home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:31 Bubbles Blogkonkur... #8 - Danish Viking War...
I går kl. 19:37:26 Broen13 Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
21 Maj 2024, 20:57 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23307
  0 Brugere, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132774 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: bellaallen9090
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  A Journey (LLM)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: A Journey (LLM)  (Læst 11918 gange)
whale
Gæst
 
A Journey (LLM): Sanremese #2
« Svar #30: 08 Jan 2011, 21:39 »





Faciliteter:
Stadium: Comunale (2150 all-seater)
Rent: 16K €/year
Training facilities: Fairly basic
Youth facilities + Academy: Basic
Youth recruitment: Basic
Sæsonen:
Medieprognose: 15. plads
Bestyrelsens forventning: Placering i midten af tabellen


Sidste års katastrofale sæson havde sat sine spor. Som følge af trænerskiftet var klubben løbet ind i et rekordstort underskud på 220.000 € (1.6 mio. kr.), hvilket var næsten halvdelen af omsætningen. Derudover var vores kandidatur til ligaens øverste halvdel væk. Sanremese blev spået til en 15. plads og var dermed blevet en nedrykningskandidat .

Selvom økonomien var ret smadret, kunne jeg alligevel forstærke truppen. Efter meget grundige overvejelser fik jeg sorteret alle ”for dyre” spillere fra og udnyttet lønbudgettet optimalt. Der blev hentet intet mindre end 11 spillere til førsteholdet – de fleste direkte til startelleveren. Specielt defensiven blev grundigt forstærket.


Netop overvægten af kvalitet i det defensive blev kendetegnende for sæsonen. Offensiven var det svage led og derfor scorede vi ikke mange mål. Det betød, at når vi kom foran, forsøgte vi kun at forsvare føringen. Ægte italiensk fodbold med få mål og ”parking the bus”. Det var kedeligt at se på, men det var effektivt.

Fra starten af sæsonen var det tydeligt, at vi kunne blande os i toppen. Godt nok tabte vi ofte kampene til de store hold i ligaen (Pro Vercelli, Pergocrema, Valenzana etc.), men udover otte nederlag hev vi 17 sejre og ni uafgjorte hjem. En kamp om førstepladsen blev det ikke til, men vi var hele tiden med i kampen om play-off pladserne. Først i allersidste spillerunde var det en realitet, at vores 60 point var nok til 5. pladsen og dermed skulle vi i playoff-semifinale mod ligaens nummer to; Pergocrema.
 
Første semifinale blev spillet hjemme i Sanremo og det startede perfekt med et 1-0 mål efter kun 8 minuter. Kampen var fuldstændig lige og ingen af holdene havde store chancer, men i 2. halvleg fik Pergocrema udlignet. Desværre blev det ikke kun til ét udebanemål, for kort før tid scorede de til 1-2. Returopgøret blev spillet en uge senere og var en nærmest umulig opgave. At vi ragede en masse gule kort til os og fik en angriber udvist efter 60 minutter gjorde det kun sværere. Kampen endte 0-0 og Pergocrema gik videre til finalen, hvor Valenzana (heldigvis) smadrede dem med 7-1 samlet.



Oprykningen var tæt på, men glippede til sidst. Realistisk set var det måske ikke så slemt, for holdet er slet ikke godt nok til Serie C1 endnu. Jeg vil foretrække at vente lidt, så vi kan overleve en oprykning eller i det mindste gøre et godt forsøg. Bestyrelsen var henrykt over vores flotte placering, der i høj grad kan tilskrives sommerens nye signings. Jeg har forlænget kontrakten med endnu et år og jeg håber, vi kan gå hele vejen i den kommende sæson.


 

« Seneste Redigering: 08 Jan 2011, 21:41 af whale » Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #31: 09 Jan 2011, 01:11 »

God update! meget spændende må man sige. Ærgeligt at du missede oprykningen, men måske meget godt i længden som du selv siger. Ser frem til hvad der sker af spændende ting næste sæson Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

PyRm8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #32: 09 Jan 2011, 13:34 »

Rigtig god læsning! Synes dine updates er lige tilpas og at du så gennemgå en hel sæson af gangen synes jeg fungere fint! Dit layout er også nice! :-)
Logged

whale
Gæst
 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #33: 09 Jan 2011, 16:13 »

Tak, tak. Fedt med læsere og kommentarer. Thumbs Up

Næste sæson er spillet færdig og der kommer nok en update i aften. Smiley
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #34: 09 Jan 2011, 16:30 »

Glæder mig til den næste update! Synes virkelig godt om at du skriver om en sæson pr update bare en skam de så kommer lidt sjældnere Wink
Logged

FC Barcelona

whale
Gæst
 
A Journey (LLM): Sanremese #3
« Svar #35: 10 Jan 2011, 01:11 »





Sæsonen:
Medieprognose: 10. plads
Bestyrelsens forventning: Placering i midten af tabellen



Af uforklarlige årsager befandt vi os efter sommerpausen i Serie C2/B. Jeg aner ikke, om jeg blev offer for en FM-bug eller om Sanremese i virkeligheden skifter til B-sektionen, der dækker det centrale og nordlige Italien, men de nye modstandere var en spændende udfordring.

Endnu et år var gået og lønbudgettet var forbedret, så vi kunne igen forstærke truppen. Ti nye forstærkninger kom til Sanremo og de var lige præcis, hvad vi havde brug for. Efter at holdet var endt på 6. pladsen og nu var blevet forstærket yderligere, turde jeg satse mere offensivt og det gav bonus. Vores spil var tydeligt blevet bedre end sidste år, hvor vi ikke scorede mange mål (hele 20 mål mindre end de andre i playoff spillet.) Spillerne tog straks den offensive spillestil til sig og det var faktisk som at se et helt andet hold spille. Vi lagde godt ud, hentede en masse point og var en del af topkampen lige fra start.

