home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  1 Bruger, 671 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '22' El Submarino Amarillo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: '22' El Submarino Amarillo  (Læst 34288 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
'22' El Submarino Amarillo
« : 14 Nov 2008, 21:39 »



- Kort intro
En helt ny start. Et helt nyt spil. Jeg har siden annonceringen af Football Manager 2009, glædet mig som et lille barn.
Denne glæde er dog blevet skudt ned af skuffelse efter skuffelse. Først var der demoen, som havde en del bugs. Derudover var jeg generalt bare skuffet over demoen, og da skuffelsen var på sit højeste må jeg indrømme at jeg mest af alt havde lyst til at afbestille spillet. Jeg valgte dog at overkomme min vrede, og da spillet i dag kom, var jeg mere end klar til at afprøve den fulde version. Men endnu engang blev jeg mødt af en skuffelse, da det viste sig at jeg ikke kunne spille, på grund af endnu en fejl fra Sega. Det er endelig ændret, og nu er jeg så endelig klar til at spille for første gang i Football Manager 2009.

Jeg har valgt at i skal have en blog om et af Europas bedste hold. "El Submarino Amarillo" eller bare Villarreal er vokset sig til en af verdens absolut bedste klubber. Midtbanen især er præget af store stjerner. Heriblandt dem tidligere stjerne i Arsenal, Robert Pires. En anden spiller, som hører til blandt sportens øverste er den defensive midtbanegeneral, Marcos Senna. Ja, stjerner er der nok af, og hvis jeg skal til at gennemgå dem alle kommer vi aldrig videre til næste update.

- Mål
1. Slut i Top 3 i Primera Division
2. Vinde ligaen inden for de næste 3 år.
3. Nå kvartfinalerne i Champions League

Tal vez no lo sabíamos
Quizás no son grandes
Tal vez no somos ricos
Tal vez no son nada
Pero tenemos el campeonato de todas formas!
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 17:05 af Newton Heath » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' El Submarino Amarillo
« Svar #1: 14 Nov 2008, 22:33 »

- Karriere
Villarreal 08-?

- Trofæer
1 plads - Liga BBVA 2008/2009

- Tak til
.Agger (For topbanner  Thumbs Up)
Cesc (For topbanner   Smiley)
Gerrarden (For vigtig support, uden for FmF  Opstemt)
Bave (For grafik  Wink)
Sir Toby (For lån af rygte-liste  Grin)

- Genveje
Update #1
Update #2
Update #3
Update #4
Update #5
Update #6
Update #7
Update #8
Update #9
Update #10
Update #11
Update #12
Update #13
Update #14
Update #15
Update #16
Update #17
Update #18
Update #19
Update #20
Update #21
Update #22
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 17:06 af Newton Heath » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' El Submarino Amarillo
« Svar #2: 14 Nov 2008, 22:33 »

Nizzle. Peace
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '1' El Submarino Amarillo
« Svar #3: 14 Nov 2008, 22:46 »

Hvornår får vi første rigtige update Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' El Submarino Amarillo
« Svar #4: 14 Nov 2008, 22:52 »

Hvis i er heldige får i den allerede senere i nat, men ellers kommer den sandsynligvis imorgen.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' El Submarino Amarillo
« Svar #5: 14 Nov 2008, 23:02 »

JakobHove, jeg kunne vel ikke lige få dig til at slette dit første indlæg så jeg kan bruge det? (:
Glemte det nemlig selv.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: '1' El Submarino Amarillo
« Svar #6: 14 Nov 2008, 23:09 »

Da Newton Heath gerne vil have indlæg nummer to for sig selv, så har jeg tilladt mig, at slette jeres indlæg og citere jer i dette Smiley

Glæder mig til bloggen starter.
Spænden at se en blog om Villarreal - vil helt sikkert følge med (: (:
Spændende klubvalg . Smiley Vil også læse med!
Nizzle! Cool

Glæder mig til at læse med, men hvad er det for nogle linjer du har skrevet i bunden? Tunge
Oversættelse: Spansk » Dansk
Måske vi ikke vidste,
Måske er de ikke store
Måske er vi ikke rige
Måske de er ingenting
Men vi har mesterskabet alligevel!

