home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 529 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Danmarks drenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Danmarks drenge  (Læst 4630 gange)
nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Danmarks drenge
« Svar #15: 06 Nov 2011, 20:23 »



Gennemgang af spiller og taktik: 1.9.2014
Jeg er stor beundrer af hold med en offensiv og fantasifuld tilgang til fodboldspillet. Mit mål er at være det boldbesiddende hold samtidig skal angrebet være det første forsvar. Forsvarskæden skal være aktiv i boldomgangen, og de fleste angreb skal starte med opspil fra bagerst kæde. Jeg har valgt at praktisere wingbacks da det giver holdet mulighed for at komme i et markant overtal fremme på modstandernes banehalvdel. På den centrale midtbane skal holdes balancespiller findes to arbejdsstærke midtbanespiller, der samtidig er gode med fødderne. Den offensive del står af tre offensive midtbanespiller der har stort set frit leje og konstant skifter position med hinanden. Helt fremme er holdets målscorer og targetman, hans rolle består i at score mål på samlebånd og samtidig være en bindende led i pasningsspillet.

I modsætning til den tidligere mand på posten som landstræner, er jeg ikke tilhænger af store udskiftninger på holdet fra kamp til kamp. Derfor udtager jeg mig en bruttotrup på 28 spiller som skal være det bærende fundament på holdet. Der kan selvfølgelig komme andre spiller på tale, hvis der præsentationer er så gode at de ikke kan andet end at være et medlem af truppen.

På målmandsposten har jeg valgt fire spiller der skal kæmpe om pladsen mellem stængerne Jesper Krøyer (Brøndby), Kasper Schmeichel (West Brom), Anders Lindegaard (Ingen klub) og Mikkel Andersen (Fulham). Kasper Schmeichel bliver betragtet som førstevalg på posten, lige efter ham kommer Jesper Krøyer. Anders Lindegaards plads kan være meget usikker, hvis han ikke finder sig en klub og begynder at få fast spilletid igen.
 
I forsvarskæden er der udtaget ni spiller til bruttotruppen spillerne er Daniel Agger (Liverpool), Simon Kjær (Wolfsburg), Andreas Bjelland (Sunderland), Daniel Wass (Bolton), Nicolai Boilesen (Ajax), Frederik Sørensen (Bolton), Michael Lumb (Leicester), Mathias Jørgensen (Frankfurt) og Sami Meddeb (Man Utd). Det er svært at sige hvem der er førstevalg, det eneste sikker kort er anfører Daniel Agger. Mens alle andre stort set er på samme stadie omkring en startplads på holdet.

På midtbanen er der udtaget flest spiller til bruttotruppen - hele elleve spiller er udtaget særligt mange unge spiller ligger i denne gruppe. Lucas Andersen (Man Utd), Christian Eriksen (Ajax), William Kvist (Stuttgart), Bashkim Kahdrii (Gladbach), Thomas Enevoldsen (Everton), Emil Larsen (Bolton), Jimmy Nielsen (Brøndby), Thomas Delany (FCK), Niki Zimling (Brügge), Ken Ilsø (Bolton) og Jens Stryger Larsen (Brøndby). Igen her er det svært at udpege de stærkeste, Kvist, Eriksen og Andersen er efter min mening de stærkeste kort på holdet, men meget kan ændres i løbet af få måneder for de unge herrer.

Helt fremme er det ungdommen der dominere, og en kommende Pele håber jeg at få frem i nogen af de unge herrer. Nicklas Bendtner (Arsenal), Viktor Fischer (Man City), Rasmus Falk (OB) og Kenneth Zohore (FCK) er de fire spiller som skal kæmpe om pladsen som ene angriber. Lige for tiden er Nicklas Bendtner det klare førstevalg på pladsen, men hvis udviklingen for Fischer og Falk forsætter kan de meget vel slå Bendtner af pladsen.

NEDTÆLLING TIL EURO CHAMPIONSCHIP: 649 dage 3 timer.

Logged

jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Danmarks drenge
« Svar #16: 06 Nov 2011, 21:05 »

Spændende spændende

Følger
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Danmarks drenge
« Svar #17: 06 Nov 2011, 21:29 »

Du kan bare trykke på den knap der hedder 'prt scr' på din computer, derefter gå ind i paint og tryk 'ctrl+v' også gemme billedet.


så skal det bare uploades Smiley
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Danmarks drenge
« Svar #18: 06 Nov 2011, 22:03 »



Startskuddet: 10.9.2014
Jeg var egentlig tilfreds med taktikken, og følte jeg havde holdet lige hvor jeg ville havde dem. Men da muligheden bød sig slog jeg til, en venskabskamp mod Marokko ville være en fin sidste test inden EM-kvalifikationen, særligt fordi spillerne ikke vil blive udmattet af en lang rejse til det nord afrikanske. Der er 3-4 pladser hvor jeg er splittet omkring startopstillingen, de spiller som kæmper om pladsen vil få en halvleg hver til at bevise de skal starte inde. Jeg er lidt ligeglad med resultatet af denne kamp det vigtigste er at de viser de vil være en del af dette hold.

