home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 477 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 84751 gange)
MrMads
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Tror DU på rumvæsner/aliens
« : 02 Jun 2008, 00:42 »

Jeg har ALDRIG troet på, at der findes aliens, ufoer osv. Men efter at have set nogle film, og at de er gået total amok ovre i USA i de seneste måneder, er jeg ved at kunne blive overtalt til at kunne tro på det.

http://www.youtube.com/v/U836OeNUyqg - Romanek installerede kameraet i sit soveværelse, fordi han frygtede, at helt almindeligt jordiske lurere havde et godt øje til hans kone.

Jeg synes faktisk at det er lidt skræmmende... Altså.. Kig på det! Det kan da ikke være et mennesker der klæder sig ud el.l. det blinker. - Og efter at have set klippet er der 'eksperter' der har sagt at de er ret overbevist om, at det er ægte.

http://www.youtube.com/v/Gf19L6DjnTQ - Det skulle så også være en alien, fra det tophemmelige area 51


I USA gik var der over 200 øjenvidner der skulle have set en ufo i texas. - MEN, der var så lige et problem... Nogle af dem sagde at det var fuldstændig lydløst, og nogle andre sagde at det var rigtig støgende.  Huh

Hvad siger I? - Findes der andet liv et sted? Og måske endda på jorden..?
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #1: 02 Jun 2008, 00:47 »

Måske findes der liv derude men ikke som vi kender det. Mener jeg har set en dokumentar hvor man viser at de såkaldte ufoer faktisk var eksperimenter fra top-hemmelige specialgrupper i den amerikanske hær. Men tror ikke en meter på de to ovenstående videoer.
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #2: 02 Jun 2008, 01:05 »

Bor alene i lejlighed så tør sgu ikk se dem lige nu HAHAHA Opstemt
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #3: 02 Jun 2008, 01:39 »

Er du seriøs med den øverste video!?

den her er spændende synes jeg

http://youtube.com/v/MqXkj_6FdPI
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #4: 02 Jun 2008, 01:48 »

Den første video er klart fake, altså se på det hvordan det ser ud, sjovt nok er det sådan som det har set ud på film i 30-40 år nu, uopfindsomt i mine øjne.

Ved sku ikke om jeg tror på liv i rummet, jeg tror ikke på der har været aliens her på jorden....
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #5: 02 Jun 2008, 01:50 »

Nej jeg tror heller ikke på "aliens", jo jeg tror der er en form for liv derude et sted, men så snakker vi om encellede ting, men intet intelligent liv
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #6: 02 Jun 2008, 01:57 »

Tjoh, hvis "gud" har skabt liv på Jorden, hvorfor så ikke andre steder Smiley
Men syntes ligesom jer andre heller ikke på de videoer Smiley
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #7: 02 Jun 2008, 02:55 »

Altså nu er rummet jo ret stort, så ja mon ikke der gemmer sig noget liv derude  Smiley
Tror også sagtens det kunne være intelligent liv.. om vi finder ud af det i min levetid? Det er nok tvivlsomt.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #8: 02 Jun 2008, 02:56 »

Nej jeg tror heller ikke på "aliens", jo jeg tror der er en form for liv derude et sted, men så snakker vi om encellede ting, men intet intelligent liv

Der sidder sikkert et par aliens derude og siger præcis det samme...
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #9: 02 Jun 2008, 10:18 »

Man kan i hvert fald ikke afvise at der kan være belæg for liv på et af de utallige planeter. Så mon ikke også at der er liv? Spørgsmålet er bare om det er bakterier eller store dyre/menneskelignende ting.

Jeg er dog helt helt sikker på at der ikke er hverken UFO'er der kredser omkring jorden og spionerer os, eller aliens for den sags skyld. Det første klip er jo til grin.. Han nægter at sende båndet ind til en officiel undersøgelseskommis ion, og at han påstår at han tidligere er blevet bortført af aliens, og han satte kameraet op fordi at de skulle være interesseret i hans hotte kone, gør det jo endnu mere grinagtigt. Af en eller anden grund er der INGEN der har et ordentligt kamera når aliens skal filmes (især ikke på dette bånd) og at han så lige dukker op i vinduet og kigger, og så stikker af, er da grinern... Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #10: 02 Jun 2008, 10:26 »

Hvor meget ved du om det emne her?? Tvivler på meget, for de to videoer der holder ikke en meter. Kig dog på dem  Rullende Øjne..

