home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  1 Bruger, 876 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '40' The Latics
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: '40' The Latics  (Læst 45361 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Sv: '34' The Latics
« Svar #165: 25 Jan 2009, 15:02 »

Forstår godt du hader den lange ventetid, men hvornår er det at det sker? Er det lige inden du skal i gang med en kamp? Hvis det er, så gå ind i indstillinger -> billede og lyd og slå 3D kampene fra. Det gør selvfølgelig at du ikke kan se kampene i 3D, men hvis du ikke behøver det, så fjerner det den meget lange ventetid der er før hver kamp. Jeg er selv gået over til kun at se kampene via kommentarer, da jeg også oplevede en ventetid på op til 20 sekunder.

EDIT:  Ellers prøv kun at spil med normal database. Har personligt ikke selv brug for den store DB, da jeg alligevel sjældent køber spillere fra de fjerne områder som Asien, Afrika og Amerika. Så i forhold til hvad den sluger, så mener jeg at normal DB er bedst.
« Seneste Redigering: 25 Jan 2009, 15:06 af Guldbrand » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '35' The Latics
« Svar #166: 03 Feb 2009, 14:49 »

- I G A N G   I G E N! -


WIGANLATHICS COM


Det blev konstateret at Wigan Athletic endnu engang skulle forsøge sig med de bedste hold i Premier League.
Der skulle dog opryddes i truppen, og store omrokeringer var i vente. Som altid krævede det rygter, og de især syv spillere kan ende i Wigan. Bojan er udnævnt til et af de største angrebstalenter nogensinde. Hans store talent kan bære ham langt, og derfor var det næsten mirakuløst at Barcelona valgte at fristille den talentfulde angriber. Det kan dog komme til gavn for Wigan, som angiveligt skulle have lagt et pænt tilbud på bordet for angriberen. Der er stor økonomisk krise i Bayern München, og spillerne smutter i stimer. To af dem kan meget vel ryge til Wigan på en fri transfer, og det er de garvede mitbanemænd Mark Van Bommel og Ze Roberto. Deres store rutine kan kommer til gavn for Wigan, og der er ingen tvivl om at englænderne vil gå langt for at sikre dem.

Michael Owen spiller stadig i Newcastle. Hans kontrakt er dog utilknyttet, og det betyder at enhver klub kan istandsætte en aftale med angriberen. Det skulle mange klubber også være interesseret i, og en af dem er Wigan. Et skifte til JJB Stadium er dog højst usandsynligt, da mange storklubber allerede står foran i køen. Man skal dog aldrig sig aldrig, når det kommer sig til fodbold. En anden spiller som angiveligt skulle have tiltrukket "The Latics" er den brasilianske stopper Léo, som til dagligt spiller i Grêmio. Manchester City vil dog også gerne hente den 21 årige spiller, og derfor forventes der stor konkurrence om spillerens signatur.

For et lille år siden hentede den franske klub PSG, den russiske kantspiller Yuri Zhirkov, men successen er udeblevet,
              BOJAN
              MARK VAN BOMMEL
              ZE ROBERTO
              MICHAEL OWEN
              LÉO
              YURY ZHIRKOV
              MICKAËL CHRÉTIEN
og derfor er russeren nu sat til salg. Wigan er en ud af mange klubber som gerne vil overtage landsholdspilleren, og ifølge flere respekterede aviser har deres danske manager sendt et bud af sted. Den sidste spiller der på rygtebørs sendes til Wigan spiller i en anden fransk klub, og hans navn er Mickaël Chrétien. Nancy er i financiel krise, og derfor sælges stjernen nu.

Derudover har man også skaffet sig nogle venskabskampe på papiret. Wigan har sikret sig nogle gode modstandere, som nok skal sætte fut i holdet inden Premier League skydes i gang. Først står den tyske hovedstadsklub Hertha Berlin på programmet, inden storklubben Juventus besøger JJB Stadium. Så venter Empoli i årets eneste træningskamp, som ikke skal spilles på engelsk grund, inden vi tager til nedrykkede Fulham. Sampdoria kommer på besøg i den næstsidste kamp, og så venter endnu en italiensk stormagt når Inter gæster. Dermed har vi sikret os et par gode modstandere, og disse kampe skal så sandelig ikke tages for givet.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '36' The Latics
« Svar #167: 03 Feb 2009, 15:49 »

- G A N G   I   S V I N G D Ø R E N! -


WIGANLATHICS COM


SOLGTE SPILLERE
Emmerson Boyce, 47 mio.
Jason Koumas, 28 mio.
Cristián Benítez, 65 mio.
Lee Cattermole, 80 mio.
TOTAL SUM, 218 MIO.

