home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '40' The Latics
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: '40' The Latics  (Læst 45363 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' The City of Manchester!
« Svar #15: 27 Dec 2008, 18:48 »

Du skriver jo sindsygt godt! Faverne og billederne gør bare bloggen til en sand perle.

Der er dog 2 minusser. Klubvalget er simpelthen for kedeligt til min smag. De er simpelthen blevet for populære efter rigmændes indtog og jeg syntes det kan blive kedeligt med en "køb dig til pokaler" blog.

Din seneste update er alt for urealitisk. Jeg tror ikke du kan finde en træner på højt niveau, der sidder og diskuterer transfers med pressen. Måske er det meningen eller måske er det så ikke, men det giver realismen et tak nedad og det er altså en vigtig ting i blogs.

Det er ihvertfald bare min mening Wink

Men kom endelig med mere, for dette er af høj høj klasse. Det er synd du ikke fik startet den tidligere, for indtil videre kunne den sagtens være med i kampen om at blive Årets Blog.

God blog, kan dog ikke lide du er Manchester City! Troede du var en United dreng helt ind til hjertet Skuffet. Sørgelig dag for menneskeheden Smiley.

Læs introen dog ordentligt .

- I N T R O -

Som de fleste nok allerede har gættet ved hjælp af overskriften, blogger jeg denne gang om mit egentlige hadehold Manchester City. Selvom jeg fristes til at sige "desværre", vælger jeg alligevel ikke at gøre det, for det er trods alt bare en blog, og ikke en kærlighedserklæring .
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' The City of Manchester!
« Svar #16: 27 Dec 2008, 22:21 »

- J O H N S O N   T I L   C H E L S E A! -


MCFC COM


Selvom han på flere måde har formået at gøre sig selv til en succes hos fansene i Manchester City, fik Kasper Nielsen i dag ødelagt det opbyggede. Det blev nemlig annonceret at holdets store opcomming-star på den centrale midtbane skifter Manchester ud med London. Michael Johnson har nemlig forladt City for det der i danske kroner svarer til godt og vel 290 millioner. Johnson var på trods af sin unge alder blevet et stort hit blandt fansene, som uden tvivl vil savne ham.

Michael Johnson havde lige siden åbningen af årets transfervindue flirtet kraftigt med Arsenal og Chelsea, og selvom Real Madrid ligeledes blandede sig i den åbne krig om Johnson's underskrift, blev det altså Chelsea der trak det længste strå. Johnson har skrevet under på en aftale der er gældende for fire år, og selv udtaler han at han glæder sig meget til at spille med sit store idol Frank Lampard.

Han var dog heller ikke langsom til at erklærer sin kærlighed til Manchester City, og i et interview med mcfc.com markerede han tydeligt at han en dag drømmer om at vende tilbage til City of Manchester Stadium. Han ønskede også klubben held og lykke i fremtiden, og hans personlige højdepunkt i den kommende sæson vil være igen at gæste City of Manchester Stadium.

Allerede på det samme pressemøde var der tale om afløseren for Michael Johnson, og duoen fra det portugisiske storhold Sporting Lissabon, som er bestående af Joäo Moutinho og Miguel Veloso meldes begge meget tætte på Manchester City. Derudover ser det også ud som om at deres montenegrinske venstrekant Simon Vukcevic er tabt for den. Han meldes nemlig ligeledes tæt på City.
« Seneste Redigering: 28 Dec 2008, 20:46 af Newton Heath » Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' The City of Manchester!
« Svar #17: 27 Dec 2008, 22:30 »

Du skriver jo bare kanon godt..

Billederne er jo også bare kanon gode..

Jeg er dog lidt træls over at du solgte Michael Johnson...

Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '4' The City of Manchester!
« Svar #18: 27 Dec 2008, 22:41 »

Du skriver jo sindsygt godt! Faverne og billederne gør bare bloggen til en sand perle.

Der er dog 2 minusser. Klubvalget er simpelthen for kedeligt til min smag. De er simpelthen blevet for populære efter rigmændes indtog og jeg syntes det kan blive kedeligt med en "køb dig til pokaler" blog.

Din seneste update er alt for urealitisk. Jeg tror ikke du kan finde en træner på højt niveau, der sidder og diskuterer transfers med pressen. Måske er det meningen eller måske er det så ikke, men det giver realismen et tak nedad og det er altså en vigtig ting i blogs.

Først vil jeg sige, at det er en velskrevet blog, og fedt at du vælger at spille med rivalerne af dit yndlingshold.

