Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 12:23:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23572
0 Brugere, 669 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mikleonfaAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Lower League Management
[RIP] Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
...
5
Forfatter
Emne: [RIP] Den Tyske Rejse - SV Schackendorf (Læst 20225 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
[RIP] Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
«
:
17 Mar 2012, 18:22 »
Som I måske har opdaget, så har min PC det med at holde nogle dage fri og det besværliggører min videre gang med mit Lutz Pfannensteil Challenge spil, da min bærbar ikke kan trække de mange ligaer. Derfor har jeg besluttet at have et lille spil kørende ved siden af.
I stil med mit gamle Fisher spil fra et par år tilbage, vil jeg bryde de normale LLM-normer og lave en lille blog over dette nye LLM-spil. Som altid, vil layouttet være yderst simpelt og det skriftlige piv elendigt og uden de helt store dikkedarer. Og ja, jeg er en god sælger.
Som noget nyt, vil jeg skrive i takt med at tingene dukker frem i spillet, så istedet for måneds/kvartals/årlige opdateringer hvor man summerer fremgangen, vil jeg skrive mine tanker løbende, så det ligner mere en slags traditionel blog som man ser det i andre forme end lige FM-blogs.
Spillet vil foregå i det tyske og jeg har fundet en DB-tilføjelse som gør 4. og 5. liganiveau spilbar, så udfordringen bliver lidt sværere end som så. Jeg vil også følge LLM reglerne, som betyder at realismen er i højsædet, så player/staff search funktionen er forbudt land osv.
Spillet starter 13. juni 2011 hvor jeg er blevet ansat i
SV Schackendorf
som hører til i Schleswig-Holstien Liga.
Lidt kort om klubben
:
Den semi-professionelle klub er grundlagt i 1969, har et obskurt ry og en værdi af £3,000.
Ingen spillere og ingen personale i klubben. Det vil derfor sikkert ende med at jeg skal tilbyde de grå spillere kontrakt så jeg har spillere nok til sæsondebuten.
49 sæsonkortindehavere som derfor har deres eget sæde(?) på Schackendort Stadium. Umiddelbart kan jeg ikke se hvor mange personer der er plads til på stadionet, så det bliver lidt spændende at se hvordan hele stadionsituationen udvikler sig, da man må formå at spillet har generet stadionet, da det næppe ville hedde ”Stadium” i virkeligheden.
Der er Basic Training Facilities, Minimal Youth Facilities, Minimal Junior Coaching og Limited Youth Recruitment og No corporate facilities.
Og nu til det sjove, af uransalige årsager, så er klubben kørt i sænk rent financielt. Et dundrende underskud på £342,333. Der er et lønbudget på £2,000, så der er lidt plads til at få spillere ind på kontrakt, men umiddelbart skal der satses på at hente amatører ind, men ok det afhænger helt af hvad en eventuel talentspejder finder på.
Udover det, er der ikke så meget at sige, lige bortset fra at jeg har fået en 2-årig kontrakt hvor jeg får £325 om ugen og min chef hedder HEIKO Essig, så det skal nok blive en sjov rejse.
«
Seneste Redigering: 20 Mar 2012, 23:20 af Saviola
»
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
Sv: Den Tyske Rejse - SV Schackendorf
«
Svar #1:
17 Mar 2012, 20:11 »
13. juni 2011
Den første gerning er mødet med Heiko Essig hvor han præsenterer hans forventinger til sæsonen. Selvom at medierne mener at jeg slutter som nr. 18 ud af 18 hold, så er Heiko lidt mere optimistisk og forventer at vi som minimum undgår nedrykning.
Det hører med til historien at ligaen virker til at være ret svær at komme ud af, da der kun er et hold der rykker op. Mere relevant for min situation er det måske at nævne at hele 4 hold rykker ud, så jeg skal opnå som minimum en 14. plads. Game on!
På dagen, bliver de forskellige taktikker opsat (så de spillere, som jeg ikke har, kan lære dem at kende). Planen er at vi skal spille en 4-3-3, dog kommer det selvfølgelig an på spillermaterialet.
Ydermere bliver der kontaktet et rekrutteringsbureau for at få jobannoncer i den lokale avis efter en assistent træner, normal træner, physio og talentspejder.
For at have lidt at lave, så har Heiko sørget for at nogle børn fra den lokale skole kan få træning af mig, så pt har jeg 18 ”grå” spillere på 16/17 år.
14. juni 2011
Dagen starter med en journalist fra Eurosport kigger forbi og stiller mig nogle spørgsmål omkring klubben og hvad jeg har tænkt mig i den nærmeste fremtid. Ingen grund til at lyve så jeg nævner for ham at jeg er nødt til at hente personale og nye spillere ind.
21. juni 2011
Skybet har åbnet op for spil på hvem der vinder Schleswig-Holstein Ligaen i år. Feucht er favorit og man får sølle odds 2.00 på at de vinder. Favoritfeltet består af: Kiel 2 (4.00), Preetz (15.00), Eichede (17.00), Strand 08(21.00) og FC Sylt (21.00). De giver Schackendorf odds 26.00 hvilket ifølge Skybet rækker til en midterplacering. Lidt interessant når medierne, aka Eurosport, mener at jeg slutter sidst.
25. juni 2011
Vi har nu modtaget 5 ansøgninger til physio-rollen og vi tilbyder Dennis Braun (10 i physiotherapy) en kontrakt som han er tilfreds med. Ydermere også 5 ansøgninger til assistent-rollen hvor vi tilbyder Maurice Werner en kontrakt. Nu er blot at vente på deres svar og så håbe på at vi får ansøgninger til scout og coach-rollerne.
26. juni 2011
Nu kom der 5 ansøgninger til scout-rollerne og Heiko har bekendtgjort at han mener at vi skal have 2 scouts, så der bliver tilbudt 3-årige kontrakter til Sebastiam Schramm og Patrick Weissert. Senere på dagen, accepterede Dennis Braun også kontraktudspillet, så vores physio er på plads.
27. juni 2011
Assistent træner rollen er også udfyldt nu.
28. juni 2011
Begge scouts accepterede også vores udspil og jeg blev meget lykkelig over at de begge havde gjort deres hjemmearbejde og fremlagde begge en flok rapporter over mulige spillere. Desværre havde de lidt deres prioriteringer forkert, da de først og fremmest alle anbefalede de samme spillere og der var 15 målmænd ud af de 29 spillere. Men budt på nogle spillere er der ihvertfald.
