home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 990 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Juventus
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Juventus  (Læst 24243 gange)
kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #45: 01 Maj 2012, 15:46 »

Hvad skal man bruge Matri som så han kan bombe ? Opstemt
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #46: 01 Maj 2012, 18:41 »

Endte med at vinde ligaen i første sæson, men smed tilgengæld coppa'en på det groveste.

#1. Juventus 96-25 -> 96 point.
#2. Napoli 66-35 -> 77 point.
#3. Milan 72-38 ->  73 point.

I semifinalen i Coppa vinder jeg 3-1 ude imod Napoli og ser kampen som sikker, men ender med at tabe 4-2 hjemme, måske en tand for dristigt at bruge så mange unge. Men skidt pyt!

Matri overraskede mig ekstremt meget, med 45 mål i 33(1) kampe og et snit på 8 i ligaen blev han suverænt topscorer og vandt tilmed den gyldne støvle. En anden positiv overraskelse var indkøbet af kometen Marco Verratti - som virkelig spillede langt bedre end jeg havde kunne turde håbe på. Samlet set spillede han 28(8) kampe og scorede 5 mål, lagde op til 15 mål og scorede et snit på 7.32. Dette kulminerede med en plads på årets hold i Serie A i hans allerførste sæson, derudover er han også allerede noteret for hans første landskamp - komet.

Transfers første sæson:
in:
Prestia 10mio.
Verratti 23 mio.
Iker Munian 150 mio.
Criscito 130 mio.
Samlet: 315mio.

Out:
Manninger 13 mio.
Grosso 4.5 mio.
Libertazzi 350dk(DE)
Magnusson 1.2mio(DE)
Samlet: 20mio.

Anden sæson er lige begyndt, og den er ikke begyndt som jeg havde kunne håbe på. Forfærdelig start i CL - nederlag ude imod Schalke og et tyveri af Fenerbache på min hjemmebane hvor de fik 1 point i et ufortjent 2-2 resultat, dette betyder 1 point i 2 kampe og gruppens seed#1 mangler jeg stadigvæk at møde, Manchester United. Det er op ad bakke hvis jeg skal nå målsætningen om at kvalificere mig fra gruppen.

Transfers 2 sæson:
In:
Mariani 12 mio. (Ung Italiensk regen)
Davide Santon 40mio.
Alberici 120mio. (Ung Italiensk regen)
Javier Pastore 150 mio.
Mattia Destro 35mio.
Karim Lekik (Leje - mulighed for køb 65mio)
Andrea Poli 30 mio.
Carlos Fierro 75mio.
Samlet: 460mio.

Out:
Storari 17 mio.
Giaccherini 13mio.
Immobile 20mio.
Reto Ziegler 45 mio.
Melo på leje, betalt 15 mio her og nu.
Pacienza på leje, betalt 10 mio her og nu.
Krasic på leje, betalt 50 mio her og nu.
Samlet: 172mio.

Fik desuden et bud fra Arsenal på 250mio på Elia, men handlen faldt desværre sammen. Satans!!

Som man kan se, forsøger jeg med en masse italienske spillere, hvor jeg i mit forgående Juventus save var ligeglad med nationaliteten. Smiley
« Seneste Redigering: 01 Maj 2012, 18:49 af bianconeri » Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #47: 01 Maj 2012, 19:25 »

Endte med at vinde ligaen i første sæson, men smed tilgengæld coppa'en på det groveste.

#1. Juventus 96-25 -> 96 point.
#2. Napoli 66-35 -> 77 point.
#3. Milan 72-38 ->  73 point.

I semifinalen i Coppa vinder jeg 3-1 ude imod Napoli og ser kampen som sikker, men ender med at tabe 4-2 hjemme, måske en tand for dristigt at bruge så mange unge. Men skidt pyt!

Matri overraskede mig ekstremt meget, med 45 mål i 33(1) kampe og et snit på 8 i ligaen blev han suverænt topscorer og vandt tilmed den gyldne støvle. En anden positiv overraskelse var indkøbet af kometen Marco Verratti - som virkelig spillede langt bedre end jeg havde kunne turde håbe på. Samlet set spillede han 28(8) kampe og scorede 5 mål, lagde op til 15 mål og scorede et snit på 7.32. Dette kulminerede med en plads på årets hold i Serie A i hans allerførste sæson, derudover er han også allerede noteret for hans første landskamp - komet.