KØBTE SPILLERE
Amr Zaki, 22 mio.
Andriy Rusol, 52,5 mio.
Martin Fenin, 70 mio.
Mickaël Chrétien, 95 mio.
Sergio Asenjo, 42 mio.
TOTAL SUM, 282 MIO.

Der har været masser af trafik omkring Wigan i dette års transfervindue. Fire spillere har forladt cirkusset, og to af dem smuttede til Bolton. En af dem var forsvarsspilleren Emmerson Boyce, som aldrig rigtig har haft en plads på holdet, siden ankomsten af Kasper Nielsen. En anden mand som har taget turen til Reebok Stadium er Jason Koumas. Han har ikke fået meget spilletid i årets sæson, og var allerede i maj ude og lufte sine bekymringer. Nu er han også væk, og sammen med Boyce skifter de altså til Bolton. En anden spiller som ikke har fået meget tid på banen har været Cristián Benítez, og derfor blev han ligeledes sat til salg. Der slog den hollandske mesterklub Ajax til, og smed 65 millioner kroner på bordet for den 23 årige skarpretter. Det sidste salg var af midtbanemanden Lee Cattermole, som følte det var tid til at starte et nyt kapitel i karrieren. Det kunne Newcastle hjælpe med, og da de stod klar med 70 millioner var "The Latics" ikke langsomme til at acceptere.

Efter salget af de fire spillere, måtte der også hentes erstatninger. Den første underskrift var af en bekendt, nemlig Amr Zaki. Egypteren har det sidste år været udlejet til Wigan, og efter en række gode præstationer under både Kasper Nielsen, og den forhenværende manager Steve Bruce, er man blevet enig om at gøre aftalen permanent. Zaki blev hentet til en god pris i Al Zamalek, for det der svarer til blot 22 millioner kroner. En anden angriber blev også hentet, denne gang i en tysk klub. I Frankfurt hentede man nemlig den talentfulde angriber Martin Fenin, som i en alder af blot 22 år var blevet en stor profil i den tyske klub. Nu varede det dog ikke længere, og Wigan har altså hentet den tjekkiske angriber. Han blev dog halv dyr, og kom til at koste dem 70 millioner kroner. Mickaël Chrétien har i en årrække været den store profil hos Nancy, men Wigan havde andre planer i tankerne. Derfor tilbød man små hundrede millioner for hans underskrift, og få dage senere blev han præsenteret, som ny spiller i Wigan. Den næstsidste mand, som indtræder græsset på JJB Stadium, var den ukrainske landsholdsspiller Andriy Rusol, som er blevet købt for godt 50 millioner kroner. Til sidst hentede Wigan det spanske stortalent Sergio Asenjo, som endte med at koste i omegnen af 45 millioner kroner.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: '35' The Latics
« Svar #168: 03 Feb 2009, 15:50 »

nu er bloggen vel ikke død længere Huh men som altid gode og solide updates fra din side og en spændene ønskeliste du har der. Hvis bloggen fortsætter glæder jeg mig til mere
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '35' The Latics
« Svar #169: 03 Feb 2009, 16:20 »

nu er bloggen vel ikke død længere Huh men som altid gode og solide updates fra din side og en spændene ønskeliste du har der. Hvis bloggen fortsætter glæder jeg mig til mere

Nej, af en eller anden underlig grund kan jeg nu kører FM09 i et glirende tempo. Jeg slettede nogle programmer som fyldte, men ikke blev brugt, men jeg ved ikke om dette er grunden. Anyway, bloggen er tilbage, og jeg kan garantere at der kommer mindst en update mere idag.

Jeg skiftet stil, og begynder at skrive om flere kampe i en update, så en sæson ikke kommer til at vare 33 updates igen. Der vil komme updates om ligaen, og når sæsonen er slut kommer der to updates som omhandler Carling Cuppen, og F.A Cuppen. Derudover vil der også fremtæde SS af diverse ting, som var meget efterspurgt min første sæson.