Jeg vil også lige forklare hvordan jeg vil sørge for at vi holder os inde for lønbudgettets grænser. Der er £2,000 der skal deles ud på de optimale 23 spillere (to spillere per position, dog 3 målmænd) Det betyder at spillerne skal i snit have £85 i løn.
29. juni 2011
Nu kom der så endelig ansøgningerne til coach-rollen og også her vil Heiko have 2 ind, så jeg tilbød de 2 bedste en kontrakt.
1. juli 2011
Den første spiller er nu på plads. Vi har hentet en højre back: tyskeren
Ilter Senkaya
til £45 så vi er +40 mht lønnen.
Det blev også dagen hvor vi endelig kunne præsentere de medarbejdere som skal hjælpe klubben mod dens målsætning. De sidste to coaches blev ansat.
2. juli 2011
En målmand,
Christian Krüger
, blev ansat til £50. Derfor +75 mht lønnen. Der kom også en defensiv midt ind i klubben,
Ingo Vandreike
til £70 om ugen (+90 nu).
3. juli 2011
Nu to målmænd på plads.
Felix Ruml
til £65 (+110).
6. juli 2011
Jeg havde et møde med Heiko hvor jeg spurgte om det ikke var en ide at få en parent klub. Det synes den fine Heiko desværre ikke, så min anmodning blev afvist. Dog fik vi målmand nr. 3 ind:
Patrick Rosenau
til £85 om ugen. Umiddelbart er jeg imponeret over hvor gode de er og tror der bliver usædvanlig hård kamp om positionen i buret.
En usædvanlig travl dag blev det til efter at jeg fik en invitation til en kamp mellem to hold fyldt med spillere som leder efter en kontrakt. Det accepterede jeg selvfølgelig og dertilkommer at jeg havde et møde med min assistent om at han skal tage kontrol af venskabskampe og ham journalisten fra Eurosport. Første venskabskamp var om aftenen samme dag, hvor vi vandt 3-2 over Grossbardorf (et hold fra en lavere rangeret liga end os). Målene blev scoret af skolebørnene.
9. juli 2011
Jeg var til stede i kampen som var blevet døbt Trial Day og jeg fik en fin oplevelse ud af det, hvor begge mine talentspejdere også var til stede for at bedømme hvad der skete på banen. Efter kampen var slut, havde vi møder med 5 af spillerne og tilbød dem alle kontrakt. Min assistent stod imens andetsteds i Tyskland for at styre tropperne da vi mødte VfV-Borussia 06 Hildesheim hvor vi desværre tabte 2-1.
13. juli 2011
Endelig fik vi hentet en angriber ind:
Mohsen Shojaeil
. Dog umiddelbart kun tiltænkt en reserveplads i starten, men han får heldigvis kun £25 om ugen (+170)
Første måned er nu gået og egentligt gået overraskende godt – har fået fine målmænd ind og efter Trial Day har jeg lagt nogen spændende bud ud hvor jeg selvfølgelig håber at det kan resultere i et par nye spillere.
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #2:
17 Mar 2012, 20:55 »
Hvor er det et Nice koncept!!!!!! Det er superfedt og dU har en follower!
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #3:
17 Mar 2012, 21:54 »
Tak for kommentaren, Thomas! :-)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #4:
17 Mar 2012, 22:00 »
14. juli 2011
Endnu en venskabskamp blev spillet og denne gang vandt vi 2-1 over KSV Brauntal som spiller i en række som er på samme niveau som os, så det er ganske fint.
Ydermere kom vores 7. og 8. spiller i hus. Den første midterforsvarer:
Stefan Wiechers
. Jeg forventer mig rigtig meget af Wiechers da han ser rigtig god ud og så får han kun £85 i løn! Vi fik også hentet en højre back:
Tom Kruse
. Kruse får kun £65 i løn, som gør at vi er £190 under lønbudgettet.
16. juli 2011
Vi tabte 1-0 til Neustrelitz i endnu en venskabskamp.
17. juli 2011
9. spiller i hus, vores første centrale midtbanespiller og første udlænding:
Gianluca Simari
. Aftalen kom i hus med Simari efter at vi var til Trial Day. Simari får £80 om ugen (+195).
20. juli 2011
Eurosport lavede en artikel om vores hold og vores chancer i sæsonen. De fremhæver Wiechers som profil og at Felix Roml skal lave mirakler hvis vi skal blive op. De nævner også vores finansielle problemer med god grund. Vi vandt også i dag 3-0 over Buchbach hvor skolebørnene igen stod for alle 3 mål – mon man skulle overveje at hente nogle af dem.
21. juli 2011
Vores anden centrale midtbanespiller og anden udlædning er nu i klubben til sølle £35 om ugen (+245):
Stratos Tzakis
. Han kan umiddelbart også spille angriber, men mener ikke at han besidder den nødvendige hurtighed.
Jeg havde endnu et møde med Heiko hvor han denne gang gav mig lov til at bestemme hvilke bonusser der skal udbetales til truppen ved success i liga og cup. Jeg valgte at give dem de højst mulige beløb, så det blev til hhv. £2,100 og £11,250. Jeg tvivler dog på at vi skal bekymre os om hvad effekten af disse beløb vil være på vores økonomi, da vi næppe vil have en god sæson.
23. juli 2011
Christian Nöller
accepterede vores kontraktudspil som gør at han vil få £70 om ugen (+260). Umiddelbart vil jeg mene at mit midterforsvar med Nöller og Wiechers er ret godt! Men når det er sagt, så ved jeg ikke niveauet i ligaen endnu. Samme dag vinder vi også 2-1 på hjemmebane over Hankofen i en venskabskamp, hvor en af mine ”rigtige” spillere for første gang scorer – Tzakis scorer 1 mål!!
Det var samtidig også vores sidste venskabskamp inden det går løs i ligaen. Det blev til 6 kampe med 4 sejre og 2 nederlag til følge.
24. juli 2011
Heiko er sq en guttermand!!! Han smider £140,000 i klubben, så vi kun har et underskud på £201,395 nu!