Noget i den retning  Opstemt Grin
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '2' El Submarino Amarillo
« Svar #7: 15 Nov 2008, 00:13 »



- Ukendt dansker chokerer Spanien
En forholdsvis ukendt træner har idag underskrevet en kontrakt med de spanske toere Villarreal. Den nu tidligere manager Manuel Pellegrini, valgte overraskende at sige stop efter et stort skænderi mellem ham og formand Fernando Roig. Pellegrini ville efter sidste sæsons flotte resultater, angiveligt have en klækkelig lønforhøjelse, men det blev der intet af. Bestyrelsen mente allerede at italieneren var godt betalt, og det førte altså til den fælles opsigelse. Allerede senere samme dag, kunne bestyrelsen højest overraksende præsentere den unge Kasper Nielsen, som ny styrmand for holdet. Den unge dansker var i forvejen indvolveret i klubben, som scout i Skandinavien, men det er stadig ikke en person, som folk i Spanien såvel som Danmark, er vanvittig bekendt med. Hovedpersonen selv glæder sig også til at komme igang, som træner og han har planer om at videreføre klubbens offensive spillestil.

- Defensive forstærkninger
I dette transfervindue har der været gang i svingdøren, især i Villarreal.
I alt blev tre spillere hentet til klubben i denne omgang. En kantspiller, en back og en central midtforsvar.
Den første af de nye spillere var stortalentet Axel Witsel.
Det blot 19 årige stortalent ankommer fra Standard Liege, en klub med mange spændende navne. Prisen lå angiveligt omkring de 55 millioner kroner, og for den spanske forstadsklub er det mange penge. Witsel er en teknisk begavet spiller, og manager Kasper Nielsen har så stor tiltro til den unge belgier at han skal overtage pladsen fra Nihat, i samarbejde med den rutinerede Robert Pires. Den anden kant styres som bekendt af Santi Cazorla.
Årets andet indkøb skal findes i støvlelandet, nærmere betegnet Italien. Spilleren er den teknisk begavede højreback Maicon, som skifter Inter ud med Villarreal. Brasilianeren var noget dyrere end Witsel, og prisen endte oppe i 170 millioner. Derudover skal 25% af et evt. salg sendes til Milano. Maicon er blevet modtaget med kyshånd i det spanske og fansene har store forventninger til ham.
Årets sidste indkøb er af den stærke centerforsvarer, Martin Demichelis. Argentineren kostede 132 millioner, og han skal sansynligvis ind og styrer det forsvaret sammen med sin landsmand Gonzalo Rodriguez, og Joan Capdevila, samt Maicon. Denne gang skal 10% sendes til München, hvis Demicelis vælger at skifte klub.

- Tyrkisk stjerne har forladt os
For at finansiere de ovenstående køb, var klubben desværre nød til også at slippe en spiller. Der er nemlig tale om landsholdsanføreren fra Tyrkiet, Nihat Kahveci der tager til London, for at spille for Chelsea. Englænderne var så desparate for at hente tyrkeren at de smed hele 375 millioner kroner på bordet. Han var dog også den eneste spiller der forlod klubben i denne omgang.

 

Tal vez no lo sabíamos
Quizás no son grandes
Tal vez no somos ricos
Tal vez no son nada
Pero tenemos el campeonato de todas formas!
« Seneste Redigering: 15 Nov 2008, 15:39 af Newton Heath » Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '2' El Submarino Amarillo
« Svar #8: 15 Nov 2008, 02:15 »

Fed blog indtil videre, og gode indkøb må jeg sige Smiley
Glæder mig til at hører mere.
Logged

Jacobqu
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: '2' El Submarino Amarillo
« Svar #9: 15 Nov 2008, 08:55 »

Gode indkøb og god blog indtil videre, jeg er helt sikkert fast læser Opstemt
Logged

enged
Gæst
 
Sv: '2' El Submarino Amarillo
« Svar #10: 15 Nov 2008, 09:05 »

godt skrevet selv om du fik skrevet indvoldveret, tror ikke det har så meget med indvolde at gøre  Peace men du skal bestemt også have noget ros, du skriver godt og opdateringen er på tilpas størrelse så man ikke mister sin interesse. Jeg synes også at det er super fedt lavet at du har lagt SS ind af dine nyindkøb =) desværre kan jeg ikke komme ind på Demichelis, da firefox siger det ikke er en webadresse.

