home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I dag kl. 00:22:20 warmon Blogkonkur... [12] Journeyman - [12]...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 294 Gæster Online.

Indlæg: 1132737 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....  (Læst 15674 gange)
jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #30: 29 Nov 2007, 11:50 »

Så er det da også bare fordi at du hader italienere!!!

Såå.. nu skal vi ikke til at ind på hvilke fodbold nationaliteter og konsepter jeg ikke bryder mig om!! Cool
Logged


kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #31: 29 Nov 2007, 11:52 »

Såå.. nu skal vi ikke til at ind på hvilke fodbold nationaliteter og konsepter jeg ikke bryder mig om!! Cool
Går udfra at du mente koncepter... men det er rigtigt at vi ikk skal komme ind på det nu... Thumbs Up
Logged


jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #32: 29 Nov 2007, 11:54 »

Går udfra at du mente koncepter... men det er rigtigt at vi ikk skal komme ind på det nu... Thumbs Up
Ja, koncepter!!!! men cannavaro blev kun årets spiller fordi han er anføre for italien, som var heldige med at vinde vm.
Logged


arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #33: 29 Nov 2007, 12:04 »

Det var da en besynderlig liste.... Ser ud som om, at alle de journalister der vælger den off. "verdens bedste" har stemt her....
Logged

Go you Gunners!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #34: 29 Nov 2007, 12:34 »

Hvor er spillere som Cech og Terry? Hvad Ronaldinho laver på den liste er mig en gåde..

At Messi har vundet så klart som det er tilfældet, må vel betyde at dem som har stemt har valgt med hjertet og ikke hjernen? Han er god, ja, men når en spiller som Cesc får så lidt, må der vel være stemt med hjertet?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #35: 29 Nov 2007, 12:48 »

Tusind tak, så var det ikke kun mig !  Smiley
Logged

GOONER TILL I DIE !!


kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #36: 29 Nov 2007, 13:01 »

Hvor er spillere som Cech og Terry? Hvad Ronaldinho laver på den liste er mig en gåde..

At Messi har vundet så klart som det er tilfældet, må vel betyde at dem som har stemt har valgt med hjertet og ikke hjernen? Han er god, ja, men når en spiller som Cesc får så lidt, må der vel være stemt med hjertet?
Kan ikk se hvorfor du vil have cech på listen... syns hellere det skulle være casillas...
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #37: 29 Nov 2007, 13:09 »

Cech er da uden tvivl bedre end Casilias. Cech er efter min mening verdens bedste keeper!
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #38: 29 Nov 2007, 13:11 »

Cech er da uden tvivl bedre end Casilias. Cech er efter min mening verdens bedste keeper!

Ganske enig. Cech er en komplet målmand, mens Casillas mangler alt for meget i luftspillet. Han ville være en katastrofe i engelsk fodbold, hvor der bliver slået man farlige indlæg.
Logged


Kwn2k
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #39: 29 Nov 2007, 13:29 »

jeg syntes bestemt ikke at Cech skal være kandidat til Verdens Bedste Spiller.. det ville da være helt til grin at en målmand bliver kåret til det, det er jo derfor de har "Verdens Bedste Målmand" kåringen..

Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #40: 29 Nov 2007, 14:39 »

jeg syntes bestemt ikke at Cech skal være kandidat til Verdens Bedste Spiller.. det ville da være helt til grin at en målmand bliver kåret til det, det er jo derfor de har "Verdens Bedste Målmand" kåringen..



En målmand er jo også en spiller. Derfor har ham jo også "Verdens Bedste Angriber"-awards etc. Målmandsspillet er jo en vigtig del af fodbold, så hvor kan skulle han ikke kunne vælges. Om han så fortjener den - ja det er en anden snak.
Logged


Red love
Gæst
 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #41: 29 Nov 2007, 14:42 »

jeg syntes bestemt ikke at Cech skal være kandidat til Verdens Bedste Spiller.. det ville da være helt til grin at en målmand bliver kåret til det, det er jo derfor de har "Verdens Bedste Målmand" kåringen..


