home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Danmarks drenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Danmarks drenge  (Læst 4956 gange)
nikovic
Reserveholdsspiller

Danmarks drenge
« : 04 Nov 2011, 14:47 »

Intro – 6.1.2014:
Så gik den ikke længere for Morten Olsen, der måtte smide håndklædet i ringen efter næsten 14 års tro tjeneste for det danske landshold. Efter en misset kvalifikation til EM 2012 og kommende VM 2014, så DBU ingen anden udvej end at skifte ud på den prestigefyldte plads.

Danmark er et velkendt hold for de fleste fodboldkyndige, hvor højdepunktet er sejren i Europamesterskabet 1992. Siden hen er det gået gradvist ned af bakke for landsholdet. Det afspejler sig også i deres nuværende placering som nr. 42 på verdensranglisten, godt 20 år efter den store triumf.

Danmark største stjerner er udlands professionelle som Daniel Agger, Simon Kjær, Nicklas Bendtner og Christian Eriksen. Disse spillere bliver suppleret med talenter som Lucas Andersen, Viktor Fischer og Emil Larsen. Det store spørgsmål er, om dette er nok til at vinde titler til Danmark igen.

Dog er det sikkert, at Danmark bliver et spændende landshold at følge de næste mange år, med eller uden titler i hus.

Velkommen til min første FM12 blog; dette er samtidig min første landsholdsblog. Jeg har som mange andre, en stor kærlighed til vores fædreland, og jeg ser gerne landsholdet tilbage til fortidens styrke.

God fornøjelse.

« Seneste Redigering: 04 Nov 2011, 15:23 af nikovic » Logged

nikovic
Reserveholdsspiller

Sv: Danmarks drenge
« Svar #1: 04 Nov 2011, 15:21 »

Første kamp – 5.3.2014:
I min første kamp var modstanderen Andorra, som er en miniput nation i forhold til os. Taktikken skal prøves af, spillerne skal testes, og trænerteamet skal finde hinanden. Så er vi klar til at slå os løs mod større nationer, når kvalifikationsspill et til EM 2016 står for skud.

Danmark 3 – 0 Andorra, PARKEN: 24 145 tilskuer.
1-0 N. Bendtner (6)
2-0 L. Andersen (15)
3-0 N. Bendtner (26)

Kampens spiller: Nicklas Bendtner (8.4)

Taktikken viste sig som værende en succes, godt nok spiller vi mod en nation der er væsentlig dårligere end vores. Presspillet var særlig positivt, og en medvirkende faktor til vi kunne havde 68% af spillet set over hele kampen. Derimod er 24 afslutninger hvor kun 8 rammer inden for rammen ikke godt nok, det tyder på af angrebsspillet skal forbedres en smule.

Fire debutanter kom i spil i kampen mod Andorra. Daniel Stenderup (Brøndby), Emil Larsen (Bolton), Lasse Nielsen (Aab) og Lucas Andersen (Man Utd) fik alle deres første landskamp. Lucas Andersen gjorde sig bedste bemærket med oplæg og mål. Mens Lasse Nielsen viste hans styrke i nærkampene.

FIFA WORLD CUP NEDTÆLLING: 99 dage 3 timer.

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 04 Nov 2011, 17:55 »

Dublin – 7.6.2014
Vores anden kamp var i mod Irland der lå 14 pladser over os på verdensranglisten. Alligevel følte jeg at vi mand for mand var et bedre hold, og muligheden for en sejr på udebane var store. Samtidig var det muligheden for at prøve en ny målmand og en ny venstreback af på holdet.

Irland 3 – 2 Danmark, AVIVA STADIUM: 23 225 tilskuer.
1-0 S. Cox (23)
1-1 N. Bendtner (24)
1-2 T. Enevoldsen (54)
2-2 A. McGeady (66)
3-2 S. Cox (73)

Kampens spiller: N. Bendtner (7.9)

Til tider viste spillet sig at fungere fremragende og angrebsspillet flød. Desværre havde vi igen problemer med at putte bolden det sidste stykke ind over stregen, til trods for vores massive spilovertag. Men defensiven viste sig at have store problemer, særligt på indlæg var vi sårbar over for Irland.

Debuttanterne Nicolai Boilesen (Ajax) og Jesper Krøyer (Brøndby IF) spillede begge en fin kamp, uden nogen af dem gjorde det store ud af sig selv. Boilesen fik en svær start, da han kom for sent på indlægget til 1-0. Senere fik han dog spillet sig op, og endte med at gøre en udmærket figur. Krøyer viste store svagheder i luftrummet, men havde et par afgørende redninger mod slutningen af kampen.