Transfers første sæson:
in:
Prestia 10mio.
Verratti 23 mio.
Iker Munian 150 mio.
Criscito 130 mio.
Samlet: 315mio.

Out:
Manninger 13 mio.
Grosso 4.5 mio.
Libertazzi 350dk(DE)
Magnusson 1.2mio(DE)
Samlet: 20mio.

Anden sæson er lige begyndt, og den er ikke begyndt som jeg havde kunne håbe på. Forfærdelig start i CL - nederlag ude imod Schalke og et tyveri af Fenerbache på min hjemmebane hvor de fik 1 point i et ufortjent 2-2 resultat, dette betyder 1 point i 2 kampe og gruppens seed#1 mangler jeg stadigvæk at møde, Manchester United. Det er op ad bakke hvis jeg skal nå målsætningen om at kvalificere mig fra gruppen.

Transfers 2 sæson:
In:
Mariani 12 mio. (Ung Italiensk regen)
Davide Santon 40mio.
Alberici 120mio. (Ung Italiensk regen)
Javier Pastore 150 mio.
Mattia Destro 35mio.
Karim Lekik (Leje - mulighed for køb 65mio)
Andrea Poli 30 mio.
Carlos Fierro 75mio.
Samlet: 460mio.

Out:
Storari 17 mio.
Giaccherini 13mio.
Immobile 20mio.
Reto Ziegler 45 mio.
Melo på leje, betalt 15 mio her og nu.
Pacienza på leje, betalt 10 mio her og nu.
Krasic på leje, betalt 50 mio her og nu.
Samlet: 172mio.

Fik desuden et bud fra Arsenal på 250mio på Elia, men handlen faldt desværre sammen. Satans!!

Som man kan se, forsøger jeg med en masse italienske spillere, hvor jeg i mit forgående Juventus save var ligeglad med nationaliteten. Smiley
Hvad bruger du Matri som ? Skarpretter eller fremskudt, eller hvad ? Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #48: 01 Maj 2012, 19:27 »

Endte med at vinde ligaen i første sæson, men smed tilgengæld coppa'en på det groveste.

#1. Juventus 96-25 -> 96 point.
#2. Napoli 66-35 -> 77 point.
#3. Milan 72-38 ->  73 point.

I semifinalen i Coppa vinder jeg 3-1 ude imod Napoli og ser kampen som sikker, men ender med at tabe 4-2 hjemme, måske en tand for dristigt at bruge så mange unge. Men skidt pyt!

Matri overraskede mig ekstremt meget, med 45 mål i 33(1) kampe og et snit på 8 i ligaen blev han suverænt topscorer og vandt tilmed den gyldne støvle. En anden positiv overraskelse var indkøbet af kometen Marco Verratti - som virkelig spillede langt bedre end jeg havde kunne turde håbe på. Samlet set spillede han 28(8) kampe og scorede 5 mål, lagde op til 15 mål og scorede et snit på 7.32. Dette kulminerede med en plads på årets hold i Serie A i hans allerførste sæson, derudover er han også allerede noteret for hans første landskamp - komet.

Transfers første sæson:
in:
Prestia 10mio.
Verratti 23 mio.
Iker Munian 150 mio.
Criscito 130 mio.
Samlet: 315mio.

Out:
Manninger 13 mio.
Grosso 4.5 mio.
Libertazzi 350dk(DE)
Magnusson 1.2mio(DE)
Samlet: 20mio.

Anden sæson er lige begyndt, og den er ikke begyndt som jeg havde kunne håbe på. Forfærdelig start i CL - nederlag ude imod Schalke og et tyveri af Fenerbache på min hjemmebane hvor de fik 1 point i et ufortjent 2-2 resultat, dette betyder 1 point i 2 kampe og gruppens seed#1 mangler jeg stadigvæk at møde, Manchester United. Det er op ad bakke hvis jeg skal nå målsætningen om at kvalificere mig fra gruppen.

