home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 751 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  [RIP] Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: [RIP] Den Tyske Rejse - SV Schackendorf  (Læst 17976 gange)
FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #15: 19 Mar 2012, 20:09 »

Glæder mig til at følge dig til 1. bundesliga Thumbs Up
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #16: 19 Mar 2012, 20:13 »

Glæder mig til at følge dig til 1. bundesliga Thumbs Up
Jeg tror at du kommer til at vente i lang tid, men det er da målet! Så får danskerne også noget Bundesliga-bold lidt tættere på dem! Ifølge Google er der 130 km til Danmark fra Schackendorf. :-)
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #17: 19 Mar 2012, 20:17 »

Jeg har masser af tid Smiley
Haha, nice. Det er da heller ikke dårligt Thumbs Up
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #18: 19 Mar 2012, 20:22 »

1. januar 2012
Vi skriver nu 2012 og det fejrer min træner med at fortælle mig at 3 af mine spillere har spist for meget over julen: Senkaya, Vandreike, Shojaei. Dog tror jeg grunden til at Vandreike har haft en dårlig måned blot har noget at gøre med hans høje alder at gøre – han er som bekendt 36 år gammel og det er også derfor jeg ikke har valgt at forlænge hans kontrakt på nuværende tidspunkt.

Sidste måned gennemgik jeg økonomien, nu tager vi fat i min indsats som træner for Schackendorf og omverdenens fortolkning af min indsats.
Heiko mener at jeg er ”untouchable” og er stadigvæk henrykt over min indsats og det skyldtes naturligvis min indsats i ligaen. Her er en oversigt over hvordan det går. Hvis jeg kigger nærmere på Competitions så er Heiko glad for at jeg er på vej til at opnå oprykning. Alt sammen meget fint, bortset fra at det ikke er sandt. Er stadigvæk 8 point fra oprykning.

Samme dag bekendtgører Heiko også at han smider yderligere £35,000 ind i klubben, så vi kun er £114,760 i det røde.

Til sidst, men ikke mindst, så forlænger topscorer Oliver Koretz hans kontrakt med et år.

4. januar 2012
Der er blevet arrangeret nogle venskabskampe af min assistent midt i en periode med ligakampe, så i dag tabte vi 2-0 til Germania Halbstadt – en sjov detalje er at Halbstadt har tidligere Esbjerg-spiller Niels-Peter Mørck i truppen!

7. januar 2012
Husumer SV -  Schackendorf
Pre-match:
GK: Krüger, DR: Senkaya, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Köllner, DMC: Vandreike; MCs: Tzakis & Kuru; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: 4.50 – 3.25 – 1.67.
Stor favorit til dagens kamp, hvor jeg også vandt den modsatte kamp med hele 5-0 og da Husumer SV stadigvæk ikke har fået nogen spillere i deres trup så burde 3 point være ligeså sikre som amen i kirken. Det er også dejligt at kunne konstatere at jeg absolut ingen skader har pt!
Resultat: 1-2
Målscorer:  Koretz 10’, Koretz 57’
Boldbesiddelse: 56/44
Total Skud på Mål / Store Chancer / Halve Chancer: 3/0/1-9/4/2
Other Events: Skader: Rizvanovic, Kuru og Wedemeyer
Post-match:  Det blev en overraskende lige kamp hvor Husumer kom foran i 1. minut og holdte os fra markante chancer i 1. halvleg lige bortset fra den ene hvor topscor Koretz udligner. Ellers får vi sejren i hus grundet Koretz, men ellers bliver kampen overskygget af en haglbyge af nye skader til mig. Dog skal det også siges at FC Sylt tabte for 1. gang i sæsonen, så nu er der kun 5 point op. Kan det nå at blive spændende?
Placering: 2nd

Efter at min physio har undersøgt alle 3 spillere, kan han til stor glæde meddele at alle er klar med det samme. Eneste spiller vi kommer til at undvære i en kamp er Senkaya grundet for mange gule kort.

Traditionen tro, så er der også nu to ugers vinterpause i Tyskland hvor tiden vil komme til at gå med nogle venskabskampe mod sekunda-klubber.

8. januar 2012
Medierne mener at jeg er en af kandidaterne til at overtage jobbet i SVW Mannheim til sommer. Mannheim spiller i Regionalligaerne. Jeg har ikke overvejet hvad jeg vil gøre hvis jeg får et tilbud. Den tid, den sorg. Umiddelbart tror jeg at jeg bliver lidt endnu.