FIFA WORLD CUP NEDTÆLLING: 6 dage 0 timer.

« Seneste Redigering: 05 Nov 2011, 12:18 af nikovic » Logged

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #3: 04 Nov 2011, 18:42 »

Nice med en blog med "Danmarks Drenge" Opstemt Jeg følger med  Wink

maltewn
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 05 Nov 2011, 10:54 »

følger også Wink

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 05 Nov 2011, 22:46 »

Ja, Super nice med en blog om det Danske landshold, har også selv et sil med dem. - Hold det kørende, det er spændende læsning! Opstemt

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 06 Nov 2011, 12:18 »

Sidste test:
I en kamp mod Luxembourg skal der være mulighed for at prøve nye ting af. En pligt sejr er forventet, og alt andet vil være en skandale for holdet. Jeg har tilladt mig at stille med en ung og spændende offensiv bestående af Eriksen, Fischer, Andersen og Kahdrii.

Luxembourg 0 – 8 Danmark, STADE JOSY BARTHEL: 8040 tilskuer.
0-1 V. Fischer (5)
0-2 B. Kahdrii (11)
0-3 V. Fischer (16)
0-4 V. Fischer (29)
0-5 L. Andersen (32)
0-6 V. Fischer (37)
0-7 V. Fischer (54)
0-8 B. Kahdrii (73)

Kampens spiller: Viktor Fischer (10.0)

Alt viste sig at fungere i denne sidste test. Holdet spillede det flotteste og mest flydende angrebsspil, jeg har oplevet. Samtidig viste den nye, ungdommelige offensiv sig at være overraskende god. Jeg er samtidig stolt over, at holdet holder koncentrationen igennem hele kampen - det kan ses i kampstatistikken, hvor Luxembourg ikke havde et eneste skud, og de havde kun 38 % af boldbesiddelsen.

Thomas Delany, Viktor Fischer, Frederik Sørensen, Rasmus Falk og Bashkim Kahdrii spillede alle deres første landskamp mod Luxembourg. Alle spillerne kan gå derfra med oprejst pande og muligheden for at blive udtaget til de vigtigere kampe.

FIFA World Cup 2014 er også overstået, hvor England tog sejren foran værtsnationen Brasilien med en finalesejr på 2-1. Det var overraskende, at Schweiz snuppede bronzemedaljen efter en dramatisk kamp mod Argentina, der endte med at skulle afgøres i straffespark.

EUROPEAN CHAMPIONS NEDTÆLLING: 667 dage 3 timer.

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 06 Nov 2011, 12:20 »

Nice med en blog med "Danmarks Drenge" Opstemt Jeg følger med  Wink
følger også Wink
Ja, Super nice med en blog om det Danske landshold, har også selv et sil med dem. - Hold det kørende, det er spændende læsning! Opstemt

Mange tak for de rosende ord. Men som sagt er det super spændende med en blog om vores landshold Smiley Håber i hænger ved.

hoegdk
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 06 Nov 2011, 16:10 »

God blog. Smiley

Må jeg ikke se et SS af Lucas Andersen og Viktor Fischer?

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 06 Nov 2011, 17:00 »

God blog. Smiley

Må jeg ikke se et SS af Lucas Andersen og Viktor Fischer?

Det måtte du meget gerne! Men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor jeg ikke kan finde de screenshots jeg tager i spillet :s

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #10: 06 Nov 2011, 17:04 »

også gerne Kadrii, Nikovic

Tidligere: Baloo38

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 06 Nov 2011, 17:06 »

Det måtte du meget gerne! Men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor jeg ikke kan finde de screenshots jeg tager i spillet :s

Tryk Alt+F9 og så kommer dine SS til at ligge inde under C:\Users\navn\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2012\screenshots

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 06 Nov 2011, 17:14 »

Tryk Alt+F9 og så kommer dine SS til at ligge inde under C:\Users\navn\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2012\screenshots

Jeg har nu prøvet det du skrev, men jeg har slet ikke mappen. Så prøvede at oprette den, men det har heller ikke hjulpet på det Skuffet

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #13: 06 Nov 2011, 17:50 »

Super spændende Wink Kan du ikke fortælle lidt om din formation og taktik?

FC Barcelona

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 06 Nov 2011, 18:04 »

Super spændende Wink Kan du ikke fortælle lidt om din formation og taktik?

Der kommer en større gennemgang af taktikker, spillervalg osv. Grunden til at det ikke er kommet før er fordi jeg kun haft 2 kampe til at prøve tingene af, og derfor ikke var sikker hvordan jeg vil spille endnu Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010