Håber i vil læse med igen!
« Seneste Redigering: 03 Feb 2009, 16:22 af Newton Heath » Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: '36' The Latics
« Svar #170: 03 Feb 2009, 16:29 »

Godt køb af Asenjo til 45 millioner... Det plejer man ikke at kunne få ham for i 1. sæson..
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: '36' The Latics
« Svar #171: 03 Feb 2009, 16:44 »

Super Opstemt jeg vil i hvert fald gerne læse med igen Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '36' The Latics
« Svar #172: 03 Feb 2009, 18:47 »

Godt køb af Asenjo til 45 millioner... Det plejer man ikke at kunne få ham for i 1. sæson..

Nu er dette anden sæson, og der er 45 millioner næsten overpris.
Men tak alligevel.

Super Opstemt jeg vil i hvert fald gerne læse med igen Opstemt

Mange tak, det lyder godt  Smiley
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: '36' The Latics
« Svar #173: 03 Feb 2009, 19:22 »

To gode updates, og supert at du er tilbage igen med bloggen.  Thumbs Up  Ser frem til dine forhåbentlig næste mange gode updates   Peace
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '37' The Latics
« Svar #174: 03 Feb 2009, 21:30 »

- T R U P P E N   0 9 / 1 0! -

15. august 09

WIGANLATHICS COM

Goalkeepers
01. Chris KIRKLAND
14. Sergio ASENJO *
30. Mike POLLITT

Defenders
02. Ryan TAYLOR
03. Titus BRAMBLE 
04. Andriy RUSOL *
07. Paul SCHARNER 
15. Chidi ODIAH
18. Erik EDMAN *
19. Jonny MAGALLÓN *
20. Mickaël CHRÉTIEN *

Midfielders
05. Wilson PALACIOS
06. Bofo BAUTISTA *
08. Kevin KILBANE
11. Michael BROWN *
12. Marek SAPARA
16. Antonio VALENCIA *
21. Bobby CONVEY
23. Olivier KAPO
27. Andreas IVANSCHITZ *

Strikers
09. Amr ZAKI
10. Ishmael MILLER *
17. Martin FENIN *
26. Henri CAMARA

Efter indkøbene ser Wigan-truppen således ud. På mål har man flere glimrende spillere. Især førstevalget og andetvalget er to kanone målmænd, og der bliver kamp om pladsen i målet. Førstevalget er til at starte med Asenjo, men Kirkland vil uden tvivl banke på døren så snart Asenjo svigter. Hvis begge keepere skulle løbe ind i skader, er Mike Pollitt klar til at erstatte dem.

Sidste år var forsvaret holdets svageste punkt, men det er blevet ændret i dette transfervindue. På højrebacken er den franske backspiller Mickaël Chrétien hentet, mens Erik Edman spiller på venstrebacken. I midteraksen har man den nyindkøbte Andriy Rusol, som skal spille sammen med sidste sommers indkøb Jonny Magallón. Dermed er forsvaret endelig på plads, og med stærke reserver som Paul Scharner og Ryan Taylor burde det ikke være noget problem at erstatte skadede spillere.

Midtbanen ser ligeledes stærk ud. På de offensive kanter har vi to teknisk spillere i Olivier Kapo og Bofo Bautista. Førstnævnte på venstrekanten, og sidstnævnte på højre. Kapo er dog kun midlertidig starter, da Ivanschitz i øjeblikket er skadet. Når han er tilbage vil Kapo igen være at finde blandt rotationsspillerne. Vores to centrale midtbanespillere er anføreren Michael Brown, og holdets ubestridte stjerne Antonio Valencia. Midtbanen skal fodre vores stærke angribere med indlæg, og derfor er det vigtigt at have spillere der kan slå fantastiske indlæg, som vores kan.

Den forreste skarre består af en tjekke og en englænder. Duoen udgøres af Martin Fenin og Ishmael Miller, og begge er de hurtige, og stærke til at afslutte. Disse to er betegnet som nogle af Europas største målslugere, og at se de to spille sammen bliver forhåbenligt en drøm. I hvert fald er begge yderst kompetente, og scorer hver især mange mål. Det bliver spændende at se om de kan finde et godt samarbejde, for hvis de kan, bliver det utvivlsomt en af de bedste duoerne i verden. 
« Seneste Redigering: 03 Feb 2009, 21:51 af Newton Heath » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: '36' The Latics
« Svar #175: 03 Feb 2009, 21:33 »

Er det meningen der skal stå "Disse to er beregnet som nogle af..." skal det ikke være betegnet? Ligemeget.. BTW god trup du har fået samlet dig og du burde kunne redde nedrykning i sæsonen. Hvad er forresten målet for sæsonen?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Yoggidk
Gæst
 
Sv: '37' The Latics
« Svar #176: 03 Feb 2009, 21:45 »

Rigtig dejlig update, med en kanon gennemgang..

