home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:20:12 warmon Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132738 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 99054 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #45: 21 Jul 2008, 23:51 »

Fysisk forsvar og fysisk angriber Wink

Aaaah nu forstår jeg! Undskyld brokkeriet  crazy
Logged


Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #46: 21 Jul 2008, 23:51 »

Okay det må seriøst være en joke! hvis man kunne få en med en smule forstand på fodbold til at lave det her.

Det er bestemt ikke fordi jeg er fan af fcm herhjemme men først at give stephan andersen 3 pts. og så give Christopher Poulsen 1, det er virkelig en brøler af de store. hvordan oscar wendt kan få flest pts. aner jeg heller ikke, men noget i din fodboldforstand er helt gal...

Kan godt være vi ikke kan være enige alle sammen, men med så store fejl i dine analyser må der være noget helt helt galt...
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #47: 21 Jul 2008, 23:53 »

præcis, du skal ikke se det her som noget negativt JS, men mener der er mange venstre backe som er langt bedre end wendt.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #48: 21 Jul 2008, 23:54 »

Glæder mig til at se Bøgelund få 5 point som højreback Opstemt

Men ellers er det er fantastisk stykke arbejde, KIU!

Det er vel efterhånden lang tid siden han har præsteret noget?

Det er ikke nemt med venster backen, men mener bestemt Michael Jakobsen hører til i toppen !
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #49: 21 Jul 2008, 23:55 »

Det er vel efterhånden lang tid siden han har præsteret noget?

Det er ikke nemt med venster backen, men mener bestemt Michael Jakobsen hører til i toppen !

han spillede da en brandkamp mof FCM?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #50: 21 Jul 2008, 23:56 »

Glæder mig til at se Bøgelund få 5 point som højreback Opstemt

Men ellers er det er fantastisk stykke arbejde, KIU!

Jeg takker for kommentaren, og glæder mig til at fortsætte med disse indlæg. Omend det næste først kommer i morgen omkring middag, da jeg hellere må komme i seng, men der skal også være plads til lidt diskussion jo Smiley

undskyld jeg siger det, men du har virkelig taget fejl mht. wendt og jakobsen. Synes Jakobsen er meget bedre end Wendt, og det samme er Thomas Rasmussen. Det er min mening.

Den er også helt fair. Det skal der være plads til. Jeg er virkelig faldet for den spillestil som Oscar Wendt har, og jeg ville ønske det var Brøndby der havde ham. Han er den bedste venstreback i DK efter min mening, hvilket selvfølgelig også er grunden til, at jeg har valgt at give ham fem point. Efter en lidt sløset start, så er han for alvor kommet igang, og det er godt at se - omend FCK ikke så gerne skulle blive danske mestre.

Michael Jakobsen er rigtig god, men jeg ville ønske, at han fik mulighed for bare at spille en plads fast, og det måtte meget gerne være i midterforsvaret, hvis det stod til mig. Så godt spillende midterforsvarere er der ikke mange af i et lille land som Danmark, og alligevel er vi blevet givet to venstrebenet i Agger og MJ. Så ind i midterforsvaret med ham, og lad ham koncenterere sig om det - alene. Eller lad det være backen, hvis det er der hans trænere mener det skal være.

Thomas Rasmussen er god ja, men når bare ikke de to andre imo. Han har en del gode raids, og bliver ikke så ofte fanget som han blev i starten, men det sker - og skal ske når man spiller med så offensive backs som Brøndby. Men jeg mener Wendt er lige en tand bedre.

Fantastisk projekt og meget spændende. Det er rigtig god læsning og indtil videre er jeg helt enig i din vurdering, men jeg skal nok råbe op når jeg er uenig  Wink

KIU JS, du gør et super stykke arbejde!  Thumbs Up

Takker Smiley

Okay det må seriøst være en joke! hvis man kunne få en med en smule forstand på fodbold til at lave det her.

Det er bestemt ikke fordi jeg er fan af fcm herhjemme men først at give stephan andersen 3 pts. og så give Christopher Poulsen 1, det er virkelig en brøler af de store. hvordan oscar wendt kan få flest pts. aner jeg heller ikke, men noget i din fodboldforstand er helt gal...

Kan godt være vi ikke kan være enige alle sammen, men med så store fejl i dine analyser må der være noget helt helt galt...