Men Rooland. Modsiger du ikke dig selv, når du siger at bloggen er en sand perle? Nu ved jeg godt at du nævner at billederne og farverne er faktoren. Du skriver dog bare bagefter at der er visse minusser, og den er urealistisk på nogle punkter.

Så spørger jeg er den en sand perle, når der er minusser? Hvordan kan den overhovedet være kandidat til Årets Blog så? Opstemt Det ikke for at være efter dig, og sig da endelig til hvis jeg misforstår noget, men grublede bare over det, og kunne ikke holde det inde hehe.. Håber du overlever.

Ps. Newton. Du skriver pisse godt, så ikke tag det personligt hehe. Det har intet med dig at gøre Wink
« Seneste Redigering: 27 Dec 2008, 22:44 af superpew » Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: '5' The City of Manchester!
« Svar #19: 27 Dec 2008, 22:55 »

Dejligt med en ny blog om city, er nemlig også selv lige startet med dem - så kan man jo se hvem der gør det bedst:)
- Men fint skrevet, har dog lagt mærke til en stavefejl. Dejlig længde på updatesne og kan modsat  southside godt li' transfer og manager rygter!:D
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: '5' The City of Manchester!
« Svar #20: 27 Dec 2008, 23:54 »

Den her blog fanger virkelig. Det er super læsning og glæder mig til at høre nærmere om dine eventyr i city
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '6' The City of Manchester!
« Svar #21: 28 Dec 2008, 02:00 »

- V E L O S O   B L E V   F Ø R S T E   I N D K Ø B!  -


MCFC COM


Fire dage efter salget af profilen Michael Johnson, blev hans erstatning hentet. Der er tale om den portugisiske midtbanedynamo Miguel  Veloso. Veloso ankommer til City of Manchester Stadium fra Sporting CP, hvor han lige fra sine ungdomsår har spillet. Han huserer til dagligt den defensive midtbane, og planen er at han skal danne en uhyggelig midtbaneduo med hans, nu tidligere holdkammerat Joao Moutinho, som også jagtes af City.

Prisen for Miguel Veloso blev forholdsvis dyr, men for en klub med den så stærk økonomi kan næsten prale med at kalde summen på £ 12,70 millioner pund, som svarer til 120 danske af slagsen, for småpenge. Det forlyder sig nemlig at den nye manager har fået en god milliard at købe for, hvilket angiveligt skulle betyde oprydning i klubben. Veloso har skrevet under på en aftale gældende for hele fem år, hvilket viser at han for alvor satser på at få succes i klubben. Daily Star fik på en blanding af portugisisk og engelsk, strikket et interview sammen;
´´Det er en stor ære at kunne trække City-trøjen over hovedet. Jeg har siden min barndom drømt om at spille i verdens bedste liga, og det virker helt umuligt at det nu går i opfyldelse. Jeg snakkede med flere personer indenfor klubben inden jeg traf min beslutning, og jeg synes at de gjorde det hele meget nemmere for mig. Selvom jeg har svært ved at forlade Lisboa, og især Portugal, tror jeg på at blive en succes her i England. Spillestilen ligger i hvert fald perfekt til mig, så jeg kan ikke se hvordan det skal gå galt. Jeg glæder mig i hvert fald bare til at komme i gang``.

Miguel Veloso var også jagtet af Real Madrid og Tottenham, og selvom førstnævnte længe var favorit til at blive portugiserens næste destination, valgte han altså turen nordpå. Han valgte angiveligt Manchester City frem for Tottenham, som også skulle have fået bud accepteret, mens buddet fra Madrid ikke var acceptabelt nok for Sporting CP.
« Seneste Redigering: 28 Dec 2008, 20:46 af Newton Heath » Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '6' The City of Manchester!
« Svar #22: 28 Dec 2008, 02:36 »

Super fede updates du får lavet:)
kan godt lide din skrivemåde og det grafiske i bloggen Smiley
KIU Thumbs Up
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: '6' The City of Manchester!
« Svar #23: 28 Dec 2008, 10:30 »

Der er en fed update.. Fedt med alt det grafiske. Det er super fedt .. Opstemt
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '4' The City of Manchester!
« Svar #24: 28 Dec 2008, 10:57 »

Læs introen dog ordentligt .
Kan jo stadig godt mene det er "forfærdeligt" Smiley. Godt køb af Veloso og du skriver godt Smiley.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '7' The City of Manchester!
« Svar #25: 28 Dec 2008, 15:02 »

- F Æ R Ø S K E   L I L L E P U T T E R   S M A D R E T!  -


MCFC COM


Den første kvalifikationsrunde i Uefa Cuppen blev årets første betydningsfulde kamp, og op af bowlen i lodtrækningen kom det færøske hold EB/Streymur. Vi skulle spille den første kamp på udebane, og det skulle vise sig at blive en nem opgave. Dagens modstander havde nemlig ikke meget at komme med, og viste at der er langt imellem top og bund. Samtidig var det den nye danske manager Kasper Nielsens første kamp, og derfor lagde der et naturligt forventningspres, på både ham og spillerne.

