home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 818 Gæster Online.

Indlæg: 1132731 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 485905 gange)
Medina
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4200: 17 Apr 2015, 21:21 »

FMD er på vej tilbage, og har både hentet brugerne og Crewet!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4201: 17 Apr 2015, 21:22 »

[flash=200,200][/flash]

I har førhen udtalt at det er meget småt med ansøgningerne om at komme i crew, men når det er så småt, hvorfor så ikke skære nogen elementer fra.
Det vil muligvis gøre mere for brugerne, at der er 4 ting som bare spiller end 10 "lala".

Det er de små ting der gælder.

Jeg er helt enig her. Sats på de ting der kører 100% og så smid alt der over bord som alligevel aldrig kommer op at køre 100%. Det er at spilde en masse kræfter, tid og energi på ting der ikke lykkes alligevel
Logged

Medina
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4202: 17 Apr 2015, 21:24 »

[flash=200,200][/flash]
Jeg er helt enig her. Sats på de ting der kører 100% og så smid alt der over bord som alligevel aldrig kommer op at køre 100%. Det er at spilde en masse kræfter, tid og energi på ting der ikke lykkes alligevel

Skal Sune smides over bord?
- Skal du eller jeg en tur til Middelfart.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4203: 17 Apr 2015, 21:28 »

Hvordan vil man opretholde sine medlemmer på sitet, når der er så stille hos crewet?

Awards er 17 dage bagud (efter kun at have været i gang i 4 måneder efter ca. et halvt års pause)
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=26201.msg1209897#msg1209897
Der blev oprindeligt skrevet i skakten af en anden bruger, for 48 timer siden. Siden er så stille, så dette shout befinder sig på forsiden.

I har førhen udtalt at det er meget småt med ansøgningerne om at komme i crew, men når det er så småt, hvorfor så ikke skære nogen elementer fra.
Det vil muligvis gøre mere for brugerne, at der er 4 ting som bare spiller end 10 "lala".

Der er også kommentarer til det seneste nyt omkring FMC kommer på tablet.
Her bliver der kommenteret på at nyheden ikke bliver oversat til dansk.
Størsteparten forstår selvfølgelig engelsk herinde, men da det er et dansk site, så vil det give et løft at gøre sig den tid, at oversætte det. "Please jeres "kunder!"
Smid den op, som den er for at komme ud med nyheden, og oversæt så på den Smiley

Det er de små ting der gælder.

Hej Skovlyst

Det er rigtig ærgerligt, at vi ikke har fået awards og andre initiativer gennemført på det seneste. Både tid og lyst er en mangelvare lige for tiden i crewet, og det er naturligvis langt fra perfekt.

Jeg tror dog personligt ikke på, at det vil hjælpe som sådan at skære nogle elementer fra. Vi har awards, som jeg har fornemmelsen af, at brugerne er glade for. Derudover har vi områder som artikler og challenges. Jeg tror ikke på, at det vil hjælpe at skære dem fra - hvis vi har nogen i crewet (eller blandt brugerne), der har tiden til at få skriblet noget lækkert sammen, kan vi jo ligeså godt få det produceret. Derudover har vi vores oddssektion, og selvom der ikke altid er lige mange kampe oppe, har jeg også her fornemmelsen af, at brugerne er aktive her, når der er kampe at spille på.
Med andre ord, når vi har folk, der har lysten og tiden til at opretholde de forskellige sektioner, synes jeg dette er at foretrække og så må vi acceptere, at der er tider, hvor der ikke kommer så meget fra en eller flere af sektionerne. Smiley

Jeg tror generelt ikke at udviklingen omkring aktivitet kan ændres fra crewets side. Dette er på ingen måde for at afskrive et ansvar, men jeg tror langt hen af vejen at aktiviteten i crewet bliver determineret af aktiviteten på forummet og ikke omvendt - når det er flere på forum, er der også flere til at give en ekstra hånd med i crewet og den generelle aktivitet på forum vil komme eller udeblive uanset tiltag fra crewet. Ved mindre man har et virkelig fabelagtigt projekt, der kan skaffe en masse brugere i en længere periode. Dette tror jeg dog desværre er utopi.

Jeg har dog fuld forståelse for din holdning, og overordnet set kan jeg kun give dig ret i, at det ville være lækkert, hvis vi kunne få flere af de små ting igennem også.
Logged

FC Barcelona

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4204: 17 Apr 2015, 21:59 »

At et crew i perioder falder lidt ud, det er kun naturligt. Det er ikke første gang og helt sikkert ikke sidste gang det sker. Det er den samme debat som sidste år, år før det og ja, så langt jeg kan huske tilbage. Så jeg ser ikke nogen fare i det.

Hvis vi vil have et mere aktiv site, så må brugerne bare selv tage ansvar. Et site som dette lever ikke pga. crewet og deres tiltag men brugernes aktivitet. Og den er lav og bliver lavere som årene går. Et godt eksempel er årets blogkonkurrence. Deltagerantallet er ikke ligefrem fantastisk. Er det crewet skyld? Nej.......