....... Det var da godt nok et af de mere spøjse synspunkter.. Selvfølelig er en målmand da med indenover sådan en afstemning, da han ligeså vel som en angriber, kan have alt afgørende betydning...
Logged

KennWolter
Gæst
 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #42: 29 Nov 2007, 15:12 »

Det er jo en evig diskution om en defensiv spiller kan være verdens bedste eller ej.
Personligt syntes jeg det skal være en offensiv spiller, jeg vil samenligne det lidt med et rock-band. Angriberen er holdets forsanger, det er ham der er stjernen og det er ham alle kigger på. Så hvis man har hørt/set bandet et par gange så begynder man at ligge mærke til resten af bandet/holdet...
Eksempel, hvor mange kan huske de to midterforsvarer fra Danmark under EM 92' og hvor mange kan huske de to angribere...? Det kan alle Brian Laudrup og Flemming Povlsen! Eller tilbage i '86, alle kan huske Laudrup & Elkjær, men hvem spillede i forsvaret?
Angriberne er bare mere i fokus, fortjent efter min mening idet jeg mener det kræver større talent at slå igennem som offensiv spiller i forhold til en defensiv spiller...

Tilbage til emnet; Jeg syntes personligt Cristiano Ronaldo er verdens bedste fordi jeg syntes han er mest alsidig af de nævnte spillere. Han kan både arbejde defensivt og offensivt, han kan sparke med begge ben, er stærk med hovedet, han kan sparke frispark. Og vigtigst af alt han har bevist at han kan slå igennem i England! Verdens klart stærkeste liga!
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #43: 29 Nov 2007, 15:26 »

Det er jo en evig diskution om en defensiv spiller kan være verdens bedste eller ej.
Personligt syntes jeg det skal være en offensiv spiller, jeg vil samenligne det lidt med et rock-band. Angriberen er holdets forsanger, det er ham der er stjernen og det er ham alle kigger på. Så hvis man har hørt/set bandet et par gange så begynder man at ligge mærke til resten af bandet/holdet...
Eksempel, hvor mange kan huske de to midterforsvarer fra Danmark under EM 92' og hvor mange kan huske de to angribere...? Det kan alle Brian Laudrup og Flemming Povlsen! Eller tilbage i '86, alle kan huske Laudrup & Elkjær, men hvem spillede i forsvaret?
Angriberne er bare mere i fokus, fortjent efter min mening idet jeg mener det kræver større talent at slå igennem som offensiv spiller i forhold til en defensiv spiller...

Tilbage til emnet; Jeg syntes personligt Cristiano Ronaldo er verdens bedste fordi jeg syntes han er mest alsidig af de nævnte spillere. Han kan både arbejde defensivt og offensivt, han kan sparke med begge ben, er stærk med hovedet, han kan sparke frispark. Og vigtigst af alt han har bevist at han kan slå igennem i England! Verdens klart stærkeste liga!
Pudsigt du nævner vores fantastiske triumf i 92. Den altoverskyggende grund til vi blev europamestre var jo netop at vi i Peter Schmeichel havde verdens bedste målmand.. Der ser du jo netop hvor afgørende en målmand kan være..
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #44: 29 Nov 2007, 16:18 »

jeg syntes bestemt ikke at Cech skal være kandidat til Verdens Bedste Spiller.. det ville da være helt til grin at en målmand bliver kåret til det, det er jo derfor de har "Verdens Bedste Målmand" kåringen..



De har også en "Verdens Bedste Forsvarer", "Verdens Bedste Midtbanespiller", "Verdens Bedste Angriber" og "Verdens Bedste Træner" kåringer... Mener du så heller ikke at de skal have prisen, men at den derimod skal gives til en reservespiller, eller hvad? Selvfølgelig kan en målmand da også være verdens bedste, og jeg er ikke i tvivl om at Peter Cech er verdens bedste målmand, om ikke andet...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010