home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 22:52:56 warmon Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I går kl. 22:35:06 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:13:07 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:04:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:02:27 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 93 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31370 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....  (Læst 15659 gange)
kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #15: 29 Nov 2007, 11:32 »

Du kan da heller ikke forventet at Messi skulle have et defensivt blik?

Men udfra den liste, vil jeg mene at Cristiano Ronaldo og Kaká burde placeres øverst.
Hva er det du ikk fatter... verdens bedste fodboldspiller burde være ham som er mest alsidig... det gør spillere meget mere komplet... at det syns jeg ikke messi er... men han er klart en af verdens beste offensive spillere!!!
Logged


kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #16: 29 Nov 2007, 11:35 »

Jeg har jo heller ikk sagt at messi er en lorte spiller... siger bare at han ikk er verdens bedste
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #17: 29 Nov 2007, 11:36 »

Hva er det du ikk fatter... verdens bedste fodboldspiller burde være ham som er mest alsidig... det gør spillere meget mere komplet... at det syns jeg ikke messi er... men han er klart en af verdens beste offensive spillere!!!

Ro på.
Du sagde at han kun kan ÉN ting, og det er kun at drible.
Hvilket jeg dernæst svarede på.
Jeg kan så vidt ikke huske at jeg sammenlignede de to spillere? Wink
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #18: 29 Nov 2007, 11:37 »

Som jeg selv skrev tidligere før denne diskution:

Kan du selvfølgelig have ret i, men forstår ikke hvorfor folk altid fokusere på hvem som kan de bedste driblinger og lave mål. I steder for spillere som både kan det fremadrettere, og ikke være for fin til at løbe med hjem og forsvare. Derfor gav jeg også min stemme til Cesc, fordi jeg synes han er i FANTASTIK form og en komplet spiller allerede som 20 årig.

Så er enig med kfuglsang, synes også en mere alsidig spiller burde vinde, og ja i har da ret at Messi, Ronaldo og Kakas offensive kvaliteter er helt overvældende, men er det et facit på at være den bedste spiller netop nu ? Så en forsvarspiller ville aldrig i jeres øjne være verdens bedste ?
Logged

GOONER TILL I DIE !!


jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #19: 29 Nov 2007, 11:38 »

Vi ljeg også sige!! disse to spillere kan ikke sammenlignes, og så er det vel bare en smagssag om man er til det flotte offensive spil som messi repræsentere, eller det andet Opstemt
Logged


kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #20: 29 Nov 2007, 11:38 »

Ro på.
Du sagde at han kun kan ÉN ting, og det er kun at drible.
Hvilket jeg dernæst svarede på.
Jeg kan så vidt ikke huske at jeg sammenlignede de to spillere? Wink
Har du aldrig hørt udtrykket: overdrivelse fremmer forståelse!!! Thumbs Up
Logged


jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #21: 29 Nov 2007, 11:39 »

Som jeg selv skrev tidligere før denne diskution:

Så er enig med kfuglsang, synes også en mere alsidig spiller burde vinde, og ja i har da ret at Messi, Ronaldo og Kakas offensive kvaliteter er helt overvældende, men er det et facit på at være den bedste spiller netop nu ? Så en forsvarspiller ville aldrig i jeres øjne være verdens bedste ?

Nej, tror aldrig jeg vil sige at en forsvarspiller er verdens bedste..  Smiley
Logged


kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #22: 29 Nov 2007, 11:39 »

Men det er jo sket... f.eks. cannavaro sidste år...
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #23: 29 Nov 2007, 11:40 »

Som jeg selv skrev tidligere før denne diskution:

Så er enig med kfuglsang, synes også en mere alsidig spiller burde vinde, og ja i har da ret at Messi, Ronaldo og Kakas offensive kvaliteter er helt overvældende, men er det et facit på at være den bedste spiller netop nu ? Så en forsvarspiller ville aldrig i jeres øjne være verdens bedste ?

