home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  A Journey (LLM)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: A Journey (LLM)  (Læst 11866 gange)
whale
Gæst
 
A Journey (LLM)
« : 29 Dec 2010, 16:43 »




SPIL INFO:
- FM 2011 Version 11.2.1
- Standard database.
- Custom database størrelse
(ca. 85.000 spillere)
- Spilbare ligaer:
Danmark (fra 2. division)
England (fra Blue Square Bet N/S)
Frankrig (fra CFA)
Tyskland (fra 3. division)
Italien (fra Serie C2)
Portugal (fra 2. division)
Skotland (fra 3. division)
Spanien (fra 2. division B)
Hermed en lidt anderledes blog fra min side. Det blev for trivielt for mig at vælge et hold fra de største ligaer og vinde et utal af turneringer efter kort tid, så jeg er gået over til LLM. Min interesse for den mere krævende spillestil kan tilskrives Nickmik og hans blog om nordirske Warrenpoint Town.

Skulle der sidde nogen derude, der ikke kender til LLM, vil jeg kort opridse fm-britains LLM regler, som er dem, jeg har valgt at følge.

-   Der skal spilles med officiel patch og database.
-   Spillernes præstationer må ikke afsløres, så specifikke beretninger og/eller screenshots er no-go. (Spillerscreenshots med slørede navne kan dog godt komme på tale.)
- Ting som taktikker og træningsprogrammer skal man selv udarbejde, og de må ikke uddybes eller på anden måde deles.
-   Skjulte spillerattributter skal slås til.
-   Spiller- og personenalesøgning er bandlyst. Alle spillerindkøb skal ske gennem anbefalinger fra scouts og staff signings skal ske via opslag jobcenteret.
-    Bugs, realismefejl og lignende må ikke udnyttes.
Læs evt. mere her.

I modsætning til mine tidligere blogs vil jeg ikke bruge ret meget tid på grafik (forvent samme niveau som i denne post). Desuden vil opdateringerne som regel bare være et resumé af den forgange sæson. Altså er bloggen henvendt til typer som mig selv, der fascineres af hårdt arbejde i fodboldens laveste rækker og de fremskridt, der eventuelt måtte ske. Hvis du søger poetiske fodboldromaner om Champions League-finaler og gyldne støvler, bliver du skuffet.


Jeg tager rollen som danske Mr. Jensen, en tidligere serie 6-spiller, der endnu ikke har erfaring inden for managerfaget. Spillet starter i Danmark, juni 2010 og jeg står uden job. Mit mål? Vi drømmer vel alle om at træne de helt store klubber, og mit ultimative mål må være at stå i spidsen for favoritklubben F.C. Barcelona. Nej, mine ambitioner fejler ikke noget, men man skal starte et sted, så jeg må søge et job i noget lavere regi...



Sæsonen 2010/2011: Marítimo B (Port. 2nd div N)
Sæsonen 2011/2012: Sanremese (Ita. Serie C2/A)
Sæsonen 2012/2013: Sanremese (Ita. Serie C2/A)
Sæsonen 2013/2014: Sanremese (Ita. Serie C2/B)

« Seneste Redigering: 10 Jan 2011, 01:12 af whale » Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #1: 29 Dec 2010, 16:47 »

Har du planer om at nedlægge din anden blog, Whale?
Logged

whale
Gæst
 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #2: 29 Dec 2010, 16:49 »

Har du planer om at nedlægge din anden blog, Whale?