Jeg følger med og håber på gode resultater  Thumbs Up
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '2' El Submarino Amarillo
« Svar #11: 15 Nov 2008, 09:36 »

Mange tak allesammen, for jeres positive indlæg.
Jeg har rettet involveret.
Og enged, det er ikke firefox der er problemet. Det var mig der glemte at lægge SS ind i det.
Jeg ændrer det næste gang jeg åbner FM.  Smiley
Logged

enged
Gæst
 
Sv: '2' El Submarino Amarillo
« Svar #12: 15 Nov 2008, 09:39 »

okay, super Thumbs Up
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '2' El Submarino Amarillo
« Svar #13: 15 Nov 2008, 09:42 »

btw, jeg søger et banner til min blog.
Håber der er nogle der kan hjælpe, men indtil der kommer et banner på bliver det med logoet i toppen.  Smiley
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '3' El Submarino Amarillo
« Svar #14: 15 Nov 2008, 10:30 »



- El Portero

01. Sebastian VIERA
13. Diego LOPEZ *

Ja, selvom navnene godt kunne være større er der ingen tvivl om at holdets målmænd er rigtig gode. Førstemålmanden er lige pt. Diego Lopez, men det kan sagtens ændre sig, da den unge stærke målmand Viera er ved at indhente ham. Når man spiller i en liga, som denne er det vitalt at have gode målmænd og selvom de kunne være bedre, er jeg tilfreds.

Vurdering: *****

- La Defensa

02. Gonzalo RODRIGUEZ *
03. EDMILSON
04. Diego GODIN
05. Joan CAPDEVILA *
12. Pascal CYGAN
14. Martin DEMICHELIS *
18. Javi VENTA
20. MAICON *
24. Fabricio FUENTES

Defensivt ser det bestemt bedre ud en det gjorde i sidste sæson. Ingen er smuttet, og vi har fået tilkomst af to spillere, nemlig Demichelis og Maicon, som begge er tiltænkt en plads i startopstillingen. Deruodver skal Capdevila spille venstreback, og Demichelis' landsmand, Gonzalo Rodriguez snupper pladsen ved siden af ham, ligesom han har gjort på landsholdet. Reserverne er kompetente, og det eneste sted jeg frygter er over på venstrebacken, hvor Capdevila er den eneste spiller med niveauet til ligaen.
Vurdering: *****

- La Centrocampista

06. Axel WITSEL *
07. Robert PIRES
08. Santiago CAZORLA *
10. CANI
11. Ariel IBAGAZA
15. Matías FERNANDEZ *
19. Marcos SENNA *
21. BRUNO
23. Sebatian EGUREN

Man skal ikke andet end sige alle disse navne for at få kuldegysninger. Man kan virkelig se at manager Kasper Nielsen, har valgt at satse på de tekniske og offensive spillere. Witsel er nemlig overraskende udset til være blandt de startende elleve, når sæsonen, ude mod Atletico Madrid skydes igang. At Cazorla spiller på den anden kant er derimod ingen overraskelse. Han er en fantastisk spiller, der i dette transfervindue valgte at afvise Real Madrid for at blive i Villarreal. På den centrale midt finder vi en af verdens i øjeblikket bedste spillere. Marcos Senna, hedder han og han er hjertet på den her midtbanen. Ved siden af ham finder vi endnu en overraskelse i unge Matías Fernandez, som er en hurtig, og driblestærk spiller. Derudover er han meget kreativ, og jeg tror at det får den danske træner til at vælge ham, frem for Bruno og Eguren. Med spillere, som Pires, Bruno, Ibagaza og Eguren på bænken bliver det næsten ikke bedre.
Vurdering: *****

- El Delantero

09. Guillermo FRANCO
16. Joseba LLORENTE *
17. Jozy ALTIDORE
22. Giuseppe ROSSI *

Angrebet se på trods af Nihat's forsvinden stærkt ud. Rossi og Llorete er uden tvivl de to startere, med Franco som kompetent reserve. Altidore er endnu ung, men hvis angrebet kommer i skadesproblemer, skal han måske allerede i denne sæson være klar til at gå ind.
Vurdering: *****

Tal vez no lo sabíamos
Quizás no son grandes
Tal vez no somos ricos
Tal vez no son nada
Pero tenemos el campeonato de todas formas!
« Seneste Redigering: 16 Nov 2008, 15:41 af Newton Heath » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010