Min pointe er: bidrag som bruger. Så lever sitet..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4205: 17 Apr 2015, 22:25 »

At et crew i perioder falder lidt ud, det er kun naturligt. Det er ikke første gang og helt sikkert ikke sidste gang det sker. Det er den samme debat som sidste år, år før det og ja, så langt jeg kan huske tilbage. Så jeg ser ikke nogen fare i det.

Hvis vi vil have et mere aktiv site, så må brugerne bare selv tage ansvar. Et site som dette lever ikke pga. crewet og deres tiltag men brugernes aktivitet. Og den er lav og bliver lavere som årene går. Et godt eksempel er årets blogkonkurrence. Deltagerantallet er ikke ligefrem fantastisk. Er det crewet skyld? Nej.......

Min pointe er: bidrag som bruger. Så lever sitet..

Er du helt blanket af eller hvad fanden sker der? Crewet falder ikke af i perioder, men hele tiden jo!
Oddsektionen er død. Jeg finder det komisk at  vijofrech er oddshjælper for siden jeg er kommet ind har han ikke været aktiv i sektionen en eneste gang. Magn har været god til at hjæpe et par gange selvom manden har pisse travlt, men at ham som egentlig burde være der ikke er her er jo under alt kritik.
Logged


Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4206: 17 Apr 2015, 22:28 »

Er du helt blanket af eller hvad fanden sker der? Crewet falder ikke af i perioder, men hele tiden jo!
Oddsektionen er død. Jeg finder det komisk at  vijofrech er oddshjælper for siden jeg er kommet ind har han ikke været aktiv i sektionen en eneste gang. Magn har været god til at hjæpe et par gange selvom manden har pisse travlt, men at ham som egentlig burde være der ikke er her er jo under alt kritik.

Det var noget af et udbrud. Men kan det virkelig passe? Det virker absurd  Shockeret Shockeret
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4207: 17 Apr 2015, 22:31 »

Ja jeg er sikkert blanket helt af men er bare træt af det brok over crew, når problemet med aktiviteten er brugernes ansvar. Det er sq nemt at jagte de få der forsøger. Den brokkultur hjælper røv og nøgler. Det er den samme sang hver eneste gang. Kom med nogle brugerprodukter, bidrag på siden, så lever siden sjovt nok. Det er meget simpelt! Ligegyldig hvad crewet så laver af arbejde. Jeg påstår ikke crewet knokler eller laver et super stk. arbejde, jeg tror bare ikke det brok hjælper noget som helst!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4208: 17 Apr 2015, 22:55 »

"Sandheden" skal som altid findes et sted mellem de to poler Smiley

Crewet har i årevis ligget meget stille. Det startede allerede dengang jeg var i crewet, og det er ved at være et pænt stykke tid siden. Det er blevet mere og mere udtalt over årene, men det hænger ganske rigtigt også sammen med brugernes aktivitet. Hvis der ikke sker så meget på siden, så er der heller ikke meget at lave for moderatorer (de typisk mest synlige i crewet), og det øvrige crew mangler incitament til at lave en masse, hvis der alligevel ikke er nogen der bruger det de laver.

Det er en ond spiral, der blev igangsat af overgangen til Steam. Og selvom Steam ikke skal have hele skylden, så er det bare pudsigt, at det var ca dér det begyndte at gå ned at bakke - og derfra styrtdykkede - mht aktivitet. Brugerne gider ikke være her, fordi her er kedeligt. Skriver man et indlæg kan man i mange tilfælde risikere at der går timer før der bliver svaret fra nogen, og de kæmpe debatter der var engang er bare væk. Det var ikke så meget FM-relaterede debatter jeg tænker på, men mere debatter om politik, religion, historie, metafysisk tingel-tangel (spøgelser fx) og til tider også eksistentialistiske emner.

Det er sandt, at hvis der så ikke engang er en masse tiltag, konkurrencer og artikler at læse, så har man heller ikke dét, at komme herind for. Og så er det ikke så underligt, at folk bliver væk. Siden har ikke haft meget at byde på det sidste stykke tid, og 2015 har vel oplevet den dødeste 4-månedersperiode i sidens historie?

Men at give crewet hele skylden er ikke retvisende, ej heller er det brugernes opgave alene at skabe siden. Jeg har intention om at bevare min profil herinde til siden lukker (kald mig sentimental), men jeg ser ikke umiddelbart en mulighed for siden at genrejse sig.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4209: 18 Apr 2015, 02:10 »

Det er helt sikkert en negativ spiral som, er yderst svær at vende, hvis ikke umulig, fortidens storhed med hensyn til aktivitet og besøgstal er uden tvivl en saga blot.
Det er nemt at give steam skylden, men som pluto skriver så var det der at frafaldet begyndte.

Som Wester ganske rigtigt er inde på, så er bruger skabte ting utroligt vigtige, med de få ansøgninger og deraf de få personer vi er i crewet, så er det en svær misison vi er på.