I starten af december lå vi på 2. pladsen med 28 point; otte sejre, fire uafgjorte og fire nederlag. På daværende tidspunkt var vi tre hold, der konkurrerede om førstepladsen og kampen var meget tæt. Giulianova og Gubbio lå henholdsvis 2 point under og over os, mens de resterende hold ikke virkede direkte truende.

Måske var vi truet af Giulianova og Gubbio i sæsonens første fire måneder, men i årets sidste måned fik jeg skabt en fuldstændig vanvittig Sanremese-maskine, der ødelagde alt på dens vej. Havde nogen fortalt mig, at vi ville rykke op i denne sæson, havde jeg måske troet på det, men jeg havde aldrig troet på, at sæsonens sidste seks måneder ville gå, som de gjorde. Fra d. 15. december manglede vi 18 kampe. Af de 18 kampe vandt vi 16(!) og fik to uafgjorte. Målscoren for disse kampe lød på imponerende 40-4.
Fra 1. marts vandt vi de resterende kampe indtil sæsonafslutningen i maj – også selvom førstepladsen og oprykningen allerede var sikret sidst i april. Vi sluttede sæsonen af med at smadre ligaens nummer to, Giulianova, 4-0 og endte med et forspring på 14 point.

Inden spillerne fik lov at gå på velfortjent ferie, skulle den Italienske C2 Super Cup overstås. Her ventede Alto Adige og Brindisi (C2/A og C2/C’s nummer et). Oven på en sejrsstime på 10 kampe kørte vi let og elegant over begge hold og jeg sikrede dermed endnu et trofæ til klubben.



Yes! Endelig succes i Sanremo. I næsten latterligt overbevisende stil fik vi sikret oprykning og skal dermed spille i Serie C1 næste år. Selvom vi havde spillet offensivt, lukkede vi kun 17 mål ind i 34 kampe. Det glæder mig meget, for enhver manager ved, at en stærk defensiv er nøgleordet for at overleve en oprykning til en stærkere liga. Den overlegne defensive præstation gav plads i ”Årets Hold” til min målmand, begge mine backs og en af mine centrale forsvarere. Derudover vandt jeg ”Årets Manager” og Sanremese blev årets mest overpræsterende hold. En angriber, jeg hentede på fri transfer, blev årets signing.

Førstepladsen i C2/B gav os 80.000 € (næsten 600.000 kr.) i præmiepenge. Behøver jeg at sige, at jeg er glad for at være i Sanremo?


 

« Seneste Redigering: 10 Jan 2011, 03:11 af whale » Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #36: 10 Jan 2011, 01:43 »

Hvilken dejlig sæson Smiley Bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå efter oprykning. Jah, jeg følger helt klart med.
Logged

whale
Gæst
 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #37: 10 Jan 2011, 01:50 »

Hvilken dejlig sæson Smiley Bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå efter oprykning. Jah, jeg følger helt klart med.

Ja, det var sgu en fed oplevelse. Når et LLM-eventyr kører som det skal, så er det ubeskriveligt fedt. I slutningen af sæsonen var mit ansigtsudtryk nok magen til Sanremese-maskottens. "Opstemt"

Godt du følger med. Smiley
Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #38: 10 Jan 2011, 08:54 »

Dine updates er glimrende sat op. Har fulgt nogle af de andre blogs, og synes den her er bedst - måske fordi jeg selv er LLM fan.
Helt klart en af de bedste blogs på siden i øjeblikket.
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Philips
Gæst
 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #39: 10 Jan 2011, 09:54 »

Fed blog skifter du så hold nu eller tager du en sæson mere i Sanremese
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #40: 10 Jan 2011, 11:03 »

Super resultater..   Mon der snart står Serie B på tapettet eller hvad er planerne.. Bliver du i klubben og prøver at få dem i Serie A eller hur.

LLM Styrer... 

Ser frem til mere..
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

PyRm8
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #41: 10 Jan 2011, 12:02 »

Tillykke med oprykningen! Glæder mig til at høre om hvordan du klare den i Serie C1 :-)
Logged

whale
Gæst
 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #42: 10 Jan 2011, 14:09 »

Mange tak for kommentarerne. Som det ser ud nu, bliver jeg i klubben i næste sæson og måske flere. Jeg må indrømme, at Sanremese er blevet en del af mit klubhjerte og jeg er vist ikke kendt nok til, at en anden klub "approacher" mig. Økonomien er stadig ikke god, men jeg ser det som en interessant udfordring at få det vendt. Mere om klubbens fremgang i næste update. Smiley
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #43: 10 Jan 2011, 14:46 »

Mange tak for kommentarerne. Som det ser ud nu, bliver jeg i klubben i næste sæson og måske flere. Jeg må indrømme, at Sanremese er blevet en del af mit klubhjerte og jeg er vist ikke kendt nok til, at en anden klub "approacher" mig. Økonomien er stadig ikke god, men jeg ser det som en interessant udfordring at få det vendt. Mere om klubbens fremgang i næste update. Smiley
Jeg kender godt følelsen, jeg har det selv med Luton som jeg har ført op i npower Championship.
Men nok om det, rigtig lækker blog, lækker grafik, og det er faktisk utrolig dejlige updates fordi du ikke laver 12 updates på en sæson, så du når meget længere ind og man kan se dig skabe noget.
Jeg følger med, med din Hercules blog og nu denne, er du langsomt ved at blive min ynglings blogger!
KIU Thumbs Up Hævet Øjenbryn
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A Journey (LLM)
« Svar #44: 10 Jan 2011, 15:11 »

God blog og gode resultater Thumbs Up
Ser frem til det videre forløb Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010