Zlatan Ibrahimovic 10%  
Kaka 15%  
Ronaldinho 8%  
Leo Messi 36%  
Cesc Fabregas 7%  
Cristiano Ronaldo 24%  

Jeg kan ikke se nogle forsvarsspillere på den liste, og derfor kan du heller ikke spørge om at en forsvarsspiller ikke ville vinde i vores øjne - da der ikke er tage stilling til det. Jeg påpeger blot, at fra den liste, ville Ronaldo og Kaká være klart vindere i mine øjne. Og så defensiv er Fabregas heller ikke, og hører vel også lidt mere til den offensive del, end den bagerste.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #24: 29 Nov 2007, 11:42 »

Har du aldrig hørt udtrykket: overdrivelse fremmer forståelse!!! Thumbs Up

Jo, men den er ikke just brugt her - så ligegyldig er ordsproget i denne sammenhæng.
Og jeg har ligefrem heller ikke forstået noget, da jeg blot påpegede hvad Messi kunne, og ikke kun kunne drible.
Og i den anledning vil jeg lave mit eget ordsprog: Kig sætningerne igennem, før du overdriver. Smiley
Logged

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #25: 29 Nov 2007, 11:45 »

Men det er jo sket... f.eks. cannavaro sidste år...

Efter min menig var det også en fejl
Logged


kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #26: 29 Nov 2007, 11:47 »

Zlatan Ibrahimovic 10%  
Kaka 15%  
Ronaldinho 8%  
Leo Messi 36%  
Cesc Fabregas 7%  
Cristiano Ronaldo 24%  

Jeg kan ikke se nogle forsvarsspillere på den liste, og derfor kan du heller ikke spørge om at en forsvarsspiller ikke ville vinde i vores øjne - da der ikke er tage stilling til det. Jeg påpeger blot, at fra den liste, ville Ronaldo og Kaká være klart vindere i mine øjne. Og så defensiv er Fabregas heller ikke, og hører vel også lidt mere til den offensive del, end den bagerste.
Det kan han da godt sige... det eneste i snakker om er de offensive kvaliteter.... har heller ikk udtalt at fabregas er en defensiv spiller, men han besidder kvaliteterne..
Jo, men den er ikke just brugt her - så ligegyldig er ordsproget i denne sammenhæng.
Og jeg har ligefrem heller ikke forstået noget, da jeg blot påpegede hvad Messi kunne, og ikke kun kunne drible.
Og i den anledning vil jeg lave mit eget ordsprog: Kig sætningerne igennem, før du overdriver. Smiley
Jo da jeg sagde det med at han KUN kunne drible...
Logged


kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #27: 29 Nov 2007, 11:49 »

Efter min menig var det også en fejl
Så er det da også bare fordi at du hader italienere!!!
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #28: 29 Nov 2007, 11:49 »

Det kan han da godt sige... det eneste i snakker om er de offensive kvaliteter.... har heller ikk udtalt at fabregas er en defensiv spiller, men han besidder kvaliteterne..

Det er jo klart jeg kun fremhæver de offensive kvaliteter spilleren besidder, da spillerne på listen er offensive, og derfor er det defensive udenfor dette emne imo.
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 5000 stemmer.... Verdens bedste fodboldspiller....
« Svar #29: 29 Nov 2007, 11:50 »

Zlatan Ibrahimovic 10%  
Kaka 15%  
Ronaldinho 8%  
Leo Messi 36%  
Cesc Fabregas 7%  
Cristiano Ronaldo 24%  

Jeg kan ikke se nogle forsvarsspillere på den liste, og derfor kan du heller ikke spørge om at en forsvarsspiller ikke ville vinde i vores øjne - da der ikke er tage stilling til det. Jeg påpeger blot, at fra den liste, ville Ronaldo og Kaká være klart vindere i mine øjne. Og så defensiv er Fabregas heller ikke, og hører vel også lidt mere til den offensive del, end den bagerste.

Hehe det også fint du har den mening Rosso. Men nu var det så også bare et spørgsmål til jer, for det var da en flot observering at der ikke er nogen forsvarer på denne liste som BT har lavet.  Thumbs Up Og derfor kan jeg ikke se hvorfor man ikke kan stille det spørgsmål, kan godt være det bare er mig.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010