home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 622 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 186203 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #900: 29 Apr 2013, 22:37 »

Syntes også det er uacceptabelt, at sportsgrene som NBA, NFL osv, der vil have at spillerne skal være rollemodeller, så ikke kan tillade/godkende homoseksualitet.

Det er måske heller ikke Ligaerne, men fansene der forlanger at spillerne er de perfekte mennesker, der tager sig af deres moder, ikke er homoseksuelle osv. Det er for mig totalt forkert at man ikke kan behandle dem som mennesker, som kan føle hvad de vil over for hvem de vil.

Jeg håber så sandelig også at flere af spillerne følger i dette fodspor så den forskruede situation bliver ændret !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #901: 29 Apr 2013, 22:57 »

I øvrigt kan man nok også takke Kenneth Faried for at der nu bliver åbnet op. Han banede groft sagt vejen, ved at gå ud og offentligt støtte ægteskab mellem homoseksuelle for et par måneder siden. Hans mor er mig bekendt lesbisk, og har indgået 'civil union' med sin partner. Det var også første gang at sådan noget skete og så betyder det selvfølgelig også en del, at det er et kendt ansigt i ligaen der går ud og tager sådan et standpunkt. Havde det nu være Lou Amundson eller en anden ligegyldig spiller (undskyld Lou), havde det næppe fået så stor opmærksomhed som det fik ved Faried. Uanset hvad er det godt og vigtigt at der bliver åbnet op for det, og at der bliver taget fat på et emne der har været et kæmpe tabu i hele ligaens historie, og generelt bare i elitesport.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #902: 03 Jun 2013, 22:43 »

Godt nok været stille herinde. Game 7 i nat på DK4 2.30 imellem Miami og Indiana. En rigtig fed (og hård) serie som kan gå begge veje! Den store historie har været Wade og Bosh, som har givet James ligeså meget hjælp, som han fik i Cleveland.. hvis nogen ikke er bekendt med det, så er det ikke ret meget. Den anden store historie er George og Hibbert, som begge 2 har spillet helt fantastisk. Især George som jeg også er gået hen at blevet en stor fan af. Han kan alt og minder i virkeligheden utroligt meget om LeBron James, selvom der naturligvis stadig er et stykke derop endnu. Han er dog, sammen med Curry og Irving, en af de helt store stjerneskud i NBA, som bliver spændende at følge i fremtiden.

Hvem vinder? Jeg går med Indiana, fordi at jeg tror, at Wade og Bosh fortsætter deres elendige spil og det simpelten bliver for meget for James. Jeg ser dog helst at Miami vinder, da jeg tror, at en Pacers-Spurs serie bliver lidt tør.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #903: 03 Jun 2013, 23:10 »

Godt nok været stille herinde. Game 7 i nat på DK4 2.30 imellem Miami og Indiana. En rigtig fed (og hård) serie som kan gå begge veje! Den store historie har været Wade og Bosh, som har givet James ligeså meget hjælp, som han fik i Cleveland.. hvis nogen ikke er bekendt med det, så er det ikke ret meget. Den anden store historie er George og Hibbert, som begge 2 har spillet helt fantastisk. Især George som jeg også er gået hen at blevet en stor fan af. Han kan alt og minder i virkeligheden utroligt meget om LeBron James, selvom der naturligvis stadig er et stykke derop endnu. Han er dog, sammen med Curry og Irving, en af de helt store stjerneskud i NBA, som bliver spændende at følge i fremtiden.

Hvem vinder? Jeg går med Indiana, fordi at jeg tror, at Wade og Bosh fortsætter deres elendige spil og det simpelten bliver for meget for James. Jeg ser dog helst at Miami vinder, da jeg tror, at en Pacers-Spurs serie bliver lidt tør.
Det værste er at du glemmer og nævne David West, som har været et beast i den her serie sammen med PG og Hibbert, selv da han var syg i lørdags så spillede han fortrinligt.. desværre. Som fan af Heat så er jeg jo nød til både og tro og håbe på at Lebron kan klare sagerne Cleveland-style eller ej, han gjorde det i kamp 3 og kan nemt gøre det igen, tror nok på han skal rive den hjem i AAA.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #904: 03 Jun 2013, 23:13 »

Ja, han har også spillet godt, men George og Hibbert har i mine øjne være vigtigere for dem!
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #905: 03 Jun 2013, 23:14 »

NOTHING EASY. GAME SEVEEEEEEEEEEEEEEN http://www.collegehumor.com/video/3404027/zaza-pachulia-post-game-interview-after-game-6