Men... Bofo Bautista er da ikke driblestærtk, det er hans svage punkt imo Opstemt
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '36' The Latics
« Svar #177: 03 Feb 2009, 21:51 »

Er det meningen der skal stå "Disse to er beregnet som nogle af..." skal det ikke være betegnet? Ligemeget.. BTW god trup du har fået samlet dig og du burde kunne redde nedrykning i sæsonen. Hvad er forresten målet for sæsonen?

Jo, selvfølgelig. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det. Ja, jeg tror fuldt og fastr på at vi kan komme fri af nedrykningsspillet i denne omgang. Bestyrelsen forventet selvfølgelig at jeg undgår nedrykning, men selv sigter jeg lidt højere. Jeg mener at truppen er stærk nok til at komme i top 10-12 stykker. Tak for ordene!

Rigtig dejlig update, med en kanon gennemgang..

Men... Bofo Bautista er da ikke driblestærtk, det er hans svage punkt imo Opstemt

Mange tak igen, dejligt med rosen.

Beklager, en brøler af mig. Jeg så det som 18, men det var førsteberøring. Driblingen er ikke fantastisk, nej  Smiley

To gode updates, og supert at du er tilbage igen med bloggen.  Thumbs Up  Ser frem til dine forhåbentlig næste mange gode updates   Peace

Mange tak Guldbrand!  Smiley
Håber og tror også på flere gode updates.
« Seneste Redigering: 03 Feb 2009, 21:53 af Newton Heath » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '38' The Latics
« Svar #178: 04 Feb 2009, 22:02 »

- S O M   F O R V A N D L E T! -

29. oktober 09

WIGANLATHICS COM

PREMIER LEAGUE, 10 KAMPE
3-0 v - Aston Villa (U)
2-3 v - Manchester United (H)
4-3 v - Manchester City (U)
1-0 v - Blackburn (H)
2-2 v - Bolton (U)
2-0 v - Everton (H)
2-1 v - Liverpool (U)
0-1 v - Arsenal (H)
3-3 v - Tottenham (U)
2-0 v - Southampton (H)
LIGAMÅL
Martin Fenin, 6
Ishmael Miller, 5
Antonio Valencia, 3
Bofo Bautista, 2
Andriy Rusol, 2
Olivier Kapo, 1
Michael Brown, 1
Paul Scharner, 1

LIGAASSIST
Olivier Kapo, 4
Ishmael Miller, 4
Antonio Valencia, 4
Bofo Bautista, 2
Paul Scharner, 1
Kevin Kilbane, 1

LIGAOPTRÆDENER
Sergio Asenjo, 10
Antonio Valencia, 10
Jonny Magallón, 10
Martin Fenin, 10
Ishmael Miller, 10
Olivier Kapo, 10
Kevin Kilbane, 10
Mickaël Chrétien, 10
Bofo Bautista, 7
Michael Brown, 6
Paul Scharner, 5
Marek Sapara, 4
Andriy Rusol, 4
Erik Edman, 1

GENNEMSNIT
Andriy Rusol, 7.48
Paul Scharner, 7.45
Antonio Valencia, 7.32
Bofo Bautista, 7.26
Olivier Kapo, 7.21
Sergio Asenjo, 7.17
Jonny Magallón, 7.17
Ishmael Miller, 7.09
Martin Fenin, 7.02
Mickaël Chrétien, 6.98
Kevin Kilbane, 6.95
Erik Edman, 6.85
Marek Sapara, 6.84
Michael Brown, 6.72
Ryan Taylor, 6.70
Titus Bramble, 6.70
Bobby Convey, 6.40

Ti kampe inde i sæsonen kan vi gøre status på en fantastisk ligastart. Vi har overrasket i stor stil, og i øjeblikket huserer vi på en fantatisk 3 plads, dog med samme antal point som Arsenal. Næsten alle spillerne har fundet sammen i et fantastisk sammenarbejde, og især angrebsduoen med Miller og Fenin har virker glimrende. Antonio Valencia har også spillet fantastisk, og med tre mål, samt fire oplæg, har han været en af ligaens bedste spillere. Den sidste profil skal findes på målet. Asenjo har stået fantastisk, og reddet os i flere omgange. Derudover har han endnu ikke været skadet, og lukket af for Kirkland, som ikke kan få mange kampe.

