home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  1 Bruger, 848 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Slut - Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Slut - Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#  (Læst 22706 gange)
NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
« Svar #45: 02 Aug 2008, 00:37 »

Masser af tid til facepacks! Grin Opstemt Wink
Noget skal man lave når man er brændt af  Wink
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
« Svar #46: 02 Aug 2008, 00:41 »

Tror det han mener, er hvornår der starter en ny omgang Smiley
Nårr! Det kan jeg ikke vide. Tror jeg spiller en halvsæson i SAS'en. Det kan dog godt tage lidt tid. Forresten skal jeg til Berlin på søndag. Ved ikke helt hvornår jeg kommer hjem igen. Men jeg kan ikke updatere der så.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
« Svar #47: 02 Aug 2008, 15:18 »

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=15890.0

Stillingen opdateret. Denne gang blev der rykket meget rundt i klassementet. Alek9000 røg helt til tops med 85 point, mens thomasmoll kun høstede 10 point, og røg helt ned på sidste pladsen som nr. 71 med kun 17 point. Der bliver også større og større forskel i stillingen. Zdenek Pospech skabte en masse ravage, da han fik en karakter på 4 i kampen mellem AaB og F.C. København. Så dem der havde den tjekkiske højreback på sit Dream Team, fik altså ikke for mange point for ham.
« Seneste Redigering: 02 Aug 2008, 15:20 af BenMusalho » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
« Svar #48: 02 Aug 2008, 17:17 »

Nr 9 Opstemt Thumbs Up

Udemærket start Smiley... Men "hvorfor" pospech din klovn!!! crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
« Svar #49: 02 Aug 2008, 18:06 »

Nr 9 Opstemt Thumbs Up

Udemærket start Smiley... Men "hvorfor" pospech din klovn!!! crazy

Fordi han er dårlig. Forresten tabte FCK 3-1 til AaB Thumbs Up

Jeg er i Berlin fra søndag til torsdag, så kan desværre ikke opdatere der. Men efter det kommer der en masse opdateringer!
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
« Svar #50: 08 Aug 2008, 16:08 »

Stilling

Stilling opdateret. Denne gang blev hele 4 kampe opdateret på én gang. Så der er lige opdateret for i dag. ;-)
Alek9000 trækker endnu en gang fra i toppen, og fører således med hele 24 point ned til 2. pladsen som Kerzhakov råder over. På sidstepladsen finder man NicolasFelipe som har fået skrabet sølle 33 point sammen.
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
« Svar #51: 08 Aug 2008, 16:20 »

Stilling

Stilling opdateret. Denne gang blev hele 4 kampe opdateret på én gang. Så der er lige opdateret for i dag. ;-)
Alek9000 trækker endnu en gang fra i toppen, og fører således med hele 24 point ned til 2. pladsen som Kerzhakov råder over. På sidstepladsen finder man NicolasFelipe som har fået skrabet sølle 33 point sammen.
haha fuck hvor grimt at min fætter ligger over mig  Opstemt
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
« Svar #52: 09 Aug 2008, 11:35 »

Jeg vinder.. Hævet Øjenbryn
Tag jer ikke af mit høje antal points!

Rullende Øjne
Logged


Arsenal Football Club


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
« Svar #53: 10 Aug 2008, 15:57 »

Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
« Svar #54: 12 Aug 2008, 16:27 »

Hov, jeg havde da helt glemt jeg var med her, men det ser da vist rigtig godt ud indtil videre Peace Også selvom Pospech kiksede mod AaB. Ved ikke om du har tid til at tjekke BM, men har du mulighed for at tjekke om mine sats med Jimmy Nielsen, Issah Ahmed Og Issah Nakajima-Farran bære frugt Smiley?

Forresten, rigtig flot arbejde Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
« Svar #55: 12 Aug 2008, 16:34 »

Jimmy og Issey gør det ikke fantastisk, men de spiller hvilket må siges at være det vigtigste. Issah Ahmed gør det dog rigtig godt sammen med Randers. Tror jeg smider en stilling op ved næste opdatering, som nok er færdig ved 7-8 tiden i aften. Der er mange der har valgt efter de bedste spillere på de bedste hold, men det er ikke for sikkert da det jo langt fra er ligeså sikkert som at tage stjernerne på de små hold da de nærmest er selvskrevet i startopstillingen. Så jeg vil mene du tjener flere point på dine spillere fra små hold, - på trods af at holdene ikke gør det så godt, - end man gør ved at tage dem fra de store hold hvor der er langt større kamp om pladserne.

Peace
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
« Svar #56: 12 Aug 2008, 16:37 »

Jimmy og Issey gør det ikke fantastisk, men de spiller hvilket må siges at være det vigtigste. Issah Ahmed gør det dog rigtig godt sammen med Randers. Tror jeg smider en stilling op ved næste opdatering, som nok er færdig ved 7-8 tiden i aften. Der er mange der har valgt efter de bedste spillere på de bedste hold, men det er ikke for sikkert da det jo langt fra er ligeså sikkert som at tage stjernerne på de små hold da de nærmest er selvskrevet i startopstillingen. Så jeg vil mene du tjener flere point på dine spillere fra små hold, - på trods af at holdene ikke gør det så godt, - end man gør ved at tage dem fra de store hold hvor der er langt større kamp om pladserne.

Peace

Det var også det jeg tænkte, og så syntes jeg selv at jeg ved, hvilke spillere der præstere stabilt i FM. Derfor er Bedi Buval i angrebet. Men glæder mig meget til der kommer en ny stilling Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
« Svar #57: 12 Aug 2008, 16:41 »

Det var også det jeg tænkte, og så syntes jeg selv at jeg ved, hvilke spillere der præstere stabilt i FM. Derfor er Bedi Buval i angrebet. Men glæder mig meget til der kommer en ny stilling Smiley
Ja, Bedi Buval gør det altid fantastisk. Det kan jeg også sige han gør i dette spil. Smiley Er i gang med at opdatere, den kommer nok ved 7-8 tiden i aften.

EDIT: Den bliver nok lige et kvarter over 8.
« Seneste Redigering: 12 Aug 2008, 19:33 af BenMusalho » Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
« Svar #58: 12 Aug 2008, 19:37 »

haha fuck hvor grimt at min fætter ligger over mig  Opstemt
Er din fætter Alek9000? Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Football Manager Dream Team - #Snakke/spørge-tråd#
« Svar #59: 12 Aug 2008, 20:45 »

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=15890.0

Opdateret. Så vidt jeg ved gik den fra fætter til fætter Opstemt
Nu har Stimo92 overtaget førstepladsen, tæt efterfulgt af Yoggidk og Nove. På sidstepladsen holder Thomasmoll til, med sølle 78 point.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010