home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 675 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Giro d'Italia 2011
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Giro d'Italia 2011  (Læst 31591 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Giro d'Italia 2011
« : 11 Maj 2011, 17:55 »

Jeg tænkte, at vi kunne oprette en særskiltet tråd i stedet for at bruge den samme tråd til samtlige cykelløb - det gør altså selve forummet lidt ligegyldigt.

Lad os da i stedet lave en hel tråd om en af kalenderens største løb. Så kan vi holde al snak herinde, både før, under og efter etaperne!

I dag kørte de femte etape, hvor Weening vandt og han fik førertrøjen som resultat af sejren. Før det havde der været et fint drama på grusvejene, hvor blandt andet di Luca mistede sin saddel, hvilket efterfølgende fik ham han til at rase mod løbet og spørge, hvorfor de ikke kørte på vejen, når de nu var landevejsryttere. Contador led også på gruset, og endte med kun én holdkammerat i mål, mens Porte endte sammen med Cavendish og co efter et styrt.

Finalen døde dog en anelse ud, og Weening kunne nuppe etapesejren, mens favoritfeltet var noget passive efter Scarponis ellers flotte angreb med ca. 2 kilometer til mål. To sekunder hurtigere, og Pinotti havde haft trøjen, men nu sidder den i stedet på Weening og samtidigt er det fjerde rytter den sidder på.

Men med andre ord: Lad os bruge særskiltede tråde til at debattere større etapeløb (det er trods alt derfor vi har et helt forum) mens vi lader mindre løb blive i den store tråd. Så kan man også bedre danne sig et overblik.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #1: 11 Maj 2011, 18:08 »

Kan ikke se Giro d'Italia i fjernsynet, og gider heller ikke at se det via. et eller andet lorte stream. Vil derfor spørge om der er nogen har kender en side hvor man kan se Giroen billigt, men med god kvalitet. Smiley
Logged

Liverpool F.C

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #2: 11 Maj 2011, 18:08 »

Kan ikke se Giro d'Italia i fjernsynet, og gider heller ikke at se det via. et eller andet lorte stream. Vil derfor spørge om der er nogen har kender en side hvor man kan se Giroen billigt, men med god kvalitet. Smiley

http://www.eurosportplayer.dk/tv.shtml

Det er vist ikke så dyrt.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #3: 11 Maj 2011, 18:09 »

http://www.eurosportplayer.dk/tv.shtml

Det er vist ikke så dyrt.
Tak Smiley
Jeg vil se på det  Thumbs Up
Logged

Liverpool F.C

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #4: 11 Maj 2011, 20:50 »

Jeg tænkte, at vi kunne oprette en særskiltet tråd i stedet for at bruge den samme tråd til samtlige cykelløb - det gør altså selve forummet lidt ligegyldigt.

Lad os da i stedet lave en hel tråd om en af kalenderens største løb. Så kan vi holde al snak herinde, både før, under og efter etaperne!

I dag kørte de femte etape, hvor Weening vandt og han fik førertrøjen som resultat af sejren. Før det havde der været et fint drama på grusvejene, hvor blandt andet di Luca mistede sin saddel, hvilket efterfølgende fik ham han til at rase mod løbet og spørge, hvorfor de ikke kørte på vejen, når de nu var landevejsryttere. Contador led også på gruset, og endte med kun én holdkammerat i mål, mens Porte endte sammen med Cavendish og co efter et styrt.

Finalen døde dog en anelse ud, og Weening kunne nuppe etapesejren, mens favoritfeltet var noget passive efter Scarponis ellers flotte angreb med ca. 2 kilometer til mål. To sekunder hurtigere, og Pinotti havde haft trøjen, men nu sidder den i stedet på Weening og samtidigt er det fjerde rytter den sidder på.

Men med andre ord: Lad os bruge særskiltede tråde til at debattere større etapeløb (det er trods alt derfor vi har et helt forum) mens vi lader mindre løb blive i den store tråd. Så kan man også bedre danne sig et overblik.

Enig  Thumbs Up

Jeg sidder med en mærkelig smag i munden - glæder mig til at se cykelløb - men årets Giro vil mest af alt blive husket for den tragiske ulykke - jeg håber at fokus bliver vendt mod løbet igen - alt andet vil være forfærdeligt - selvfølgelig skulle en af etaperne bruges på at minde en Wouter Wylant - men herefter så må fokus rettes på sporten og på at forebygge at det ikke sker igen.

Al respekt til Leopard Trek holdet - de viser klart at selv i sport er der også moral..udover dobbelt moral..... forståeligt at de valgte at trække sig.

Hidtil er det kun glimt jeg har set af løbet...men fra imorgen af så bliver det også anderledes.
Logged

YNWA

LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #5: 11 Maj 2011, 21:32 »

Indtil nu er starten jo lidt blevet overskygget af dødsfaldet, men ja der skal til at rettes ind efter det, som det virkelig handler om, cykelløb!