26. juli 2011
I og med 1. kamp i ligaen nærmer sig med hastige skridt (den spilles 6. august), så var det tid til at beslutte hvem vores anfører skulle være og det blev Stefan Wiechers da han først og fremmest er vores bedste spiller men han har også 13 i influence, så han virker som den oplagte kandidat. Viceanfører blev Christian Krüger.
1. august 2011
Det er altid med lidt spænding at man afventer den månedlige rapport fra trænerstaben omkring udviklingen af vores spillere, men jeg fik leveret en blank rapport da de absolut intet havde at berette.... Hvad er det, man siger? Al begyndelse er svær...
5. august 2011
Dagen før vores første ligakamp fik vi endnu en spiller i form af endnu en midterforsvarer:
Anton Köllner
og han får £60 om ugen (+285). Köllner ser også rigtig god ud, så der bliver hård kamp mellem de 3 midterforsvarer.
Vi fik også oddsene at vide før ligakampen og bookmakeren gør os til favorit mod Henstedt-Ulzburg. Det virker meget mærkværdigt i og med at vi ingen venstreback har og vi kun har en 15-årig angriber.
6. august 2011
Forklaringen på oddset kom dagen efter, da jeg kiggede lidt nærmere på Henstedt-Ulzburg. De har kun 2 ”rigtige” spillere i deres trup sammenlignet med mine 12 spillere (hvoraf 3 af dem er målmænd), så alt andet lige bør vi få point ud af kampen.
Schackendorf – Henstadt-Ulzburg
Pre-match:
GK: Ruml, DR: Kruse, DL: Senkaya, DCs: Wiechers & Nöller, DMC: Vandreike; MCs: Köllner & Simari; SCs: Tzakis, Shojaei, Köhler (grå spiller).
Postmatch
: Det blev en ganske kedelig kamp med kun 7 chancer i alt, hvor vi dog havde et stort overtal da vi stod bag de 6 af dem. Det lignede mest af alt at den skulle ende 0-0 men den eneste ”grå” spiller i vores startopstilling skulle score 1-0 i 92. minut, så vi lagde ud med en smuk smuk sejr!
Resultat
1-0
Målscorer
: Köhler 92’
Boldbesiddelse
: 49/51
Total Skud på Mål / Store Chancer / Halve Chancer:
6/3/3-1/0/0
Tilskuere
: 154 (Vi solgte 149 sæsonkort)
Placering
:
6th
7. august 2011
Vores 2. angriber er nu i hus, men mest af alt en for fremtiden:
Samuel Nnanna
. Først og fremmest får han kun £25 (+345) om ugen, men så har han også et gudeskøn navn!
Og nu til en nyhed som undrer mig en smule. I husker måske at jeg i introduktionen nævnte at vi havde solgt 150 sæsonkort, men det var måske sidste års tal for nu fik jeg at vide af Heiko at vi kun har solgt 50! Så giver tilskuerantallet fra gårdagens kamp noget mere mening!
Jeg er nu også meget tæt på at oprette en fanklub for vores kæreste formand: Heiko, da han har smidt yderligere £35,000 i klubkassen, så vi kun er £171,631 i det røde.
8. august 2011
Endnu en begivenhedsrig dag, da vi formåede at tilknytte yderligere 2 angribere til klubben: Den 1. er
Ziya Arslan
. Han får også kun £25 om ugen (+405). Så nu har vi 3 angribere i klubben, eneste problem er at de alle er 15 år. Den sidste angriber er en tysker med et lidt mere tysk-klingende navn:
Oliver Koretz
og på mærkværdig vis får han kun £7 om ugen (+483).
9. august 2011
Feucht - Schackendorf
Pre-match:
GK: Ruml, DR: Kruse, DL: Senkaya, DCs: Wiechers & Nöller, DMC: Vandreike; MCs: Tzakis & Simari; SCs: Shojaei, Koretz, Arslan.
Odds: 1.17 – 6.00 – 11.00.
Grundet de nye signings, så er målscoreren fra tidligere kamp forsvundet fra klubben, men der er derfor debut til Koretz og Arslan, mens Tzakis er røget ned på midtbanen. Dog som oddsene indikerer, så vil vi nok få ørene i maskinen.
Resultat:
0-3
Målscorer
: Ayslan 24’, Koretz 31’, Koretz 45+2’
Boldbesiddelse
: 53/47
7/1/2-3/3/0
Post-match
: En yderst fin præstation hvor vi var fandens effektive og alle målene endda blev scoret af debutanter og Ziya Arslan blev yngste spiller og målscorer nogensinde i klubben med hans 15 år og 50 dage. Mon ikke den rekord kommer til at stå i mange år?
Placering
:
1st
Monthly Comment
: Ja, denne måned blev endnu bedre end den første, da vi har vundet de første to kampe, den ene endda på udebane over favoritten til at vinde ligaen! Vi har nu også 15 spillere tilknyttet, så forhåbentligt er vores trup komplet om en måned.
Alfster
Blogmester
«
Svar #5:
17 Mar 2012, 22:20 »
Super lækkert klub valg..
Interessant opsætning du har.. Jeg følger hele vejen mod bundesligaen.. :-)
Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #6:
17 Mar 2012, 22:21 »
Mange tak! Hvis du har bud på små forbedringer til opsætningen, så må du endelig sige til - jeg er ikke så fandens kreativ når det kommer til sådan noget. :-)
Wulff
Ynglingespiller
«
Svar #7:
17 Mar 2012, 22:45 »
Fedt projekt du har kastet dig ud i.
Følger!
Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #8:
17 Mar 2012, 23:51 »
18. august 2011
Vi har indtil videre haft den gode Senkaya på venstre back af mangel på bedre – hans naturlige position er højre back. Nu har vi endelig fået en naturlig venstre back, dog er hans eneste problem at han er højre benet, men det må gå på dette niveau. Hans navn er
Tobias Wedemeyer
og så får han endda kun £60 om ugen (+508). Ved første glimt ser han også ud til at være rigtig god, men desværre begrænsede evner i Marking og Positioning, men med hans 20 år kan han blive bedre med tiden. Det er blandt andet derfor jeg har udstyret ham med en 3-årig kontrakt.