Vi lagde ud i Birmingham, hvor Aston Villa var modstanderen. Den store overraskelse startede allerede der. Hjemmeholdet var meget tamme i premieren, og mål af Valencia og Miller, samt et selvmål, sikrede os en sejr på hele 3-0. Mancheste United blev vores overmand, selvom vi spillede hjemme på JJB Stadium. Martin Fenin spillede dog fantastisk, og var hele tiden en trussel mod gæsternes forsvar. Han scorede også vores to mål, men gæsternes tre mål overmatchede det, og derfor måtte vi nøjes med den fine offensive præstation. De forsvarende mestres målscorere var Cristian Ledesma, og Wayne Rooney. Sidstnævnte stod for to kasser.

Vi forventede ikke meget, da min tidligere klub Manchester City skulle overvindes, og endda ude. Drengene var dog utrolig opsatte, og især to spillere var med til at gøre kampen en oplevelse. Carlos Vela scorede tre gange for hjemmeholdet, mens Ishmael Miller nettede tre gange for os. Martin Fenin stod for kampens sidste mål, da han sparkede et straffespark i kassen. Ugen efter besøgte Blackburn, og endnu en svær kamp var i vente. Hjemmepublikummet var ufattelig tændt, og godt 20.000 fans kunne se Martin Fenin sparke kampens eneste mål ind, efter et glimrende sammenspil med sin kollega i angrebet, Ishmael Miller.

I ligaens femte kamp stod vi over for Bolton, og især Johan Elmander gav os store problemer. Han scorede to mål på Reebok Stadium, men også Valencia var i målhumør, og sammen med Paul Scharner sikrede han os et enkelt point til den tætte stilling. Ugen efter kom det daværende tophold Everton på visit, og igen var Martin Fenin den store profil. Han bragte os foran, og serverede senere et lækkert oplæg for Antonio Valencia, som trillede bolden ind bag stregen. Endnu tre point var dermed sikret.

Det lignede en umulig opgave, da Liverpool skulle besejres på Anfield. Alligevel kom vi til kampen med godt humør, og i fuld vigør, og efter næsten tyve minutter braget Ishmael Miller os foran. Hjemmeholdet svarede dog lynhurtigt igen, og fem minutter senere blev det begået straffespark mod Fernando Torres. Han tog det selv, men Sergio Asenjo blokerede skudet på fornemste vis. Ti minutter senere gjorde Torres dog skaden god igen, med scoringen til 1-1. I anden halvleg var Liverpool klart bedre end os, og det var mirakuløst at Martin Fenin med fem minutter igen bankede et langskud mellem stængerne, til stor forløsning til vores medrejste fans. Næste kamp var endnu en topkamp. Arsenal kom på besøg, og selvom vi var tætte på at stjæle point fra gæsterne. Men et minut inde i overtiden fandt Theo Walcott et hul i forsvaret, og sparkede bolden ind ved nærmeste opstander.

Vi kom meget skidt fra start, da modstanderen på udebane hed Tottenham. Allerede efter fem minutter havde Darren Bent og Jermaine Jenas scoret en gang hver, og bragt deres hold på 2-0. Vi kom os dog over chokket, og tyve minutter senere havde Bofo Bautista og Andriy Rusol udlignet. Kort før pausen kom hjemmeholdet dog igen i front, da Roman Pavlyuchenko headede føringen i mål. Vi fik udlignet fem minutter ind i anden halvleg, da Martin Fenin scorede til 3-3. Den sidste kamp for denne gang var hjemme mod oprykkerne fra Southampton, og med to mål i første halvleg havde vi sikret os tre point. Bag målene stod Andriy Rusol og Olivier Kapo.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '38' The Latics
« Svar #179: 07 Feb 2009, 22:41 »

Hvad synes folket om det nye lay-out?
Noget der skal beholdes, eller skal vi tilbage til færre kampe af gangen?
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010