Danmark 1 – 2 Marokko, PARKEN: 26 665
0-1 M. El Hamdaoui (19)
0-2 M. Chamakh (87)
1-2 M. Jørgensen (90)

Kampens spiller: Andreas Bjelland (7.9)


Til trods for vi var det spilstyrende hold og havde næsten 3 gange så mange afslutninger som Marokko. Burde jeg egentlig være tilfreds, men alligevel er der en snær af skuffelse over kampen. Vi spillede langt bedre end Marokko igennem hele kampen, desværre er vi bare ikke skarpe nok på den sidste del af banen.

Vigtigheden af den næste kamp er enorm, derfor er det utroligt vigtigt at starte godt ud i gruppespillet og særligt i mod Østrig. Jeg ser Portugal som vinderen af gruppen, og vil derfor kæmpe med Østrig om andenpladsen i gruppen. Slovakiet og Estland har jeg ikke den store fidus til.

Østrig 4 – 4 Danmark, ERNST-HAPPEL-STADION: 50 865
1-0 M. Lumb, selvmål (6)
1-1 N. Bendtner (10)
2-1 E. Hoffer (15)
3-1 M. Hinteregger (19)
3-2 N. Bendtner (40)
3-2 D. Wass, Udvist (45+3)
4-2 D. Abala (str. 47)
4-3 V. Fischer (60)
4-4 V. Fischer (76)


Kampens spiller: Viktor Fischer (8.7)


Defensiven var hammerende elendig, og samtidig var offensiven sprudlende. Denne kamp må nævnes som en af de mere mærkelig i min manager karriere, det var som om alt der ramte inden for rammen gik ind. Derfor er det også tydeligt for mig at se, at jeg skal hjem og kigge på defensiven. En uafgjort i Østrig er ikke den dårligste start på kvalifikationen, og lad os håbe vi kan slå dem når de gæster Danmark til juni 2015.

EUROPEAN CHAMPIONS NEDTÆLLING: 639 dage 3 timer.
« Seneste Redigering: 06 Nov 2011, 22:06 af nikovic » Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Danmarks drenge
« Svar #19: 06 Nov 2011, 22:05 »

Spændende spændende

Følger
Du kan bare trykke på den knap der hedder 'prt scr' på din computer, derefter gå ind i paint og tryk 'ctrl+v' også gemme billedet.


så skal det bare uploades Smiley

Lækkert at du følger med Smiley

Denne ide har jeg også prøvet af, desværre er det ikke skærmbillede i FM der bliver taget. Men det der kører i baggrunden, det lyder lidt som den ene dårlig undskyldning efter den anden. Men vil egentlig gerne havde det til at fungere så det også kan bidrage til bloggen.

Der er ikke nogen der kender et program der kan tage SS for en Smiley?
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Danmarks drenge
« Svar #20: 07 Nov 2011, 22:52 »



Fischer fan”fucking”tastisk: 15.10.2014
Da de fleste af de spiller jeg har i tankerne til holdet er forholdsvis unge har jeg valgt at arrangere endnu en venskabskamp, denne gang over en meget overkommelig modstand i form af New Zealand. Formålet med kampen er at få alle spiller spillet ind på holdet, så de nye ansigter allerede i deres første landsholds samling kommer i auktion. En sejr over New Zealand er en selvfølge! men vigtigst er det at de nye gør en figur.

Danmark 3 – 2 New Zealand, PARKEN: 16 403
0-1 W. Ried (16)
1-1 J. Larsen (19)
1-1 L. Nielsen, Udvist (44)
2-1 V. Fischer (58)
2-2 B. Fischer (str. 66)
2-3 A. Bjelland, selvmål (78)


Kampens spiller: Rasmus Falk (9.0)


Til trods for holdets gennemsnitsalder på kun 21,9 år, er jeg stadigvæk langt fra tilfreds med holdets præsentation. Eneste lyspunkt var Rasmus Falk (OB) og debutanten Sami Meddeb (Man Utd), i mens Lasse Nielsen nok ikke skal forvente at blive udtaget til holdet fremover. Vi må nu se frem mod Estland kampen som skal vindes hvis vi skal gøre os forhåbninger om kvalifikation, til EM 2016 i Frankrig.

En kamp mod Estland på hjemmebane skal bare vindes, alt andet er en skændsel. Forventningerne er store efter 3 kampe i træk uden sejr og nogen smertefulde nederlag til Marokko og New Zealand. Men udeblivelsen af Simon Kjær og Nicklas Bendtner kan vise sig at være katastrofal for Danmark.

Danmark 6 – 0 Estland, PARKEN: 38 374
1-0 V. Fischer (5)
2-0 V. Fischer (29)
3-0 V. Fischer (39)
4-0 V. Fischer (42)
5-0 V. Fischer (71)
6-0 V. Fischer (84)


Kampens spiller: Viktor Fischer (10.0)


Ord er ikke store nok til at beskrive mine følelser omkring Viktor Fischer, at en 20 årig dreng kan gå ind og vise så fremragende præsentationer er helt ude af kontrol. Samtidig var det godt endelig at se defensiven fungere, efter vi havde lukket hele 9 mål ind i de seneste 3 kampe. Sejren er samtidig vigtig for selvtilliden og jeg er sikker på, at mit unge mandskab nok skal klare sig videre fra gruppespillet.

NEDTÆLLING TIL EURO CHAMPIONSCHIP: 604 dage 3 timer.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010