20. august 2011
Planen var oprindelig at have 2 spillere til hver position, derfor blev
Florian Heidenreich
også hentet ind. Udover at kunne spille venstre back, kunne han også aflaste min gamle defensiv midtbane som med en skade hurtigt kan være færdig i klubben. Heidenrich får £70 om ugen (+518). Det gør at vi blot mangler en midterforsvar, en defensiv midtbane, 2 centrale midtbanespillere og 2 angribere før at vi er færdige med transfers i denne omgang.
Schackendorf – Husumer SV
Pre-match:
GK: Ruml, DR: Senkaya, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Nöller, DMC: Vandreike; MCs: Tzakis & Simari; SCs: Shojaei, Koretz, Arslan.
Odds: 2.50 – 3.00 – 2.63.
Resultat:
5-0
Målscorer
: Shojaei 2’, Koretz 38’, Shojaei 45+1’, Arslan 65’, Koretz 83’
Boldbesiddelse
: 47/53
15/5/7-6/0/1
Other Events:
Post-match
: De første to kampe var ret nærig når det kom til muligheder i kampen. Nu fik jeg endelig gang i den første trio og min defensiv gør det stadigvæk rigtig godt og har endnu ikke lukket mål ind. Fik endda et rødt kort i 77. minut men det stoppede ikke målscoringen.
Placering
:
1st
Tilskuere
: 170
22. august 2011
Set i forhold til børnebanden oppe foran, så kunne den nye signing næsten være deres far, da
Krystian Prymula
er 10-14 år ældre end de andre.
28. august 2011
Flensburg 08 - Schackendorf
Pre-match:
GK: Ruml, DR: Wedemeyer, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Nöller, DMC: Vandreike; MCs: Tzakis & Simari; SCs: Prymula, Koretz, Arslan.
Odds: 1.80 – 3.00 – 4.00.
Grundet Senkays røde kort, så er Wedemeyer at finde i startopstillingen. Derudover får Prymula debut og tvinger Shojaei ud på bænken. Flensburg er favorit selvom de har fået en forfærdelig start på sæsonen og er nr. 17.
Resultat:
0-4
Målscorer
: Prymula 8’, Koretz 15’, Tzakis pen 37’, Prymula 65’
Boldbesiddelse
: 47/53
4/0/0-10/6/1
Post-match
: Jeg er svært overrasket over hvor godt det allerede går, især set i lyset af at spillerne ikke engang er sammenspillet endnu. Ydermere var det en flot debut af Prymula.
Placering
:
1st
31. august 2011
Mine scouts har anbefalet mig lige præcis det jeg manglede: en defensive midtbane og central midtbane, men desværre vælger de begge to andre muligheder, så jeg ender med en trup på 18 spillere til efteråret. Problemet er primært at 3 af de 5 spillerede jeg mangler for at have en fuld spilletrup er på midtbanen, så forhåbentligt kommer der ingen skader!
1.september 2011
Mine trænere roste min 36-årige defensive midtbane som den eneste der forbedrede sig i løbet af sidste måned. Sjovt.
Heiko gav mig også en update og han var tilfreds (?!) med min indsats indtil videre – nu faldt min begejstering for ham en smule! Den finansielle situation blev forbedret med £26,000 – men dette er dog ikke positivt da Heiko som bekendt investerede £33,000 i klubben i selvsamme måned, så det ligner et underskud på £7,000.
3.september 2011
Jeg tror jeg har fundet grunden til at det går så godt. Ingen af de klubber jeg har mødt har haft mange spillere. Flensburg har 3 spillere, Husumer har 0, Fecht 1, Henstadt 1.
Schackendorf – SV Todesfelde
Pre-match:
GK: Ruml, DR: Senkaya, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Nöller, DMC: Vandreike; MCs: Tzakis & Simari; SCs: Prymula, Koretz, Arslan.
Odds: 2.63 – 3.00 – 2.50.
Ja, Todesfelde har hele 4 spillere, så bør potentielt være den største udfordring indtil videre. Senkaya er ydermere tilbage i startopstillingen efter endt karantæne.
Resultat:
2-2
Målscorer
: Simari 39’, Prymula 45’
Boldbesiddelse
: 66/34
12/1/5-2/2/0
Other Events:
Post-match
: Som forudset blev det en svær kamp, dog dominerede jeg boldbesiddelsen ret markant og de var kliniske da de scorede på begge deres chancer. Jeg kan også være glad for en markant fremgang på tilskuer-fronten, fra 150 i 1. kamp over 170 i 2. kamp og nu 200 i 3. kamp. Det er spændende at se hvor stort mit stadion egentligt er, da spillet ikke vil røbe det på nuværende tidspunkt.
Placering
:
2nd
Tilskuere
:200
6.september 2011
Jeg er selvfølgelig stadigvæk på udkig efter nye spillere, men mine talentspejdere er gået helt i stå. Jeg er heller ikke klar over om jeg kan hente gratis spillere nu, da transfervinduet er lukket.
10.september 2011
Kiel II- Schackendorf
Pre-match:
GK: Ruml, DR: Senkaya, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Nöller, DMC: Vandreike; MCs: Tzakis & Simari; SCs: Prymula, Koretz, Arslan.
Odds: Bookmakeren tager ikke imod spil på denne kamp.
Det bliver samme startopstilling som imod Tudesfelde. Kiel II har 8 spillere hvoraf 4 af dem er skadet, så ved ikke helt hvad jeg skal forvente. De gør det ganske godt i ligaen med en 4. plads indtil videre.
Resultat:
1-1
Målscorer
: OG 4’
Boldbesiddelse
: 46/54
2/1/1-2/0/1
Other Events:
Skader: Koretz 13’, Heidenrich 25’ og Prymula 57’
Post-match
: Udover at kampen var meget kedelig, så blev det en yderst negative forestilling for os med 3 skader. Nu er det bare at håbe at det ikke er slemme skader.
Placering
:
2nd
11.september 2011
Heldigvis var ingen af de 3 skader særlige slemme og det er kun Heidenrich der er ude i en periode, dog kun 6-8 dage.
Og vi er nu ubesejret i ligaen i 6 kampe, hvilket er ny klubrekord!
Monthly Comment: Vi formåede at bevare vores status som ubesejret, så kan ikke være utilfreds med noget som helst selvom at den seneste trend med to uafgjort kan være lidt bekymrende.