Stod vi alene med problemet, så var det klart hovedsageligt vores skyld som crew.
Men kigger vi på resten af den skandinaviske scene så er vi stadig suverænt størst målt på forum aktivitet, hvilket desværre siger mere om scenens forfald, mere end det siger om hvor stor aktivitet der er herinde.

Jeg ville da ønske vi bare kunne smække en plan på bordet der forbedrede fremtids udsigterne, men en sådan en findes ikke, og i bund og grund bør en sådan jo også skabes sammen med jer brugerne, da jeres aktivitet er og bliver grundstenen i sidens potentiale.

Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Crewet
« Svar #4210: 18 Apr 2015, 07:53 »

Jeg vil undlade at kommenterer på de allerede nævnte ting, men jeg tror faktisk også en del af den dalende aktivitet kan se ses i det lys at fm som helhed er i fald. Fald er måske så meget sagt og minnpåstand er alene baseret på egne erfaringer.
Men sagen er faktisk den, at jeg samt en enkelt kammerat er de sidste stadig er med på fm vognen. Det kan der være mange grunde til, men i min omgangskreds, er det få hvor det er andre omstændighederne skyld. Det er spillet i sig selv folk ikke gider længere.
Jeg kender faktisk ikke en der er hoppet PÅ vognen. Men kan ihvertfald selv tælle de første 15-20 stk der er hoppet fra. For mit eget vedkommende er der heller ikke noget der tyder på jeg hænger ved - fm 2015 er det spil jeg har spillet absolut mindst. Jeg har spillet 3 sæsoner til ende i 2 forskellige klubber . Dog startet flere op.

Min personlige mening er, at også overstående er et element i debatten. Her på siden kan man endog også støde ind i folk som ikke spiller længere, men stadig debatterer andre emner.
Jeg tror faktisk fm blir lidt mere og mere en niche ting. Især det klassiske fm. Fm Classic og handheld tror jeg tager nogle brugere, mens andre er "tilfreds" med managerdelen i eks Fifa.

Så jo jeg tror på kvaliteten af football manager er en hel del ansvarlig også.
Logged

Medina
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4211: 18 Apr 2015, 08:54 »

Jeg tror siden har brug for en ny ejer.

Giv nu bare TheCuteGuy magten.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #4212: 18 Apr 2015, 09:01 »

Det var noget af et udbrud. Men kan det virkelig passe? Det virker absurd  Shockeret Shockeret

Ja det kan godt passe. Han har ikke rørt en finger siden jeg kom ind.
Og ja det var noget af et udbrud, men sådan går det når jeg er fuld og kommer i besiddelse af internet crazy
Logged


Medina
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4213: 18 Apr 2015, 09:35 »

Ja det kan godt passe. Han har ikke rørt en finger siden jeg kom ind.
Og ja det var noget af et udbrud, men sådan går det når jeg er fuld og kommer i besiddelse af internet crazy


Jeg gir en kasse hvis du lover at drikke den foran computeren og du slår dig løs!

Jeg kan overfører med det samme.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #4214: 18 Apr 2015, 11:25 »

Har ikke lige læst alle indlæggene i tråden, men er lige faldet over et par ting.

Det er rigtig ærgerligt, at vi ikke har fået awards og andre initiativer gennemført på det seneste. Både tid og lyst er en mangelvare lige for tiden i crewet, og det er naturligvis langt fra perfekt.
Nu leger jeg iidt djævlens advokat, men hvis tid og lyst er en mangelvare, hvorfor sidder man så fortsat i crewet? Jeg er helt på linje med, at det er friviligt og at disse ting kommer og går, men jeg synes efterhånden at de går mere end de kommer. Burde man ikke med have lidt selverkendelse og sige: "Fint, jeg har hverken tiden eller lyst, så det her er ikke lige noget for mig på nuværende tidspunkt." Er man ikke i stand til dette, kunne beslutningen i sidste ende bliver taget for en. For en god ordens skyld skal jeg lige sige, at det her ikke er direkte møntet på dig, men mere mit generelle syn på tingene. Jeg har bare taget udgangspunkt i et afsnit fra dit indlæg.

Ja jeg er sikkert blanket helt af men er bare træt af det brok over crew, når problemet med aktiviteten er brugernes ansvar. Det er sq nemt at jagte de få der forsøger. Den brokkultur hjælper røv og nøgler. Det er den samme sang hver eneste gang. Kom med nogle brugerprodukter, bidrag på siden, så lever siden sjovt nok. Det er meget simpelt! Ligegyldig hvad crewet så laver af arbejde. Jeg påstår ikke crewet knokler eller laver et super stk. arbejde, jeg tror bare ikke det brok hjælper noget som helst!
Hvor ser du brok? Jeg ser kun, pånær et par topkek lololol indlæg, en masse konstruktiv og velbegrundet kritik. Kritik, så længe det er valid, burde altid bliver taget imod med kyshånd.
Logged

Sider: 1 ... 279 280 [281] 282 283 ... 291 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010