Synes Alberto ser frisk ud. Lover godt for hans chancer forud. Angående udfordrere til sejren tror jeg ganske enkelt ikke der er nogle, som man matche Alberto, når han for alvor åbner op. Der er en, og det er Andy Schleck, hvis altså han overhovedet kan... Men glæder mig til imorgen! fantastisk løb i fantastiske omgivelser!
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #6: 12 Maj 2011, 17:16 »

Jeg sov i timen tidligere i dag, da jeg glemte min egen tråd, men lad os da kigge lidt på morgendagens etape: Løbets første bjerge!



Det er en meget kort etape, men sidste stigning er 17 kilometer lang. Vi bør få en ny mand i førertrøjen. Jeg er desuden også sikker på, at etapen bliver vundet af en outsider, som vi så det sidste år hvor Chris Anker Sørensen sejrede på de første bjerge.

Det er ikke jordens sværeste stigning, og favoritterne vil måske lige prøve sig selv af, men har svært ved at så en stor klassementskamp i morgen.

Bud på vinder: José Rujano (Androni), Lars Petter Nordhug (Sky), Simon Spilak (Lampre)

« Seneste Redigering: 12 Maj 2011, 18:05 af JG7 » Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #7: 12 Maj 2011, 17:21 »

Spændende. Det er altid svært at forudsige en favorit på de første bjerge. Rujano virker umiddelbart fornuftigt. Han kom dog hele 5 minutter efter feltet igår, men tror, han fik defekt. Og det kan jo faktisk i sidste ende give ham en fordel for i morgen.
« Seneste Redigering: 12 Maj 2011, 17:25 af Njaourinho » Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #8: 12 Maj 2011, 17:22 »

Spændende. Det er altid svært at forudsige en favorit på de første bjerge. Rujano virker umiddelbart fornuftigt. Han kom dog hele 5 minutter efter feltet igår, men mon ikke, han har haft defekt..?

Man ved ikke rigtigt hvorfor, men han sad med i frontgruppen i finalen, og pludselig var han fem minutter efter.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #9: 12 Maj 2011, 17:31 »

Jeg glæder mig til morgendagens etape. Det er der det alvor gælder, for de store. Jeg synes ikke Rujano er noget dårligt bud, på en vinder i morgen. Du har nok ret i, at det ikke bliver en af de helt store der vinder i morgen, men skulle jeg komme med mit bud, vil jeg alligevel skyde på Scarponi, selv om jeg er ret sikker på han ender i top 5, når Giroen slutter. :-)
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #10: 12 Maj 2011, 18:08 »

Jeg glæder mig til morgendagens etape. Det er der det alvor gælder, for de store. Jeg synes ikke Rujano er noget dårligt bud, på en vinder i morgen. Du har nok ret i, at det ikke bliver en af de helt store der vinder i morgen, men skulle jeg komme med mit bud, vil jeg alligevel skyde på Scarponi, selv om jeg er ret sikker på han ender i top 5, når Giroen slutter. :-)

Jeg tror, det er for tidligt for Scarponi. Eller rettere: Jeg tror, det er for tidligt for favoritterne. Rabobank vil nok gerne holde trøjen, men det kan de ikke. Lampre vil næppe slide sig op denne dag, det samme med Saxo Bank, Liquigas osv. Jeg tror, at et udbrud har en meget pæn chance for at blive væk. Og jeg har tilføjet lidt i mit bud på en vinder:

Bud på vinder: José Rujano (Androni), Lars Petter Nordhug (Sky), Simon Spilak (Lampre)
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #11: 12 Maj 2011, 18:15 »

Jamen jeg er meget enig, dog ikke i at et udbrud holder hjem. Men sker det, er Rujano er rigtig godt bud. Jeg tror dog favoritter kommer til at kæmpe om etapesejren, men ikke i et omfang der betyder noget for den samlede stillingen. Men det bliver meget spændende at se i morgen.

Hvis det ikke er nævnt, kan etapen følges på Eurosport, fra kl. 14:30 af.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #12: 12 Maj 2011, 18:29 »

I can tell when we get south of Tuscany because my balls start to ache..
Roads gradually get worse the further down Italy we go. Sicily=Owww!

-Mark Cavendish Wink
Logged


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #13: 13 Maj 2011, 04:16 »

Tror Alberto Contador vinder i dag...
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Giro d'Italia 2011
« Svar #14: 13 Maj 2011, 17:22 »

Jeg glæder mig til morgendagens etape. Det er der det alvor gælder, for de store. Jeg synes ikke Rujano er noget dårligt bud, på en vinder i morgen. Du har nok ret i, at det ikke bliver en af de helt store der vinder i morgen, men skulle jeg komme med mit bud, vil jeg alligevel skyde på Scarponi, selv om jeg er ret sikker på han ender i top 5, når Giroen slutter. :-)
Nej, nu må det stoppe..
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010