Ja, jeg gider slet ikke den type spil mere, desværre.
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #3: 29 Dec 2010, 16:50 »

Selvom du siger du ikke vil fokusere på grafik, syntes jeg alligevel den er vanvittig flot (:
Elsker LLM og vil følge med (:
Logged

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #4: 29 Dec 2010, 17:03 »

Spændende! Jeg er selv i gang med samme type spil, hvor jeg først fik job i Vanløse i 2. div. Efter to sæsoner skiftede jeg til Hammarby TFF (en satellitklub til det almindelige Hammarby, som kun må bruge u26-spillere) og dem har jeg nu ført fra den tredjebedste række op til Allsvenskan, hvor jeg er i gang med 3. sæson Wink
Logged

whale
Gæst
 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #5: 29 Dec 2010, 17:13 »

Selvom du siger du ikke vil fokusere på grafik, syntes jeg alligevel den er vanvittig flot (:
Elsker LLM og vil følge med (:

Jeg siger tak. Smiley

Spændende! Jeg er selv i gang med samme type spil, hvor jeg først fik job i Vanløse i 2. div. Efter to sæsoner skiftede jeg til Hammarby TFF (en satellitklub til det almindelige Hammarby, som kun må bruge u26-spillere) og dem har jeg nu ført fra den tredjebedste række op til Allsvenskan, hvor jeg er i gang med 3. sæson Wink

Det lyder sgu godt. Skriv noget mere ned og del det med os? Wink
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #6: 29 Dec 2010, 17:36 »

Nånå. Endnu en ny blog fra side af. Jeg følger med igen ligesom jeg gjorde ved de sidste 2! Opstemt

KIU! Opstemt
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #7: 29 Dec 2010, 17:38 »

Tak for at nævne min blog. Følger med. Det ser ud til at blive spændende, og selvfølgelig skal man spille efter LLM reglerne. Det kunne være spændende, hvis vores hold kunne møde hinande Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

whale
Gæst
 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #8: 29 Dec 2010, 17:41 »

Nånå. Endnu en ny blog fra side af. Jeg følger med igen ligesom jeg gjorde ved de sidste 2! Opstemt

KIU! Opstemt

Tak. Smiley
Som sagt er jeg færdig med den anden type spil, så nu stopper jeg med at skifte blogs. Jeg regner med, at det her game kommer til at tage lang tid.

Tak for at nævne min blog. Følger med. Det ser ud til at blive spændende, og selvfølgelig skal man spille efter LLM reglerne. Det kunne være spændende, hvis vores hold kunne møde hinande Smiley

Din blog fortjener det. Rullende Øjne Men du er jo lysår foran mig med The Point, og pt. er jeg ikke fast besluttet på føre et bestemt hold til toppen - kun mig selv. Grin
« Seneste Redigering: 29 Dec 2010, 17:43 af whale » Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #9: 29 Dec 2010, 17:42 »

Tak. Smiley
Som sagt er jeg færdig med den anden type spil, så nu stopper jeg med at skifte blogs. Jeg regner med, at det her game kommer til at tage lang tid.

Det forventer jeg dælme også af dig! Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #10: 29 Dec 2010, 17:46 »

Spændende med en LLM blog, læste lidt med på din gamle blog og den var rigtig godt, håber denne bliver lige så god og måske bedre Wink KIU!!
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #11: 29 Dec 2010, 17:49 »

Spændende, glæder mig til at høre mere!

KIU Smiley
Logged

Arsenal <3

asj89
Gæst
 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #12: 29 Dec 2010, 17:54 »

Det ville være fedt hvis du lige netop valgte at føre en klub til tops. Hvis du pludselig blev manager for FCB, ville charmen fra idéen med LLM forsvinde IMO. Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #13: 29 Dec 2010, 18:34 »

Fantastisk. Jo flere LLM blogs, desto bedre. Jeg kan ikke få nok at den spiltype. Spil, spil, spil og skriv! Det kan kun gå for langsomt Wink
Logged


Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #14: 29 Dec 2010, 18:44 »

Det ville være fedt hvis du lige netop valgte at føre en klub til tops. Hvis du pludselig blev manager for FCB, ville charmen fra idéen med LLM forsvinde IMO. Smiley

Der er jeg ikke altid helt enig. På en måde synes jeg det er mere realistisk at bevæge sig opad i hierakiet ved at skifte klub frem for at føre en lille klub til toppen. Hvor tit ser man en manager blive mange år i en klub IRL? Udover Guy Roux i Auxerre osv Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010