home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:37:26 Broen13 Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  2 Brugere, 897 Gæster Online.

Indlæg: 1132773 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Giro d'Italia 2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Giro d'Italia 2011  (Læst 31108 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #90: 21 Maj 2011, 17:15 »

Jeg er lige præcis 100% enig med mig selv. I indlæg 1, som du citerer fra, nævner jeg at den eneste der kan hente Igor Anton, er Alberto Contador. Jeg skriver også, at jeg ikke mener, at han er stærk nok til at hente ham.

Tidligere har jeg også skrevet, at jeg ikke mener Contador er i krise, og så skriver jeg i indlæg 2, at jeg fik ret i det. Det fik jeg da han angreb fra Nibali, men jeg runder også af med at sige, at jeg ikke tror han henter Igor Anton.

Hvor sagde du, at jeg ikke er enig med mig selv?

Efter at have læst citaterne igennem, så kan jeg godt se jeg tager fejl  Forseglede Læber

Beklager  Thumbs Up
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #91: 21 Maj 2011, 17:16 »

Efter at have læst citaterne igennem, så kan jeg godt se jeg tager fejl  Forseglede Læber

Beklager  Thumbs Up

Det skal du ikke beklage. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #92: 21 Maj 2011, 17:22 »

Fantastisk etape, i morgen bliver endnu bedre!
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #93: 22 Maj 2011, 11:31 »

Nibali viste stor form igår og på trods af at han på et tidspunkt ikke kunne følge Contador kom han tilbage igen.
Desuden måtte han tage slæbet på sidste stigning idet Contador ikke ville køre Igor Anton ind - taktisk klogt af Contador men ærgerligt for dramaet og løbet.

Opgaven idag på det der vel godt kan kaldes en kongeetape, bliver at sætte pres på Contador også ellers satse på at Contador også er mærket - risikoen er at Contador kan sidde med også stikker på sidste stigning.

Jeg holder som altid med Saxo Bank - Sunguard og de har den fordel at de kan køre som et hold med et mål - nemlig at få Contador som samlet vinder.

Dagens etape skriger på et tidligt udbrud af de næstbedste klatre - en rytter Som John Gadret skal der holdes øje med... han viser stor styrke i år og hvad med Richie Porte.... er det idag han skal ud og prøve sig af ?

Jeg tror dog at Contador viser hvem der er bedst.... han vinder og sætter konkurrenterne på plads gerne med mere end 1 min.
Logged

YNWA

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #94: 22 Maj 2011, 12:21 »

Jeg tror også at en Sella vil ud at vise sig frem i dag.

Contador tror jeg også vil stikke fra de andre i dag. Anton kunne måske godt gå lidt ned i dag.
Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #95: 22 Maj 2011, 12:28 »

Jeg tror, at en Anton har så meget selvtillid efter i går, at han bliver en svær mand at komme af med.
Tror på, at Contador og Anton bliver de sidste to på stigningen, og det skal afgøres mellem dem. Hvis ikke en lykkeridder kommer afsted og snupper etapen.
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #96: 22 Maj 2011, 12:36 »

Contador vinder formentligt idag, han har ingen huller han skal lukke smutter en enkelt eller to afsted med ½-1 minut så fred vær med det. Ikke at jeg tror det, for alle de andre slås om de 2 sidste pladser på podiet og lukker derfor hinandens huller også kører contador ellers fra dem når de har slået hinanden ihjel.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #97: 22 Maj 2011, 13:29 »

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-40072312:mere-kritik-respektl%C3%B8st-contador.html?forside

"Jeg bad Contador om at tage en føring. Jeg ville se, om han havde noget at give af. Men han gav mig aldrig muligheden. Han angreb. Det mener jeg virkelig er mangel på res­pekt, idet han ventede på mig og så angreb igen," siger Nibali ifølge cykelsitet cycling­news.com.

Det er sgu da noget klynk Nibali kommer med her..... typisk Italiensk..... Contador virkede IMO afventende idet han ikke var sikker på om Nibali var 100 %..... da han ser en åbning hos Nibali tager han den og det er præcist det cykling handler om... dramaet og ikke mindst duellerne mellem favoritterne som netop skal kunne læse hinanden for så endelig at angribe.
Tiden med Indurain som bare tonsede afsted i eget tempo er heldigvis væk... det var sgu ikke altid spændende at følge.

Så hvis klynkeren Nibali har noget kritik så håber jeg han viser sig som en mand og går ud og angriber Contador på dagens etape.
Logged

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #98: 22 Maj 2011, 14:09 »

Haha ja ret ynkeligt at pive over han ikke tog føringer også angreb, Var jo altså ikke Cotandors plads i klassementet der var i fare.
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #99: 22 Maj 2011, 14:57 »

Jeg plejer ofte at kunne se logikken i Bjarne Riis' taktiske overvejelse, og jeg har også indtil videre i denne Giro været enig i, at det har været et klogt træk, at give udbryderne så relativt lang snor. Dog er jeg lodret uenig i dag, og frygter egentligt situationen en del. Det kan sagtens gå hen og vise sig, at det var det er OK, at de får så lang snor, men 10.40 er utrolig mange minutter der skal hentes. Jovist er der 3 store bjerge tilbage, men det er altså ikke ringe ryttere der sidder i udbruddet. Når vi taget Saxobank-Sungard holdet i betragtning, så er det altså langt fra stærkt nok til lige at hente 5 minutter, som US Postal var i Lances storhedstid. Der sidder trods alt en tidligere Tour de France vinder og 2 tidligere Giro vindere i gruppen, og som tidligere set, så kan den lyserøde trøje give vinger. Det ville være en katastrofe, hvis Contador går hen og taber Giroen på dagens etape, men spændende TV er det i hvert fald. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #100: 22 Maj 2011, 15:04 »

Ah nu har han jo langt forspring de til dem så at lade dem kører hjem ed 2-3-4-5-6 minutter gør jo intet, men tror nu nok de skal blive kørt ind
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #101: 22 Maj 2011, 15:07 »

Ah nu har han jo langt forspring de til dem så at lade dem kører hjem ed 2-3-4-5-6 minutter gør jo intet, men tror nu nok de skal blive kørt ind


Hvis de 'kun' kører hjem med 6 minutter, så er det ikke noget problem. Dog har de taget 1 minut yderligere over den seneste tid. Vel og mærke samtidig med at de jagter fra feltet. helt ufarligt er det altså ikke.
Logged

If you can't join them, beat them.


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #102: 22 Maj 2011, 15:08 »

Derudover vil Saxo jo ikke skulle gøre det alene, de andre i top 5 er jo truet meget mere end han er af udbrudet.
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #103: 22 Maj 2011, 15:10 »

Derudover vil Saxo jo ikke skulle gøre det alene, de andre i top 5 er jo truet meget mere end han er af udbrudet.

Det har du ret i.
Logged

If you can't join them, beat them.


dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #104: 22 Maj 2011, 15:16 »

Er der en der har et link til etapeprofilen til dagens etape?
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010