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #9:
18 Mar 2012, 00:54 »
15. september 2011
Det var vist noget af et selvmål at udtrykke min glæde over at de 3 skader jeg fik i sidste kamp ikke var værre end tilfældet var, for nu er Wedemeyer ude i 3-4 måneder.
17. september 2011
Schackendorf - Breitenfelde
Pre-match:
GK: Ruml, DR: Köllner, DL: Senkaya, DCs: Wiechers & Nöller, DMC: Vandreike; MCs: Tzakis & Simari; SCs: Prymula, Koretz, Arslan.
Odds: 2.25 – 3.20 – 2.75.
Dette er rent faktisk et topopgør da Breitenfelde er nr. 3 i ligaen, så vigtigt med et godt resultat. De har 9 spillere i deres trup. Eneste ændring i vores trup er at Heidenreich ikke helt er kommet ovenpå endnu, så vi er nødt til at rokere lidt rundt så Senkaya er på venstre back og Köllner på højre. Som nævnt før, så er Wedemeyer langtidsskadet
Resultat:
2-0
Målscorer
: Koretz 9’, Koretz 21’
Boldbesiddelse
: 57/43
7/0/5-2/1/0
Post-match
: Jeg havde mine bange anelser før kampen, men alt det blev bevist unødvendigt, da jeg vandt en stensikker sejr på 2-0.
Placering
:
2nd
Tilskuere
: 173
Desværre skulle det vise sig at Anton Köllner blev skadet i løbet af kampen og skal nu se frem til en pause på 3-4 uger.
18. september 2011
Heiko smider yderligere £55,000 i klubkassen, så nu er der kun et minus på £126,896.
21. september 2011
Antallet af skader er ved at nå et yderst kritisk niveau efter at Gianluca Simari blev skadet til træning og er ude i 6-7 uger. Det er 3 skader nu. Normalt ikke noget problem, men med kun 18 spillere i alt, så nærmer det sig et freak show.
24. september 2011
Lübeck II - Schackendorf
Pre-match:
GK: Ruml, DR: Kruse, DL: Senkaya, DCs: Wiechers & Nöller, DMC: Heidenrich; MCs: Tzakis & Vandreike; SCs: Prymula, Koretz, Arslan.
Odds: Bookmakeren tilbyder ikke odds på kampen.
Grundet skaderne, er vi nødt til at blande kortene ganske godt. Kun 5 med på bænken, hvoraf 2 af dem er målmænd og en anden er ”grå”. Vi skal for alt undgå skader.
Resultat:
1-5
Målscorer
: Koretz 43’, Koretz 50’, Arslan 72’, Koretz 84’, Arslan 91’
Boldbesiddelse
: 49/51
6/0/2-17/6/6
Other Events:
Skade: Tzakis
Post-match
: Jeg havde ikke de store forvetninger til kampen grundet den seneste udvikling med skaderne, men min topscorer og hans partner ville det anderledes og er også imponeret over den mængde af store chancer vi kom frem til. En stor streg i regningen er at vores eneste resterende centrale midtbanespiller blev skadet. Hvis han er skadet i lang tid, så ved jeg ikke rigtig hvordan midtbanen skal se ud i de kommende kampe.
Placering
:
2nd
25. september 2011
Heldigvis slap Tzakis med skrækken, så han er klar igen med det samme.
1. oktober 2011
Den første i måneden medfører altid en rapport fra trænerne og som sket før, har de intet at berette om i denne måned. Heiko er stadigvæk kun tilfreds med min indsats – det sure løg.
Schackendorf - Büdelsdorf
Pre-match:
GK: Ruml, DR: Kruse, DL: Senkaya, DCs: Wiechers & Nöller, DMC: Heidenrich; MCs: Tzakis & Vandreike; SCs: Prymula, Koretz, Arslan.
Samme amputeret hold som sidste gang og positivt er det at grækeren er at finde i startopstillingen efter han pådrog sig en skade i sidste kamp.
Odds: 1.67 – 3.25 – 4.50.
Resultat:
3-1
Målscorer
: Koretz 24’, Prymula 55’, Prymula 81’
Boldbesiddelse
: 59/41
13/3/7-1/0/0
Other Events:
Skade: Ziya Arslan
Post-match
: En suveræn sejr hvor jeg fik endnu en skade.
Placering
:
2nd
Tilskuere
: 171
Skaden til Ziya Arslan var beklageligvis ret seriøs, da han er ude i 2-3 måneder, så det bliver nemmere og nemmere at beslutte hvem der skal være på banen med kun 11 markspillere skadesfri.
Hurtig opdatering på skadesfronten:
Anton Köllner: 1-4 dage
Tobias Wedemeyer: 3 måneder
Gianluca Simari: 4-5 uger
Ziya Arslan: 2-3 måneder
5. oktober 2011
For at fjerne lidt af negativitet, så har jeg haft et kig på hvem der fører de forskellige spillertabeller i ligaen:
Vores Oliver Koretz er topscorer i ligaen med 11 mål efter 8 kampe. Nr. 2 har kun scoret 6 mål. På 3. pladsen kommer Krystian Prymula med 5 mål. Ziya Arslan har lavet 5 assists indtil videre hvilket er nok til en 2. plads i den statistik. Oliver Koretz har et snit på 8.46 som er klart det bedste i ligaen. Krystian Prymula har et snit på 7.68 på 3. pladsen mens Ziya Arslan på 5. pladsen har et snit på 7.60. Til sidst kan Ilter Senkaya praler med at være den spiller med flest tacklinger per kamp med hele 6.36.
6. oktober 2011
Anton Köllner er påbegyndt træningen igen! Jubiii!
9. oktober 2011
Kropp - Schackendorf
Pre-match:
GK: Ruml, DR: Kruse, DL: Senkaya, DCs: Wiechers & Nöller, DMC: Heidenrich; MCs: Tzakis & Vandreike; SCs: Prymula, Koretz, Nnanna.
Ændringerne er at Köllner er med på bænken istedet for Nnanna, som går ind og erstatter Ziya Arslan i startopstillingen. Kropp har kun 2 spillere i deres trup så umiddelbart burde vi vinde.
