home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 04:13:39 GlitchGleam Omklædning... Helldivers 2 Dust Devi...
29 Aug 2025, 20:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
29 Aug 2025, 20:13 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23607
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  [RIP] Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: [RIP] Den Tyske Rejse - SV Schackendorf  (Læst 21079 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
« Svar #45: 20 Mar 2012, 00:40 »

27.maj 2012
Nissen smider £26,000 i kassen, så der nu er et plus på £33,000 deri, mens Rizvanovic er blevet udtaget til det bosniske u21 landshold.

2.juni 2012
Eichede – Schackendorf
Pre-match:
GK: Krüger, DR: Senkaya, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Köllner, DMC: Strakalj; MCs: Kuru, Simari; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: 2.25 – 3.20 – 2.75
Sidste kamp mod dem:  H 6-0
Eichede er ikke ueffen på hjemmebane. De slog FC Sylt 3-0 tidligere på foråret. Dog har de med en 6. plads intet at spille for. Hverken bronze-medaljer af pap eller tv-penge da der nok ingen af dem er i ligaen. Det eneste de måske vil spille for er at få revanche fra tennis-nederlaget fra 1. møde mellem de to klubber. Det lidt triste er at grundet Rizvanovics opkaldelse til landsholdet så er han ikke med i dagens opgør.
Resultat: 1-2
Målscorer: 1-1 Simari 26’, 1-2 Arslan 57’
Boldbesiddelse: 41/59
Total Skud på Mål / Store Chancer / Halve Chancer: 4/1/1 – 10/2/4
Post-match:  We fuckin’ did it! We are the champions! Osv osv osv. Igen en fandens nervepirrende kamp hvor vi har fuld kontrol over kampen men lukker ikke kampen. Lidt a la kampen imod Strand 08. FC Sylt sylter deres sejr væk i 93. minut så de spiller kun 1-1 hvilket gør at vi vinder rækken med 2 points forspring. 
Placering: 1st

Da jeg skal i seng nu, må sæsonafrundning og alle de dybe tanker omkring dette sindssyge comeback vente til i morgen! Tak for dem der gad følge med i min 1. sæson. Prøv forestil jer hvis det her er spændingsniveauet for alle de kommende sæsoner.

FCK88
Manager

« Svar #46: 20 Mar 2012, 00:50 »

Hvor er det nice, Saviola!

Tillykke med oprykningen og glæder mig virkelig til at læse næste update Wink

SCHACKENDORF ALLEZ ALLEZ ALLEZ! crazy Thumbs Up

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #47: 20 Mar 2012, 08:44 »

Hvor er det nice, Saviola!

Tillykke med oprykningen og glæder mig virkelig til at læse næste update Wink

SCHACKENDORF ALLEZ ALLEZ ALLEZ! crazy Thumbs Up
Mange tak! Det er sq ret syret at jeg rykker op - var 10 point væk fra det efter et par måneder!

bobbefar
Gæst

« Svar #48: 20 Mar 2012, 09:13 »

rigtig fedt ! jeg følger i hvert fald med her Smiley

FCK88
Manager

« Svar #49: 20 Mar 2012, 09:23 »

Mange tak! Det er sq ret syret at jeg rykker op - var 10 point væk fra det efter et par måneder!

Endnu et bevis på at alting kan ske i fodbold crazy

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #50: 20 Mar 2012, 19:25 »

2.juni 2012
Som I kunne læse i sidste update, så sikrede vi oprykningen i allersidste spillerunde!  Efter et hurtigt tjek kan jeg sige så meget at FC Sylt førte med 10 point med 13 spillerunde tilbage og indtil det tidspunkt havde de kun smidt 7 point i 21 point. Et meget surrealistisk kollaps af FC Sylt men også samtidig med at vi vandt 11 kampe i træk, hvilket selvfølgelig er ny klubrekord. Vi ender
Her kan slutstillingen ses.
Her ses hvordan jeg lå i tabellen i løbet af året og så sammenlignet med FC Sylt
Oversigt over hvordan min spillertrup, spiller for spiller, gjorde det i den forgangne sæson. Imponerende at se at mine 3 foretrukne angribere, Prymula, Koretz og Rizvanovic samlet scorede 78 af de 102 mål. Det er nok heller ikke overraskende at se vores eneste landsholdsspiler, Rizvanovic, med den højeste værdi.

Selvsamme dag gik både fans og bestyrelse helt amok over den chokerende oprykning og fans mente at der ville komme meget interesse for mig som person fra andre klubber.

Jeg udnyttede mit momentum til at spørge Nissen om vi ikke skulle have en samarbejdspartner og han var straks enig, så man kan håbe på positivt svar denne gang.

3.juni 2012
Af min træner, fik jeg en årsrapport som sagde at Weichers, Ruml og Krüger var de spillere som havde præsteret bedst set over sæsonen.

Det var også dagen hvor spillerne gik på en yderst velfortjent ferie – de ville returnere den 25. juni, så fine 3 uger.