Men ja, jeg vil faktisk sige at jeg er helt sikker på at der findes liv på flere af planeterne i vores system, og i utallige af de andre, som de fleste mennesker desværre er for naive til at lukke øjnene op for, andet end det liv vi selv kender Smiley
og jo, der findes UFO'er, det betyder som bekendt uidentificerede flyvende objekter, så dét er jo i sig selv et vidt begreb Smiley men der findes nu også "rumskibe" hvis vi skal kalde dem det..
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #11: 02 Jun 2008, 11:02 »

Jeg vil sige det sådan, at i et uendeligt univers, skulle det da være mærkeligt, at vores lille adresse på mælkevejen skulle være det eneste sted med liv.

Jo jeg tror bestemt, at der er liv derude, men jeg ser det som usandsynligt, at det skulle ligne os mennesker så meget, som Hollywood, og de ovenstående videoer mener. Vi er et produkt af millioner af års evolution, så at evolutionen på en anden planet, skulle have bevæget sig i samme retning, i noget nær samme tempo, er direkte absurd.

Hvad Area 51 angår, så kan jeg da godt forstå, at folk tror de har set et rumskib fra en fjern planet, når de har set en F-117 knighthawk, B-2 bomber, eller SR-71 blackbird, i luften under en testflyvning, inden disse blev offentligt kendte.

Og hvad lyspletter på himlen angår, så har jeg set masser af dem, om natten er vi ikke tvivl om hvad det er, satelitter, men når folk ser dem om dagen, tror de straks at det er en UFO, men sandheden er altså lige så kedelig, som om natten, satelitterne kan nemlig også ses om dagen. Højtflyvende passagerfly kan i øvrigt ogsåpå en varm skyfri dag ligne flyvende lysprikker på himlen.

Men jo, jeg tror der findes liv derude et sted, men jeg tror ikke et øjeblik på, at vi har haft besøg endnu, det ville da være mærkeligt, at rejse så mange lysår, bare for at optræde på nogle meget dårlige amatørbilleder/film, for så bare at smutte igen. Og igen, hvis man er så bange for at blive set, hvorfor tager de så overhovedet turen herned? og hvorfor skulle de så i øvrigt også være så uforsigtige, at luske rundt om beboede huse?
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #12: 02 Jun 2008, 11:20 »

Der må være liv andre steder end på jorden! Jorden er en så uendelig lille del af universet, at det virker usandsynligt at der ikke findes en planet der minder nok om jorden til at der også kunne være liv der. Dog finder vi nok ikke ud af det, lige med det første.

De video'er er jo rent lort. Den første er uendelig dårligt lavet!
Logged


Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #13: 02 Jun 2008, 11:32 »

Aliens er altid spændende og snakke om og jeg tror helt sikkert at der findes fremmed liv med intiligens. Om de så ligner mennesker, men bare har fire fingre, høj pande og store blanke øjne er ikke til og vide. . Jeg synes det er sjovt hver gang der bliver lavet et film om et monster som rumvæsen. For jeg tænker bare: " hvordan har de bygget rumskibet med de klør der?".
Så HVIS der kom rumvæsner må de være relative fucking kloge og alligevel have brugelige bygge egenskaber:)
Mht. til den første video kan du læse om den inde på ekstrabladet i dag Smiley
Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #14: 02 Jun 2008, 11:48 »

Jeg vil sige det sådan, at i et uendeligt univers, skulle det da være mærkeligt, at vores lille adresse på mælkevejen skulle være det eneste sted med liv.

Jo jeg tror bestemt, at der er liv derude, men jeg ser det som usandsynligt, at det skulle ligne os mennesker så meget, som Hollywood, og de ovenstående videoer mener. Vi er et produkt af millioner af års evolution, så at evolutionen på en anden planet, skulle have bevæget sig i samme retning, i noget nær samme tempo, er direkte absurd.

nu havde jeg self. lige skrevet et langt svar, men kom til at kopiere noget andet så nu er det væk! for satan, mister lysten til at starte forfra hver gang!  Grin.. men nå.

størstedelen af dem ligner os heller ikke, dog er der én race som minder en del om os, de er bare fysisk større.
- de overstående videoer er faket, ingen tvivl om dét fra min side, men udseendet på dem er for så vidt meget rigtigt, det er de såkaldte greys det skal forestille at være.
 