8. januar 2012
Schackendorf-Condor Hamburg 4-1. Et ligegyldigt resultat i en ligegyldig venskabskamp, men er dog sikker på at resultatet glædede de 33 tilskuere.

14. januar 2012
Schackendorf-Landsberg 4-0. Vi fortsætter målfestene i venskabskampe, for mere se indlægget for 8. januar. Denne gang blot 29 personer tilstede.

18. januar 2012
Schackendorf – Germania Schöneiche. Sidste venskabskamp inden ligaen begynder igen og denne gang vinder vi med 1-0. Hvis man analyserer disse 3 venskabskampe, så må konkusionen være at folk i Schackendorf og omegn foretrækker midtugekampe, da der var hele 58 personer til denne kamp på en skøn vinter-onsdag.

19. januar 2012
Nu blev jeg sat i forbindelse med Lotte, altså fodboldklubben! Denne gang er jeg mediernes favorit til at overtage jobbet til sommer. Ja, nemlig  ja.

21. januar 2012
Schackendorf – Flensburg 08
Pre-match:
GK: Krüger, DR: Kruse DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Köllner, DMC: Vandreike; MCs: Tzakis, Kuru; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: 1.57 – 3.50 – 5.00.
Så er vi endelig igang igen efter 2 ugers pause og vi lægger hårdt ud mod nr. sjok. Samme dommer som sidste gang vi mødte dem og da vandt vi 4-0. Lad os bare få det samme resultat. Eneste ændring er at Kruse erstatter Senkaya.
Resultat: 2-0
Målscorer:  Koretz 3’, Kuru 9’
Boldbesiddelse: 54/46
Total Skud på Mål / Store Chancer / Halve Chancer: 11/1/5 – 0/0/0
Other Events: Skader:  Kruse og Nöller.
Post-match:  Vi lukker allerede kampen indenfor 10 minutter og derefter bruger vi tiden på at blive skadet.
Placering: 2nd
Tilskuere: 167

Jeg havde åbenbart på en gentagelse af sidste bunke skader, men sådan skulle det ikke gå da både Tom Kruse og Christian Nöller er ude i 2 måneder.

22. januar 2012
Jeg fik den herlige besked at jeg har slået en ny klubrekord: 6 sejre i træk!

28. januar 2012
Todesfelde - Schackendorf
Pre-match:
GK: Krüger, DR: Kruse, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Köllner, DMC: Vandreike; MCs: Tzakis, Kuru; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: 2.63 – 3.00 – 2.50.
Sidste kamp mod dem: Schackendorf – Todesfelde 4-1
Eneste ændring er at Kruse er grundet hans skade røget ud af holdet og ind er kommet Senkaya efter endt karantæne.
Resultat: 0-3
Målscorer:  Koretz 31’, Prymula 68’, Kuru 75’
Boldbesiddelse: 40/60
Total Skud på Mål / Store Chancer / Halve Chancer: 3/1/1-9/5/3
Post-match:  Ingen skader og effektive angribere som resulterede i en sikker sejr. FC Sylts kamp blev udskudt grundet sne, så jeg har lagt lidt pres på dem nu ved at mindske forspringet til 2 point.
Placering: 2nd

Og nu er der så endnu en kamppause på 2 uger.

Kort opsummering for måneden der gik
7 sejre i træk er det blevet til og nu hvor FC Sylt er begyndt at smide lidt point her og der, så håber man på det bedste. Dog har vi stadigvæk en udebanekamp mod netop dem tilbage.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #19: 19 Mar 2012, 20:28 »

Det går jo skidegodt i Schackendorf Thumbs Up

Jeg glæder mig til næste update hvor du forhåbentlig har overhalet FC STYLT! Grin crazy

KUTGW, Javier Tunge

OT: Dit link i starten af den nyeste update virker ikke Skuffet
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #20: 19 Mar 2012, 20:37 »

Det går jo skidegodt i Schackendorf Thumbs Up

Jeg glæder mig til næste update hvor du forhåbentlig har overhalet FC STYLT! Grin crazy

KUTGW, Javier Tunge

OT: Dit link i starten af den nyeste update virker ikke Skuffet
Takker! Ja, det går rigtig godt. Det kan dog være en kortvarig lykke - jeg har beskrevet hvorfor i min næste update!!