Og nu til en ret interessant nyhed. Nissen havde åbenbart planlagt at vi skulle flytte stadion, men byrådet blokerede for dette. Det giver ikke alverden mening, da jeg ville tro at de kun ville blokere for det hvis man udvidte ens eget stadion.
Men her er nyheden, så I kan se meldingen. .

17.juni 2012
 Budgettet for den nye sæsn er nu plads. Lønbudgettet stiger fra £2,000 til £2,900, mens vi ikke har penge til indkøb. Vi bruger på nuværende tidspunkt kun £1,342 til lønninger, men jeg har en mistanke om at nogle af spillerne har en oprykningsklausul i deres løn, som vil gøre at deres løn stiger snart. Jeg har pt ikke et overblik over hvor mange det drejer sig om, men det kan maksimalt forøge lønsummen med 25% så uanset så er der mange penge til nye spillere.

19.juni 2012
Klubbens ry er steget markant, så nu er vi nr. 267 på listen over de mest populære klubber i Tyskland. Jeg har desværre ikke vores tidligere placering, men sikkert omkring de 350-500.

Vores fans valgte også at kåre vores topscorer Oliver Koretz som årets spiller. Det virker som et oplagt valg.
Årets hold blev: Krüger, Heidenrich, Köllner, Wiechers, Senkaya, Vandreike, Tzakis, Kuru, Rizvanovic, Koretz, Prymula.  Total score er 20,998. Ved ikke just hvad det betyder, men højt tal intet mindre.

Vi valgte også grundet det forøget lønbudget at forlænge med Taygun Kuru, så han nu får £220 om ugen, hvilket gør ham til suverænt den bedst betalte spiller i klubben. Rizvanovic er nr. 2 i den henseende og han får £130.

21.juni 2012
Nissen kunne desværre heller ikke finde en samarbejdsklub til os.

30.juni 2012
Nissen tilbyder mig en ny 1-årig kontrakt, hvor jeg får en markant højere løn. Går fra £325 til £875. Det siger man selvfølgelig ja til.

Derudover siger vi farvel til Ingo Vandreike da hans kontrakt udløber.
« Seneste Redigering: 20 Mar 2012, 19:46 af Saviola » Logged

phing
Ynglingespiller

« Svar #51: 20 Mar 2012, 19:41 »

Slutstilling-linket er 404...

Feeed blog - især gennemgangen af, hvordan du gjorde, da du skulle have spillerne til klubben (rent økonomisk) gav en god indsigt i din tankegang  Thumbs Up

Liverpool FC - FC Roskilde

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #52: 20 Mar 2012, 19:46 »

Slutstilling-linket er 404...

Feeed blog - især gennemgangen af, hvordan du gjorde, da du skulle have spillerne til klubben (rent økonomisk) gav en god indsigt i din tankegang  Thumbs Up
Takker for kommentaren! Jeg har fixet linket nu!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #53: 20 Mar 2012, 19:47 »

Jeg er kommet lidt i probs - jeg er nu nået til midten af juli og kampprogrammet er ikke blevet fastlagt endnu. Det bør det være på det her tidspunkt vil jeg mene.

EDIT - gemmer spillet under et nyt navn og går på ferie i en måned for at se om der kommer et kampprogram eller om jeg er fucked.... TBC
« Seneste Redigering: 20 Mar 2012, 19:53 af Saviola » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #54: 20 Mar 2012, 20:06 »

FML - nu nået til 16. september og intet kampprogram og vi startede sidste sæson med at spille 6. august. Jeg har skrevet inde i den relevante tråd på SI's forum, så pt er det Game Over med mindre at de har et fint løsningsforslag til mig. Jeg tvivler.

Svært at beskrive hvor frusterende det er....

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #55: 20 Mar 2012, 20:10 »

FML - nu nået til 16. september og intet kampprogram og vi startede sidste sæson med at spille 6. august. Jeg har skrevet inde i den relevante tråd på SI's forum, så pt er det Game Over med mindre at de har et fint løsningsforslag til mig. Jeg tvivler.

Svært at beskrive hvor frusterende det er....
Er du røget udad den dårligste liga du har tilføjet i det land du spiller i?

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

phing
Ynglingespiller

« Svar #56: 20 Mar 2012, 20:10 »

Øv, havde ellers set frem til lang tids læsning  Skuffet

Liverpool FC - FC Roskilde

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #57: 20 Mar 2012, 20:11 »

Jeg er rykket op fra den dårligste liga til den 4. bedste række. Der er ydermere heller intet kampprogram i de andre ligaer, som fx 1. Bundesliga.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #58: 20 Mar 2012, 20:23 »

Nitte. Det er faren ved at spille med sådanne uautoriserede databaser... Skuffet

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #59: 20 Mar 2012, 20:26 »

Ja, det må man sige. Endda første gang jeg gør det. Sidder og overvejer hvad der nu skal ske - måske noget engelsk level 10. Men måske også for farligt...

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010