Citat
Hvad Area 51 angår, så kan jeg da godt forstå, at folk tror de har set et rumskib fra en fjern planet, når de har set en F-117 knighthawk, B-2 bomber, eller SR-71 blackbird, i luften under en testflyvning, inden disse blev offentligt kendte.

Og hvad lyspletter på himlen angår, så har jeg set masser af dem, om natten er vi ikke tvivl om hvad det er, satelitter, men når folk ser dem om dagen, tror de straks at det er en UFO, men sandheden er altså lige så kedelig, som om natten, satelitterne kan nemlig også ses om dagen. Højtflyvende passagerfly kan i øvrigt ogsåpå en varm skyfri dag ligne flyvende lysprikker på himlen.

Area 51 er jo en base som USA nægter findes, trods der findes film, billeder og beviser for at den jo ligger hvor den er,
og det er blevet bekræftet af højtstående folk også.
Der er vagter som bevogter området døgnet rundt, dagligt, med våben, overvågningsudstyr, sensorer som opdager folk der kommer ind i området, og så kommer de med det samme ud og holder øje med dig.
Det er en base som fremstiller hemmelige fly og andre projekter og har noget hemmeligt igang bl.a. i samarbejde med Lockheed Martin som ingen må vide noget om, det er ikke G.W.B der styrer det, faktisk, så har han ikke rigtig indflydelse på dét overhovedet.
og - din kommentar til sattelitter er tynd synes jeg, og at du forklarer det millioner af mennesker ser, filmer og tager billeder af konstant med fly og sattelitter, holder ikke Smiley desuden betyder UFO "uidentificerede flyvende objekter", så hvis karl erik og åsa ser noget der lyser og blinker på himlen de ikke ved hvad er, så må det betegnes som en UFO Smiley - dog findes der også "rumskibe" som ikke stammer fra jorden, og "flyvende tallerkener", men du lyder som en skeptiker, så det vil sikkert være umuligt overhovedt at åbne dine øjne for muligheden for det? Smiley kan spørge dig om det samme som #1, hvor meget ved du om dette emne? Smiley


Citat
Men jo, jeg tror der findes liv derude et sted, men jeg tror ikke et øjeblik på, at vi har haft besøg endnu, det ville da være mærkeligt, at rejse så mange lysår, bare for at optræde på nogle meget dårlige amatørbilleder/film, for så bare at smutte igen. Og igen, hvis man er så bange for at blive set, hvorfor tager de så overhovedet turen herned? og hvorfor skulle de så i øvrigt også være så uforsigtige, at luske rundt om beboede huse?

jeg kan så sige dig, selvom du nok bare griner og nægter at tro det, at der ER liv fra andre planeter i dette univers og mange andre, og også på denne planet Smiley
haha.. kan ikke lade være med at grine lidt af det jeg har markeret, no offence.
men, de tager jo netop ikke herned for at luske rundt i vores huse, har vi ikke lige fastslået at videoen med den blinkende bums er fake? Rullende Øjne - for så er det her, citat: "det ville da være mærkeligt, at rejse så mange lysår, bare for at optræde på nogle meget dårlige amatørbilleder/film, for så bare at smutte igen. Og igen, hvis man er så bange for at blive set, hvorfor tager de så overhovedet turen herned? og hvorfor skulle de så i øvrigt også være så uforsigtige, at luske rundt om beboede huse?" - åndssvagt sagt Smiley de rejser jo ikke for det. kunne sagtens uddybe med min mening og viden ifølge mig selv og andre osv her, men ved ikke om det er besværet værd når du er skeptiker overfor det? Smiley

- at rejse så mange lysår.. ja.. igen.. du nægter sikkert at tro på det, men de er så langt foran os, at x antal lysår ikke ville tage samme tid for dem, som for os, netop fordi de er SÅ langt foran mht. teknologi, så at de rejser herned er intet problem i forhold til dét, så igen, er den udtalelse naiv og firkantet..

hvorfor skulle de tage turen herhen.. jeg ved ikke engang om jeg gider svare på så dumt et spørgsmål mht. topic (intet personligt DNE!)  Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

Sider: [1] 2 3 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010