Odds: 2.25 – 3.20 – 2.75
Resultat:
0-3
Målscorer
: Prymula 44’, Tzakis 56’, Prymula 67’
Boldbesiddelse
: 48/52
3/0/0-6/2/2
Other Events:
Skade: Oliver Koretz
Post-match
: Selvom at bookmakeren havde os som under-dog så havde jeg stadigvæk forventninger om at kunne gøre det godt og det gjorde vi også i den grad. Sikker 3-0 sejr, dog blev skadeshelvedet lidt varmere da vores topscorer udgik med en skade.
Placering
:
2nd
Oliver Koretz er heldigvis kun ude i 6-8 dage, så han vil maksimalt gå glip af en kamp.
Hvis I undrer jer over at jeg stadigvæk er nr. 2, så skal det siges at nr. 1 FC Sylt har vundet samtlige af deres kampe.
Monthly Comment: Vi er tilbage på rette spor med 4 sejre ud af 4 mulige, men alle skaderne gør at jeg stadigvæk er lidt nervøs for fremtiden. Det er også lidt frusterende at nr. 1 bliver ved med at vinde!
«
Seneste Redigering: 18 Mar 2012, 10:18 af Saviola
»
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #10:
18 Mar 2012, 12:02 »
15. oktober 2011
Weiche - Schackendorf
Pre-match:
GK: Ruml, DR: Kruse, DL: Senkaya, DCs: Wiechers & Nöller, DMC: Heidenrich; MCs: Tzakis & Vandreike; SCs: Prymula, Koretz, Nnanna.
Odds: 1.57 – 3.50 – 5.00.
Vi er stadigvæk uden den skadede trio: Wedemeyer, Simari og Arslan til topopgøret mod Weiche, som er nr. 3 i tabellen. Det hører også med til historien at Weiche faktisk har 17 spillere i deres trup.
Resultat:
3-2
Målscorer
: Koretz 10’, Koretz 88’.
Boldbesiddelse
: 51/49
11/1/6-10/3/7
Other Events:
Skade: Samuel Nnanna 15’
Post-match
: Så gik den desværre ikke længere. Schackendorf fik sit første nederlag i 11 forsøg. Man kunne ellers godt mene at vi fortjente en bedre skæbne, da vi var meget godt med i hele kampen. Nu er der 7 point op til nr. 1 og 1 point ned til dagens modstander. Og traditionen tro, så fik jeg endnu en skade.
Placering
:
2nd
Samuel Nnanna er desværre ude i 4-5 uger. Lige hvad jeg havde brug for.
19. oktober 2011
Tom Kruse er blevet skadet i 6-8 dage med madforgiftning. Groovy!!
21. oktober 2011
Indtil videre har min højstlønnet spiller fået £85 i løn ugen. Den er nu blevet slået af
Aldin Rizvanovic
som får £130 (+473), men mener at han kan blive en profil i denne række.
Ydermere fortæller min assistent mig at Senkaya trænger til en ny udfordring og spilleren har kun været i klubben i 3-4 måneder. Tevez’ske tendenser.
22. oktober 2011
Schackendorf - Heikendort
Pre-match:
GK: Ruml, DR: Köllner, DL: Senkaya, DCs: Wiechers & Nöller, DMC: Heidenrich; MCs: Tzakis & Vandreike; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Da Kruse er blevet tilføjet skadeslisten træder Köllner ind på hans plads og Rizvanovic får debut og erstatter den skadede Nnanna. Umiddelbart bør jeg vinde da Heidenrich er et komplet gråt hold!
Resultat:
3-0
Målscorer
: Koretz 31’, Heidenrich 45’, Prymula 69’
Boldbesiddelse
: 63/37
12/4/4-4/0/2
Post-match
: Ingen slinger i valsen iv ores sikre 3-0 sejr og en lykkelig nyhed var at vi heller ingen skader fik. Vores målmaskine duo Koretz og Prymula scorede samlet deres 22. mål (hhv 14 og 8 i 11 kampe).
Placering
:
2nd
Tilskuere
: 186
24. oktober 2011
Rizvanovic nåede ikke at have lønrekorden i særlig lang tid.
Taygun Kuru
er nu manden med rekorden med sine £150 (+408). Fidussen med Kuru er at han kan spille et væld afpladser: D L, DM C, M C
28. oktober 2011
Gianluca Simari er nu tilbage efter en skadespause på 5 uger, dog når han nok ikke at blive klar til kampen i morgen, men grundet mangel på alternativer så kan han få lov til at sidde på bænken.
29. oktober 2011
Preetz - Schackendorf
Pre-match:
GK: Ruml, DR: Kruse, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Nöller, DMC: Vandreike; MCs: Tzakis & Kuru; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Interessant at møde et hold som bærer samme navn som Michael Preetz men efter en hurtig Google-søgning må jeg skuffe jer ved at sige at Michael har ikke spillet i Preetz! Ydermere 4 ændringer i startopstillingen som mest af alt grundet Kurus tilgang og Kruses tilbagevenden fra skaden: Kruse erstatter Köllner på højre back, mens Heidenrich tager over for Senkaya på venstra back da Vandreike kan komme tilbage på sin vanlige DM C plads da vi endelig har fået en central midtbanespiller i form af Kuru!
Resultat:
0-4
Målscorer
: Rizvanovic 3’, Prymula 40’, Prymula 58’, Prymula 66’
Boldbesiddelse
: 52/48
9/0/6 – 12/4/4
Post-match
: Måske lidt misvisende cifre da Preetz havde deres chancer, men Prymula havde en fin dag med et hattrick. Den gode Taygun Kuru faldt også hurtigt til i hans nye klub, da han udgik med skade efter en halv time. Ydermere værd at bemærke at FC Sylt fik deres første pointtab, så der er ”kun” 5 point op nu!
Other events
: Skade: Kuru 32’
Placering
:
2nd
Taygun Kuru’s skade var ikke alvorlig så han er klar til kamp med det samme. Thank god!!
1. november 2011
Træneren forstyrrer mig for at sige at der er intet sket på træningsfronten – jeg tvivler efterhånden på hans evner.
Jeg fik dog en meget stor overraskelse senere den dag, da jeg blev kaldt til møde med Heiko som sagde at han var fuldstændig henrykt over min indsats – og dette er selvsamme mand som blot var tilfreds en måned siden – han er skizo!