Allerede i starten af kampen viste vi forskellen. Robinho var mødt op i målhumør, og sammen med sin landsmand Jô, sørgede han for alle vores seks mål. Efter tre minutter var han nemlig på pletten, og med et pragtspark fra kanten af feltet sparkede han os foran. Blot tre minutter senere fordoblede han målscoringen, denne gang blev målet skabt af den lynhurtige bulgarer Martin Petrov. Efter tyve minutter lukkede Jô allerede kampen, da han gjorde det til 3-0.

Robinho fuldendte sit hattrick efter 28 minutter, da han modtog en stikning fra Gelson Fernandes. Selvom målmanden kom stormende ud, og gav ham få sekunder at overveje i, var han kølig. Han sendte blot bolden mellem benene på hjemmeholdets keeper, og igen kunne han lave sin velkendte jubel. Ti minutter før pausen scorede han for fjerde gang, da han prikkede det flade indlæg fra Shaun Wright-Phillips i kassen, igen smuttede bolden gennem benene på en chanceløs målmand. Ydmygelsen blev total da Jô scorede sit andet mål i kampen, fem minutter før pausen. 6-0 ved pausen er en fantastisk føring, og både Robinho og Dunne blev taget ud i pausen.

Robinhos udgang punkterede delvist vores aggressive spil, og selvom hjemmeholdet fik en mand smidt ud med en lille halv time igen, lykkedes det ikke at scorer mere. 6-0 er dog også acceptabelt, og Kasper Nielsen kan roligt læne sig tilbage, og konstatere videre deltagelse i Uefa Cuppen, på trods af at der stadig skal spilles endnu et opgør.

EB/Streymur 0-6 Manchester City
0-1 Robinho '3
0-2 Robinho '6
0-3 Jô '20
0-4 Robinho '28
0-5 Robinho '36
0-6 Jô '39
« Seneste Redigering: 28 Dec 2008, 20:45 af Newton Heath » Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '4' The City of Manchester!
« Svar #26: 28 Dec 2008, 16:45 »

Først vil jeg sige, at det er en velskrevet blog, og fedt at du vælger at spille med rivalerne af dit yndlingshold.

Men Rooland. Modsiger du ikke dig selv, når du siger at bloggen er en sand perle? Nu ved jeg godt at du nævner at billederne og farverne er faktoren. Du skriver dog bare bagefter at der er visse minusser, og den er urealistisk på nogle punkter.

Så spørger jeg er den en sand perle, når der er minusser? Hvordan kan den overhovedet være kandidat til Årets Blog så? Opstemt Det ikke for at være efter dig, og sig da endelig til hvis jeg misforstår noget, men grublede bare over det, og kunne ikke holde det inde hehe.. Håber du overlever.

Ps. Newton. Du skriver pisse godt, så ikke tag det personligt hehe. Det har intet med dig at gøre Wink

Sådan kan den vel også godt forståes.

Jeg fokuserer kun på det skriftlige og layouet i en blog og hvis historien og klubvalget også er godt er det jo et kun et plus. Den med ønskeseddlen til pressen var måske bare en enkelt bommert (?), men det er måske lige i overkanten at droppe bloggen på grund af det.

Newton Heath : Nu er MUFC jo en forkortelse for "Manchester United Football Club", så skal hjemmesiden i toppen af hver update ikke være MCFC, som City's rigtige hjemmeside hedder?
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: '7' The City of Manchester!
« Svar #27: 28 Dec 2008, 17:13 »

Syntes det er en rigtig ved blog du har gang i. Kan godt lide din skrive måde og din måde at sætte updatesne op på.

Forsæt det gode arbejde Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '7' The City of Manchester!
« Svar #28: 28 Dec 2008, 20:48 »

Jo, Rooland.

Det er også ændret nu. Tak  Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '7' The City of Manchester!
« Svar #29: 28 Dec 2008, 22:47 »

Fed update og rigtig godt resultat, selvom det var forventet at du skulle vinde så stort Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010