave. For i den næste kamp ventede ærkerivalerne fra Tottenham, der for tiden befandt sig på en flot fjerdeplads i ligaen. Men da det netop var Tottenham der ventede, var det ikke et problem at få motiveret spillerne, som gerne ville vise at kampen mod Chelsea var en enlig svale.

Det var da også et brag af en kamp som tilskuerne blev vidne til på Emirates. For i løbet af første halvleg var de vidne til intet mindre end 6 scoringer. Første scoring tilfaldt Arsenal, hvor Arshavin fandt Chu-Young i feltet, der sikkert sendte bolden i nettet bag Gomes der havde forsøgt at afværge afleveringen. Otte minutter senere var der så en tidligere Arsenal angriber der spøgte på Emirates, for Adebayor bankede bolden sikkert ind, selvom Szczesny var ude i fuld længde i et forsøg på at afværge skuddet.  Man kunne dog ikke se på Arsenal at de netop havde indkasseret et mål, for minutter senere sendte Song Arshavin afsted i dybden. Men på grund af klumpspil, der afværgede afslutningen endte det med at van Persie kunne sætte hovedet på returen til stillingen 2 – 1. Desværre var Adebayor ikke færdig med at lave ulykker imod sin gamle klub og i 35. minut passerede han endnu engang Szczesny. I det 41. minut fik Arshavin endelig udbetaling for sine mange offensive løb, da han sendte Sagnas indlæg i kassen. Men for tredje gang i denne kamp formåede Tottenham at svare igen med det samme, for et minut før pausen slap Sandro fri i feltet og kunne derfor sende bolden i mål, til pausestillingen 3 – 3.

Anden halvleg var ikke nær så målrig en affære, og det var da også først i det 77. minut at der faldt endnu en scoring. Det var endnu engang van Persie der scorede. Adams havde i pausen gjort det klart, at de ikke måtte lade første halvleg gentage sig igen. Det var da også først i overtiden, hvor den netop indskiftede Defoe fik en stikning i dybden, som Adams bestemt mente var offside, men det ændrede ikke ved at slutresultatet blev 4 – 4.

Did you know?
Som det første non-league hold vandt Tottenham FA Cuppen i 1901.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #67: 13 Dec 2011, 16:28 »

Første transfer i januar

Resultater
Sunderland 0 – 1 Arsenal
West Brom 1 – 0 Arsenal

Efter nederlaget til Chelsea og det målrige opgør mod Tottenham, kunne de næste kampe både blive fugl eller fisk, men det var vigtigt at stimen ikke af dårlige resultater ikke blev for lang. Kampen mod Sunderland forløb da også efter planen, og van Persie sikrede sejren efter 21 minutters spil. Kampen mod West Bromwich var dog en helt anden snak. Først et straffespark og senere en udvisning til Gervinho gjorde det besværligt og derfor måtte Arsenal rejse hjem med endnu et nederlag i bagagen. Adams gjorde det dog klart for spillerne at hvis ligatitlen skal til Emirates, så skal kampe som disse vindes.

Efter at have inkasseret endnu et nederlag valgte Adams at forhandle med bestyrelsen. Der var brug for en stjerne mere i angrebet, for van Persie kunne ikke klare ærterne hver eneste gang. Så efter at have forvisset bestyrelsen om behovet gik de med til at finde en ny angrebspartner til van Persie.  Det lykkedes endog Adams at overtale bestyrelsen til at hente Suarez, der på grund af Liverpools øjeblikkelige 11. plads, havde ytret ønske om et klubskifte. På denne måde gik det til at fra den 7. januar kunne Suarez kalde sig arsenalspiller, og Arsenal kunne for alvor true United der havde tilkæmpet sig et mindre forspring.

Did you know?
Den dyreste indkøbte nuværende Arsenal spiller er Andrey Arshavin, der blev hentet for hele £14.5 mio.

krelle1987
Ynglingespiller

« Svar #68: 14 Dec 2011, 18:13 »

Wow sikke et indkøb ham og van Persie blir uhyggelig sammen Peace
Hvad er prisen på Suarez ?

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #69: 14 Dec 2011, 18:33 »

Bestyrelsen tog over i denne handel, så kunne ikke så nemt presse prisen ned... Mener (Tjekker det ikke lige nu, da jeg pt sidder og retter mit bachelor projekt igennem... skal aflevere fredag) de gav hele 210 mio dk.  for ham... Hvilket også gør at der sker ændringer i spillertruppen, som i snart får at se...

Men ja det er en fin duo oppe foran. Men hvis sandheden skal frem, havde jeg dog to af hans landsmænd i kiggerten før ham... Suarez var bar 100 mio. billigere... Og så var han allerede klar til Premier League fra start af, så ikke noget skidt køb alligevel Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #70: 15 Dec 2011, 11:25 »

The Toffees og Spurs

Med store forsvarsspillere som Distin og Jagielka ville et hurtigt og træfsikkert angreb få nemme betingelser i FA Cup kampen imod Everton.  Derfor blev van Persie og Walcott udvalgt til startelveren.  Det viste sig også at sidstnævnte var et glimrende valg, for han formåede at passere Tim Howard hele to gange. Så derfor var det ikke den store ulykke at Suarez ikke fik sin debut i denne kamp. 