Transfers 2 sæson:
In:
Mariani 12 mio. (Ung Italiensk regen)
Davide Santon 40mio.
Alberici 120mio. (Ung Italiensk regen)
Javier Pastore 150 mio.
Mattia Destro 35mio.
Karim Lekik (Leje - mulighed for køb 65mio)
Andrea Poli 30 mio.
Carlos Fierro 75mio.
Samlet: 460mio.

Out:
Storari 17 mio.
Giaccherini 13mio.
Immobile 20mio.
Reto Ziegler 45 mio.
Melo på leje, betalt 15 mio her og nu.
Pacienza på leje, betalt 10 mio her og nu.
Krasic på leje, betalt 50 mio her og nu.
Samlet: 172mio.

Fik desuden et bud fra Arsenal på 250mio på Elia, men handlen faldt desværre sammen. Satans!!

Som man kan se, forsøger jeg med en masse italienske spillere, hvor jeg i mit forgående Juventus save var ligeglad med nationaliteten. Smiley
Er rigtig misundelig på dig over købene af Santon og Poli. Poli gav jeg selv 130 for efter første sæson, og Santon koster 300(!!!) mil.

Forstår ikke udlejningen af Krasic, han har været kanon i begge sæsoner jeg har været ved roret. Hvordan med Verratti, hvem har han fortrængt? Pirlo? Vidal? March?
Logged

welbz is dat guy

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #49: 01 Maj 2012, 22:20 »

Lidt off-topic måske, men hvordan gør Destro det for jeg som har prøvet ham? Overvejer lidt at hente ham til Inter i mit save. ? Smiley
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #50: 01 Maj 2012, 23:37 »

Er rigtig misundelig på dig over købene af Santon og Poli. Poli gav jeg selv 130 for efter første sæson, og Santon koster 300(!!!) mil.

Forstår ikke udlejningen af Krasic, han har været kanon i begge sæsoner jeg har været ved roret. Hvordan med Verratti, hvem har han fortrængt? Pirlo? Vidal? March?

Som jeg sagde havde jeg et spil til 2024 tror jeg med Juventus hele vejen, hvor Krasic blev legende i klubben. Han blev også topscorer den ene sæson i Serie A så er godt klar over han kan spille virkelig godt. Men forsøger at nationalisere holdet lidt mere, og bare alene det faktum han ikke passer ind i min taktik og virkelig på ingen måde imponerede i de chancer han fik. 13(7) - 0 mål, 3 oplæg og 6.75 i snit. Derfor røg han i dette spil.

Verratti har egentlig ikke fortrængt nogle. I første sæson:
Ligakampe:
Vidal: 30(3)
Pirlo: 29(1)
Marchisio: 24(4)
Verratti: 24(8)
Marrone: 6(7)

Matri er indstillet med lav kreativ frihed, og til at løbe i dybden og til at løbe i hullerne. Han bomber derudaf, allerede i 2 sæson dog er jeg jo lige begyndt, men ligastats: 3(1) - 7 mål, 7.82 snit. Derudover er han på 12 scoringer for Italien i 16 landskampe.

Destro er egentlig købt udelukkende grundet hans nationalitet. Det jo ikke fordi hans stats er "super" og han har endnu ikke fået chancen endnu, men i 1(1) i ligaen har da han da scoret og lagt op til 1 med et snit til 7.30. Er dog lige i begyndelsen - så han skal nok få endnu flere chancer. Jeg har derudover forlænget med DP for at have en super vejleder, så håber da han udvikler sig yderligere. Smiley

Verratti på nuværende tidspunkt: http://peecee.dk/upload/view/364701/full så indtil nu ser hans udvikling jo lovende ud.

 
« Seneste Redigering: 01 Maj 2012, 23:39 af bianconeri » Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

motormule
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #51: 02 Maj 2012, 09:03 »

vandt mesterskabet og ligacuppen første sæson, bliver ikke nemt at gentage med cl på programmet og en smal midtbane og en ring venstre back, faktisk var pepe min bedste venstre back  Shockeret

har købt bocchetti ( 95 mio) og rossi ( 295 mio) og veratti som backup til midten og nogle stor talenter som reserver.

fik 200 mio for elia i vinter pausen

Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #52: 03 Maj 2012, 02:15 »

At sælge Elia var en kæmpe fejl... Ham, Krasic og Vidal er de tre bedste spillere på mit hold, halvejs inde i fjerde sæson.
Logged

motormule
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #53: 03 Maj 2012, 13:13 »

nej han var ikke speciel god som 3 angriber, jeg bruger ikke fløj.. så prøver også at sælge Krasic.

chellini har været min klar vigtigste spillere, da mit forsvar sejler uden ham.

har købt boilesen også
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #54: 03 Maj 2012, 15:55 »

Er lige kommet igennem halvdelen af anden sæson og det har ikke just været en super sæson.