Det var da en meget fornuftig måde at argumentere på. Der er ingen tvivl om, at det er objektive vurderinger som spiller ind i sådanne tilfælde, og det spiller også ind her. Vi kan ikke allesammen have samme fodboldfilosofi, og jeg mener klart der er mere fodbold i en back som Wendt, som også er god defensiv, end der er i en tonser som Christopher Poulsen.

præcis, du skal ikke se det her som noget negativt JS, men mener der er mange venstre backe som er langt bedre end wendt.

Som skrevet inden dette indlæg, så vidste jeg, at det ville skabe en del debat, og sådan er det jo. Det er en objektiv vurdering, men ville da ønske, at I så kom med jeres grund til, hvorfor netop Christopher Poulsen(f.eks) skal forbi nogen af de andre. Det er rart med debat, og meget gerne med saglige argumenter. Jeg har ingen problemer med, at andre er uenige med mig, men argumentere nu for jeres holdninger Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #51: 21 Jul 2008, 23:56 »

Jeg har kun læst indlednigen, og der mangler du Kristian Ipsa (som jeg mener kommer til at få spilletid) og Frank Kristensen, ved FCM Smiley
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #52: 21 Jul 2008, 23:57 »

han spillede da en brandkamp mof FCM?

Ja men en kamp er vel ikke nok?
Hvor meget har han spillet før han skiftede til Aab?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #53: 21 Jul 2008, 23:57 »

Okay det må seriøst være en joke! hvis man kunne få en med en smule forstand på fodbold til at lave det her.

Det er bestemt ikke fordi jeg er fan af fcm herhjemme men først at give stephan andersen 3 pts. og så give Christopher Poulsen 1, det er virkelig en brøler af de store. hvordan oscar wendt kan få flest pts. aner jeg heller ikke, men noget i din fodboldforstand er helt gal...

Kan godt være vi ikke kan være enige alle sammen, men med så store fejl i dine analyser må der være noget helt helt galt...

Stephan A er 3. valg på landsholdet  Huh

Du skal ikke sige at han ikke er berettiget til 3 pts pga. af hans første sæson. Han er blevet spillet ind på holdet, og levere stort set altid gode præstationer. Zaza og Heinze er ligesom Stephan A. "ubekendte faktorer", og med Stephan A.'s afslutning på sidste sæson er han efter MIN mening berettiget til 3 pts men heldigvis har alle ikke samme syn på tingene.

Mht. Wendt, skal du tænke på flere ting: KLART den bedste venstreback i det offensive og så har han det største potentiale. C. Poulsen har ikke den store internationale rutine som de andre, og så er muligheden for udvikling begrænset.

Bare min mening om analysen  Smiley
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #54: 21 Jul 2008, 23:58 »

Jeg har kun læst indlednigen, og der mangler du Kristian Ipsa (som jeg mener kommer til at få spilletid) og Frank Kristensen, ved FCM Smiley

Jeg tror også, at Ipsa bliver en god mand for FCM, men lige pt. tror jeg Reid og Califf er foran ham. Derfor er de to valgt først. I front er det Thyge som den hængende lige pt., og så med Kim C i front. Men skal det være Frank i stedet for Kim C? Er det der du mener der skal skiftes?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #55: 21 Jul 2008, 23:59 »

Okay det må seriøst være en joke! hvis man kunne få en med en smule forstand på fodbold til at lave det her.

Det er bestemt ikke fordi jeg er fan af fcm herhjemme men først at give stephan andersen 3 pts. og så give Christopher Poulsen 1, det er virkelig en brøler af de store. hvordan oscar wendt kan få flest pts. aner jeg heller ikke, men noget i din fodboldforstand er helt gal...

Kan godt være vi ikke kan være enige alle sammen, men med så store fejl i dine analyser må der være noget helt helt galt...

Stephans har jeg kommenteret på, men venstrebacken mener jeg er helt rimelig.
Bl.a. de 5 venstrebacks er 2 danske landsholdsback samt en der burde være det. C. Poulsen er ikke helt på højde med dem, selvom han er en rigtig god spiller.

Wendt har virkelig været god det sidste år, og er vel efterhånden helt fast i FCK. Han er fremragende offensivt og  samtidig begyndt at lukke godt af. Han er i meget hård konkurrence med Michael J. om at være bedst, men da Michael er en mere forsvarende midterforsvartype er de svære at sammenligne.
Logged

It's gonna be legendary

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #56: 22 Jul 2008, 00:09 »

Stephan A er 3. valg på landsholdet  Huh

Du skal ikke sige at han ikke er berettiget til 3 pts pga. af hans første sæson. Han er blevet spillet ind på holdet, og levere stort set altid gode præstationer. Zaza og Heinze er ligesom Stephan A. "ubekendte faktorer", og med Stephan A.'s afslutning på sidste sæson er han efter MIN mening berettiget til 3 pts men heldigvis har alle ikke samme syn på tingene.