Jeg har fixet linket til billedet, så forhåbentligt virker det!
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #21: 19 Mar 2012, 20:39 »

Jeg kan ikke vente på at læse den næste update Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #22: 19 Mar 2012, 20:41 »

Godt! Jeg er sikker på at journalister ville være stolt af mig og mit brug af journalistiske tricks for at bevare spændingen intakt. Smiley Eller noget ;-)
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #23: 19 Mar 2012, 21:19 »

1.februar 2012
Vi lægger ud med træningsrapporten hvor der er 3 spillere der er gået frem: Ruml, Shojaei og Simari.

5.februar 2012
Heiko smider yderligere £35,000 i kassen. Underskud på £88,028. Er Heiko en slags LLM-sugar daddy? Gad vide hvor han får sine penge fra? Mine bud er enten ludere eller på at sælge billig sprut til danskere.

6.februar 2012
Det går ganske fremragende i klubben på nuværende tidspunkt, men jeg mener at der er stor risiko for at det er en kortvarig lykke da jeg som tidligere har været inde på, er mange klubber i rækken med meget få spillere. Jeg har lavet en kort oversigt over hvor mange spillere der er i de forskellige klubber.
Én klub med 18 spillere (FC Sylt), 1 med 15 (nr. 3), 1 med 11, 2 med 9, 1 med 5, 2 med 4, 2 med 3, 3 med 2, 1 med 1 og 2 med 0 spillere. Jeg har selv 20 spillere.
Dog er det nok positivt for mig og mine fremtidige chancer at der egentligt ikke er den store forskel mellem de ”grå” spillere og så de spillere vi kan få til vores klubber.

8.februar 2012
Da mit 1. valg på den defensive midtbane er 36 år og kan enhver tid gå komplet i stykker, har jeg valgt at hente en 19 årig kroat ind til billige penge (£55) og bonus er at han egentligt også er markant bedre end Vandreike. Hans navn er Ivan Strkalj


11.februar 2012
Schackendorf – Kiel II
Pre-match:
GK: Krüger, DR: Senkaya, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Köllner, DMC: Strkalj; MCs: Kuru, Simari; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: Bookmakeren tilbyder ikke odds på denne kamp.
Drengen med det uhyggelige svære navn at stave Straklj får debut. Ellers rykker Simari ind efter at han har haft problemer med konditionen (eller kulden) i en måned og det gør at Tzakis skal varme bænken.
Sidste kamp mod dem: 1-1
Dette var en af de få kampe i 1. halvdel af sæsonen hvor jeg tabte point, så jeg skal bestemt ikke tage sejren for givet.
Resultat: 0-1
Målscorer:
Boldbesiddelse:  52/48
Total Skud på Mål / Store Chancer / Halve Chancer: 4/0/4 – 4/0/1
Post-match:  Som forudset blev det en svær kamp hvor vi desværre tabte for 1. gang i år. Uopmærksomme mig overså at FC Sylt faktisk tabte deres udskudte kamp, hvilket så betyder at hvis jeg havde vundet i dag så havde forspringet været på sølle 2 point. Det gør nederlaget noget sværere at sluge!
Placering: 2nd
Tilskuere: 106

18.februar 2012
Schackendorf – Lübeck II
Pre-match:
GK: Rosenau, DR: Senkaya, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Köllner, DMC: Strkalj; MCs: Kuru, Simari; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: Bookmakeren tilbyder ikke odds på denne kamp.
Forhåbentligt kan vi komme tilbage på den vindende hest i første forsøg og derfor har jeg smidt Rosenau på kassen istedet for Krüger.
Sidste kamp mod dem: Lübeck II – Schackendorf 1-5
Dette var en af de få kampe i 1. halvdel af sæsonen hvor jeg tabte point, så jeg skal bestemt ikke tage sejren for givet.
Resultat: 4-2
Målscorer:  Rizvanovic 4’, Rizvanovic 22’, Koretz 45’, Koretz 83’
Boldbesiddelse:  59/41
Total Skud på Mål / Store Chancer / Halve Chancer: 17/4/8-5/0/0
Post-match:  Ja, jeg indrømmer det gerne. Det var en fejl at sætte Rosenau ind på mål, da han ikke reddede nogle bolde i dag og som det kan ses, så var det ikke store chancer de scorede på. Men vi fik åbnet op for sluserne og havde et hav af chancer, som gjorde at min fejl ikke kom til at koste os point.
Placering: 2nd
Tilskuere: 103

19.februar 2012
Rosenaus timing i at ytre sin utilfredshed med manglende spilletid kan ikke være bedre. Først og fremmest kom det dagen efter at han netop fik spilletid så det beviser blot at han er dum som en dør. Hvad der yderligere understøtter det postulat er at han havde en elendig kamp, så tvivlsomt at han får chancen når han først og fremmest er elendig men også utilfreds. Vi ses, Rosenau.