5. november 2011
Schackendorf – FC Sylt
Pre-match:
GK: Ruml, DR: Kruse, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Nöller, DMC: Vandreike; MCs: Simari & Kuru; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: 3.20 – 3.20 – 2.0
Simari er nu tilbage i startopstillingen imod det absolutte tophold i ligaen FC Sylt. Jeg må sætte min lid til at mine angribere har en god dag igen!
Resultat:
0-1
Målscorer
:
Boldbesiddelse
4/3/1 – 6/3/0
Post-match
: Ja, jeg nævnte før kampen at mine angribere skulle være i form og det var de overhovedet ikke, da de brændte 3 store chancer i et knebent nederlag. Man skal kende sin besøgstid når man møder de ”bedste” hold og det gjorde vi ikke i dag. Og ja, Simari blev skadet igen.
Other events
: Skade: Simari 73’.
Placering
:
2nd
Tilskuere
: 179
Gianluca Simari er ude i hele 2 måneder. Forfærdeligheden fortsætter.
10. november 2011
Det er svært at tro på det, men jeg har sørme en landsholdsspiller i klubben. Aldin Rizvanovic er blevet kaldt op til det bosniske u21 landshold.
11. november 2011
Samuel Nnanna er tilbage efter en skadepause på 4 uger. Hurtig opdatering på skadesfronten: Wedemeyer er ude i 2-4 uger, Simari 7-9 uger, Arslan 1-3 uger.
16. november 2011
Rizvanovic gjorde en fin figur da Bosnien U21 mødte Rusland U21 i og med han scorede 1 mål i nederlaget på 5-2!
19. november 2011
Strand 08 - Schackendorf
Pre-match:
GK: Ruml, DR: Kruse, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Nöller, DMC: Vandreike; MCs: Tzakis & Kuru; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: 1.67 – 3.25 – 4.50
Eneste ændring i startopstillingen er at Tzakis afløser Simari.
Resultat:
2-2
Målscorer
: Koretz 4’, Koretz 59’
Boldbesiddelse
: 44/56
9/0/3 – 13/3/7
Post-match
: Vi kommer igen frem til et hav af åbne chancer, men får kun konverteret 10 rigtige chancer til 2 mål mens der næsten er åbent hus bag ude. Resultatet medfører at vi falder ned på en 3. plads, dog er der 10 point ned til nr. 4, så vi bør være sikker på at bevare 3. pladsen i et stykke tid.
Other events
:
Christian Nöller 89’
Placering
:
3rd
24. november 2011
Der cirkulerer en historie i pressen om at min reservemålmand Patrick Rosenau kræver noget spilletid. Set i lyset af sidste kamps forfærdelige præstation, så kunne jeg godt være fristet til at give ham chancen.
26. november 2011
Heide - Schackendorf
Pre-match:
GK: Rosenau, DR: Kruse, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Köllner, DMC: Vandreike; MCs: Tzakis & Kuru; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: 2.00 – 3.20 – 3.20
Rosenau får sin debut og Köllner erstatter karantæne-ramte Nöllner. Heide har 2 spillere i deres trup er på en 16. plads, så bør kunne få et ok resultat ud af anstrengelserne.
Resultat:
1-3
Målscorer
: Prymula 43’, Rizvanovic 47’, Rizvanovic 89’
Boldbesiddelse
: 41/59
2/0/1 – 14/5/2
Post-match
: Igen kommer vi frem til mange åbne chancer og 3 af dem bliver konverteret, hvor Rizvanovic beviser hvorfor han er landsholdsspiller! 2. pladsen Weiche taber 5-0 til 1. pladsen hvilket medfører at jeg er tilbage på 2. pladsen med fine 10 point op til 1. pladsen.
Placering
:
2nd
28. november 2011
Nu er det så min 3. målmands tur til at brokke sig over manglende spilletid. Jajajajaja!
Monthly Comment:
Lidt mere svingende resultater i denne periode, med 2 nederlag, 1 uafgjort og 3 sejre. Vi holder dog stadigvæk fast på vores 2. plads, mens vi nok godt kan se langt efter at komme til at true 1. pladsen.
Robberman
Landsholdsspiller
«
Svar #11:
18 Mar 2012, 12:17 »
Spændende!
Følger med
He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez
FCK88
Manager
«
Svar #12:
18 Mar 2012, 15:27 »
Rigtig spændende læsning, Saviola
Jeg er med som fast læser.
KIU!
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Citat af: BenMusalho 23 Maj 2009, 20:06
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.
Say what?!
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #13:
19 Mar 2012, 18:05 »
1. december 2011
Det er nu blevet måneden hvor blandt andet ens økonomi er i meget focus og vil derfor benytte lejligheden til at gå igennem min økonomi.
Den kæreste Heiko har igennem efteråret spyttet penge i kassen flere gange, men da dette ikke er en fast indtægtskilde, så er det interessant at se hvordan økonomien ser ud på måneds basis når man trækker Heikos penge fra.
I november måned havde vi et underskud på £6,663, som betyder at vores omkostninger er dobbelt så høje som vores indtægter (indtægter: £6,506. Omkostninger: £13,169).
Ud af de £13,169 gik de 41% til spillerlønninger, 26% til personelønninger, 8% til spillerbonusser, 4% til stadionvedligeholde
lse, 10% i afdrag på lån (det må være til formanden for har ingen officielle lån) og til sidst ryger 8% til andre omkostninger.
På indtægtsiden kommer hele 74% fra Fund Raising (det må være donationer eller en måske slags salg ved arrangementer/boder osv). Sølle 7% kommer ved billetsalg (£480 løber det op i). 5% kommer fra salg af øl, pølser osv ved kampdage (£313). Vi sælger et par halsterklæder om måneden også: 1% aka £88 fra merchandise.
Til dags dato har vi overskud på finanserne med £208,135. Dog af £281,648 som vi har fået i indtægter kommer de 82% fra Heiko af og de 11% fra fund raising. Det betyder at uden disse indtægter som må siges at være nogen vi ikke kan være sikre på og man kan derfor spekulere i hvordan det vil se ud uden disse indtægter: et dundrende underskud på £41,685.64 som ville være et underskud på de cirka £6,500 om måneden!