Blev sendt ud af championsleague allerede i gruppespillet, ekstremt skuffende.

Lagde ud med at tabe ude til Schalke, hvilket egentlig var OK fortjent. Derefter spillede jeg 2-2 hjemme imod Fenerbahce hvor det var ekstremt ufortjent jeg ikke hev sejren. En hjemmekamp imod Manchester United, hvor jeg igen føler jeg blev røvet på groveste vis. Men et nederlag på 2-3 hjemme, og mine drømme om videre avancement så sorte ud, og at jeg blev kørt over ude mod United i næste kamp 3-0 slukkede mulighederne for avancement. Endte dog som 3'er efter sejr imod Schalke hjemme og et kryds ude imod Fenerbahce... VIRKELIG skuffende omgang i CL.....!! Nu må jeg se hvordan det kommer til at gå i EL, talenterne kommer til at få spilletid.

Ligaen ser dog anderledes ud, efter 18 kampe er jeg stadigvæk ubesejret, med 15 sejre og en målscorer på 61-18. Jeg fører allerede med 9 point, så det ser lovende ud. Jeg er på nuværende tidspunkt oppe på 42 kampe i træk uden nederlag i ligaen. Smiley

Verratti forsætter udviklingen. Han har i alt spillet 14(1) kampe i ligaen, hvilket har smidt 13 oplæg af sig og et lille snit på 7.65. Derudover forsætter han hans karriere på landsholdet, hvor han allerede har opnået 3 kampe og scorede en enkel pind.

Men sygest af alt er Matri. Jeg nøjes med at vise et screenshot: http://peecee.dk/upload/view/364918/full - godt nok skræmmende skarp. Smiley

 
« Seneste Redigering: 03 Maj 2012, 15:57 af bianconeri » Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

motormule
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #55: 04 Maj 2012, 08:33 »

vildt nok med matri, ved mig  brænder han helt vildt og rossi tror jeg rammer sidnettet 2-3 gange i hver kamp, har tæt på 20 chancer i hver kamp.. tabte til både parma og genoa.. men slog milan 3-0 og fik 3-3 mod arsenal på udebane..

ligger i top 5 i serie a, men inter har har vundet i sine 6 kampe
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #56: 04 Maj 2012, 08:51 »

Har lige overstået et roligt januar transfer vindue år 2015, hvor det blev til ét køb. Jeg manglede en venstre-back, så José Angel blev hentet i Roma for £15,75 millioner. I ligaen fører jeg med 13 point ned til AC Milan og er stadig ubesejret, og i Champions League første Knock-Out Runde skal jeg op imod Feyenoord som jeg håber bliver en overkommelig modstander.
Logged

motormule
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #57: 06 Maj 2012, 14:27 »

fører serie a med 7 point med 7 kampe igen og har lige slået arsenal ud af kvartfinalen i cl og skal møde barca i semi.

jeg er ved at bytte de ældre spillere ud med meget yngre, min første reserve i angrebet er 17 år, men rossi og matri spillere fantatisk og især med efter pastore er kommet til..

prøver at ha stor del italiener på mit og det går rigtig godt indtil videre
Logged

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #58: 08 Maj 2012, 23:10 »

Jeg spiller i samme opstilling som mange af jer andre, med to defensive midt, en central, offensive kanter og en enkelt angriber.

Hvilke holdinstillinger bruger I?
Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

motormule
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #59: 09 Maj 2012, 09:50 »

spiller med 3 på stribe på midten og en offensiv midt, det virker rigtig godt, da jeg jeg på 2 sæsoner har vundet 2 serie a titler en cup og en Cl og super cuppen med 5-1 over chelsea.

Matri som skarpretter med dybe stikninger virker for mig, da han er blevet topscore begge sæsoner
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010