22.februar 2012
Rizvanovic er blevet kaldt op til det bosniske u21-landshold.

Kort opsummering for måneden der gik
En kort måned bød på sølle 2 kampe, men beklageligvis også et nederlag!
Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #24: 19 Mar 2012, 21:43 »

Fed måde at skrive en blog på!

Jeg følger  Opstemt
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #25: 19 Mar 2012, 22:03 »

Angående dit stadion.

Se Holdstatistikken i den liga og vælg 'Gennemsnitsligt tilskuertal som % af kapacitet'.

Så kan du vel regne det ud Wink
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #26: 19 Mar 2012, 22:05 »

Uhh, hoegdk! Det var sq et godt bud, men desværre siger den 0.00%. Jeg ved ikke hvad vi skal konkludere på basis af det. :-)
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #27: 19 Mar 2012, 22:37 »

1.marts 2012
Træningsrapporten er blank og Heiko er glad. Det har vi ligesom hørt før. Dog kan jeg også berette om at Nöller er klar til krig og kamp igen.

3.marts 2012
Breitenfelde - Schackendorf
Pre-match:
GK: Krüger, DR: Senkaya, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Köllner, DMC: Strkalj; MCs: Kuru, Simari; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: 2.50 – 3.00 – 2.63.
Sidste kamp mod dem: Breitenfelde (H)  2-0
Krüger er tilbage i målet efter fadæsen med Rosenau.
Resultat: 1-3
Målscorer: Koretz 31’, Koretz 45’, Koretz 90’
Boldbesiddelse: 29/71
Total Skud på Mål / Store Chancer / Halve Chancer: 4/1/0 – 9/2/4
Other Events: Skader: Köllner, Simari
Post-match:  Al kredit her skal vist gå til vores topscorer Koretz da han var klinisk foran kassen og det resulterede i et endnu et målshow fra ham af. Ydermere havde vi bolden sindssygt meget – hvem sagde Barca? Den store ridse i lakken kom af 2 nye skader.
Placering: 2nd

Udover at Simari fik et gult kort i kampen som nu resulterer en karantænedag så blev han sørme også skadet i 2 måneder. Köllner nøjes med 9-12 dage.

7.marts 2012
Så kom der Youth Intake og 15 ud af 16 spillere er rent faktisk fra Schackendorf. Desværre er den ene dårligere end den anden og til hvad nytte ville det være at have en flok ungdomsspillere i klubben som umiddelbart ikke var tæt på 1. holdet da vi ingen faciliteter har i klubben for at udvikle dem. Så vi sender dem og anbefaler dem at smutte på gymnasiumet.

Og magen til idiot skal man lede længe efter – nu vil Rosenau ikke længere væk. Jeg er sådan set ligeglad, hvorfor skal han  forstyrre mig med sådanne ligegyldigheder? Han kan egentligt gøre hvad han vil – hvis det stod til mig så kunne han skifte sportsgren og det ville være det samme. Nu er Rosenau ikke den eneste eccentriske målmand jeg har i klubben for pt er den eneste der vil væk fra klubben min 1. målmand.

8.marts 2012
Jeg er glad for at jeg selv står for ungdomsafdelingen for min kære assistant anbefaler mig at tilbyde kontrakt til 13 af spillerne. Det skal siges i det tyske land står en ungdomskontrakt til £45 om ugen – det er altså hele £585 om ugen på ubrugelige spillere uden fremtid. Han må være sindssyg. Dog skal det siges at den mest talentfulde af tosserne har et skønt navn: Oliver Boumsong. Men plakaten af Jean-Alain Boumsong i klubhuset må være hvad budgettet rækker til.

10.marts 2012
Schackendorf - Kropp
Pre-match:
GK: Krüger, DR: Senkaya, DL: Wedemeyer, DCs: Wiechers & Heidenrich, DMC: Strakalj; MCs: Tzakis, Kuru; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: 2.00 – 3.20 – 3.20.
Sidste kamp mod dem:  Kropp (U) 0-3 (sejr)
Forud for denne kropp-umulige kamp, har vi grundet skadesproblemer være nødsaget til rokeringer. Men hvis man ser bort fra det dårlige ordspil, så bør vi få 3 point i hus.
Resultat: 3-0
Målscorer: Koretz 22’, Prymula 44’, Prymula 60’
Boldbesiddelse: 59/41
Total Skud på Mål / Store Chancer / Halve Chancer: 13/9/1 – 2/0/1
Other Events: Gæt! Skade: Wedemeyer
Post-match: Udover den hyppige frekvens af  skaderne, så er jeg egentligt mest imponeret over antallen af de såkaldte store chancer. 9 styks – så skal man altså være Morten Skoub for ikke at score på en af dem. Sådan en type har vi ikke, så vi kørte en sikker 3-0 sejr hjem.
Placering: 2nd
Tilskuere: 170

b]13.marts 2012[/b]
Kruse er tilbage på træningsbanen!