Efter den lille gennemgang, så har jeg også udover at have haft møde med Heiko omkring den ovenstående økonomi, også snakket med ham ham om det ikke var en ide med samarbejdsarbejde iform af en klub og efter lidt overtagelse, så går han med til at undersøge sagen. Spændende at se hvad han kommer tilbage med! Som en afsluttede bemærkning sagde Heiko også at han stadigvæk er yderst glad for min indsats som manager.
Det bliver også dagen hvor jeg får at vide at min angriber Ziya Arslan er tilbage på træningsbanen efter at have været ude i 2 måneder.
6. december 2011
Det lysner på skadesfronten efter at Tobias Wedemeyer også vender tilbage efter 3 måneders pause. Nu er kun Simari ude og han ventes tilbage om 2-4 uger.
10. december 2011
Schackendorf - Eichede
Pre-match:
GK: Krüger, DR: Senkaya, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Köllner, DMC: Vandreike; MCs: Tzakis & Kuru; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: 2.75 – 3.20 – 2.25.
For første gang i umenneskelige tider, så har vi en fuld bænk med. I startopstillingen er Senkaya tilbage istedet for Kruse. Jeg valgte ydermere også at give vores 3. målmand sin debut.
Resultat:
6-0
Målscorer
: Koretz 7’, Koretz 20’, Koretz 23’, Prymula 46’, Prymula 78’, Nnanna 87’
Boldbesiddelse
: 55/45
14/6/4 – 7/0/2
Post-match
: Et vaskeægte hattrick signeret Koretz var hvad der skete i 1. halvleg. I hele kampen var vi yderst effektiv så vi scorede på alle 6 skud vi havde på mål. Eneste negative ting er at Tzakis fik sit 5. gule kort og som resultat skal han afsone en spilledags karantæne.
Placering
:
2nd
Tilskuere
: 176
11. december 2011
Nu rabler det først for Heiko. Han sender blomster over til mig hvor han samtidig lykønsker mig med klubbens største sejr nogensinde!
13. december 2011
Vores tidligere 1. målmand Felix Ruml er ude i 2-3 uger med en skade.
14. december 2011
Desværre kunne Heiko ikke finde en samarbejdspartner. Jeg må hellere spørge ham igen om et par måneder.
17. december 2011
Henstadt-Ulzburg - Schackendorf
Pre-match:
GK: Krüger, DR: Senkaya, DL: Heidenrich, DCs: Wiechers & Köllner, DMC: Vandreike; MCs: Tzakis & Kuru; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: 2.50 – 3.00 – 2.63
Grundet Tzakis’ karantæne, bliver Vandreike rykket op på den central midtbane med Heidenrich som hans erstatning og Wedemeyer er venstre back til kampen. Hvilket i bund og grund betyder at det var en meget kort fornøjelse med fuld bænk, da vi til denne kamp kun har 6 mand med.
Resultat:
2-5
Målscorer
: OG 6’, Rizvanovic 18’, Prymula 57’, Koretz 62’, Rizvanovic 86’
Boldbesiddelse
6/1/3 – 9/2/2
Post-match
: Mine angribere er lige pludselig blevet fandens effektive hvor de førhen havde en lav konverteringsrate. Nu får vi dog også noget færre chancer, men så længe konverteringsraten bliver den samme, så er der ingen grund til bekymring endnu.
Placering
:
2nd
19. december 2011
Jeg er begyndt at få nogle anbefalinger fra mine scouts på nogle ret gode spillere og jeg mangler stadigvæk et par spillere fra at have min optimale trup, men jeg bør holde mig fra at hente flere. Først og fremmest, fordi min økonomi ikke har det så godt men også fordi det går ganske godt pt og tror ikke jeg kan nå FC Sylt oppe i toppen alligevel og derfor er det måske bedre at gemme pengene til næste sæson.
27. december 2011
Jeg tror at to af mine målmænd, Kruger og Rosenau, har begge haft en elendig jul for de begge valgte at anmode om transfer væk fra klubben. Jeg siger selvfølgelig ja til det, da jeg lidt tvivler på at nogen er interesseret i at købe dem. Lidt underligt med Kruger da han er fast pt.
30 december 2011
Schackendorf - Feucht
Pre-match:
GK: Krüger, DR: Senkaya, DL: Wedemeyer, DCs: Wiechers & Köllner, DMC: Heidenrich; MCs: Vandreike & Kuru; SCs: Prymula, Koretz, Rizvanovic.
Odds: 7.50 – 3.75 – 1.40
Tzakis er tilbage i startopstillingen med de ”sædvanlige” ændringer til følge: Wedemeyer ryger ud af startopstillingen. Jeg vandt den første kamp imod dem med 3-0, så selvom at oddsene er markant imod mig så forventer jeg et godt resultat.
Resultat:
4-1
Målscorer
: Koretz 26’, Koretz 29’, Nnanna 47’, Rizvanovic 65’
Boldbesiddelse
: 51/49
9/2/4-4/1/0
Post-match
: Sådan cirka de samme post-match kommentarer som sidste gang, hvor vi endnu engang er meget effektive og vi bevarer roen selvom vi kommer bagud 1-0 meget tidligt i forløbet. Men mere spændende er det at vi har haft sæsonrekord på tilskuerfronten med hele 656 personer til stede.
Placering
:
2nd
Tilskuere
: 656
31 december 2011
Som noget af det sidste i år, så forlænger Rizvanovic, Kruse og Prymula alle deres kontrakter med et år så de nu udløber i 2013.
Kort opsummering for måneden der gik
En rigtig god måned med 3 sejre ud af 3 mulige og hele 15 mål fik vi banket ind i nettet, så ikke så ringe endda. Desværre fik vi ikke en samarbejdspartner, men forhåbentligt får vi det inden næste sæson.
«
Seneste Redigering: 19 Mar 2012, 18:22 af Saviola
»
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #14:
19 Mar 2012, 20:02 »
Citat af: FCK88 18 Mar 2012, 15:27
Rigtig spændende læsning, Saviola
Jeg er med som fast læser.
KIU!
Citat af: Wulff 17 Mar 2012, 22:45
Fedt projekt du har kastet dig ud i.
Følger!
Citat af: Robberman 18 Mar 2012, 12:17
Spændende!
Følger med
Glemte helt at sige tak for kommentarene! Jeg er helt enig - bliver spændende at se hvor stort mit stadion egentligt er.
Sider:
[
1
]
2
3
...
5
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »