home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '40' The Latics
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: '40' The Latics  (Læst 46031 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '33' The Latics
« Svar #150: 23 Jan 2009, 21:47 »

Fremragende update endnu engang, og egentlige fine resultater, du holder dig fra de deciderede afklapsninger, at tabe 1-0 til Chelsea er sku hæderligt. Og det vigtigste er jo, at du holder dig over stregen.
Lige en enkelt ting der irriterer mig, det er at du skriver månedsnavne med stort...
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Yoggidk
Gæst
 
Sv: '33' The Latics
« Svar #151: 23 Jan 2009, 21:52 »

Super fed update, med en masse god læsning, og er faktisk helt vild med den måde du skriver stillingen på, og endnu engang må jeg bukke mig i støvet med dit "banner agtige" skrift i toppen, det er genialt flot.

Men altså er det jo en verdensklasse blog det her, KIU MESTER!
Logged

Nichlasjacobsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: '33' The Latics
« Svar #152: 23 Jan 2009, 23:38 »

helt enig med Yoggidk, dit banner er fantastisk!
- generalt er dit layout rgitig godt, det super! Opstemt



The Red Army
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '33' The Latics
« Svar #153: 24 Jan 2009, 19:05 »

Fremragende update endnu engang, og egentlige fine resultater, du holder dig fra de deciderede afklapsninger, at tabe 1-0 til Chelsea er sku hæderligt. Og det vigtigste er jo, at du holder dig over stregen.
Lige en enkelt ting der irriterer mig, det er at du skriver månedsnavne med stort...

Mange tak, og ja, det er sku fine resultater, som du også påpeger.
Beklager, ved heller ikke hvorfor jeg gør det. Det bliver rettet til næste update!  Smiley

Super fed update, med en masse god læsning, og er faktisk helt vild med den måde du skriver stillingen på, og endnu engang må jeg bukke mig i støvet med dit "banner agtige" skrift i toppen, det er genialt flot.

Men altså er det jo en verdensklasse blog det her, KIU MESTER!

Tak igen, Yoggi.

Et glad for dine mange roser, det holder gejsten oppe på højeste blus. Smiley

helt enig med Yoggidk, dit banner er fantastisk!
- generalt er dit layout rgitig godt, det super! Opstemt



The Red Army


Tak. Godt du kan lide mit layout.
Forresten, vil du godt stoppe med at reklamere for din egen blog, i min. Det er meget irriterende, og det er ikke den eneste gang jeg har set det fra dig. Generalt tror jeg ikke du skal reklamere for den i andres blogs, da ingen sandsynligvis vil have det. Du må i hvert fald gerne stoppe med at gøre det i min...
Logged

Nichlasjacobsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: '33' The Latics
« Svar #154: 24 Jan 2009, 19:27 »

det iorden, det ville jeg så stoppe med Opstemt!

- men glæder mig til næste afsnit!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '34' The Latics
« Svar #155: 24 Jan 2009, 19:41 »

- W I G A N   E R   R E D D E T! -


WIGANLATHICS COM


På årets sidste spilledag blev det afgjort at Wigan havde reddet endnu en sæson i Englands bedste liga. Hull City trak sorteper, og sammen med Fulham og Stoke må de tage en tur ned i landets næstbedste række. Et enkelt point mod netop Hull skulle vise sig at være nok, i en måned hvor nerverne tydeligt kunne ses, i hver spillers ansigt. Bestyrelsen og truppen kan nu ånde lettet op, og konstatere at Wigan også næste år skal spilles Premier League.

   WIGAN 0:1 MIDDLESBROUGH
Denne kamp var udset som billet til at blive i Premier League. Hvis tre point blev sikrev ville vi nemlig ligge foran Middlesborugh, og stå rigtig godt inden de sidste kampe. Selvom et udsolgt JJB Stadium bakkede os godt op, kunn vi ikke prikke bolden ind, og derfor lykkedes det ufortjent for gæsterne at scorer fem minutter før tid. Matchvinderen blev Tuncay Sanli.

   HULL CITY 3:3 WIGAN
Det blev både en gyser, og en målfest. Dette var udset som kampen; kampen der skulle afgøre hvem der sammen med Fulham og Stoke måtte tage turen ned. I tilfælde af uafgjort ville Wigan stå bedst, men i første halvleg viste gæsterne ikke tegn på at de kom for at forsvare. Allerede efter fem minutter bragte skarpretterren Ishmael Miller bolden af, og kunne efterfølgende se den gå i mål. En halv time senere øgede Wilson Palacios på et brag et langskud. Det holdte til pausen, og også de første tyve minutter af anden halvleg. Så slog hjemmeholdet til, og først var det den græske veteran Stelios som reducerede. Med tyve minutter igen udlignede Folan, og seks minutter før tid sendte Geovanni hjemmeholdet på sejrskurs. Det lignede nedrykningen, indtil to minutter inde i overtiden. Wigan havde hjørnespark, og selv Chris Kirkland gik med frem. Bolden blev headet ud af feltet, og derfra bragede Bofo Bautista bolden i mål, til stor jubel for spillerne, og de medrejste fans.


   TOTTENHAM 4:1 WIGAN
Kampen mod Tottenham blev en walkover. Hull havde forinden tabt til West Ham, og derfor holdte vi inden den sidste kamp afstanden på to point. Måske nød vi resultatet i den anden kamp for meget, og allerede i løbet af kampens første kvarter var vi nede med 3-0. Roman Pavlyuchenko stod for to, mens Paul Scharner en enkelt gang sendte bolden i eget net. Kort før pausen øgede Pavlyuchenko yderligere, og dermed stod det 4-0 ved pausen. Anden halvleg blev en smule bedre, og Ishmael Miller reducerede ti minutter før tid.


   WIGAN 0:2 LIVERPOOL
Vi vidste på forhånd at årets sidste kamp mod Liverpool, ville blive en svær opgave. Det hele handlede nu om Hull, som gæstede Tottenham. "Spurs" fejlede ikke, og smadrede Hull med de samme cifre, som os. 4-1, og derfor gjorde det mindre at Liverpool tog hjem med en sejr. Vi spillede ganske fornuftigt, og Liverpool formåede først af afgøre det med ti minutter igen. Albert Riera bragte gæsterne foran, inden Ryan Babel afgjorde det i overtiden.

« Seneste Redigering: 24 Jan 2009, 21:13 af Newton Heath » Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: '34' The Latics
« Svar #156: 24 Jan 2009, 19:47 »

Ekstremt lækkert at du holder dig på den rigtige side af linjen, selvom det blev urtolig tæt til sidst...

Rigtig flot skrevet update, og dejlig gennemgang af kampene Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: '34' The Latics
« Svar #157: 24 Jan 2009, 19:48 »

Super fed blog... Udemærket at holde Wigan over strengen:)
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '34' The Latics
« Svar #158: 24 Jan 2009, 20:01 »

Tillykke med redningen! Dejligt at du kan fortsætte med at spille i PL. En enkelt ting jeg lige fandt at kritisere Wink Du mangler et punktum mellem disse to sætninger:

Et enkelt point mod netop Hull skulle vise sig at være nok, i en måned hvor nerverne tydeligt kunne ses, i hver spillers ansigt Bestyrelsen og truppen kan nu ånde lettet op, og konstatere at Wigan også næste år skal spilles Premier League.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

AFC
Gæst
 
Sv: '34' The Latics
« Svar #159: 24 Jan 2009, 21:24 »

Tillykke med redningen. Virkelig flot. Glæder mig til næste sæson Newton.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '34' The Latics
« Svar #160: 24 Jan 2009, 23:20 »

Tillykke med at du holdte dig oppe i premierleague Thumbs Up
glæder mig til at læse om næste sæson Wink
KIU
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '34' The Latics
« Svar #161: 25 Jan 2009, 11:17 »

Først, tak for alle de dejlige kommentarer.

Men jeg har desværre dårlige nyheder. Lysten til at blogge er bestemt ikke væk, men det er lysten til Football Manager 2009 så sandeligt. Som jeg havde forventet, kan det ikke kører specielt godt på min bærbar, og jeg skal ofte vente 10 sekunder inden jeg kommer videre i spillet. Det har jeg simpelthen ikke tålmodigheden til, og derfor har jeg valgt at lægge FM09 på hylden, de næste par måneder. Dog har jeg to updates liggende, som i få senere i dag. Bloggen er ikke nødvendigvis slut, da det ikke er lysten til selve savet, der er mistet, men derimod den lange ventetid inde i spillet. Så hvis, og kun hvis, jeg få FM09 til kører optimalt vil der med alt sandsynlighed komme flere updates i denne blog. Tak for alle som har fulgt med i min længste blog herinde!