b]19.marts 2012[/b]
Tzakis er ikke længere på træningsbanen! Grundet en 2 ugers skade.

22.marts 2012
Büdelsdorf - Schackendorf 
Pre-match:
GK: Krüger, DR: Senkaya, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Köllner, DMC: Strakalj; MCs: Kuru, Vandreike; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: 3.20 – 3.20 – 2.00.
Sidste kamp mod dem:  Büdelsdorf (H) 3-1
Köllner er tilbage i midterforsvaret og Vandreike overtager Tzakis’ plads.
Resultat: 1-4
Målscorer: Koretz 18’, OG 43’, Koretz 49’, Rizvanovic 70’
Boldbesiddelse: 42/58
Total Skud på Mål / Store Chancer / Halve Chancer: 2/0/1 – 10/2/4
Post-match: Ikke det helt store at sige til den her kamp. Markant overtag i alle spillets facetter, dog ikke for en gangs skyld i skader.
Placering: 2nd

28.marts 2012
Nu bliver det spændende! Heiko overvejer at sælge klubben! Rygterne går på at en lokal forretningsmand er interesseret i at overtage tøjlerne fra Heiko. Jeg håber på endnu en Heiko! Nu har man hørt historier om at nye formænd skifter træneren ud, men det sker vel ikke på det her amatør-niveau? Så meget kan de vel ikke gå op i, med mindre at vi skal se et klassisk eksempel på nepotisme
Bonus info er helt klart at værdien er klubben er steget fra £3,000 til £24,000 på lidt over et halvt år!

31.marts 2012
Schackendorf - Weiche
Pre-match:
GK: Krüger, DR: Senkaya, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Köllner, DMC: Strakalj; MCs: Kuru, Vandreike; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: 2.63 – 3.00 – 2.50.
Sidste kamp mod dem:  Weiche (U) 3-2
Så er det tid til topopgør og revanche. Det skal dog siges at Weiche som stadigvæk er nr. 3 er hele 8 point bagud.
Resultat: 4-0
Målscorer: 1-0 Rizvanovic 43’, 2-0 Rizvanovic 54’, 3-0 Nnanna 70’, 4-0 Koretz 73’
Boldbesiddelse: 53/47
Total Skud på Mål / Store Chancer / Halve Chancer: 11/5/4 – 5/1/1
Other Events:Prymula
Post-match:  Nu bør 2. pladsen være sikker efter at vi smadrede de nærmeste konkurrenter. Dejligt. FC Sylt bliver dog ved med at vinde, så stadigvæk 5 point op med 6 kampe endnu og vi har som sagt en tur til FC Sylt til gode og FC Sylt skal faktisk til Weiche, så hvis resultaterne går vores vej, så kan vi være heldig at snuppe 1. pladsen.
Placering: 2nd
Tilskuere: 191

Måneden der gak
4 kampe, 4 sejre. Vi forsøger vores bedste at lægge lidt pres på FC Sylt. Dog bliver der snakket meget i lokalområdet om Heikos beslutning om at sælge klubben. Det bliver spændende at følge.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #28: 19 Mar 2012, 22:41 »

Og I skal være mere end velkomne til anmode om screenshots, stille spørgsmål til hvad fanden jeg har gang i eller blot kommentere for kommentarens skyld. Smiley
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #29: 19 Mar 2012, 22:58 »

Og I skal være mere end velkomne til anmode om screenshots, stille spørgsmål til hvad fanden jeg har gang i eller blot kommentere for kommentarens skyld. Smiley

I wanna request an update, mate! Opstemt

Det her er simpelthen for spændende til at du kan trække den ud. Smiley

Håber sgu Weiche hjælper dig lidt og slår FC STYLT så du kan få den 1.plads og den oprykning dig og klubben fortjener!

KIU, Saviola og lad mig ikke vente for længe på den næste update  Thumbs Up
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010