home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 995 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Juventus
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Juventus  (Læst 24242 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #30: 21 Apr 2012, 01:46 »

Sådan her ser mit hold ud, cirka halvejs gennem anden sæson:

Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #31: 21 Apr 2012, 09:27 »

Mit hold i starten af anden sæson:

Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #32: 21 Apr 2012, 18:14 »

Bah! Så udligner Bologna to minutter inde i overtiden til 2-2... Heldigvis er jeg stadig fem point foran Palermo, så kan da stadig selv afgøre det.
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #33: 21 Apr 2012, 19:35 »

Så kom jeg igang med Juve - Efter de første 5 kampe er det blevet til 4 sejre og 1 uafgjort  Thumbs Up

Opstilling:
http://imageshack.us/photo/my-images/687/juveholdopstilling.png/ - som i kan se stiller jeg op i en 4-1-2-2-1 som har fungeret rigtig godt.

Mod de store hold som Inter, Roma, Milan, Napoli spiller/vil jeg spille med en defensiv tilgang og satse på kontra. Mod de andre hold spiller jeg kontrollerende.
Jeg synes dette har fungeret fint.

Indkøb:
N'Zonzi er blevet hentet som den dybdeliggende playmaker, der skal tage over for Pirlo
Han har gjort det udmærket.

Mine første 5 kampe:
http://imageshack.us/photo/my-images/594/5kampejuve.png/

Nu har jeg kun spillet 5 kampe, men det er bestemt et underholdende og spændende hold at spille med !
De kan klart anbefales  Peace
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #34: 25 Apr 2012, 19:51 »

Jeg er pt. ubesejret i 64 ligakampe i streg, hvilket jo er helt fantastisk!
Er i ca. halvejs i 3.sæson (dvs Januar 2014), og fører pt Serie A med 8 point ned til Milan, der dog har to kampe i baghånden.
Jeg er i Pokal-finalen mod Serie B holdet Lecce, så der regner jeg med en sejr. Er også i Champions League 1/8 finalen, hvor det i første opgør blev til en udebane sejr på 5-1 over Zenit St.Petersburg.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #35: 25 Apr 2012, 20:27 »

Har selv haft problemer med Elia og hans skader. Han var ikke fast mand i første sæson, og i anden efter Pepe er faldet lidt igennem, hev Elia en langvarig skade. Derfor hentede jeg Gaitan for 85 mil i Benfica. Denne handel har han takket for ved at præstere 2 mål og 4 oplæg i 4 kampe.

Køb for guds skyld i verden denne fantastiske spiller.
Logged

welbz is dat guy

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #36: 25 Apr 2012, 20:43 »

Tror kun Elia har været skadet én gang hos mig, og det var i anden sæson hvor han til gengæld var ude i ca. 6 måneder.
Til gengæld er min topscorer Alessandro Matri, og Del Piero er stadig fantastisk på trods af hans 39 år...
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #37: 25 Apr 2012, 20:45 »

Tror kun Elia har været skadet én gang hos mig, og det var i anden sæson hvor han til gengæld var ude i ca. 6 måneder.
Til gengæld er min topscorer Alessandro Matri, og Del Piero er stadig fantastisk på trods af hans 39 år...
Matri er også fantastisk for mig. 20 kampe og 20 mål i Serie A. Hele 7 flere end Cavani der stadig spiller i Napoli.
Logged

welbz is dat guy

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #38: 25 Apr 2012, 21:26 »

Så taber man lige 4-0 ude til Napoli i Pokal-Semifinalen, efter en 1-0 sejr hjemme og dermed er den pokal ikke længere en mulighed. Oh well, der er da stadig ligaen og Champions League at gå efter.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #39: 26 Apr 2012, 02:21 »

Så er 3. sæson slut, og den bød på endnu et italiensk mesterskab. Desværre blev Bayern endestationen i Champions League.
Jeg var ellers klar til at se mig om efter forstærkninger da Manchester United pludselig henvender sig med et jobtilbud efter Ferguson's pension. Jeg må sq indrømme at jeg er fristet... De har flere penge at lege med end Juventus, men jeg sagde jo til mig selv at jeg gerne ville vinde Champions League med Juventus inden jeg overvejede at skifte... Så jeg er godt nok lidt i tvivl.
Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #40: 26 Apr 2012, 08:10 »

tag nu til mesterklubben altså, der er da ikk så meget at tænke over! Wink
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

motormule
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus
« Svar #41: 28 Apr 2012, 23:18 »

Har lige startet en save med juve, fantatisk hold har kun købt unge reserver og ligger nr 1 efter 9 kampe med 8 sejr og 1 uafgjort målscore på 25-3

matri bomber helt vild i en 4-3-3 hvor han ligger fremme sammen med elia og Quagliarella.
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #42: 29 Apr 2012, 00:30 »

Har overvejet at starte et save op med Juventus, men ved ikke om jeg finder den spændende nok.
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Gungner
Gæst
 
Sv: Juventus
« Svar #43: 29 Apr 2012, 03:18 »

Det er jeg sikker på du vil... De har et rigtig godt hold fra starten, og en god portion penge. De starter dog uden at være med i Europæisk sammenhæng, så det er din mission.
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Juventus
« Svar #44: 29 Apr 2012, 22:52 »

Lidt syg i hovedet tror jeg at jeg er.

I den første patch spillede jeg med Juventus i MANGE sæsoner, helt frem til nummer #1 på hall of fame. Men nu har jeg lavet en ny igen, i den nye patch. Jeg må ligesom jer andre, tilslutte mig: Matri bomber som en gal -> 22(1) - 32 mål, 7 oplæg, 11MoM - 8.07

Har spillet 23 kampe i ligaen, fører den lige i øjeblikket med 57 point.

Jeg har hentet Verratti og FØJ hvor han udvikler sig med lynets hast. Det skal dog også siges at han har fået 16(6) kampe og ligger med 9 oplæg  og et snit på 7.23. Smiley

Derudover har jeg hentet Prestia, Criscito og Munian. Jeg vil forsøge at holde det noget mere italiensk denne gang. Smiley
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010