Jeg er igang med at installere Football Manager 2008, og hvis det virker optimalt vil der måske komme en blog fra den version af. Med Roolands dejlige transferupdate, vil det jo næsten være det samme. Men jeg overvejer det kraftigt, da jeg stoler 100% på at jeg kan kreere endnu en god lang blog, også selvom det bliver med 2008. Nu må vi se hvad det bliver til. Giv jeres mening til kende, i den ovenstående afstemning, og skriv gerne jeres mening.

Jeg vender tilbage senere i dag, hvis FM08 virker...
« Seneste Redigering: 25 Jan 2009, 11:20 af Newton Heath » Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '34' The Latics
« Svar #162: 25 Jan 2009, 11:27 »

Jeg forstår dig 100% Newton Heath. Det er ikke særlig rart, at sidde på en knap så god computer og spille FM09.

Der er garanteret super mange der gerne ser dig lave en ny blog i 08 - men det vil jeg dog se som et skridt ned af trappen. Jeg interessere mig personligt ikke for 08, og også fordi det er så evigt let i forholdet til 09. Jeg synes det er langt sjovere både spillemæssigt, og på blogscenen at høre om 09. Den eneste grund er, at der stadig er udfodringer.

Kigger man tilbage på 08-udgaven, så var der jo nærmest ikke én blog hvor resultaterne var glimrende Peace.. Ej det måske overdrevet. Det er bare min mening. Synes du skal komme tilbage når 09 køre. Som jeg sagde tidligere, så tror jeg der er mange der gerne ser dig lave en 08 blog. Det skal du uden tvivl have lov til, men jeg tror ikke det bliver lige så interessant.

Med Venlig Hilsen superpew Thumbs Up
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '34' The Latics
« Svar #163: 25 Jan 2009, 11:51 »

Jeg forstår dig 100% Newton Heath. Det er ikke særlig rart, at sidde på en knap så god computer og spille FM09.

Der er garanteret super mange der gerne ser dig lave en ny blog i 08 - men det vil jeg dog se som et skridt ned af trappen. Jeg interessere mig personligt ikke for 08, og også fordi det er så evigt let i forholdet til 09. Jeg synes det er langt sjovere både spillemæssigt, og på blogscenen at høre om 09. Den eneste grund er, at der stadig er udfodringer.

Kigger man tilbage på 08-udgaven, så var der jo nærmest ikke én blog hvor resultaterne var glimrende Peace.. Ej det måske overdrevet. Det er bare min mening. Synes du skal komme tilbage når 09 køre. Som jeg sagde tidligere, så tror jeg der er mange der gerne ser dig lave en 08 blog. Det skal du uden tvivl have lov til, men jeg tror ikke det bliver lige så interessant.

Med Venlig Hilsen superpew Thumbs Up

Godt bidrag superpew.

Jeg har efterhånden godt bemærket at en blog om 08 ikke er i din interesse, og at du helst følger blogge om det nye spil. Jeg tør sagtens indrømme at jeg savner at blogge om et spil, hvor jeg ikke skal sidde og vente hele tiden. Jeg gjorde det med Wigan, hvor det i øvrigt også hakkede inde i kampene, uanset om jeg spillede 2D eller 3D. Det er dog blevet for meget nu, og jeg kan ikke se hvordan jeg skal få min computer til at kører FM09 bedre.

Derfor bliver det højst sandsynligt en blog om 08, som jeg har installleret. Det kører glimrende, og det er meget befriende igen at kunne spille på god fart. Derfor regner jeg stærkt med en blog om et spil fra 08, selvom det måske ikke vil have manges interesse. Men jeg skriver også for at fortælle folk om mit spil, ikke for at få kommentarer. Og da jeg har meget lyst til dét, må det blive sådan. Så må jeg leve uden nogle af mine tidligere trofaste læsere, hvis det skal være sådan. Jeg står i hvert fald snart klar med en blog om Football Manager 2008. Hvilket hold, ved jeg ikke. Der skal jeg lige have set på de forskellige muligheder.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: '34' The Latics
« Svar #164: 25 Jan 2009, 12:32 »

Forstår dig godt, Newton. Hvilken bærbar har du?

Jeg har selv en HP Pavillion Dv6700, men den er til reparation i øjeblikket. Så kan ikke spille FM i lang tid endnu. Jeg har jo lovet jeg kommer med en AS Nancy blog.

Angående dit valg at stoppe, syntes jeg det er fornuftigt. Jeg gider sku heller ikke sidde og vente på spillet går i gang. Heldigvis gør den det ikke ved mig. Ser frem til hvis du starter i FM08. Roolands transferupdate er som du siger næsten det samme som handlerne idag. Ser frem til det Newton.
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010