Kampen i aften står og falder på om LeBron kan gå i Cleveland-mode eller ej. Udover det skal Heat skal satse på at få Bosh igang tidligt, så han ikke falder helt ud igen, de skal få fundet nogle åbne baselinejumpers til Haslem og så satse på at Chalmers og Norris rammer deres åbne skud. Det er sådan set hvad Heat kan rent offensivt i øjeblikket. Wade er håbløs. Kan de få bare en quarters tåleligt spil fra ham, tror jeg gerne de sælger den for det. Derudover gad jeg godt se noget mere Mike Miller, når Psycho T er på banen. For en SF er Miller en ganske god rebounder, og han har vist, at han kan ramme sine treere og åbne feltet modsat Battier og Ray.

Pacers er nødt til få noget produktion fra Lance og Hill, så Heat ikke kan double teame hele tiden. Rammer Hill først sine treere og lykkedes Lance med hans mærkværdige beslutninger, så får Heat det rigtigt svært.

Kampen bliver sikkert som alle de andre i serien afgjort på, hvem der er bedst i painten. Jeg tror, at LeBron på hjemmebane med publikum (og dommerkaldene) i ryggen, og med Birdman tilbage, hvilket bestemt ikke er uvæsentligt da det betyder mindre Joel Anthony, tager stikket. Men det kræver en stor kamp fra LeBron, hvilket jeg desværre også tror han kan præsterer, selvom jeg hellere vil se Pacers i finalen.

Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #906: 03 Jun 2013, 23:15 »

Ja, han har også spillet godt, men George og Hibbert har i mine øjne være vigtigere for dem!
Uden tvivl, de har begge snittet noget nær 20 point i serien, men er ret sikker på hvis ikke West havde været der så var det faldt sammen det hele, han er trods alt den eneste der har mere end 5 sæsoner i NBA.
Logged

JF7
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #907: 03 Jun 2013, 23:16 »

David West var da ikke fortrinelig i lørdags. Han var god i 4., hvilket jo selvfølgelig også er godt, men resten af kampen var han da ikke noget specielt.
Logged

Nothing but net

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #908: 03 Jun 2013, 23:18 »

David West var da ikke fortrinelig i lørdags. Han var god i 4., hvilket jo selvfølgelig også er godt, men resten af kampen var han da ikke noget specielt.

Han var bestemt ikke fortrinlig, men med 39,5 i feber, synes jeg stadigvæk det var en ret flot præstation. Han skal nok være der i aften.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #909: 03 Jun 2013, 23:21 »

Han var bestemt ikke fortrinlig, men med 39,5 i feber, synes jeg stadigvæk det var en ret flot præstation. Han skal nok være der i aften.
+1
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #910: 03 Jun 2013, 23:25 »

Mayweather har i øvrigt lige sat 33 mio. på Heat i aften. Fuck en tard. Nu håber jeg at Indiana vinder  funny
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #911: 03 Jun 2013, 23:36 »

Mayweather har i øvrigt lige sat 33 mio. på Heat i aften. Fuck en tard. Nu håber jeg at Indiana vinder  funny
Har nada forstand på basket. Læste det godt lige på facebook Smiley . Tænkte bare så må han være sikker i sin sag.

Er Miami kæmpe favoritter?
Logged

Vi skal alle være her.

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #912: 03 Jun 2013, 23:37 »

Har nada forstand på basket. Læste det godt lige på facebook Smiley . Tænkte bare så må han være sikker i sin sag.

Er Miami kæmpe favoritter?

De sidste 6 kampe de har spillet har givet 3 sejre til hver, så kan du jo selv vurdere. Smiley
Han har sågar spillet på at de skal vinde med mindst 8 point.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: NBA
« Svar #913: 05 Jun 2013, 23:21 »

Så er Miami er finalen og Mayweather en smule rigere. Serien starter imorgen nat klokken 3 og kan følges på DK4. Umiddelbart en rigtig lige serie, hvor den helt store x-faktor er Kawhi Leonard. Hvis han spiller en god serie og udfordrer LBJ, tror jeg, at Spurs vinder.

Rigtig fed finale. Selvfølgelig ville det være federe, hvis det var Thunder, som var i finalen (synes jeg i hvert fald), men det her er det andet bedste, som vi kan få.
Logged

JF7
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: NBA
« Svar #914: 06 Jun 2013, 00:21 »

Heat in five.
Logged

Nothing but net

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 81 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010