I stedet blev alle tre udskiftninger brugt på at udskifte spillere med småskader, for både Gibbs og Mertesacker blev småskadet efter sammenstød med evertonspillerne. I anden halvleg måtte M’Vila overtage for Ramsey der også modtog nogle knubs. Sejren var aldrig rigtig i fare, og den blev cementeret da Vertonghen i 90. minut via en evertonspiller sendte den lille kugle i mål. Arsenal var nu videre til næste runde af FA Cuppen. 3 – 0 til Arsenal.

Mindet om det sidste opgør med Spurs stod stadig klart i erindringen. Hele 4 – 4 på hjemmebane. Et resultat der skulle vaskes væk, også selvom det kun er en Liga Cup kamp. En sejr ville virkelig glæde fansene, og ved at vinde kampen ville holdet komme meget tættere på deres første trofæ under Adams’ ledelse.  Kampen mod Tottenham blev også Suarez’ debutkamp, og hvilken debut det var. Med et fantastisk loop over Gomes scorede Suarez kampens eneste mål, og hermed sikrede Arsenal sig et glimrende udgangspunkt til returkampen på White Hart Lane om to uger. Men vigtigst af alt blev ærkerivalerne besejret. 1-0.

Did you know?
Everton er det hold i England der har været flest sæsoner i Premier League, nemlig hele 108 sæsoner. De er desuden vundet mesterskabet hele 9 gange, hvilket gør dem til det fjerde mest vindende hold.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #71: 15 Dec 2011, 23:03 »

Så er Bachelorprojektet printet, og skal blot afleveres i morgen, så derfor fik jeg tid til at starte FM op for første gang i december måned.

Prisen for Suarez, er som jeg skrev 210 mio. kr, hvilket gør at Liverpool kun tjener 18 mio på salget, i forhold til da de købte ham. 

Men som sagt kommer der også nogle ændringer i truppen, som i kan se ved næste update, der kommer i morgen Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #72: 16 Dec 2011, 01:36 »

Jeg synes at Napoli-bloggen var god.. jeg synes faktisk at den var super god.. Men her.. Her har du altså overgået dig selv og jeg er dybt imponeret.. Jeg forventer mig rigtig meget af denne blog og indtil videre har du helt klart levet op til mine høje forventninger.. Flot set-up, godt skrevet og passende længde kombineret med en god historie.. Det er næsten for meget af det gode...  Shockeret

FORTSÆT ENDELIG DET GODE ARBEJDE Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Brodersen93
Gæst

« Svar #73: 16 Dec 2011, 10:18 »

Virkelig lækker blog, og nogle fremragende updates...! Opstemt Keep up the good work ..!!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #74: 16 Dec 2011, 14:42 »

Mareridtet på Villa Park

Efter en sejr over rivalerne er det svært at få hænderne ned. Den gode stime fortsatte da også i kampen mod Blackburn, som sikkert blev besejret med cifrene 3 – 0, på mål af Suarez(2) og van Persie. Det var dog ikke uden omkostninger at sejren kom i hus, for Walcott måtte efter 22 minutter hjælpes fra banen. Han ventes dog tilbage til returen mod Tottenham.

Efter at Suarez kom i gang for Arsenal, valgte PSG at gøre alvor af deres interesse i Chamakh. Med et bud på 95 mio., for en angriber der nu var nummer 4 i køen om en plads i angrebet, valgte Adams at lade boksspilleren skifte.

Arteta har på ingen måde kunne dække tabet af Fabregas, og lappeløsningen med at bruge Arshavin og Benayoun er heller ikke en holdbar løsning. Så da der nu kom nogle penge ind fra transfers, så passede det perfekt med at Dzagoev ønskede at skifte til en større klub. CSKA-talentet var da også hurtig til at takke ja, og kun prisen adskilte nu russeren fra et skifte til Premier League. Men gennem forhandlingerne fik Adams presset prisen helt ned på 47 mio. og således blev Dzagoev det nyeste medlem af Arsenals seniortrup.

Da The Gunners i starten af sæsonen havde besøg af Aston Villa, blev de sendt retur til Birmingham med et 4 – 1 nederlag. Nu var tiden kommet til det modsatte opgør, og til alle Arsenalfans store rædsel, så det ud til at blive præcist den omvendte udgave af opgøret på Emirates. Stillingen ved halvlegen var 2 – 0 til hjemmeholdet, og efter et kvarters spil af anden halvleg var stillingen 4 – 1 til Villa. Men Adams’ ord i halvlegen må stadige have runget i spillernes øre, for i løbet af 10 minutter formåede Arsenal at vende en 4 – 1 stilling til en 4 – 5. Kun træværket sikrede at Arsenal ikke scorede mere i de sidste 9 minutter.

Et regulært mareridt på Villa Park blev vendt til en sejr. Et comeback af dimensioner, som spillerne også fik ros for. Men der var bestemt noget der havde fejlet i defensiven. Det er på ingen måde forventeligt at offensiven kan gentage præstationen.

Målscorer for Arsenal: Arshavin, Vermarlen, van Persie, Suarez og Santos. 

Did you know?
Aston Villa er et af de mest succesfulde hold i England, da de har vundet både Premier League og FA Cuppen 7 gange. Desuden er de blandt de 4 eneste hold i England der har vundet turneringen der nu kendes som Champions League. Det gjorde de tilbage i 1981-82, da turneringen hed European Cup.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 32 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010