Mht. Wendt, skal du tænke på flere ting: KLART den bedste venstreback i det offensive og så har han det største potentiale. C. Poulsen har ikke den store internationale rutine som de andre, og så er muligheden for udvikling begrænset.

Bare min mening om analysen  Smiley
Enig i at stephan a sluttede godt, og reddede brøndby points i flere kampe, men derfra og til at være den 3. bedste af de nævnte der er lang vej... og vi må ikke glemme hvorfor han er 3. målmand på landsholdet!!

Wendt er ikke en pind den bedste offensive venstreback... og hvis han var hvad så? Der står vel intet om at vi søger wing backs eller lignende vi snakker den bedste venstreback af de 5 favoritter her. Wendt har kostet flere mål end de andre, det er hvertfald helt sikkert. Kan umiddelbart heller ikke se hvor du vil hen med potentialet? vi snakker ikke FM, vi snakker hvem der er den bedste venstreback for de respektive hold IRL, og derfor ser jeg potientiale som værene ret ligegyldigt. Der går der nok lidt for meget FM i den efter min mening...

Og er enig i at Frank skal ind i stedet for Kim C. Frank er trods alt en af de højest lønnede og har præsteret for Ikast igennem de seneste 10 år... så tror ikke bare han sådan bliver slået af fordi Kim C har scoret et par kasser. Nu har Kim C godt nok lidt tid til at forsøge at spille sig på holdet, men Frank er ikke sådan at slå af, og han plejer trods alt at vende stærkt tilbage fra alle hans skader...
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #57: 22 Jul 2008, 00:11 »

Og er enig i at Frank skal ind i stedet for Kim C. Frank er trods alt en af de højest lønnede og har præsteret for Ikast igennem de seneste 10 år... så tror ikke bare han sådan bliver slået af fordi Kim C har scoret et par kasser. Nu har Kim C godt nok lidt tid til at forsøge at spille sig på holdet, men Frank er ikke sådan at slå af, og han plejer trods alt at vende stærkt tilbage fra alle hans skader...

Jeg har taget Frank med i stedet for Kim C, så det er klaret Wink

Men nej, jeg vurdere IRL - og selvfølgelig min holdning til spillerne på de enkelte pladser. Der er intet omkring FM i det her.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #58: 22 Jul 2008, 00:13 »

Jeg har taget Frank med i stedet for Kim C, så det er klaret Wink

Men nej, jeg vurdere IRL - og selvfølgelig min holdning til spillerne på de enkelte pladser. Der er intet omkring FM i det her.

Yes i know, kun det sidste afsnit der var rettet til dig Spurs. Resten var respons til Sheriffen...

Ellers et fremragende initiativ!  Opstemt
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #59: 22 Jul 2008, 00:13 »

Enig i at stephan a sluttede godt, og reddede brøndby points i flere kampe, men derfra og til at være den 3. bedste af de nævnte der er lang vej... og vi må ikke glemme hvorfor han er 3. målmand på landsholdet!!

Wendt er ikke en pind den bedste offensive venstreback... og hvis han var hvad så? Der står vel intet om at vi søger wing backs eller lignende vi snakker den bedste venstreback af de 5 favoritter her. Wendt har kostet flere mål end de andre, det er hvertfald helt sikkert. Kan umiddelbart heller ikke se hvor du vil hen med potentialet? vi snakker ikke FM, vi snakker hvem der er den bedste venstreback for de respektive hold IRL, og derfor ser jeg potientiale som værene ret ligegyldigt. Der går der nok lidt for meget FM i den efter min mening...

Og er enig i at Frank skal ind i stedet for Kim C. Frank er trods alt en af de højest lønnede og har præsteret for Ikast igennem de seneste 10 år... så tror ikke bare han sådan bliver slået af fordi Kim C har scoret et par kasser. Nu har Kim C godt nok lidt tid til at forsøge at spille sig på holdet, men Frank er ikke sådan at slå af, og han plejer trods alt at vende stærkt tilbage fra alle hans skader...

Du tænker for meget tilbage i tiden... Er Ronaldinho verdens bedste fordi han var det engang? NEJ!

Men det er bare din mening og det skal der være plads til  Thumbs Up
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010